Euro2014 - Draft 3

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Re: Euro2014 - Draft 1

Post autor: Grolshek »

Orki mówią że lubią. :mrgreen:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

Oi
jakiekolwiek doswiadczenia z nowym amushem? Podzielcie sie, prosze z mniej doswiadczonymi kolegami. 8)
Obrazek

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

doświadczenie mam z DoCh jak pieski Khorna wychodzą z krawędzi i robią popłoch, za jedyne 165 jedna piątka takich bydlaków

jedynie co jedynie mogę doradzić to że jednego oddziału się nie opłaca wystawiać w ambushu, iż nie oprze się na nim żadna strategia, a przy dwóch można liczyć na to że jeden na 88% pojawi się na polu bitwy, i będzie mógł robić jako wsparcie czy niszczenie maszynek

zdecydowanie teraz 4x 8 ungorów, czempion, muzyk, będę grały w większości rozpisek, i dwa będą w ambushu, do reszty mam mieszane uczucia czy to czasem nie będzie przerost formy nad treścią

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

Ja chce przetestowac 4x9 Raidersow. Jeden do tanca z szamanami wokol Herdstone a 3 do Ambusha. Z muzykami bez czempionow.
Obrazek

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

half-horn zawsze się przyda jak wpadnie tam cowboy, to turę więcej utrzymają , do kreski w lesie zawsze stubborn i też turę więcej mogą potrzymać coś, a do tego zawsze ten BS o 1 więcej, tyle możliwości za jedyne 6pkt. żal nie wykorzystać

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

zakładamy nowy temat na DRAFT 3 :idea:
czy zmieniacie tytuł tematu ? o to link

https://docs.google.com/document/d/12RR ... ODzt20/pub

widać,że zasada ambusha się nie zmieniła :P 10 gorów w ambushu - bezcenne tylko rzucić 6

czy widzicie że wszystko idzie w stronę naszych potrzeb ?

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Zmiana z bannerami jest świetna. Wreszcie dyscyplina na gorach z magami.
A co ciekawsze można władować konkretne bannery duże kloce gorów do walki.
Ciekawe czy zostawią te banerki bez limitu punktowego, wtedy nawet można Beast Banner władować, chociaż to cholernie dużo kosztuje.
Ewentualnie Rampagers'a na minotaury jeśli ktoś ten plew wystawia :P

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

wiesz - beast banner normalnie kosztuje 206, tutaj tylko 75 :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

co wy gory -2 do sejwa i 3 z shadowa to będą mordercy

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Ogólnie duży oddział gorów zyska zajebście dużo na potencjale bojowym.
Tak jak Klops napisał, z totem of rust ten oddział wreszcie przestaje obsysać z kawalerią.
Może kroić przyzwoicie bez brzytwy, wystarczy 0 z beasta lub 3 z shadowa.
Zresztą w walkach z typową piechotą co ma 5+ sava to też robi ogromną różnicę.

No nic, poczekajmy na finalny draft jeszcze ze 2 tygodnie, ale obstawiam że te bannery przejdą :)
A przynajmniej te do 50 pts bez ograniczenia ilości oddziałów (żeby nie trzeba było wybierać między dyscypliną, a rustem).

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

może wreszcie zaczniemy zadawać klapsy w większej ilości jak dotychczas ... :) :) :)

Dargor
Chuck Norris
Posty: 479

Post autor: Dargor »

Minoski z +1M :]~~~~
Ale faktycznie rdza na Gorach będzie konkretnym boostem. Co ciekawe w obecnej formie nie ma limitu na ilość jednostek oraz na limit punktowy na dany sztandar :)

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Pal sześć minosy - ich raczej nic nie uratuje. Duże gory z beast bannerem, duże gory z rdzawym totemem, duże bestigory (+ jeszcze jedne mniejsze z dyscypliną), duży i mały mag z beastem, lord, opancerzony bsb, komplet odginaczek. Ld 10 z re-rollem, magia w normie, tylko 3 mocne, łatwo boostowalne kloce + bunkier i spam przeszkadzajek. Da się żyć :)

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Oj, chyba Ci się to nie zmieści. Same bannerki (beast, rust, dyscypka) to 140 pts...

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Lordzi (beastlord + 4lvl) = 550-600 (jak wrzucałem tak na pałę w AB to wyszło mi 580)
Herosi (bsb + 2lvl) = 300-350 (320)
2 x 40 gorów = 690 (fcg, ale jeszcze bez magicznych)
35 bestigorów FCG = 450
25 bestigorów FCG = 330
3 x 1 razorgor = 165
magiczne sztandary = 140
Total: 2.625-2.725 (2.675) :)

Można odpuścić drugie bestigory i złożyć bunkier z gorów i wykorzystać część punktów na więcej odginaczek i zwiększenie głównego klocka bestigorów. Ale technicznie pierwotny pomysł wchodzi :) Można też małego szamana wziąć 1lvl i zrobić z niego tanią odginaczkę i/lub rzucać zerówkę z 5 kości :)

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

Skoro tak szaleja to mogliby jeszcze uwolnic magie Wild i pozwolic rzucac Brayscream i Mantle do walki.
Chyba ze juz mozna a ja nie zwrocilem uwagi.
Edit. Doczytalem FAQ.
Obrazek

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

czyli generalnie teraz mozna dawac na gory sztandary bez limitu punktowego? daj ktos linka do tych nowych zasad!
Warhammer to nie jest sport

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Po co drugie bestoigory jak masz klocek gorow z rustem i 2 x beast na magach... to starczy :)

beast banner bym olal, ale rust jest spoko, dalbym do tego razor i klasycznie movment na bestigorach, może nawet 3 magow z beastem 3x2
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

-Qc- pisze:Po co drugie bestoigory jak masz klocek gorow z rustem i 2 x beast na magach... to starczy :)

beast banner bym olal, ale rust jest spoko, dalbym do tego razor i klasycznie movment na bestigorach, może nawet 3 magow z beastem 3x2
Beast banner jest imho > razor banner (a najlepiej mieć oba :) ). Są jednostki przez które trzeba się przebić masą ataków, a których standard of rust nie rusza (a pojedyncza zerówka może być mało + ogólna zawodność magii / antymagia przeciwnika): plagusi, demonetki (ward 5++ na modelu T3 to w zasadzie to samo co T4), witchki, spora masa innych elfów, krasnoludów z dwurakami itp... (heavy armor vs S4 +AP-2 i heavy armour vs S5 ma ten sam efekt, ale S5 vs T3/4 i S4 vs T3/4 to spora różnica :) )

Ale w sumie dwa klocki Gorów + Bestigory z movementem mogą być wystraczające. I tak potrzeba jeszcze bunkra + odginaczki. Z magami bym nie przesadzał - to już nie czasy spamu magii a la "herdstone i +3PD" :)

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

A Bestigory z Razorem nie lepiej niz Mv? -4 do save i nawet MC sie denerwuje.
Obrazek

ODPOWIEDZ