![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Nowy WoCh
Moderator: JarekK
Re: Nowy WoCh
Kurde dawno już nie grałem i pomieszało mi się wszystko ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
"Zmiana to jedyna stała rzecz we wszechświecie a czyż zmiana nie jest esencją chaosu?" ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moim zdaniem grasanci są za ciency, żeby dosiadać demonicznych wierzchowców, toż to zwykli ludzie. Co innego rycerki na jagerach, mają staty imperialnych bohaterów więc teoretycznie mogą zasłużyć sobie na molocha![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ołtarz wygląda jak zagroda dla świń, wolę ju chyba grać proxem z kartonika i mówić "patrzcie, to ołtarz tzeentcha, tylko wybrani mogą go dostrzec gołym okiem"
Widzę, że nie wydam dużo kasy na nowe fiksy![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
2-3 boxy molochów wystarczą, rycerzyki normalne moim zdaniem wiele od nich nie odstają![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moim zdaniem grasanci są za ciency, żeby dosiadać demonicznych wierzchowców, toż to zwykli ludzie. Co innego rycerki na jagerach, mają staty imperialnych bohaterów więc teoretycznie mogą zasłużyć sobie na molocha
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ołtarz wygląda jak zagroda dla świń, wolę ju chyba grać proxem z kartonika i mówić "patrzcie, to ołtarz tzeentcha, tylko wybrani mogą go dostrzec gołym okiem"
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Widzę, że nie wydam dużo kasy na nowe fiksy
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
2-3 boxy molochów wystarczą, rycerzyki normalne moim zdaniem wiele od nich nie odstają
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
\żeby daleko nie szukać idealne do usuwania śmietnika zdja się te marudy na steedach - zwłaszcz, że pokażdej odginaczce mają mieć łatwiej:)Laik pisze: do tego można też wziąć bohatera z CoC, mieć 3 takie oddziały - razem z pieskami może to sprawić że przeciwnikowi może dość szybko braknąć odginaczek, bo prawda jest taka że temu oddziałowi nawet od boku mało co jest w stanie zagrozić...
Do tego coś do usuwania śmieci przeciwnika i będzie ciekawie.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14640
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ci slaneszyci beda pewnie niewystawialni, bo spec - szkoda, bo modele mozna fajnie skonwertowac i zasady calkiem spoko. Z dobrym klepaczem w srodku, robiliby miazge, zwlaszcza z asf, brzytwa, stubbornem i wardem. Tylko sa za drodzy, za oddzial 15 typka 330 punktow?
Natomiast juggery to bedzie hit - a jesli mark of khorne nie bedzie dawalo frenzy to bedzie turbohit! Oddzial 5-6 typa z lorduniem z Crown of Command w srodku bedzie dobry nawet z frenzy. A bez frenzy 2x3 albo 3x3 tez swietne.
Shrine moze nie do konca udany, ale za to kopalnia roznych bitsow, na oko widze w tym boxie 2 spawny, warshrine, maga i wyjebisty unit filler.
Natomiast juggery to bedzie hit - a jesli mark of khorne nie bedzie dawalo frenzy to bedzie turbohit! Oddzial 5-6 typa z lorduniem z Crown of Command w srodku bedzie dobry nawet z frenzy. A bez frenzy 2x3 albo 3x3 tez swietne.
Shrine moze nie do konca udany, ale za to kopalnia roznych bitsow, na oko widze w tym boxie 2 spawny, warshrine, maga i wyjebisty unit filler.
@Laik, chyba mówisz o WE
Inne armie robią: bok, szarża, 2-3 szeregi, sztandar do sztandaru, w ranach załóżmy remis i na-ra. Każdy ma w armii unit, który to spokojnie potyra.
Bydlak z CoC bedzie konieczny. Nie wyobrażam sobie wypuszczenia dużego unitu tych panów bez stubborna.
Nie mówię, ze unit jest zły. Jest IMO bardzo fajny i dobrze wyceniony. Jestem jednak daleki od stwierdzenia, że to będzie niezniszczalny game breaker. Podobnie nie zgodzę się, ze jest o niebo lepszy od demiśków.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Inne armie robią: bok, szarża, 2-3 szeregi, sztandar do sztandaru, w ranach załóżmy remis i na-ra. Każdy ma w armii unit, który to spokojnie potyra.
