Plotki na temat army booka do 7. edycji
Moderator: Yudokuno
eee tam, elfia elitarna piechota to wydatek ok. 15 punktów na jednostę (15 u HE, 11-16 u DE, nie wiem jak u WE), kawaleria (nie liczę fastów) to wydatek 20-30 punktów za jednostkę.
W każdym razie pod względem ceny Darki wypadają korzystniej, Egzekutorzy za 11 punktów, Wiedźmy za 13, jedyna jednostka, która jak zwykle wypada kiepsko to BG....
No ale nie ma co narzekać, trzeba brać dużo CoC, kuszników, DR z kuszami, smoka, 2xCaddy, RBT, może jakieś Wiedźmy z CoB nawet i tyle, może to da radę....
W każdym razie pod względem ceny Darki wypadają korzystniej, Egzekutorzy za 11 punktów, Wiedźmy za 13, jedyna jednostka, która jak zwykle wypada kiepsko to BG....
No ale nie ma co narzekać, trzeba brać dużo CoC, kuszników, DR z kuszami, smoka, 2xCaddy, RBT, może jakieś Wiedźmy z CoB nawet i tyle, może to da radę....
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
W tym momencie BG już są chyba najlepiej trafiającą piechotą w grze (dzięki WS5 i eternal hatred większość przeciwników trafiają na 3+ z przerzutem, co daje szansę na trafienie 88.8% !!!), co z tego jednak, skoro mają zaledwie po 1 ataku z S4. W dzisiejszych czasach S4 nie jest rewelacyjna, zostawia standardowej piechocie z hw+shield save 5+, a to za dużo. Ale zgadzam się, że gdy hate'a dostanie oddział z S5 (wg mnie od S5 zaczyna się prawdziwa siła w WFB) to będzie to bardzo przyjemny bonus
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Ja bym widzial w BG umiejetnosc walki zawsze 2 szeregami, no i oczywiscie 4 sily.
Wtedy taki oddzial bylby naprawde bardzo dobry.
No i procz tych H.armorow jakis ward? na 5+ chocby.
Armia DE jest piekna, chcialbym zeby taka zostala, moze wtedy bym sie skusil na pare modeli
CoK majac z sile 5 z gory, a z dolu tez 5(tak samo jak lew, no sory ale wielka jaszczorka powinna miec 5 tak samo jak lew) i po 2 ataki - swietny oddzial.
Wtedy taki oddzial bylby naprawde bardzo dobry.
No i procz tych H.armorow jakis ward? na 5+ chocby.
Armia DE jest piekna, chcialbym zeby taka zostala, moze wtedy bym sie skusil na pare modeli
CoK majac z sile 5 z gory, a z dolu tez 5(tak samo jak lew, no sory ale wielka jaszczorka powinna miec 5 tak samo jak lew) i po 2 ataki - swietny oddzial.
mylisz sie stubborna juz mieli.Temple Guard pisze:WL dostali wbudowanego stubborna (wcześniej, o ile się nie mylę mogli go mieć tylko z bohaterem) i poprawili im pancerz
najfajniejsze ze teraz sa specialem i nie zajmuja cennego slotu bolca, ups, rare'a.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Co do bazowej S4 to zgoda, ale walka halabardami z 2 szeregów w WFB nie istnieje, na to bym nie liczył.Pedros pisze:Ja bym widzial w BG umiejetnosc walki zawsze 2 szeregami, no i oczywiscie 4 sily.
Wtedy taki oddzial bylby naprawde bardzo dobry.
No i procz tych H.armorow jakis ward? na 5+ chocby.
Armia DE jest piekna, chcialbym zeby taka zostala, moze wtedy bym sie skusil na pare modeli
CoK majac z sile 5 z gory, a z dolu tez 5(tak samo jak lew, no sory ale wielka jaszczorka powinna miec 5 tak samo jak lew) i po 2 ataki - swietny oddzial.
Zwiększyć save'a do 4+ (wymyślić odpowiednik full plate'a, chaos armour i gromril armour ) Wbudowany ward to przesada, nie mogą być aż tak podobni do PG, ale jakiś sztandar magiczny z wardem byłby super (chociaż 5+ na strzelanie).
Co do CoK to aż tak ich chyba nie przegną
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
szczerze mówią nie wyobrażam sobie czegoś co mogło by zrównoważyć ASF jeśli nie sam ASF, hate jest bronią obosieczną a nawet AP wypada w
tym porównaniu słabo. umówmy się jeśli tacy SW wypłacą nam 2A z S5 przy naszej szarży to prawie nikt nie odda. tak że mam dość duże obawy co do nowych DE, jakoś nie wierze aby nam również dali ASF bo wtedy gracze WE by się wściekli.
tym porównaniu słabo. umówmy się jeśli tacy SW wypłacą nam 2A z S5 przy naszej szarży to prawie nikt nie odda. tak że mam dość duże obawy co do nowych DE, jakoś nie wierze aby nam również dali ASF bo wtedy gracze WE by się wściekli.
