Demony na okrągło

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Re: Demony na okrągło

Post autor: BOGINS »

staty z warseera dronek:
jet pack cavalery, ws 3,bs3? s4,t5 w3,i2,a3,7ld, zasady deep strike, daemonic instability, plaguesword, very bulky.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

właśnie zobaczyłem że faq do wh40k są po polsku :D
no qwa... rządzimy!

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Ja tam nie wiem... W moim, polskim, rulebooku stoi, że oddziały po wysiędnięciu z transportera nie mogą strzelać. Mogą natomiast ... szarżować. Taki apgrejd rhinosa (aka "mehtal bawks full of Kaos Spess Mehreens") do "assault vehicle" już na poziomie rulebooka. :lol2:

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

na podstawie fotek z feita:http://natfka.blogspot.com/2013/02/daem ... owers.html
Mocno polepszyli bestie nurgla
4 rany, zasada it will not die
po za tym jeszcze slim trile i coś jeszcze słabo opisane ale coś zrozumiałem jakby musiał podążać do walki czy coś.
Dronki mają poisona 3+, możliwe że to dotyczy wszystkich nurglistów
działo khornowe ma s8, LB, i BS 5 - tak sugeruje white dwarf! AP4 - z feitu mowa w poprzednich niusach, a opis white dwarfa wskazuje, że dobry jest przeciwko tyranidom,IG, orkom i innym lekko opancerzonym wrogom. Obawiam sie jednak obecnie o SG i jego phlegmę, która miała ap3... czy czasem jemu tego nie zabiorą. Mam nadzieję, że ten chariot pojawi się w fastach !

opis burning chariota - relacja z white dwarfa - mówi że przebija się przez power armour bez problemu - co może oznaczać nadal kasowanie co najmniej ap3, albo wywalić serią pocisków, prawdopodobnie - bo też na to wskazuje relacja autora WD, że radzi sobie z pojazdami - zapewne pod kątem ognia, a nie uderzenia :D. No i że nie jest zbytnio wyporny.

Wzmocnienia markowe - locusy: lesser, greater and exalted - stopniowane.
Z tego co jest opisane np. herald tzeentcha moze wzmocnić swoje zdolności ofensywne w postaci +1S do psychic powers. Mogą to też wziąc horrory.
Herald Nurgla moze wziąć locus FnP. Zapewne są różne i jego możliwości. W WFB daje na 2 poziomie - regeneracje dla oddziału więc i u nas coś wrzuci...oby to nie oznaczało że FnP się wykupuje...

Jest też jakaś warpstorm table... coś się zyskuje na niej. Nie wątpię że można stracić.

Dargor
Chuck Norris
Posty: 479

Post autor: Dargor »

http://www.games-workshop.com/gws/catal ... tyle=wh40k

BF dla każdego Bóstwa! (szkoda tylko że żadna oszczędność) Limitowane Kodeksy dla każdego Boga (Szkoda że za 300 pln...)

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

raczej 275, ok plus dostawa.
ja kupię podręcznik i karty.
czekam na niusa na cytadeli za ile będą mieli

Awatar użytkownika
Kruszyna
Mudżahedin
Posty: 264
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: Kruszyna »

Wiecie może skąd wziąć nowy update do demonów na AB

za wszelka pomoc ( link ) serdecznie dziękuję
Krasnoludy, krzaty, Dorfy (znani też jako ważniacy ze złotem) – jedna z ras humanoidalnych, są to praktycznie niscy Żydzi zrobieni z mięśni, alkoholu, bród i zarąbistości.


Bandzierochlast
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Bandzierochlast »

Czemu mam wrażenie, że bataliony nurgla i slanesha wogóle się nie będą sprzedawały ?
A tak btw. to jaki jest sens robienia batalionu za tą samą cenę, co unity kupowane oddzielnie? Przecież w ten sposób nikt tego nie kupi. Może to jakiś błąd lub zawyżona cena przed premierą ??

Awatar użytkownika
vfn
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: vfn »

Przecież to nie są żadne bataliony tylko one-click ordery... czyli za jednym zamachem zamawiasz kilka pudełek na raz a nie jak w batalionie wszystko w jednym. Wartość jest jak suma cen składowych jednostek/bohaterów w nim występujących.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Jeśli ktoś już znajdzie info, który sklep oferuje już sprzedaż książki - preorder niech wrzuci linka by porównać ceny. GW 150zł+25zł koszty.
Next pleas.

