Nowy FAQu
Re: Nowy FAQu
Takie najistotniejsze jakie pamiętam:
- Monstrous Cavalry używa zarówno najwyższego współczynnika Wounds jak i Toughness (wcześniej tylko Wounds)
- Sztandar Armii który w wyniku odmówienia pojedynku zostanie wycofany do tyłu, nie daje przerzutów
- banshee itp mogą wyć do walki
- nie można wykonać overruna po jednostkach, które posypią się z zasady unstable, daemonic instability, cornered rats i po złamanych warmachines
- Monstrous Cavalry używa zarówno najwyższego współczynnika Wounds jak i Toughness (wcześniej tylko Wounds)
- Sztandar Armii który w wyniku odmówienia pojedynku zostanie wycofany do tyłu, nie daje przerzutów
- banshee itp mogą wyć do walki
- nie można wykonać overruna po jednostkach, które posypią się z zasady unstable, daemonic instability, cornered rats i po złamanych warmachines
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
przy testach T i tak brało się przecież T od demigryfakudłaty pisze:stały się istotnie mniej syte, testy T też.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
katapulta skavenska, i wiele wiele innych. Imho jestem w miare zadowolony, mam w koncu elfa z t4!
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
- magiczne ataki na Coven Tronie (czekałem, czekałem i się doczekałem)debelial pisze:Takie najistotniejsze jakie pamiętam:
- Monstrous Cavalry używa zarówno najwyższego współczynnika Wounds jak i Toughness (wcześniej tylko Wounds)
- Sztandar Armii który w wyniku odmówienia pojedynku zostanie wycofany do tyłu, nie daje przerzutów
- banshee itp mogą wyć do walki
- nie można wykonać overruna po jednostkach, które posypią się z zasady unstable, daemonic instability, cornered rats i po złamanych warmachines
Jasne, ja też mogę kontynuować wyliczankę: witch elfki, halabardnicy, ghoule, spearmeni itp... Dużo jest jednostek w battlu, które mają siłę w przedziale 2-5. Jednak większość z nich i tak dostawała bęcki od Demisiów i w związku ze zmianą T nie przestanie nagle "wygrywać" z kurakami ;p
Jedyną jednostką, z którą można spotkać się na stole i z którą dzięki temu hth może wyglądać lepiej dzięki tej zmianie a która przychodzi mi do głowy są... bloodletterzy. Może teraz uda się ich przepchnąć jakąś 5tką czy 6tką demisiów.
Z maszyn typu helupy/katapulty : to one strzelają raczej po cannonach i STanku. Orkowych dawno nie widziałem na stołach bo mało ich jest zatem i zmiana nieistotna
Przynajmniej z mojego punktu widzenia. Bless pewnie na imperium też grasz raz na ruski rok ;p
Łuki noAsv lub pociski z S2 faktycznie nieco słabsze się zrobią.
Moim zdaniem znacznie istotniejsza zmiana to koniec overrunowania po sypaniu undeadow/demonów! Toż to teraz będzie katapultować tylko wilki/baty/furie w kresce pod sam ryj i a cal za nimi głównych hardhitterów i nic na to nie poradzimy :/
Jedyną jednostką, z którą można spotkać się na stole i z którą dzięki temu hth może wyglądać lepiej dzięki tej zmianie a która przychodzi mi do głowy są... bloodletterzy. Może teraz uda się ich przepchnąć jakąś 5tką czy 6tką demisiów.
Z maszyn typu helupy/katapulty : to one strzelają raczej po cannonach i STanku. Orkowych dawno nie widziałem na stołach bo mało ich jest zatem i zmiana nieistotna

Łuki noAsv lub pociski z S2 faktycznie nieco słabsze się zrobią.
Moim zdaniem znacznie istotniejsza zmiana to koniec overrunowania po sypaniu undeadow/demonów! Toż to teraz będzie katapultować tylko wilki/baty/furie w kresce pod sam ryj i a cal za nimi głównych hardhitterów i nic na to nie poradzimy :/
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Trochę tak. Acz warto pamiętać że overrun po normalnym wybiciu do nogi ( nie z sypania ) działa normalnie.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

To spróbuj wybić do nogi oddział wilków z championem na przedzie.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Da się, trzeba mieć "tylko" kogoś kto będzie bił z inicjatywą wyższą niż oddział, i jest na przedzie. Po prawdzie mamy tylko kolejny dowód na kretyńskość kreseczek z czempionami, powinni tego zabronić
.

Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

Tak, a ten wilkowy champion powie challange i Ci wycofa tę postać lub będize walczył w challengu.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
I usunąć kłodę z drogi... Jednyne sensowne rozwiązanie to usuwać takie durnowate przeszkadzajki zawczsu magią/strzelaniem...Tylko znowuż nie każda armia ma takie możliwości.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Super. Już widzę graczy napieprzających np sniperkami z deatha czy pitkami by zabić czempiona psów...
Panowie przesadzacie.... w 7ed co pamiętam to było na porządku dziennym i nikt nie marudził...
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW

Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
+1
tak się grało i jakoś szło

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
a najczęściej się szarżowało, zabijało sypało o te 4/5 a i tak zostawał jeden wilk bo często siódemki lubiły latać :]misha pisze:+1tak się grało i jakoś szło
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW

Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
mam pytanie czy mi się pomyliło
czy też zmienił się zapis w unmodified leadership
kiedyś było:
What is your unmodified leadership?
A:Your unmodified leadership is the highest leadership characteristic in the unit. Do not include any modifiers from any source, for example, Strength in Numbers, Inspring Presence or Doom and Darkness spell.
a teraz jest::
A: Your unmodified Leadership is the highest Leadership characteristic in the unit. So the Leadership from any characters in the unit itself (but not from outside the unit, from Inspiring Presence for example) with a higher Leadership can be used unless specifically stated otherwise.
czy też zmienił się zapis w unmodified leadership
kiedyś było:
What is your unmodified leadership?
A:Your unmodified leadership is the highest leadership characteristic in the unit. Do not include any modifiers from any source, for example, Strength in Numbers, Inspring Presence or Doom and Darkness spell.
a teraz jest::
A: Your unmodified Leadership is the highest Leadership characteristic in the unit. So the Leadership from any characters in the unit itself (but not from outside the unit, from Inspiring Presence for example) with a higher Leadership can be used unless specifically stated otherwise.