Oraz sądzę, że misfire powinien być na rzucie 6 niż 1. Dlatego bo nie wole, żeby sukces był związany z pechem niż były osobno. A tak jest mniejszy wkurw gracza i uzasadnić to można, że przesadzili z ilością prochu
9th Age
Re: 9th Age
Znacznie to upraszcza strzelanie canonów, ale teraz imho powinny być wyraźnie tańsze, bo de facto są mocniejszym bolcem.
Oraz sądzę, że misfire powinien być na rzucie 6 niż 1. Dlatego bo nie wole, żeby sukces był związany z pechem niż były osobno. A tak jest mniejszy wkurw gracza i uzasadnić to można, że przesadzili z ilością prochu
Oraz sądzę, że misfire powinien być na rzucie 6 niż 1. Dlatego bo nie wole, żeby sukces był związany z pechem niż były osobno. A tak jest mniejszy wkurw gracza i uzasadnić to można, że przesadzili z ilością prochu
No nie, ws1 do ws10 to 5+.Przejrzana zmiana na szybko dotycząca wypłakanych tarcz - jest ona nieprzemyślana w tym momencie unist z WS10 i tarczą i unit z WS1 i tarczą trafiają się tak samo - to chyba nie tak powinno być.
Za to gość z ws10 może sobie oprócz tarczy wziąć włócznie i mieć ap1.
W wampirach też wrzucili fajne rzeczy do rare. Hexy, wraithy, mortis, coach, morghasty, blood knights, chyba coś jeszcze. I ciężko się zmieścić w 600pkt.
Podobnie w empire, wszystkie maszyny w rare, czołg w rare, demiśki w rare. Dwarfy nie są osamotnione w złym posortowaniu jednostek.
w porownaniu do poprzedniej wersji poprawili mobilne działa ponieważ w sosunku do stacjonarnych mają tylko -1 to hit jeśli się ruszały... Nie porównywał bym raczej bolca i cannona ponieważ ten nie ma ujemnych modyfikatorów za cover i de facto dotyczy go jeden ujemny modyfikator za zasięg ew. te które wynikają z zasad specjalnych.
Ostatnio zmieniony 8 gru 2015, o 23:09 przez r@fix, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak oblałeś fear na poprzednich tarczach to efekt był identyczny.Lazur pisze:Nowe tarcze są super. Nie trzeba się martwić oblanym fearem tak bardzo
Ja wolę teraz tarcz, bo uważam, że -1 do trafienia był za dobry.
No właśnie dlatego porównuje działo do bolca. Lepiej trafia, mniej kar, większa siła za to misfire i większy koszt.
pozdro
Nie wiadomo co gorsze: Fanowski projekt pisany przez wielu nie zawsze kompetentnych czy twarda ręka Genialnego pazernego Wydawcy... Czyż nie?Guldur pisze:Chylę czoła przed osobami odpowiedzialnymi za book dwarfów.
Naprawdę należało włozyć bardzo dużo wysiłku, by aż tak koncertowo spi*&$olić podręcznik - nawet gw tak nie potrafiło.
W sumie nie ma się co dziwić jak odpowiedzialni za to są niekompetentni idioci.
Jak tylko zobaczyłem odpowiednik ravending horde to w końcu był powiew świeżości - dwarfy z armii stojącej w rogu mogły nareszcie pograć cośw ofensie - można było wybrać scoutów, ambusherów, 3x marsz - dało radę. Każda jednostka cośw sobie miała i dla każdej można było znaleźć miejsce w rozpisce.
Produkt finalny na tą chwilę to jeden wielki dramat intelektualny ludzi tworzących go.
Po kolei:
- 3 jednostki core - nie wiem czy którakolwiek armia ma tego mniej
- 7 jednostek spacial i aż 9 rarów.
Do rarów upchnięte wszsytko co możliwe - od maszyn, przez bombery po zwykle jednostki.