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

Fabery

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

osobiście poczekam do soboty i dostanę dwie piękne książki :D

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

NIe denerwuj! :evil:

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

przepraszam :(

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

via Raziel from the Faeit 212 inbox
some stuff.. every unit got cheaper...
horrors are almost twice as few points as of right now.
daemonettes are now below 10 points..
bloodletters 4 points cheaper
plaguebearers also below 10 points.
big schock though : bloodletters t3 and plaquebearers t 4.

here are the psychic powers :
psychic powers of tzeentch:
primary:
24" s 5 ap 4 assault 2w6, warpflames, soulfire. 1 warpcharge. for each additional warpcharge you gain a additional d6

1-2 24" S d6 +1 assault 1 3" explosive, warpflames
3-4 24" beam s d6+4 ap 2 assault 1 warpflames
5-6 witchfire: 18" s d6+4 ap 1 assault 1 explosive 3" warpflames.
__________________________________________________________________________

psychic powers of nurgle:
primary:
witchfire : flame s - ap 3 assault 1 poison 4+

1-2 witchfire, 12" s 1 ap 2 assault 1 5" blast 4+ poison.
3-4 blessing, the psyker gains at the beginning of each assault phase a d3. all enemys in base contact have the score reduced on their WS and initiative
5-6 nova: every enemy within 12" has to do a toughness test or suffer a wound without armor or coversaves allowed. if the unit loses a model it has to do another toughness check and so on and so on.
__________________________________________________________________________

slaanesh psychic powers:
primary : beam ; 24" s 6 ap - rending assault 1

1-2 malediction, a enemy within 18" has -5 initiative and can not use the special rule counter attack nor can it overwatch
3-4 24" focused witchfire. enemy has to do a leaderchip tests or takes a wound without armor or coversaves allowed. if the model dies you nominate another random model in the unit. and so on and so on....
5-6 : nova : 12" every enemy has to roll 2w6 on and take the ld of the result. for every point remaining on this roll the unit suffers a wound without armor or cover saves allowed. after that the units have to do a pinning test-
__________________________________________________________________________

gifts:
lesser gift table:
1 : burning blood. each time you take a unsaved wound the enemy that caused the wound suffers d3 s 4 hits with ds 5. no cover saves allowed. those wounds count towards the combat result

2. cleaving strike: each hit on a 6 causes the daemon to strike with double strength (max 10)

3. corrosive breath : flame : s 5 ap 5 assault 1 armorbane

4. spellbreaker: the daemon got the rule adamantium will

5. warpbreath: 18" s 8 ap 4 assault 1 soulblaze

6 warpstalker : the daemon and his unit get +1 on reserve rolls..

you may also decide to change your roll for the
0: magical weapon. the daemon gains a aetherblade (s user ap 2, mastercrafted specialist weapon).
daemons of khorne may take a bloodaxe ( s user ap 2 instand death on 6's specialist weapon),
daemons of tzeentch a stave of change (s+2 ap 4, concussive, specialist weapon. warpcurse: a model slain by the user of this weapon explodes and hits every unit within 6" inculding the user of the stave for d6 s 5 ap - hits) ,
daemons of nurgle a mace of pestilence (s+1 ap - specialist weapon, disease: for each unsaved wound the model has to make a toughness check or suffer another wound without armor/coversaves)

daemons of slaanesh a ghostreaver sword. ( s user ap 5 rending, specialist weapon, ghostreaver: same as the nurgle one but initiative test)
__________________________________________________________________________

greater gits :
1: corpulence : the daemon got +1 toughness and the special rule it will not die

2. daemonic toughness the daemon got the special rule feel no pain (4+)

3. dark blessing: the daemon may reroll failed invul saves

4 hellfiregaze : 18" s 8 ap 1 assault 1 lance

5 touch of decay the close combat attacks of the daemon got armorbane and lifebane

6 unbreakable skin, the daemon gets a 3+ armor save.

and the 0 if you decide for it:

mighty magical weapon:
you gain a mighty aetherblade (s +1 ap 2 mastercrafted, specialist weapon

daemons of khorne may take a bloodblade: (s user ap 2, specialist weapon, unwieldly, bloodthirst: the wielder gains the special rule rampage
daemons of tzeentch may take the mutating warpblade (s user ap 3, specialist weapon, warpmutation: a character slain with with weapon becomes a chaos spawn on a 2+
daemons of nurgle may take pestielnce sword (s user ap - poison 4+ instand death. specialist weapon, rustbreath: every armor pen throw of 6 is automatically a glancing hit if it wouldnt be a penetrate allready)
daemons of slaanesh may take whip of despair ( 12" s user ap - assault 2w6)
__________________________________________________________________________

exalted gifts:
1: blessed twice: roll twice again on this chart. reroll another 1. xou apply both results without further costs

2. riftbringer: at the end of close combat phase in wich the daemon caused at least 1 unsaved wound you roll 2w6 and add 1 for each 3 unasved wounds the daemon caused. is the sum is 9 or higher a new unit of daemons will be created like the warpstorm table result number 12

3 souleater: at the end of the close combat phase, if the daemon caused at least one unsaved wound you roll a d6. on a 2+ the daemon gains another lifepoint (and may go up to 10 lifepoints)

4. unholy rage : the daemon gains the special rules rampage and rage

5. warpflame. the first time this daemon is slain dont remove him from the game but take him from the table instead. the daemon may come back from reserve with 1 wound remaining.

