Nowa Edycja
Moderator: Shino
Re: Nowa Edycja
Nie brzmi to wszystko najgorzej, da się z tej armii coś wyciągnąć, chociaż jest słabsza niż stary kodeks. Podoba mi sie opcja hate na unicie z necrotecta, smutno mi że banner of the hidden death będzie scatterować.. Głupio ryzykowac 150 pkt w unicie + ok 75 za bsb + pewnie ok 100 za banner na blisko 20% prawdopodobienstwo misfire :/ chociaz z drugiej strony kowadła są bardziej zawodne a ludzie jakos na nich grają..
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Eee, wcale to tak źle nie wygląda. Nie wiem jak to się będzie mieściło w rozpie, ale jest naprawdę dużo fajnych, grywalnych jednostek. Zarówno starych jak i nowych.
A horda tomb guardów z kingiem i necrotectem to niezła opcja do kombatu Ws6, s5, KB, hate i jeszcze potanieli. Do tego dorzucić boosty z lighta i jazda
Z tego co widzę zapowiada się fajna armia.
A horda tomb guardów z kingiem i necrotectem to niezła opcja do kombatu Ws6, s5, KB, hate i jeszcze potanieli. Do tego dorzucić boosty z lighta i jazda
Z tego co widzę zapowiada się fajna armia.
No nie? Zupełna zmiana tonu rozmowy
Na tą chwilę wydaje się, że TK wyjdą naprawdę w porządku, nie ma co narzekać, ewentualnie można samemu przerobić jeźdźców na wężach, żeby siedzieli, a nie stali i będzie git
Na tą chwilę wydaje się, że TK wyjdą naprawdę w porządku, nie ma co narzekać, ewentualnie można samemu przerobić jeźdźców na wężach, żeby siedzieli, a nie stali i będzie git
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Z dwoma liczkami wychodzi 2400. Moim zdaniem to nie będzie działać super. Licząc luźno punkty ten kloc gwardii z hate kosztuje 750 punktów, a:Kalesoner pisze:gwardia z ikoną, hatem, KB, królem z kosiarą może wrócić do gry w wielkim stylu
2x kaszkiet, nekrokotek, 2x klopa, 45 lukow, rydwany do zapchania corów, wykopki i można coś pograć
- rozkręca go cokolwiek z KB i wyższą inicjatywą - w najgorszym wypadku wyjmie herosów i zginie i prawdopodobnie i tak przeciwnik będzie do przodu
- taki sam oddział VC (hate albo +1 to hit ze sztandaru, ws z hełmu) kosztuje 450 pkt. A naprawdę rewelacji nie robi, ujdzie, ale 750 bym za to nie dał.
Poza względnie drogim klocem w armii masz wyłącznie: śmietnik, strzelanie: 15 trafień S3 na turę, 4 maszynki i magię ZWYKŁĄ (podkreślam to ostatnie, żeby nie było, że w fazie magii dominujesz jak dotychczas i robisz co chcesz - zwykła magia, miscasty, modlitwa o nie wessanie hierophanta do warpa na miscaście). IMO to jednak trochę zbyt mało. Potrzeba więcej "solidnego" combatu
Z pudełka po zapalkach :p :pp ? ? ?Kalesoner pisze:ja mam pomysł na taniutkie i fajne konwersje kaszkietów
Moimi Kaszkietami sie skaven juz zaopiekowal tylko niewiem czy jest sens robić więcej niż 1 bo zaraz sie okaze że albo go euro ograniczy do 0 - 1 albo sie punktowo nie będzie mieścił
Fajnie by wepchnąć jakiegoś sfinksa. T8 to jednak spora zapora. Z thunderstompem może być spoko na piechotę wroga. Z herosami też nie jest źle, bo są KB.
Pozatym chyba rydwany są niedoceniane. Jak się w odpowiedniej ilości wpierdzielą w ostrzelaną piechotę to klocek jakichś 20 elfów ma spore szanse wyparować. A łączona szarża rydwanow i sfinksa to już powinna być rzeź. No i nadal są skorpiony. Już nie tak zaskakujące, ale nadal solidne.
ps. Kaszkiet nie jest 0-1?
Pozatym chyba rydwany są niedoceniane. Jak się w odpowiedniej ilości wpierdzielą w ostrzelaną piechotę to klocek jakichś 20 elfów ma spore szanse wyparować. A łączona szarża rydwanow i sfinksa to już powinna być rzeź. No i nadal są skorpiony. Już nie tak zaskakujące, ale nadal solidne.
ps. Kaszkiet nie jest 0-1?
Przynajmniej do następnej paczki z zasadami ETC mam TK na 2600Barbarossa pisze:Z dwoma liczkami wychodzi 2400. Moim zdaniem to nie będzie działać super. Licząc luźno punkty ten kloc gwardii z hate kosztuje 750 punktów, a:Kalesoner pisze:gwardia z ikoną, hatem, KB, królem z kosiarą może wrócić do gry w wielkim stylu
2x kaszkiet, nekrokotek, 2x klopa, 45 lukow, rydwany do zapchania corów, wykopki i można coś pograć
- rozkręca go cokolwiek z KB i wyższą inicjatywą - w najgorszym wypadku wyjmie herosów i zginie i prawdopodobnie i tak przeciwnik będzie do przodu
- taki sam oddział VC (hate albo +1 to hit ze sztandaru, ws z hełmu) kosztuje 450 pkt. A naprawdę rewelacji nie robi, ujdzie, ale 750 bym za to nie dał.
Poza względnie drogim klocem w armii masz wyłącznie: śmietnik, strzelanie: 15 trafień S3 na turę, 4 maszynki i magię ZWYKŁĄ (podkreślam to ostatnie, żeby nie było, że w fazie magii dominujesz jak dotychczas i robisz co chcesz - zwykła magia, miscasty, modlitwa o nie wessanie hierophanta do warpa na miscaście). IMO to jednak trochę zbyt mało. Potrzeba więcej "solidnego" combatu
Dla mnie to żadna nowość, że TK maja jeden oddział za 1k pkt resztę w maszynach i śmieciach. Defens z kontrą, tak to widzę i ta kontra to właśnie gwardia i rydwany. Cały czas mocne na inne defensywne i cały czas słabe na armie ofensywne, tutaj TK się wiele nie zmieniło. Najbardziej to bym chciał mieć podręcznik w rękach, a najlepiej plik do AB, bo bez tego już nie potrafię chyba składać rozpisek.
45 łuków musi być, po pierwsze dwie tanie odginaczki, oddział do trzymania liczek, i coś czego nie lubią ani kiper ani elfy czyli jednak dużo strzał, które mogą coś tam zrobić, zwłaszcza jeśli będę miał kostki na podwojony strzał.
Undead, jak zrobię (z pomocą Tutajca) te kaszkiety, to zobaczysz, a z tego Horusa, którego wcześniej wklejałem na serio da się zrobić Nekroświnksa. :>
Żadna armia nowo edycyjna nie ma ograniczeń 0-1!! W odecnej chwili ma to tylko bretka więc kaszkiet będzie można spokojnie brać dwa.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii