Strona 49 z 91

Re: Noki's Caucasian Studio

: 20 cze 2014, o 20:54
autor: Nokimam
"Styrodurze"? :|

Re: Noki's Caucasian Studio

: 20 cze 2014, o 20:57
autor: Damik
http://pl.wikipedia.org/wiki/Polistyren_ekstrudowany

;)

Btw podoba mi się pomysł z wilkołakiem, tylko czemu on nie zabił jakiegoś chaośnego marynata?

Re: Noki's Caucasian Studio

: 20 cze 2014, o 21:03
autor: smiejagreg
Dokładnie - fajnie się obrabia ostrym nożem. Można go dowolnie formować...

Re: Noki's Caucasian Studio

: 20 cze 2014, o 21:38
autor: Nokimam
Dzięki za poradę!
Co do tego czemu wilk zabił zwykłego marina-kiedy space wolf przemienia się w wilkołaka to gryzie tego co jest najbliżej i mu zwisa czy swój czy wróg :D

Re: Noki's Caucasian Studio

: 22 cze 2014, o 21:07
autor: Nokimam
Siema siema, mam updaty :D
Konwersja ogrowego rinoxa w big bad łulfa z lordem pakerem:
Obrazek
Obrazek

Konwersja (muszę przyznać że robiłem chopa 4 godziny i dawno się tak przy konwersji nie napracowałem, w zasadzie nigdy :D)
Obrazek
Obrazek


I WIP wilczka:

Obrazek

Jak zwykle proszę o Wasze opinie!
Pozdro!

Re: Noki's Caucasian Studio

: 22 cze 2014, o 21:29
autor: Matis
Fajnie by było, jak by tem SM, miał rozdarty pancerz, a wilkołak trzymał by go za wyrwane jelito :P
Ta skała jak dla mnie, jest za bardzo metaliczna.

Pancerz Marina, bardzo mi się podoba. Wilkołak też zapowiada się bardzo fajnie.

Re: Noki's Caucasian Studio

: 22 cze 2014, o 22:25
autor: Naviedzony
Fajnie by było, jak by tem SM, miał rozdarty pancerz, a wilkołak trzymał by go za wyrwane jelito :P
Nie wiem dlaczego, ale parsknąłem śmiechem. :D

Pancerz marine'a i wilkołak fajni, ale na skałce stary dobry drybrush i krawędziowanie wyglądają znacznie lepiej od... tego czegoś.

Re: Noki's Caucasian Studio

: 22 cze 2014, o 22:47
autor: Kacpi 1998
świetny NMM na skale =D>

Re: Noki's Caucasian Studio

: 22 cze 2014, o 22:56
autor: Nokimam
Rozumiem że to żart z mojej czystej skały, co? :evil:

Re: Noki's Caucasian Studio

: 22 cze 2014, o 23:04
autor: Kacpi 1998
tak :wink: zmiana koloru skały wyjdzie na +

Re: Noki's Caucasian Studio

: 22 cze 2014, o 23:09
autor: Nokimam
Parówa z Ciebie jednak, nie bede nic zmieniał, tak mi sie podoba :twisted: :mrgreen: [-X

Re: Noki's Caucasian Studio

: 23 cze 2014, o 10:34
autor: Matis
Nie ważne jak dobrze będziesz malował, my i tak będziemy narzekać. Ale tylko z jednego powodu, bo są to modele do WH40k!
Dawaj te orki do WFB!!!

Re: Noki's Caucasian Studio

: 23 cze 2014, o 10:43
autor: Cookie Monster
Mi się nie za bardzo podobają takie skałki robione aero;p

Re: Noki's Caucasian Studio

: 23 cze 2014, o 14:45
autor: Naviedzony
Przede wszystkim to w ogóle nie wygląda na skałę. Wygląda na złoże jakiegoś minerału kosmicznego. Ponieważ to 40ka, można się tak bronić, ale w dalszym ciągu będzie wyglądało dziwnie i nienaturalnie.

Re: Noki's Caucasian Studio

: 23 cze 2014, o 14:57
autor: Wojteq
Zdecydowanie coś z tym zrób. Kompozycja bardzo udana, więc liczę na dobrą pracę.

Na skale zrób koniecznie krawędzie (nawet dobrym suchym pędzlem) i pododawaj washe lub pigmenty, bo to duza powierzchnia i bez tego może wyglądać nudna.

Re: Noki's Caucasian Studio

: 23 cze 2014, o 18:03
autor: Nokimam
Spokojnie spokojnie Panowie, dopiero zrobiłem podkład, bedzie pigment, drajbrasz i wszystko ;)
Dzieki wielkie za opinie!

Re: Noki's Caucasian Studio

: 23 cze 2014, o 20:59
autor: Nokimam
Skończony łerłulf:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zważywszy na to jakie mam umiejętności i na to jakiej jakości był model od wspaniałego fordż łorlda nie jestem zadowolony z efektu...
Skałę zdrajbraszowałem, zabrudziłem lekko i potem znowu drajbrasz :D
Proszę o opinie! [-o<

Pozdro!

Re: Noki's Caucasian Studio

: 23 cze 2014, o 21:39
autor: Kacpi 1998
=D> choć wolę oklepane szare wilkołaki :wink:

Re: Noki's Caucasian Studio

: 23 cze 2014, o 21:56
autor: smiejagreg
Jakoś tutaj jestem raczej na nie. A to głównie z powodu samego werewolfa. Po mojemu jest zwyczajnie zbyt ciemny, nie wykorzystano też możliwości, jakie dawała rzeźba figsa - żebra choćby. Jeśli te czarne fragmenty to ma być futro (nie jestem pewien), to można by lekkim drybrushem jakoś też je rozjaśnić. OSL w oczach jest zbyt wielkopowierzchniowy. A skała wyszła nadspodziewanie ciekawie - jakby wielki blok lodowy troszkę. Trupek też jest ok. Dziw tylko, że wciąż trzyma piłę :wink: ... Czyli reasumując - wszystko mi się podoba oprócz gwoździa, czyli samego wilkołaka...

Re: Noki's Caucasian Studio

: 24 cze 2014, o 12:43
autor: szczurek
@smiejagreg

+1 praktycznie ze wszystkim sie zgadzam ...

Od siebie dodam ,ze fota jakas taka strasznie ciemna .Na przyklad na wipie ten zielony ludek mi sie podobal ,a tutaj ... :wink: Do tego nie mozesz robic tak hardcorowego oswietlenia (nogi marynata) skoro jest pozniej w takiej pozie (drugie ujecie lewa noga).