Bydlak z CoC bedzie konieczny. Nie wyobrażam sobie wypuszczenia dużego unitu tych panów bez stubborna.
Nie mówię, ze unit jest zły. Jest IMO bardzo fajny i dobrze wyceniony. Jestem jednak daleki od stwierdzenia, że to będzie niezniszczalny game breaker. Podobnie nie zgodzę się, ze jest o niebo lepszy od demiśków.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2012, o 10:25 przez Dębek, łącznie zmieniany 1 raz.
![Obrazek](http://1.bp.blogspot.com/-Kj7kppEqaMo/TamMH9H6kEI/AAAAAAAABxg/U9en0C0nzwo/s1600/np-facebook-200.jpg)
@Dębek
tak, tą jednostkę to WE mogą tylko odginać... (mourny i demiśki, nawet z T4, są jeszcze jakoś z trudem do ogarnięcia).
Ogólnie to mało co będzie z tym na remis w ranach, nawet od boku, lanca bretońska owszem
ale tą można odgiąć...
Widać w tej jednostce duży potencjał, bo jest naprawdę twarda i bez buffów nieźle będzie mieliła.
tak, tą jednostkę to WE mogą tylko odginać... (mourny i demiśki, nawet z T4, są jeszcze jakoś z trudem do ogarnięcia).
Ogólnie to mało co będzie z tym na remis w ranach, nawet od boku, lanca bretońska owszem
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Widać w tej jednostce duży potencjał, bo jest naprawdę twarda i bez buffów nieźle będzie mieliła.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
@ Laik nie teoretyzujmy. Wiadomo, że wszystko można odgiąć, na każdy myk jest kontr myk itd.
Wyobraż sobie lorda np. bretońskiego z podobnymi atakami co ci rycerze na juggerach. Z gorszym T, ale za to z rerolem pancerza i wardem. No jakoś nie wpadłem nigdy by brać nim klocki, nawet corowej - śmiecio piechoty na bok. Oni mają swojego statica, a ja polegam tylko na zadawanych woundach. Zresztą dlaczego taki pojedyńczy jugger, bo tylu raczej będzie bic w bok, ma zabić niewiadomo ilu WL, Blodków, rycerzy bretońskich itd. 1-2 rany i wszystko w tym temacie.
Mówię tylko o potencjalnych problemach, których nie mają np. demiśki czy mourfangi. Dostają orzełka na pysk i mogą go sobie dość swobodnie szarżować. W przypadku Juggerów dochodzi losowy overrun lub pogoń. Gracz Wochu musi takie sytuacje przewidywać i odpowiednio im przeciwdziałać, gracz np. empire nie musi i tyle.
W walce klata na klatę, tu masz rację, ten unit będzie robił miazgę.
Wyobraż sobie lorda np. bretońskiego z podobnymi atakami co ci rycerze na juggerach. Z gorszym T, ale za to z rerolem pancerza i wardem. No jakoś nie wpadłem nigdy by brać nim klocki, nawet corowej - śmiecio piechoty na bok. Oni mają swojego statica, a ja polegam tylko na zadawanych woundach. Zresztą dlaczego taki pojedyńczy jugger, bo tylu raczej będzie bic w bok, ma zabić niewiadomo ilu WL, Blodków, rycerzy bretońskich itd. 1-2 rany i wszystko w tym temacie.
Mówię tylko o potencjalnych problemach, których nie mają np. demiśki czy mourfangi. Dostają orzełka na pysk i mogą go sobie dość swobodnie szarżować. W przypadku Juggerów dochodzi losowy overrun lub pogoń. Gracz Wochu musi takie sytuacje przewidywać i odpowiednio im przeciwdziałać, gracz np. empire nie musi i tyle.
W walce klata na klatę, tu masz rację, ten unit będzie robił miazgę.
![Obrazek](http://1.bp.blogspot.com/-Kj7kppEqaMo/TamMH9H6kEI/AAAAAAAABxg/U9en0C0nzwo/s1600/np-facebook-200.jpg)
Nie wiem czy było, lepsza jakość zdjęć:
http://natfka.blogspot.com/2012/10/more ... plete.html
http://natfka.blogspot.com/2012/10/more ... plete.html
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14640
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wiesz Piotrek, nawet z frenzy jesli sie bedzie gralo na 3x3 to tych odginaczek szybko moze zabraknac.
