WoCh trikka. Wielki comeback?

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Re: WoCh trikka. Wielki comeback?

Post autor: Przemcio »

Słabo... w ogóle się nie mieści a spinowany niestety kiepsko trzyma pion i ma tendencje to wykładania się :D
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Postaram się z nim wyrobić do turnieju Paradoxu 13ego, to jak zrobię to zobaczysz.

A myślał ktoś o 2x Sorc Lord (Shadow + Fire) albo DP Slaanesha z Lotem, Chaos Armourem i Enchanted Shieldem i 4 lvl ze scrollem/chaos familiarem?
Release the Przemcio!

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

od dłuższego czasu kminię jak zmieścić 4lvl sorca z ds i dp latajacego nurgla (es, dragonbanegem, chaos armour, tots). nie wchodzi ni cholery...
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Po ludzku wchodzi tylko 3lev DS CH plus walczący latający DP. 4 lev za diabła nie wchodzi...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Jedyny DP jaki wchodzi z Lvl 4 + scroll to Slaanesh + Enchanted Shield + Chaos Armour + Lot, ewentualnie pieszy Nurgle`a, ale M8 i M10 i Swiftstride to mega duża różnica.
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Pojechałem do Paradoxu klimatem:

DP Nurgle
Sword of Striking, Dragonbane Gem, Enchanted Shield, Lot, Ch. Armour

Sorc Lvl 3, DS

Exalted 251 (Scaled Skin, ToP, Tzeentch, dwurak)

12 Warriorów Slaanesha
FCG, Tarcze

12 Warriorów Slaanesha
FCG, Halki, Tarcze

2x5 psów

2x Chariot Slaanesha

Chimera Regenka

Spawn

3x Crushery

5 Knightów Slaanesha z flamingami.

Wnioski:
2 oddziały warriorów to za dużo, Core wracają do 12 Warriorów, 2x 5 psów, fast i 2x charioty
Chimera bardzo traci bez flaminga. Shadow ssie na Lvl 3. Spawn ssie jeszcze bardziej, ale go pomalowałem i zasługiwał na to, żeby chociaż raz zagrać ;)
Zrobiłem 18/0/20, więc tragedii nie ma. Zjadłem 29 crypt horrorów ;)






Teraz kminie coś takiego:
DP Nurgle, Lvl 1, Death, Chaos Armour, Lot, Sword of Striking, Dragonbane, ES (mieszczę się w limicie chyba, 1-2 lvl/Ch. Armour/Lot/MoN)

Sorc Lord Fire Lvl 3

BSB 256 (standard + potion of speed)

Mag na dysku, Metal, Charmed Shield, Warrior Bane, DS, Opal Amulet

12 Warriorów FCG, Slaanesh, Tarcze

2x 5 psów

Fast, MoS, Flaile, Muzyk

2x Chariot

3 Crushery, ES, Muzyk

Helka

Chimera, Flaming Breath, Regenka

Jest sniperka z Ld 9. Jest fire na hordy/regenki. Jest 0 z metalu. Mag mający szanse przeżyć 2 hity z klop itp ;)

Nie wiem tylko, na kogo wrzucić ten extra lvl, na DP i dać mu 1 i Soulblight/D&D/Snajperka z Ld9 czy na Lorda z fire. DP da mi coś na kowbojów itp oraz dodatkowego channela. Lvl 4 łatwiejszy dispel i casting na lordzie.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2013, o 16:48 przez trikk, łącznie zmieniany 2 razy.
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Kanadian
Falubaz
Posty: 1304

Post autor: Kanadian »

a czy mógł byś może wskazać gdzie ten klimat armii?

Chyba że chodzi o to że wiozłeś warriorów na piechotę, ale nazywać to klimatem to trochę przesada, nie sądzisz.

To tak w woli czepiania się klimatu.

Jak sprawdziło ci się małe odziały wariatów? Na papierze wygląda jak byś potrzebował jeszcze co najmniej drugie tyle, by efektywnie ich wykorzystać.Sam się zastanawiałem czy nie zrobić warriorową rozpiskę na małych oddziałach piechoty z halabardami, z tarczą wydają się trochę za słabi by udźwignąć rozpiskę. Bardzo mnie ciekawi jak sobie radzili.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Klimatem w sensie "nie turbospamem przegiętych jednostek ala 3x chariot, 3x fast, 2x kowboj i 2x crushery" ;)

12 Wariatów z tarczami jest taką lepszą obstawą dla maga. 12 z halkami potrzebuje nurgle`a albo khorne`a. Więcej niż 12-15 modeli bym nie brał. Breakują się równie łatwo, wygar w CC niewiele się zmienia, a 150 dodatkowych punktów schodzi.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2013, o 16:45 przez trikk, łącznie zmieniany 1 raz.
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Kanadian
Falubaz
Posty: 1304

Post autor: Kanadian »

Mi chodzi po głowie by grać właśnie minimum hipków, ale mieć z 6 oddziałów co najmniej. Pozwoliło by to kaskadowo nimi grać. Pomysł w sumie zapożyczony z Rzymskich legionów. Myślałem o kornikach, przy tak małych oddziałach nawet jak co turę jeden będzie oblewał to nie wiele się traci.

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

nie sądzisz że przeinwestowałeś w magię? masz 3 magów, w zasadzie co turę chcesz rzucać snajperkę i zabijać śmietnik, metalu nie ma kiedy używać.

mi tam 3lvl shadow sie sprawdzil dostkonale, pozwolil wygrac 1 bitwe i to nie dzieki pitce a dzieki miasma -t -s. nic Cie wtedy nie boli, masz t5 i w zasadzie przejeżdżasz się po hordach. do tego 2 odginaczki to wg mnie wystarczająco, jednak zagrałem za mało bitwe aby ocenić.

A i mimo wszystko nie ryzykowałbym magii na demonie, misscast turlniesz i bedzie kicha. no chyba ze ta snajperka zawsze z 1-2kości.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

A mi totalnie się nie spisał. Ale głównie dlatego, że z 4 kości: 4 razy nie zrobiłem castig value pitki. 2 razy zescatterowałem, 2 razy mortis zdał I (miałem ją w 2 bitwach).
-d3 do siły nie wyloswałem ani razu. Brzytwa jest zbędna w tej armii. Miasma rzucała 1. Generalnie albo nie wychodziły mi czary albo rzucałem ifki na mało ważnych. Zdecydowanie meh. Wkurwiają mnie natomiast 2ki batów, psy i tego chcę się pozbywać.

Problem z shadowem jest taki, że przy lvl 4 bym się zastanawiał, przy lvl 3 są duże szanse, że rzucę obsysaczne czary.

3 magów ma nastepujące zalety: 3 channelle na Dispela i Powera, jak mam coś z 1 czy 2+ save, to mogę odpuścić trochę fire`a na rzecz searing dooma z 3-4 kości. Snajperka w jakiegoś typa też ma sens, a Fire ma niski casting value (szczególnie, jak wsadzasz 2-3 czary w 1 unit i masz +D3 do casta). Ewentualnie mogę wymienić fire na metal, ale tam są spore casting value i jest trochę sytuacyjny, chociaż jest tam kilka sytych czarów.
Release the Przemcio!

ODPOWIEDZ