
WoCh trikka. Wielki comeback?
Re: WoCh trikka. Wielki comeback?
Słabo... w ogóle się nie mieści a spinowany niestety kiepsko trzyma pion i ma tendencje to wykładania się 

We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Postaram się z nim wyrobić do turnieju Paradoxu 13ego, to jak zrobię to zobaczysz.
A myślał ktoś o 2x Sorc Lord (Shadow + Fire) albo DP Slaanesha z Lotem, Chaos Armourem i Enchanted Shieldem i 4 lvl ze scrollem/chaos familiarem?
A myślał ktoś o 2x Sorc Lord (Shadow + Fire) albo DP Slaanesha z Lotem, Chaos Armourem i Enchanted Shieldem i 4 lvl ze scrollem/chaos familiarem?
Release the Przemcio!
od dłuższego czasu kminię jak zmieścić 4lvl sorca z ds i dp latajacego nurgla (es, dragonbanegem, chaos armour, tots). nie wchodzi ni cholery...
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Pojechałem do Paradoxu klimatem:
DP Nurgle
Sword of Striking, Dragonbane Gem, Enchanted Shield, Lot, Ch. Armour
Sorc Lvl 3, DS
Exalted 251 (Scaled Skin, ToP, Tzeentch, dwurak)
12 Warriorów Slaanesha
FCG, Tarcze
12 Warriorów Slaanesha
FCG, Halki, Tarcze
2x5 psów
2x Chariot Slaanesha
Chimera Regenka
Spawn
3x Crushery
5 Knightów Slaanesha z flamingami.
Wnioski:
2 oddziały warriorów to za dużo, Core wracają do 12 Warriorów, 2x 5 psów, fast i 2x charioty
Chimera bardzo traci bez flaminga. Shadow ssie na Lvl 3. Spawn ssie jeszcze bardziej, ale go pomalowałem i zasługiwał na to, żeby chociaż raz zagrać
Zrobiłem 18/0/20, więc tragedii nie ma. Zjadłem 29 crypt horrorów
Teraz kminie coś takiego:
DP Nurgle, Lvl 1, Death, Chaos Armour, Lot, Sword of Striking, Dragonbane, ES (mieszczę się w limicie chyba, 1-2 lvl/Ch. Armour/Lot/MoN)
Sorc Lord Fire Lvl 3
BSB 256 (standard + potion of speed)
Mag na dysku, Metal, Charmed Shield, Warrior Bane, DS, Opal Amulet
12 Warriorów FCG, Slaanesh, Tarcze
2x 5 psów
Fast, MoS, Flaile, Muzyk
2x Chariot
3 Crushery, ES, Muzyk
Helka
Chimera, Flaming Breath, Regenka
Jest sniperka z Ld 9. Jest fire na hordy/regenki. Jest 0 z metalu. Mag mający szanse przeżyć 2 hity z klop itp
Nie wiem tylko, na kogo wrzucić ten extra lvl, na DP i dać mu 1 i Soulblight/D&D/Snajperka z Ld9 czy na Lorda z fire. DP da mi coś na kowbojów itp oraz dodatkowego channela. Lvl 4 łatwiejszy dispel i casting na lordzie.
DP Nurgle
Sword of Striking, Dragonbane Gem, Enchanted Shield, Lot, Ch. Armour
Sorc Lvl 3, DS
Exalted 251 (Scaled Skin, ToP, Tzeentch, dwurak)
12 Warriorów Slaanesha
FCG, Tarcze
12 Warriorów Slaanesha
FCG, Halki, Tarcze
2x5 psów
2x Chariot Slaanesha
Chimera Regenka
Spawn
3x Crushery
5 Knightów Slaanesha z flamingami.
Wnioski:
2 oddziały warriorów to za dużo, Core wracają do 12 Warriorów, 2x 5 psów, fast i 2x charioty
Chimera bardzo traci bez flaminga. Shadow ssie na Lvl 3. Spawn ssie jeszcze bardziej, ale go pomalowałem i zasługiwał na to, żeby chociaż raz zagrać

Zrobiłem 18/0/20, więc tragedii nie ma. Zjadłem 29 crypt horrorów

Teraz kminie coś takiego:
DP Nurgle, Lvl 1, Death, Chaos Armour, Lot, Sword of Striking, Dragonbane, ES (mieszczę się w limicie chyba, 1-2 lvl/Ch. Armour/Lot/MoN)
Sorc Lord Fire Lvl 3
BSB 256 (standard + potion of speed)
Mag na dysku, Metal, Charmed Shield, Warrior Bane, DS, Opal Amulet
12 Warriorów FCG, Slaanesh, Tarcze
2x 5 psów
Fast, MoS, Flaile, Muzyk
2x Chariot
3 Crushery, ES, Muzyk
Helka
Chimera, Flaming Breath, Regenka
Jest sniperka z Ld 9. Jest fire na hordy/regenki. Jest 0 z metalu. Mag mający szanse przeżyć 2 hity z klop itp