Zabrano w tym momemcie dwarfom wszystko co w jakikolwiek sposób dawało im możliwość składania ciekawych rozpisek.
Bombery wreszcie punktowo dobrze wyliczone (125) ale czemu tylko 1 na armie?
Wszystkie rozpiski dwarfów będą takie same - ewentualnie jakieś kosemtyczne różnice ale niezauważalne.
Przejrzana zmiana na szybko dotycząca wypłakanych tarcz - jest ona nieprzemyślana w tym momencie unist z WS10 i tarczą i unit z WS1 i tarczą trafiają się tak samo - to chyba nie tak powinno być.
Na chiwlę obecną niestety mnie produk osobiście odstrasza. Zatrudnili by sobie jakiegoś Project Managea, bo widać nie potrafią nim zarządzać.
Polecam edycje GW kiedy były jeszcze pisane przez ich pracowników/graczy/hobbystów, z kolorowymi Army Bookami, normalnymi nazwami jednostek i balansem lepszym niż od 7 ed wzwyż... One są gotowe i się nie zmienią za tydzień bo napisze coś Szwed czy ktoś tam. Znudzisz się armią to złożysz ją z innych jednostek, znudzisz się armią kompletnie to masz ich jeszcze tuzin - starczy do końca życia na pewno.
Nie trzeba się męczyć i być zdanym na innych.
Pozdrawiam.
Choseni i Brutsy w Wochu niegrywalni zupełnie. Choseni kiedyś z darmowym boostem losowej statystyki byli nie wystawiani a teraz bez tego wyceniani są na 20 pkt za model...
Brutesy jeszcze gorzej bo każda opcja jest wręcz nieprawdopodobnie droga z markiem na przedzie.
Inna sprawa że "lepszy" mark nie zawsze jest lepszy bo akurat na chosenach czy brutsach bym wolał +1 atak i odporność na feara niż +1 siły.
Monster truck wydaje się być spoko opcją.
Brutesy jeszcze gorzej bo każda opcja jest wręcz nieprawdopodobnie droga z markiem na przedzie.
Inna sprawa że "lepszy" mark nie zawsze jest lepszy bo akurat na chosenach czy brutsach bym wolał +1 atak i odporność na feara niż +1 siły.
Monster truck wydaje się być spoko opcją.

Przy obecnym układzie WS 10WS vs 1WS i tak byłoby 3+ vs 5+
Przy starych tarczach wynik to 4+ vs 5+
Przy nowych - 4+ vs 5+
Stare tarcze + Distracting 4+ vs 5+
Nowe tarcze + Distracting 5+ vs 5+
Tracą na nowej tarczy jednostki z dobrym WS, ale warto brać na nich inne bronie, GW, Spears, itp. Z perspektywy krasi: Ironguardzi - Jednostka na którą narzeka się, że nikt palcem nie tknie, nie ma opcji zmiany broni na inną, a traci na nowym parry. Cóż z tego że obniżono cenę, skoro jej spadek odzwierciedla spadek jakości tarcz na tej jednostce.
Przy starych tarczach wynik to 4+ vs 5+
Przy nowych - 4+ vs 5+
Stare tarcze + Distracting 4+ vs 5+
Nowe tarcze + Distracting 5+ vs 5+
Tracą na nowej tarczy jednostki z dobrym WS, ale warto brać na nich inne bronie, GW, Spears, itp. Z perspektywy krasi: Ironguardzi - Jednostka na którą narzeka się, że nikt palcem nie tknie, nie ma opcji zmiany broni na inną, a traci na nowym parry. Cóż z tego że obniżono cenę, skoro jej spadek odzwierciedla spadek jakości tarcz na tej jednostce.
Guldur pisze:Chylę czoła przed osobami odpowiedzialnymi za book dwarfów.
Naprawdę należało włozyć bardzo dużo wysiłku, by aż tak koncertowo spi*&$olić podręcznik - nawet gw tak nie potrafiło.
W sumie nie ma się co dziwić jak odpowiedzialni za to są niekompetentni idioci.
