Strona 49 z 91
Re: Noki's Caucasian Studio
: 20 cze 2014, o 20:54
autor: Nokimam
"Styrodurze"?
Re: Noki's Caucasian Studio
: 20 cze 2014, o 20:57
autor: Damik
http://pl.wikipedia.org/wiki/Polistyren_ekstrudowany
Btw podoba mi się pomysł z wilkołakiem, tylko czemu on nie zabił jakiegoś chaośnego marynata?
Re: Noki's Caucasian Studio
: 20 cze 2014, o 21:03
autor: smiejagreg
Dokładnie - fajnie się obrabia ostrym nożem. Można go dowolnie formować...
Re: Noki's Caucasian Studio
: 20 cze 2014, o 21:38
autor: Nokimam
Dzięki za poradę!
Co do tego czemu wilk zabił zwykłego marina-kiedy space wolf przemienia się w wilkołaka to gryzie tego co jest najbliżej i mu zwisa czy swój czy wróg
Re: Noki's Caucasian Studio
: 22 cze 2014, o 21:07
autor: Nokimam
Siema siema, mam updaty
Konwersja ogrowego rinoxa w big bad łulfa z lordem pakerem:
Konwersja (muszę przyznać że robiłem chopa 4 godziny i dawno się tak przy konwersji nie napracowałem, w zasadzie nigdy
)
I WIP wilczka:
Jak zwykle proszę o Wasze opinie!
Pozdro!
Re: Noki's Caucasian Studio
: 22 cze 2014, o 21:29
autor: Matis
Fajnie by było, jak by tem SM, miał rozdarty pancerz, a wilkołak trzymał by go za wyrwane jelito
Ta skała jak dla mnie, jest za bardzo metaliczna.
Pancerz Marina, bardzo mi się podoba. Wilkołak też zapowiada się bardzo fajnie.
Re: Noki's Caucasian Studio
: 22 cze 2014, o 22:25
autor: Naviedzony
Fajnie by było, jak by tem SM, miał rozdarty pancerz, a wilkołak trzymał by go za wyrwane jelito
Nie wiem dlaczego, ale parsknąłem śmiechem.
Pancerz marine'a i wilkołak fajni, ale na skałce stary dobry drybrush i krawędziowanie wyglądają znacznie lepiej od... tego czegoś.
Re: Noki's Caucasian Studio
: 22 cze 2014, o 22:47
autor: Kacpi 1998
świetny NMM na skale
Re: Noki's Caucasian Studio
: 22 cze 2014, o 22:56
autor: Nokimam
Rozumiem że to żart z mojej czystej skały, co?
Re: Noki's Caucasian Studio
: 22 cze 2014, o 23:04
autor: Kacpi 1998
tak
zmiana koloru skały wyjdzie na +
Re: Noki's Caucasian Studio
: 22 cze 2014, o 23:09
autor: Nokimam
Re: Noki's Caucasian Studio
: 23 cze 2014, o 10:34
autor: Matis
Nie ważne jak dobrze będziesz malował, my i tak będziemy narzekać. Ale tylko z jednego powodu, bo są to modele do WH40k!
Dawaj te orki do WFB!!!
Re: Noki's Caucasian Studio
: 23 cze 2014, o 10:43
autor: Cookie Monster
Mi się nie za bardzo podobają takie skałki robione aero;p
Re: Noki's Caucasian Studio
: 23 cze 2014, o 14:45
autor: Naviedzony
Przede wszystkim to w ogóle nie wygląda na skałę. Wygląda na złoże jakiegoś minerału kosmicznego. Ponieważ to 40ka, można się tak bronić, ale w dalszym ciągu będzie wyglądało dziwnie i nienaturalnie.
Re: Noki's Caucasian Studio
: 23 cze 2014, o 14:57
autor: Wojteq
Zdecydowanie coś z tym zrób. Kompozycja bardzo udana, więc liczę na dobrą pracę.
Na skale zrób koniecznie krawędzie (nawet dobrym suchym pędzlem) i pododawaj washe lub pigmenty, bo to duza powierzchnia i bez tego może wyglądać nudna.
Re: Noki's Caucasian Studio
: 23 cze 2014, o 18:03
autor: Nokimam
Spokojnie spokojnie Panowie, dopiero zrobiłem podkład, bedzie pigment, drajbrasz i wszystko
Dzieki wielkie za opinie!
Re: Noki's Caucasian Studio
: 23 cze 2014, o 20:59
autor: Nokimam
Skończony łerłulf:
Zważywszy na to jakie mam umiejętności i na to jakiej jakości był model od wspaniałego fordż łorlda nie jestem zadowolony z efektu...
Skałę zdrajbraszowałem, zabrudziłem lekko i potem znowu drajbrasz
Proszę o opinie!
Pozdro!
Re: Noki's Caucasian Studio
: 23 cze 2014, o 21:39
autor: Kacpi 1998
choć wolę oklepane szare wilkołaki
Re: Noki's Caucasian Studio
: 23 cze 2014, o 21:56
autor: smiejagreg
Jakoś tutaj jestem raczej na nie. A to głównie z powodu samego werewolfa. Po mojemu jest zwyczajnie zbyt ciemny, nie wykorzystano też możliwości, jakie dawała rzeźba figsa - żebra choćby. Jeśli te czarne fragmenty to ma być futro (nie jestem pewien), to można by lekkim drybrushem jakoś też je rozjaśnić. OSL w oczach jest zbyt wielkopowierzchniowy. A skała wyszła nadspodziewanie ciekawie - jakby wielki blok lodowy troszkę. Trupek też jest ok. Dziw tylko, że wciąż trzyma piłę
... Czyli reasumując - wszystko mi się podoba oprócz gwoździa, czyli samego wilkołaka...
Re: Noki's Caucasian Studio
: 24 cze 2014, o 12:43
autor: szczurek
@smiejagreg
+1 praktycznie ze wszystkim sie zgadzam ...
Od siebie dodam ,ze fota jakas taka strasznie ciemna .Na przyklad na wipie ten zielony ludek mi sie podobal ,a tutaj ...
Do tego nie mozesz robic tak hardcorowego oswietlenia (nogi marynata) skoro jest pozniej w takiej pozie (drugie ujecie lewa noga).