Rozpiski
Moderator: Kołata
Re: Rozpiski
Ja wracam do hobby i za dużo bitew nie zagrałem.
Jednak wydaje się mi że potencjał te gobosy mają zwłaszcza że bez strachu można rzucać czary z jednej kości ( w ostateczności) a lore gobliński wydaje mi się fajnieszy. Choć orczy też całkiem całkiem zwłaszcza eadbutt
Jednak wydaje się mi że potencjał te gobosy mają zwłaszcza że bez strachu można rzucać czary z jednej kości ( w ostateczności) a lore gobliński wydaje mi się fajnieszy. Choć orczy też całkiem całkiem zwłaszcza eadbutt
mi też z początku bardzej podobało sie małe waagh ale po namysle (kupnie kart
) widze tam tylko 1 fajny czar co staty obniża, bo słoneczko dziala poprawnie tylko w dużej wersji a do tego potrzebna jest inwestycja w duzego maga gobo. A u orasów każdy czar to przemoc, brutalność i siła!
i pytanie: udaje sie teraz zayebać z czarów wrogiego maga czy to raczej tylko teoria?

i pytanie: udaje sie teraz zayebać z czarów wrogiego maga czy to raczej tylko teoria?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Wczoraj grałem z HE. W drugiej turze arcymag dostał ze snajpy, ale tylko jedna rana. Potem znów dostał, ale nie zraniłem na 3+. Ale w ostatniej go dobiłem.
W bitwie z VC raz tak ubiłem w 2turze małego wampira z hełmem i shadowem
Ogólnie ten czar niszczy. On + stopa i więcej w fazie magii nie potrzeba
W bitwie z VC raz tak ubiłem w 2turze małego wampira z hełmem i shadowem

Ogólnie ten czar niszczy. On + stopa i więcej w fazie magii nie potrzeba

Rzucałem ten czar (4 czar z lora) w bitwach juz dobre kilkanaście razy i nie przypominam sobie, bym cos osiągnął. Najczesciej nie dochodziłem z zasięgiem (a starałem sie nie przekraczac statystycznego zasięgu 28"). Czar jest niezlym straszakiem i przy farcie moze cos zdziałać.... ale w moich bitwach jeszcze nic nie zrobił. Dla mnie wiec jest dobry tylko teoretycznie. Juz lepsze efekty osiagałem tą zwykła snajperką (1 czar) - sukcesywnie, rana po ranie, kroi sie tych herosów bez sejwa.loko pisze:i pytanie: udaje sie teraz zayebać z czarów wrogiego maga czy to raczej tylko teoria?
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
ja mam totalnie inne odczucia. czar jest miodny, tylko pozwolę sobie zgadywać że magulca czymasz w dużych bigunach, którzy wnioskując z Twoich raportów, do walki się nie pchają. skitrani gdzieś daleko często są za daleko dla 4/8d6 zasięgu. imo przy bardziej "szarżującym" magu snajpera ma większe szanse cos zrobić. chyba że się mylę
kołata co do stopy, czy to scaterowanie stopy nie przeszkadza w jej użyteczności? Generalnie template jest duzy ale jak zniesie ci 4+ cali to troche lipa?Kołata pisze:
Ogólnie ten czar niszczy. On + stopa i więcej w fazie magii nie potrzeba
a co ze zboostowanym duzym szamim? 5 ataków z sila 8 i ward na 5 to chyba niezle ? t5 mamy no i zalezy jaka witka brzozowa czy ws10 czy i10. wiem ze to rip wiec nie mozna na tym budowac strategii ale jesli rzucic to od 1 tury to wrog bedzie musial zuzyc na to kosci kiedystam.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
No czasem przeszkadza, wiadomo. Chociaż raz mi tak zniosło, że zabiło na raz dwóch lordów WE (jeden był w walce) 
Ale generalnie zazwyczaj stopa trafia. Jak kładziesz na dużym klocku, to masz 1/3 szans na hita, oraz duże szanse że jeśli zniesie, to niewiele. Do tego można walić w najbardziej zagęszczone miejsca na stole, tak że jak zniesie nawet dużo, to często coś trafi.
No i jeśli walimy wersję wzmocnioną, to zawsze można na 4+ zrobić poprawkę
W ostatniej bitwie z HE walnąłem stopę w white lionów i zniosło. Na 4+ przeszła, poszedł hit i spadło 16 z 21
Potem chyba weszła, ale zniosło ze spearmanów. A w kolejnej turze zabiła 13 z 18 swordmasterów. Ale generalnie skupiałem się na snajperce w arcymaga i tak jak pisałem spadł przy trzeciej próbie. A to wszystko z jednego great shamana za jakieś 250 pktów. Dobry deal.