Nie wiem tylko, na kogo wrzucić ten extra lvl, na DP i dać mu 1 i Soulblight/D&D/Snajperka z Ld9 czy na Lorda z fire. DP da mi coś na kowbojów itp oraz dodatkowego channela. Lvl 4 łatwiejszy dispel i casting na lordzie.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2013, o 16:48 przez trikk, łącznie zmieniany 2 razy.
Release the Przemcio!
a czy mógł byś może wskazać gdzie ten klimat armii?
Chyba że chodzi o to że wiozłeś warriorów na piechotę, ale nazywać to klimatem to trochę przesada, nie sądzisz.
To tak w woli czepiania się klimatu.
Jak sprawdziło ci się małe odziały wariatów? Na papierze wygląda jak byś potrzebował jeszcze co najmniej drugie tyle, by efektywnie ich wykorzystać.Sam się zastanawiałem czy nie zrobić warriorową rozpiskę na małych oddziałach piechoty z halabardami, z tarczą wydają się trochę za słabi by udźwignąć rozpiskę. Bardzo mnie ciekawi jak sobie radzili.
Chyba że chodzi o to że wiozłeś warriorów na piechotę, ale nazywać to klimatem to trochę przesada, nie sądzisz.
To tak w woli czepiania się klimatu.
Jak sprawdziło ci się małe odziały wariatów? Na papierze wygląda jak byś potrzebował jeszcze co najmniej drugie tyle, by efektywnie ich wykorzystać.Sam się zastanawiałem czy nie zrobić warriorową rozpiskę na małych oddziałach piechoty z halabardami, z tarczą wydają się trochę za słabi by udźwignąć rozpiskę. Bardzo mnie ciekawi jak sobie radzili.
Klimatem w sensie "nie turbospamem przegiętych jednostek ala 3x chariot, 3x fast, 2x kowboj i 2x crushery" 
12 Wariatów z tarczami jest taką lepszą obstawą dla maga. 12 z halkami potrzebuje nurgle`a albo khorne`a. Więcej niż 12-15 modeli bym nie brał. Breakują się równie łatwo, wygar w CC niewiele się zmienia, a 150 dodatkowych punktów schodzi.

12 Wariatów z tarczami jest taką lepszą obstawą dla maga. 12 z halkami potrzebuje nurgle`a albo khorne`a. Więcej niż 12-15 modeli bym nie brał. Breakują się równie łatwo, wygar w CC niewiele się zmienia, a 150 dodatkowych punktów schodzi.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2013, o 16:45 przez trikk, łącznie zmieniany 1 raz.
Release the Przemcio!
Mi chodzi po głowie by grać właśnie minimum hipków, ale mieć z 6 oddziałów co najmniej. Pozwoliło by to kaskadowo nimi grać. Pomysł w sumie zapożyczony z Rzymskich legionów. Myślałem o kornikach, przy tak małych oddziałach nawet jak co turę jeden będzie oblewał to nie wiele się traci.
nie sądzisz że przeinwestowałeś w magię? masz 3 magów, w zasadzie co turę chcesz rzucać snajperkę i zabijać śmietnik, metalu nie ma kiedy używać.
mi tam 3lvl shadow sie sprawdzil dostkonale, pozwolil wygrac 1 bitwe i to nie dzieki pitce a dzieki miasma -t -s. nic Cie wtedy nie boli, masz t5 i w zasadzie przejeżdżasz się po hordach. do tego 2 odginaczki to wg mnie wystarczająco, jednak zagrałem za mało bitwe aby ocenić.
A i mimo wszystko nie ryzykowałbym magii na demonie, misscast turlniesz i bedzie kicha. no chyba ze ta snajperka zawsze z 1-2kości.
mi tam 3lvl shadow sie sprawdzil dostkonale, pozwolil wygrac 1 bitwe i to nie dzieki pitce a dzieki miasma -t -s. nic Cie wtedy nie boli, masz t5 i w zasadzie przejeżdżasz się po hordach. do tego 2 odginaczki to wg mnie wystarczająco, jednak zagrałem za mało bitwe aby ocenić.
A i mimo wszystko nie ryzykowałbym magii na demonie, misscast turlniesz i bedzie kicha. no chyba ze ta snajperka zawsze z 1-2kości.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
A mi totalnie się nie spisał. Ale głównie dlatego, że z 4 kości: 4 razy nie zrobiłem castig value pitki. 2 razy zescatterowałem, 2 razy mortis zdał I (miałem ją w 2 bitwach).
-d3 do siły nie wyloswałem ani razu. Brzytwa jest zbędna w tej armii. Miasma rzucała 1. Generalnie albo nie wychodziły mi czary albo rzucałem ifki na mało ważnych. Zdecydowanie meh. Wkurwiają mnie natomiast 2ki batów, psy i tego chcę się pozbywać.
Problem z shadowem jest taki, że przy lvl 4 bym się zastanawiał, przy lvl 3 są duże szanse, że rzucę obsysaczne czary.
3 magów ma nastepujące zalety: 3 channelle na Dispela i Powera, jak mam coś z 1 czy 2+ save, to mogę odpuścić trochę fire`a na rzecz searing dooma z 3-4 kości. Snajperka w jakiegoś typa też ma sens, a Fire ma niski casting value (szczególnie, jak wsadzasz 2-3 czary w 1 unit i masz +D3 do casta). Ewentualnie mogę wymienić fire na metal, ale tam są spore casting value i jest trochę sytuacyjny, chociaż jest tam kilka sytych czarów.
-d3 do siły nie wyloswałem ani razu. Brzytwa jest zbędna w tej armii. Miasma rzucała 1. Generalnie albo nie wychodziły mi czary albo rzucałem ifki na mało ważnych. Zdecydowanie meh. Wkurwiają mnie natomiast 2ki batów, psy i tego chcę się pozbywać.
Problem z shadowem jest taki, że przy lvl 4 bym się zastanawiał, przy lvl 3 są duże szanse, że rzucę obsysaczne czary.
3 magów ma nastepujące zalety: 3 channelle na Dispela i Powera, jak mam coś z 1 czy 2+ save, to mogę odpuścić trochę fire`a na rzecz searing dooma z 3-4 kości. Snajperka w jakiegoś typa też ma sens, a Fire ma niski casting value (szczególnie, jak wsadzasz 2-3 czary w 1 unit i masz +D3 do casta). Ewentualnie mogę wymienić fire na metal, ale tam są spore casting value i jest trochę sytuacyjny, chociaż jest tam kilka sytych czarów.
Release the Przemcio!