Pamietaj, ze knighci na juggach w sumie nie sa jacys mega drodzy - ot, tyle co hydra, demisie albo pegazy.
Mozna ich uzywac w charakterze pocisku odpal i zapomnij.
Ciekawe czy w nowym WD beda juz nowe zasady shrina.
Pamietaj, ze knighci na juggach w sumie nie sa jacys mega drodzy - ot, tyle co hydra, demisie albo pegazy.
Mozna ich uzywac w charakterze pocisku odpal i zapomnij.
Ciekawe czy w nowym WD beda juz nowe zasady shrina.
W sumie zgadzam się z Baśką, ten shrine to kopalnia bitsów.... można sklecić nawet sensownego dyskowca z tego, a te cosie noszące nadają się i na spawny i na trolle może nawet:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Ej bez przesady z tym krojeniem. Kuraki też potrafią dziobnąć, a siła 5 juggerów na 1+ sejwa jaj nie urywa.
5 na 5 demiśki szarżują.
15 ataków siła 5 z chaosiarzy
10 trafia 6 rani wbijają 2 woundy
15 ataków siła 5(ap) kuraków
7,5 trafia 3,75 rani wbijają 1,87 wounda
5 ataków siła 6 cyrkl
2,5 trafia 1,7 rani wbijają 0,85 wounda
8 ataków juggerów (jeden zginął)
5,4 trafia 3,6 rani wbijają 1,2 wounda
3,2 wounda do 2,7 na korzyść juggerów daje 0,5 wounda przewagi
Przy szarży demiśków, statystycznie, w połowie przypadków powinien być remis, a w połowie przypadków demiśki wygrają o 1.
5 na 5 szarżują chaosiarze
15 ataków siła 5(ap) kuraków
7,5 trafia 3,75 rani wbijają 1,87 wounda
15 ataków siła 5(ap) kuraków
7,5 trafia 3,75 rani wbijają 1,87 wounda
5 ataków siła 4 cyrkl
2,5 trafia 0,83 rani wbijają 0,13 wounda
8 ataków juggerów (jeden zginął)
5,4 trafia 3,6 rani wbijają 1,2 wounda
3,2 wounda do 2 na korzyść juggerów daje 1,2 wounda przewagi
Statystycznie Juggery wygrają o 2.
IMO taki combat to dużo turlania i mało zadawanych woundów.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
5 na 5 demiśki szarżują.
15 ataków siła 5 z chaosiarzy
10 trafia 6 rani wbijają 2 woundy
15 ataków siła 5(ap) kuraków
7,5 trafia 3,75 rani wbijają 1,87 wounda
5 ataków siła 6 cyrkl
2,5 trafia 1,7 rani wbijają 0,85 wounda
8 ataków juggerów (jeden zginął)
5,4 trafia 3,6 rani wbijają 1,2 wounda
3,2 wounda do 2,7 na korzyść juggerów daje 0,5 wounda przewagi
Przy szarży demiśków, statystycznie, w połowie przypadków powinien być remis, a w połowie przypadków demiśki wygrają o 1.
5 na 5 szarżują chaosiarze
15 ataków siła 5(ap) kuraków
7,5 trafia 3,75 rani wbijają 1,87 wounda
15 ataków siła 5(ap) kuraków
7,5 trafia 3,75 rani wbijają 1,87 wounda
5 ataków siła 4 cyrkl
2,5 trafia 0,83 rani wbijają 0,13 wounda
8 ataków juggerów (jeden zginął)
5,4 trafia 3,6 rani wbijają 1,2 wounda
3,2 wounda do 2 na korzyść juggerów daje 1,2 wounda przewagi
Statystycznie Juggery wygrają o 2.
IMO taki combat to dużo turlania i mało zadawanych woundów.
![Obrazek](http://1.bp.blogspot.com/-Kj7kppEqaMo/TamMH9H6kEI/AAAAAAAABxg/U9en0C0nzwo/s1600/np-facebook-200.jpg)