Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
Moderator: Ziemko
Re: Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
Dobre pytanie Powiedziałbym, że na rozum, to leczysz salkę do kompletu ran, potem jej obsługę i dopiero kolejną salkę.
Ale dostatecznie długo gram w WFB żeby wiedzieć, że ze zdrowym rozumem zasady nie zawsze mają wiele wspólnego.
Jak nic pytanie do LS.
Ale dostatecznie długo gram w WFB żeby wiedzieć, że ze zdrowym rozumem zasady nie zawsze mają wiele wspólnego.
Jak nic pytanie do LS.
Imho wybierasz co wskrzeszasz.
Odnosnie supporting i skinkow to ja gram tak, ze jesli salka w to bije to 3 skinki tez, wiec np. jak 2 salki stykaja sie , a 3 nie to wyplacam 6 atakow skinkow zamiast 9.
Odnosnie supporting i skinkow to ja gram tak, ze jesli salka w to bije to 3 skinki tez, wiec np. jak 2 salki stykaja sie , a 3 nie to wyplacam 6 atakow skinkow zamiast 9.
Ziemko dobrze mówi. Napisał, że jak tylko 2 salki są w walce to tylko 6 skinków bije. Nie wiem czy tak jest według RAWu, ale tak jest fair play i tak gram. Tak samo jak mi zdechnie salka to ściągam jej załogantów.
Natomiast skinki nie muszą bić w to samo co salka. Jak się biją z jakimś klockiem to salki mogą np. zabić herosów ze swoją siłą5, a skinki mogą nabijać ran na oddziale.
Natomiast skinki nie muszą bić w to samo co salka. Jak się biją z jakimś klockiem to salki mogą np. zabić herosów ze swoją siłą5, a skinki mogą nabijać ran na oddziale.
Problem z sciaganiem zalogantow jest tego typu, ze np. masz 7 zalogantow i zginie salka - ilu zdejmujesz zalogantow po stracie 1 salki??
To badz co badz jest jeden unit i imho nie powinno sie sciagac w ogole zalogantow dopoki jakakolwiek salka zyje.
To badz co badz jest jeden unit i imho nie powinno sie sciagac w ogole zalogantow dopoki jakakolwiek salka zyje.
Dokladnie tak jest, tak samo jak z third eye of tzincz.
Musisz byc na gorce albo na dysku albo na koniu zeby widziec slana.
Musisz byc na gorce albo na dysku albo na koniu zeby widziec slana.
Mam pytanko, jeżeli bohater który ma współczynnik ruchu równy 8 dołączy do jednostki która ma 4 to cały oddział będzie się poruszał z 8 ? i Czy wtedy będę rzucał na 3 kościach szarże. Chodzi mi tu mianowicie o przedmiot Horned one
Mam jeszcze jedno pytanko czy BSB możne mieć Extra Hand wepon ?
Mam jeszcze jedno pytanko czy BSB możne mieć Extra Hand wepon ?
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, o 19:21 przez Ziemba, łącznie zmieniany 1 raz.
Naszło mnie kilka kwestii :
1. Slann w TG - jak badać Line of Sight na potrzeby Virtual Line of Sight? Ile ma "wysokości" w TG? 2?3? i czy to oznacza, że Slann samopas/w innym oddziale ma tylko poziom 1?
2. Jak przeciwnik ma Slanna w TG i rzucam w niego snajperki z Deatha, to go widzę? (Innymi słowy, czy w ogóle mogę w niego rzucać snajperki?)
pzdr
1. Slann w TG - jak badać Line of Sight na potrzeby Virtual Line of Sight? Ile ma "wysokości" w TG? 2?3? i czy to oznacza, że Slann samopas/w innym oddziale ma tylko poziom 1?
2. Jak przeciwnik ma Slanna w TG i rzucam w niego snajperki z Deatha, to go widzę? (Innymi słowy, czy w ogóle mogę w niego rzucać snajperki?)
pzdr
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
- Donderwolf
- Wałkarz
- Posty: 72
imho:
1. zdroworozsądkowo (co może być bardzo błędne!;P) będzie miał 2 - w końcu unosi się "ponad głowami" TG;
2. Slann jest Infantry - więc tak sam ma poziom 1, a w trakcie fazy magii przeciwnika nie może być alokowany snajperkami... chyba, że wrogi mag będzie miał poziom 2 i więcej.
1. zdroworozsądkowo (co może być bardzo błędne!;P) będzie miał 2 - w końcu unosi się "ponad głowami" TG;
2. Slann jest Infantry - więc tak sam ma poziom 1, a w trakcie fazy magii przeciwnika nie może być alokowany snajperkami... chyba, że wrogi mag będzie miał poziom 2 i więcej.