Czolgi, rydwany, geometria pivotu - casus z Euro.
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Się kozak znalazł. Idzie klocami orasów z masą Static CRa i się dziwi, że biedne Elfy chowają się po lasach.b_sk pisze:Przeca ja nie mówię, że to nie jest fair play. Tylko, że nie jest to fair play w GW definicji fair play, która ma mało wspólnego z rzeczywistością turniejową.Christos pisze:No nie, zaraz wyjdzie że jedynym sposobem grania fair play jest ustawienie sie tyłem do przeciwnika i czekanie aż mnie pojedzie.
Nie przesadzacie trochę?Ale chowając war dancerów z magami w lesie nie można narzekać na to, że przeciwnik korzysta z różnych kruczków w zasadach żeby ich z tego lasu wykurzyć. Jak gra turniejowa to gra turniejowa, to działa w obie stony.
To jest taktyka - jeden się chowa w lesie, inny staje na górce i naparza z katapult, muszkietów i kusz, jeszcze inny pędzie przed siebie wagony konnicy. Co armia, to inny sposób gry. I to wcale nie uprawnia, by kombinować tak, aby osiągnąć coś nie do osiągnięcia w normalny sposób poprzez różne kruczki. Tak więc zostaw te elfy w ich lesie - niech se tam siedzą jak się boją.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
A ja tam będę utrzymywał to co mówię. Jak ja kitram klocek z herosami, albo maszynę za górką, a przeciwnik by przerzucał hita, albo deklarował z armaty tak, żeby przy długim bouncie trafić w maszynę to nie będę mu tego zabraniał tylko uznam, że moje kitranie zasługuje na to, żeby tak zagrać. Na DMP przez większość bitew stałem i strzelałem z klockiem NG z BSB i generałem na wiwernie pochownymi za lasami, czy górkami i gdyby ktoś przy mnie coś takiego spróbował to jak najbardziej bym na to pozwolił. Bo sorry, ale inaczej to jest podejście w stylu ja se schowam połowę armii tak, że ty jej nic nie zrobisz, a jak będziesz próbował to WP. Zresztą z tego co pamietam to już ktoś coś takiego na mnie próbował i po prostu odsunąłem oddział, który stał obok tego schowanego.
A licky boom boom down!!!
Dziękib_sk pisze:A ja tam będę utrzymywał to co mówię. Jak ja kitram klocek z herosami, albo maszynę za górką, a przeciwnik by przerzucał hita, albo deklarował z armaty tak, żeby przy długim bouncie trafić w maszynę to nie będę mu tego zabraniał tylko uznam, że moje kitranie zasługuje na to, żeby tak zagrać. Na DMP przez większość bitew stałem i strzelałem z klockiem NG z BSB i generałem na wiwernie pochownymi za lasami, czy górkami i gdyby ktoś przy mnie coś takiego spróbował to jak najbardziej bym na to pozwolił..


Czy nie można uściślić i przegłosować kwestii blokowania ST? Uściślono podstawkę pod ST, uściślono połowę punktów za zranienie czołgu, to może jeszcze uściślić kwestie piwotowania i blokowania czołgu?
Tym razem na korzyść czołgu (w tym przypadku "korzyść" rozumiem jako D6 S6 Hitów w czołg). Wtedy blokowanie lasem nie będzie całkiem stracone dla WE, bo będzie to całkiem mocny "kopniak" po czołgu.
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2007, o 17:44 przez pelcu, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo czołg jest taki biedny i pokrzywdzony 
Nie widzisz, że to po prostu wada czołgu ?? Każdy unit ma jakieś wady i zalety. Kiedyś jak był ten stary, to był powiedzmy do ruszenia. Teraz jest nowy, twardszy, no i przede wszystkim na 2k można nawet 2 wystawić.
Poza tym to co proponujesz jest sprzeczne z zasadami. Uściślenia mają prostować, czy wyjaśniać to co jest niejasne w zasadach, a nie zmieniać już istniejące.