Ale generalnie zazwyczaj stopa trafia. Jak kładziesz na dużym klocku, to masz 1/3 szans na hita, oraz duże szanse że jeśli zniesie, to niewiele. Do tego można walić w najbardziej zagęszczone miejsca na stole, tak że jak zniesie nawet dużo, to często coś trafi.
No i jeśli walimy wersję wzmocnioną, to zawsze można na 4+ zrobić poprawkę


- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
idąc tym tokiem rozumowania jak zasięg szarży to osiem a wyrzucisz pięć to też lipa, lepiej nie szarżować.kołata co do stopy, czy to scaterowanie stopy nie przeszkadza w jej użyteczności? Generalnie template jest duzy ale jak zniesie ci 4+ cali to troche lipa?
nie da się wyeliminować losowości w młotku. a stopa to najmocniejszy ofensywny czar naszej magii, imo lepiej go mieć niż nie mieć
Co prawda dam O&G nie gram, ale widziałem prześmieszne combo. Oddział tanich goblinów wypchany fanatykami+teleport przed ryj kawalerii
..

kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
Tak się zastanawiam i kombinuję jak sklecić lordów i herosów na zasady euro.
Nie ma problemu jeśli chodzi o shamanów, ale zastanawia mnie zestaw generał i bsb.
Do tej pory z generałem kombinowałem, a bsb dostawał sv 2+ i re-roll pierwszego oblanego sv (Armour of Silvered Steel + Luckstone). Dawało to BSB sporą przeżywalność.
Z drugiej strony kusi, aby dać generała Savaga z tym zestawem (+broń) i wsadzić w oddział z głową. Mamy wtedy generała z Sv 2+, Wsv 5+ i re-rollem jednorazowym.
Tylko kurde nie wiem co sensownego zrobić z BSB, żeby nie padł w pierwszym starciu. BSB docelowo ma siedzieć w klocku BO z ogniem (lubię ten klocek, bo nic innego nie sprawdza się tak na hydrę, trolle, a czasem abomkę). Brakuje naszym zbroi, oj brakuje...
Jakieś pomysły (sprawdzone!) na zestaw generał - bsb?
Nie ma problemu jeśli chodzi o shamanów, ale zastanawia mnie zestaw generał i bsb.
Do tej pory z generałem kombinowałem, a bsb dostawał sv 2+ i re-roll pierwszego oblanego sv (Armour of Silvered Steel + Luckstone). Dawało to BSB sporą przeżywalność.
Z drugiej strony kusi, aby dać generała Savaga z tym zestawem (+broń) i wsadzić w oddział z głową. Mamy wtedy generała z Sv 2+, Wsv 5+ i re-rollem jednorazowym.
Tylko kurde nie wiem co sensownego zrobić z BSB, żeby nie padł w pierwszym starciu. BSB docelowo ma siedzieć w klocku BO z ogniem (lubię ten klocek, bo nic innego nie sprawdza się tak na hydrę, trolle, a czasem abomkę). Brakuje naszym zbroi, oj brakuje...
Jakieś pomysły (sprawdzone!) na zestaw generał - bsb?
Sam testuje takiego gen SO w klocku SO z głową i jak na razie się sprawdza. BSB BO + Enchanted Shield i Talisman of Preservation 165pkt AS 3+ WS 4+ lub tańsza wersja zwykłego orka za 130pkt z AS i WS 4+ wydaje się najrozsądniejszym wyborem. Ja swojemu BO BSB daje Armour of Destiny, bo talizman już dałem lordowi klepaczowi, gdy mi przestanie się podobać gra na tym lordzie to tak złożę swojego BSB'ka jeśli dalej będę grał na generale SO.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