6. winds of chaos : 24" s 2w6 ap 4 assault 1 3" explosiv. fluktuation : roll the strenght after caling the target, if its 11 or 12 its counting as s10 but is a 5" blast instead of 3"

and the 0 again:
the daemon may take a hellforged artifact of his choise from the armory.. note that these are uniqe and only once taken:
__________________________________________________________________________

artifacts:
eternal blade: s +1 ap - specialist weapon, honorseeker: at the beginning of the assault phase in wich the wielder is bound to roll a d3. the result will be granted to the wielders WS, initiative and attacks.

grimoire of true names: you may use it at any time in your movement phase. the target hast to be within 24" and at least one model with the special rule daemon has to be within the unit.
is the unit a enemy it has +1 on reserve rolls. is the unit a friendly unit roll a d6. on a 1-2 the all models in the unit (except the user) with the special rule daemon suffer +1 on the reserve rolls. if you roll a 3+ all models with the rule daemon have +2 on their invulnerable saves until your next turn.

portalglyph: may be used once per game. you may place it in the movement phase (does not matter when) place a 3" blast within 12" around the user. and let it scatter 4d6. if the marker goes off the board or cannot be placed it will move the distance so it can be placed (droppod) after that its a vehicle with the following profile : bs 0 12/12/12 hp 1

after placing the portalglyph you roll a d6 at the end of your movement phase. on a 4+ a new unit of d6 daemons (of your choisem horrors, daemonettes, plaguebearers or bloodletters) the unit got no upgrades but counts as a normal unit of its type.

the stone of the damned: at the beginning of the assault phase. every enemy charactermodels that are not daemons have to make a ld test. if it passes, nothing happens. if it loses. the model has -d6 on his ld value. if a model goes below 0 this way. it gets removed isntantly without saves allowed.
so for blue horrors: if a pink horror is slain place a blue horror marker.. at initiative 1 the blue horror attacks causing the enemy unit to suffer one s2 hit with ap -

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

szybki komentarz:
Bloodletterzy - t3.... sądzę że nie dożyją fazy szarży :D, plagusy t4 bez FnP - wstępnie? Całkiem niesmacznie

Moce psychiczne:
Tzeentch -
a) mocny impakt, standard to 2ds5 ap4 max 4d6...
b) 24 cale, s d6+4 ap 2 assault 1 - też interesujący taki przeciwpancerny (nie pamiętam co robi "beam"),
c) to samo co wyżej tyle że w 3 calach...
TAK TAK TAK - trzy razy tak - ciekawe czy to autohity - chyba tak.

Nurgl
a)hmm do 12 cali położyć wzornik ap2, 4+ die? :twisted: ,
b) blessing - redukuje wrogiej jednostce ws 3 - słabe, bo musi być w kontakcie, a wiemy jak walczą plagusy.
c) nova jest masakryczna. jak już spadniesz/znajdziesz się gdzieś miedzy wrogami... nawet statystycznie z unitów t4 to robi potężne uszkodzenia.
TAK TAK TAK - trzy razy tak -

Slanesh
a) -5 do inicjatywy, brak counter charge... ujdzie.
b) testy LD - nie wiem czy jeden czy wszystkie modele...ale jednak - ujdzie. Ok 20-10% unit die
c) nova - wersja to co wyżej na 12 cali. Jakby porównywać to podobnie jak u nurgla, tyle że mam wrażenie że częściej można spotkać z LD8+
Nie-może-tak - tak sobie więc. -

Giftów dużo dużo dużo, losowanych - ale za co się je ma?

Artefakty - bardzo mocne - miecz, nieźle upierdala, bardzo dobra rzecz dla nurgla/slaanesha. Khorne staje się jeszcze bardziej rozkurwiajacy

Bonus do reserv ok.
POrtal - ot taki for fun co by może znacznik zająć - zalezy jaki koszt. podobno 50pkt.

Przekleństwo... hmm wróg musi testować ld albo dostanie -d6 to ld, a jak spadnie do 0 - usuwasz model.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

i jak sie wam gra nowymi demonami?

mi na razie dosc przyjemnie, choc poza 2 rozpami (jedna na bestiach a druga na latajacych grubasach) nie widze wielu mozliwosci (niby mozna probowac zrownowazona rozpe zrobic, ale wyglada to srednoi raczej)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

jak i na starym AB jak i na nowym AB duże grubasy spisują się świetnie :twisted:

choć zamiast jednego BiTiego testuję z karnaka z 8 piesów do niego, bo pojawiło się ostatnio dużo psaykerów, a drugiego daję heralda na tronie, dla funu :D

nareszcie troopsy są tanie i dużo, nie boli ich strata, nawet się zastanawiałem na massie , z tronami i do przodu, po po dokach psy

największą stratę odczuwam na BC bo SV strasznie im spadł ale za to zyskali szybkość, jednak pkt. psy wypadają lepiej i jest podobny efekt, tylko nie mają AP 3, ale jest ich więcej, bo też mają SV 6

deepstrajka nie używam, wcześniejsze zaczynanie demonów dawało dużo zabawy, a teraz nie co straciły na fantazji ;)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

tez poproboje cyrk grubych. Choc tu niestety tez wrona przoduje nad bitim.

Choc fiendy i psy z heraldami tez wygladaja mega z szarza wszedzie w 2 turze :D

ODPOWIEDZ