Nie widzisz, że to po prostu wada czołgu ?? Każdy unit ma jakieś wady i zalety. Kiedyś jak był ten stary, to był powiedzmy do ruszenia. Teraz jest nowy, twardszy, no i przede wszystkim na 2k można nawet 2 wystawić.
Poza tym to co proponujesz jest sprzeczne z zasadami. Uściślenia mają prostować, czy wyjaśniać to co jest niejasne w zasadach, a nie zmieniać już istniejące.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Imho dokladnie tak jak Scimi mowi. Jezeli zasady nie zabraniaja blokady to jest ona zupelnie fair i imho zdecydowanie nie zasluguje na WP.
Bo w tym momencie nie dyskutujemy juz o jakims durnym luku na bsb, tylko o powaznym manewrze taktycznym, calkowicie legalnym i ja naprawde nie widze chamstwa w tej zagrywce.
Pelcu - no offence, ale pierdolicie Hipolicie.Najpierw mowisz z elesne musza kombinowac, a zaraz potem dodajesz ze tak wlasciwie to ich kombinowanie nie jest w porzadku, bo jest nieuczciwe. Guzik prawda, zagranie z przesuwaniem lasu jest jak najbardziej legalne i nie jest nawet na krawedzi zasad. Na tej samej zasadzie moglibysmy dawac WP za branie w kleszcze rydwanu tak by sie nie mogl obrocic.
Przez takie patenty jakie proponujesz, coraz bardziej pozbawiamy WFB taktyki i wzmacniamy po prostu mocne rozpiski zamiast zmusic graczy do kombinowania.
Bo w tym momencie nie dyskutujemy juz o jakims durnym luku na bsb, tylko o powaznym manewrze taktycznym, calkowicie legalnym i ja naprawde nie widze chamstwa w tej zagrywce.
Pelcu - no offence, ale pierdolicie Hipolicie.Najpierw mowisz z elesne musza kombinowac, a zaraz potem dodajesz ze tak wlasciwie to ich kombinowanie nie jest w porzadku, bo jest nieuczciwe. Guzik prawda, zagranie z przesuwaniem lasu jest jak najbardziej legalne i nie jest nawet na krawedzi zasad. Na tej samej zasadzie moglibysmy dawac WP za branie w kleszcze rydwanu tak by sie nie mogl obrocic.
Przez takie patenty jakie proponujesz, coraz bardziej pozbawiamy WFB taktyki i wzmacniamy po prostu mocne rozpiski zamiast zmusic graczy do kombinowania.
Poważny manewr to ustawić się tak, aby zmuszony do maksymalizacji czołg sam się zablokował. Ale nie jazda lasem zależna tylko od ilości power dice i szczęśliwego rzucenie raz czy dwa IF.Wych pisze: Bo w tym momencie nie dyskutujemy juz o jakims durnym luku na bsb, tylko o powaznym manewrze taktycznym, calkowicie legalnym i ja naprawde nie widze chamstwa w tej zagrywce.
Dobra z mojej strony pass.
Ale jeżeli maksymalizacja powoduje, że np. szarża nie dojdzie, czy też jest nie do wykonania, to szarża i tak dochodzi jak zasięg jest, tylko wtedy się maksymalizuje tyle ile się da.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Zależy. Te występujące w oddziałach traktujemy jak kawalerię, więc robią turna, a nie pivota (chyba, że zostanie 1). Oczywiście nie maszerująShenq pisze:apropo rydwanów, czy kemryjskie mogą zrobić terna?

Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
kilka rydwanow tworzy oddzial a tylko oddzialy moga robic turny/reformy itd.Shenq pisze:no właśnie skoro khemrijskie potrafią to czemu zwykłe nie?
to bez sensu skoro mając oddzail dwóch rydwanów możemy robić terna a jak zostanie nam jeden to już nagle nie możemy?!

trudno - możesz nie gonićShenq pisze:no dobra, ale jak już ktoś przytaczał zatrzymując się rydwanem przed samą krawędzią masz unieruchomioną jednostkę do końca gry? to bez sensu
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Ale co ma tutaj lasek do rzeczy ?? Mówimy o zatrzymaniu się na impossiblu w wyniku gonienia i unieruchomienia rydwanu w związku z tym.Kharnan pisze:Lasku też możesz nie popychać...
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Mi tam nie impossibluj rydwana zaraz. 
Swoją drogą ta zasada, że czołgopodobne są unieruchomione przez lasek tudież inne ustrojstwo, to ogólnie przyjęte w EU rozwiązanie czy taki Polhammer mały?
Może tu gdzieś w topicu to było ale za dużo tu dla mnie geometrii pivotu bym się ogarnął w temacie.

Swoją drogą ta zasada, że czołgopodobne są unieruchomione przez lasek tudież inne ustrojstwo, to ogólnie przyjęte w EU rozwiązanie czy taki Polhammer mały?
Może tu gdzieś w topicu to było ale za dużo tu dla mnie geometrii pivotu bym się ogarnął w temacie.

And he did say "War", and the world did tremble...