Raczej wątpię, żeby zmienił się statline samego cold one'a. Gdyby jaszczurki DE dostały 2AS5, to gracze lizardmeńscy musieliby dostać erratę do swoich coxów, albo by się wściekli. Ale z drugiej strony, lizardmeńska kawa z 4 atakami i siłą 5 w szarży od każdego modelu wydaje mi się niemożliwa. Więc raczej cold one zostanie, jaki jest. (chociaż logicznie rzecz biorąc, taki raptor powinien być w stanie rozwalić lwa, ale cóż...)
"Wake up, Mr. Freeman. Wake up, and smell the ashes..."
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
No to przynudziłeś Gobos, jednak ja dobrze pamiętałem. Teraz sprawdziłem - mieli zasadę Bodyguard, w związku z którą byli stubborn tylko jeśli był w ich oddziale generał. A teraz będą mieli stubborna sami z siebie, a to różnica.Gobos pisze:mylisz sie stubborna juz mieli.Temple Guard pisze:WL dostali wbudowanego stubborna (wcześniej, o ile się nie mylę mogli go mieć tylko z bohaterem) i poprawili im pancerz
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
ogromna ze wzgledu na intryge przez co ta zasada była bardzo bezsensu
i to spora, tzn. jak jeszcze była I@C to nie wiadomo było czy generałem będzie akurat jakiś prince czy inny commander w regonie WL czy mag siedzący w łucznikach
całkiem ciekawy pomysł dotyczący specjalnej zasady DE padł natomiast na Druchii.net całkiem niedawno
Druchii Always Strike, tzn. nawet jeśli wcześniej taki żołnierz DE zginie to jeszcze ostatkiem sił zada atak, pozwoli to zanegować w znacznym stopniu ASF, a i przeciwko innym armiom nie będzie złe
całkiem ciekawy pomysł dotyczący specjalnej zasady DE padł natomiast na Druchii.net całkiem niedawno
Druchii Always Strike, tzn. nawet jeśli wcześniej taki żołnierz DE zginie to jeszcze ostatkiem sił zada atak, pozwoli to zanegować w znacznym stopniu ASF, a i przeciwko innym armiom nie będzie złe
ale dawanie nam ASF to by była już kompletna głupota
nie chciałbym walcząc (czy to z HE czy z innymi DE) turlać koścmi żeby zobaczyć kto pierwszy atakuje
poison, armour piercing czy hatred niewiele da jak i tak jednostki zginą zanim będą mogły skorzystać z którejś z tych zasad....
o ja pierdziu.... właśnie wymysliłem mega zasadą dla całych DE, chyba podeślą ją GW, przy obecnej tendencji jest szansa że ją dostaniemy xP
Killing Blow na całej armii
nie chciałbym walcząc (czy to z HE czy z innymi DE) turlać koścmi żeby zobaczyć kto pierwszy atakuje
poison, armour piercing czy hatred niewiele da jak i tak jednostki zginą zanim będą mogły skorzystać z którejś z tych zasad....
o ja pierdziu.... właśnie wymysliłem mega zasadą dla całych DE, chyba podeślą ją GW, przy obecnej tendencji jest szansa że ją dostaniemy xP
Killing Blow na całej armii
Killing blow, no AS dla całej armii - ciągle to samo, czyli i tak pierwszy szereg padnie po ciosach takich SM. Natomiast to co piechote czyni grywalnym to duży AS i duży T a przy tym stubborn, albo ASF + dwuraki. Natomiast DE mogą mieć ogromnego kopa na HE w postaci kusz i bolców z Armour Piercingiem. 30 kuszników, 4 bolce + jakies shade'y, DR z kuszami lub/i manflayerzy powinni roznieść taką elitarną piechotę HE w pył.
nie wiem ja bym tam wolał poturlać jednak kośćmi parę razy niż sie wściekać że znowu mnie HE pochlastały, no ale nie ma co marudzić narazie trzeba być optymistą, wiemy że GW potrafi zaskakiwać miejmy nadzieje że tym razem nie kolejną podwyżką a jakimś ciekawym i mocnym rozwiązaniem:) a swoją drogą przyszedł mi ciekawy i prosty sposób na wzmocnienie assasina, niech ma killing blowa na 5+ i opcje ulepszenia np do 4+ (przedmiot,zdolność cokolwiek). dzięki temu spełniał by wreszcie swoją rolę czyli byłby postrachem bohaterów. wbrew pozorom nie jest to zbyt przegięte bo daje mu tylko znacznego kopa w starciu z bohaterami bo ze zwykłymi jednostkami i tak sobie radził a tak to zamiast nabijać CR to się będzie opłacało atakować herosów, co o tym sądzicie??