wszystko zalezy do czegio ich chcesz używać naturalnie ale ja gram na takich herosach
black orc warboss
b. blade, amulet of preservation, dragon helm, boar, shield, korona
komandos na śwince, ogólnie nie było bitwy gdzie się nie zwrócił. a to cos zabije, a to rozda liderkę.
BOBB bsb
taki sam jak Twój. 2 + save i reroll/dragon bane gem
black orc warboss
b. blade, amulet of preservation, dragon helm, boar, shield, korona
komandos na śwince, ogólnie nie było bitwy gdzie się nie zwrócił. a to cos zabije, a to rozda liderkę.
BOBB bsb
taki sam jak Twój. 2 + save i reroll/dragon bane gem
@Kołata - gdzie ten Twój generał siedzi? U mnie póki co w klocku savagy i przez to nie potrzebuje raczej korony. S5 Ci wystarcza? Czasem zdarza się głupi challenge w którym taka siła niewiele daje, bo przeciwnik ma sv 1+/2+ z re-rollem.
Wersji na dziku w tej edycji nie testowałem, za mało gram, żeby zaufać swym umiejętnościom w ukrywaniu pojedynczego jegomościa.
@Aron - BSB siedzi u mnie w BO, gienek w SOBU i generalnie mają dawać Ld, przerzuty i wzmacniać wartości bojowe. Dlatego muszą mieć sporą przeżywalność ale przy okazji napierdzielać.
Wersji na dziku w tej edycji nie testowałem, za mało gram, żeby zaufać swym umiejętnościom w ukrywaniu pojedynczego jegomościa.
@Aron - BSB siedzi u mnie w BO, gienek w SOBU i generalnie mają dawać Ld, przerzuty i wzmacniać wartości bojowe. Dlatego muszą mieć sporą przeżywalność ale przy okazji napierdzielać.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
ja gram bez black orków, są dziadowe, bez kitu ale gusta i guściki.
kolesia na śwince łatwo skitrać, nie ma się co bać. poza tym w 1 turze ma 6 siły
imo lepiej czymac BOBB bsb w big unach, wtedy masz 2 oddziały bez animozji.
kolesia na śwince łatwo skitrać, nie ma się co bać. poza tym w 1 turze ma 6 siły
imo lepiej czymac BOBB bsb w big unach, wtedy masz 2 oddziały bez animozji.
Koleś ma sila 6 w pierwszej rundzie. Klepie prawie wszystko na 2+ i na 2+. Czyli ładnie kosi zwykłych typów i to wystarcza. Przede wszystkim ma być twardy. Na piechotę siedzi w savage big unsach. Na dziku w wilkach albo solo.
Na pancernych herosów jest niezbyt fajny, ale to nie jest jakiś problem jak na razie.
Na pancernych herosów jest niezbyt fajny, ale to nie jest jakiś problem jak na razie.
korona na głownym klocu musi byc. imo.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
A testował ktoś kowboja w koronie, ze spearem na dziku z Sv 2+ i wardem 2+ na ogień? Niby tylko 3 ataki (S6 w szarży) ale od boku może wszystko trzymać. Szkoda, że bez magicznych ataków, bo wtedy mógłby eterniaków straszyć.
Wzięło mnie dzisiaj na kombinowanie
Wzięło mnie dzisiaj na kombinowanie