Fajnie by było jakby kusze wszystkie w DE był zatrute.
Nie wiem jaka zasada zrekompensuje ASF u HE. Hatred na wszystko nie sądzę. Będzie średnio fajny. CO powinny te 2 ataki mieć - S5 niekoniecznie, ale S4 jak najbardziej (choć u HE wzięli wytrzasnęli jakieś z d... wzięte lwy z S5 !! ). Napewno też itemy dla wszystkich championów. Parę fajowych itemików, sztandarków dużo by dało.
Podsumowując - mam nadzieję, że nie skopią nowych DE i to co dostaną nie będzie czyniło ich znowu wielkimi pokrzywdzonymi.
Co do HE - szykują się pewnie rozpiski ofensywne na smoku, DP, piechocie. Mi to pasi, choć zawsze wolałem dojść i naklepać w HtH słabym magom
Nie wiem jaka zasada zrekompensuje ASF u HE. Hatred na wszystko nie sądzę. Będzie średnio fajny. CO powinny te 2 ataki mieć - S5 niekoniecznie, ale S4 jak najbardziej (choć u HE wzięli wytrzasnęli jakieś z d... wzięte lwy z S5 !! ). Napewno też itemy dla wszystkich championów. Parę fajowych itemików, sztandarków dużo by dało.
Podsumowując - mam nadzieję, że nie skopią nowych DE i to co dostaną nie będzie czyniło ich znowu wielkimi pokrzywdzonymi.
Co do HE - szykują się pewnie rozpiski ofensywne na smoku, DP, piechocie. Mi to pasi, choć zawsze wolałem dojść i naklepać w HtH słabym magom
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
dobrym rozwiazaniem u De rónież byłaby tabelka jak u HE czyli 2+core, 0-6 sspeciali, to się nie gryzie a już dodaje kopa.
Czarnej gwardi dałbym 2 ataki i płaszcz z morskiego smoka i być moze potanił o 1pkt, wtedy taki oddział naprawde masakruje inne piechoty, nawet te cieżkie, gdyż to bedzie oddział w liczbie 14 gosci, czyli 14 ataków z przezutem to coś, w walce save na 4+ na strzelanie 3+ i stubborn. Dodatkową zasadą mysle, że fajne by było gdy generałem jest highborn to oni przechodzą do speciali, bądz nawet do corów.
Katom dałbym 4 siły i nie mam żadnego innego pomysłu co im dodać...
Witchoikom na pewno 6 WS, każda armia elficka powinna mieć oddziałz tak wysokim WS, a witchki najbardziej mi odpowiadają i np. do tego warda na 5+ i już jednostka wymiata.
Co do coldów to nie mam żadnych pomysłow oprócz tego, żeby ich koszt spadł do 25\26 pkt.
Kusza samopowtarzalna powinna mieć AP, zaś jeden oddział kuszników mieć mozliwość zatrucia swych ataków.
i do tych zmian jednostek jakaś fajna zasada dla całej armi...
Czarnej gwardi dałbym 2 ataki i płaszcz z morskiego smoka i być moze potanił o 1pkt, wtedy taki oddział naprawde masakruje inne piechoty, nawet te cieżkie, gdyż to bedzie oddział w liczbie 14 gosci, czyli 14 ataków z przezutem to coś, w walce save na 4+ na strzelanie 3+ i stubborn. Dodatkową zasadą mysle, że fajne by było gdy generałem jest highborn to oni przechodzą do speciali, bądz nawet do corów.
Katom dałbym 4 siły i nie mam żadnego innego pomysłu co im dodać...
Witchoikom na pewno 6 WS, każda armia elficka powinna mieć oddziałz tak wysokim WS, a witchki najbardziej mi odpowiadają i np. do tego warda na 5+ i już jednostka wymiata.
Co do coldów to nie mam żadnych pomysłow oprócz tego, żeby ich koszt spadł do 25\26 pkt.
Kusza samopowtarzalna powinna mieć AP, zaś jeden oddział kuszników mieć mozliwość zatrucia swych ataków.
i do tych zmian jednostek jakaś fajna zasada dla całej armi...