Jak tylko zobaczyłem odpowiednik ravending horde to w końcu był powiew świeżości - dwarfy z armii stojącej w rogu mogły nareszcie pograć cośw ofensie - można było wybrać scoutów, ambusherów, 3x marsz - dało radę. Każda jednostka cośw sobie miała i dla każdej można było znaleźć miejsce w rozpisce.
Produkt finalny na tą chwilę to jeden wielki dramat intelektualny ludzi tworzących go.
Po kolei:
- 3 jednostki core - nie wiem czy którakolwiek armia ma tego mniej
- 7 jednostek spacial i aż 9 rarów.
Do rarów upchnięte wszsytko co możliwe - od maszyn, przez bombery po zwykle jednostki.
Zabrano w tym momemcie dwarfom wszystko co w jakikolwiek sposób dawało im możliwość składania ciekawych rozpisek.
Bombery wreszcie punktowo dobrze wyliczone (125) ale czemu tylko 1 na armie?
Wszystkie rozpiski dwarfów będą takie same - ewentualnie jakieś kosemtyczne różnice ale niezauważalne.
Przejrzana zmiana na szybko dotycząca wypłakanych tarcz - jest ona nieprzemyślana w tym momencie unist z WS10 i tarczą i unit z WS1 i tarczą trafiają się tak samo - to chyba nie tak powinno być.
Na chiwlę obecną niestety mnie produk osobiście odstrasza. Zatrudnili by sobie jakiegoś Project Managea, bo widać nie potrafią nim zarządzać.
Niestety podbijam.
Wrzucenie tylu rzeczy do rare mocno utrudnia alternatywne złożenia. Górnicy bez "wiertła" czyli opcji przerzutu wychodzenia będą tylko jako ciekawostka bez znaczenia. 5-tki górników mało co zrobią (maszyny znerfione), a duże oddziały to zbyt duże ryzyko że wyjdą nie wiadomo kiedy. Takie przynajmniej pierwsze odczucia.
Ja tu tylko sprzątam.
To jest chyba ogólna koncepcja żeby przerzucić co lepsze jednostki do rarów i przez to same się będą ograniczały. Na forum ID jest szkic jak widzą rozkład jednostek i ich ról w poszczególnych slotach. Zależnie od stylu gry armii zmienia się dostępność jednostek określonego typu w slotach.
Ale się syf robi z tego co widzę, zmiany wprowadzane na ślepo, bez żadnego większego planu oraz ładu i składu. Coraz gorzej to wygląda...
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
to nie jest przerzucanie co lepszych jednostek do rarów tylko przerzucanie wszystkich jednostek do rarów.hypnotic pisze:To jest chyba ogólna koncepcja żeby przerzucić co lepsze jednostki do rarów i przez to same się będą ograniczały. Na forum ID jest szkic jak widzą rozkład jednostek i ich ról w poszczególnych slotach. Zależnie od stylu gry armii zmienia się dostępność jednostek określonego typu w slotach.
W rarach są unity, które nie koniecznie pojawiałyby się na stołach będąc corami, a jak są w rarach to już na pewno nie będą grały.
Masz linka do tej dyskusji? Z chęcią bym zobaczył co tam wymyślili.
Zależy w jakiej armii. U lizardów stosunkowo niewiele się zmieniło (a propozycji ABC było sporo), chociaż niektóre wprowadzone zmiany wydają się nieco dziwne, jak np. ustalenie base size'u skink hunterów na 12 w unicie. Jednostka skirmisherów o minimalnym rozmiarze z shieldami kosztuje w tej chwili 102 pkt.
Wkurza mnie też trochę, że nie widzą lub nie chcą widzieć oczywistych dysproporcji. W dalszym ciągu SA mają odpowiednik itemu HE, tylko że jest on droższy i dodatkowo słabszy.
HE: Book of Meladys (50/30 pts) Once per magic phase, the bearer can reroll a single power or dispel dice when making casting or dispelling attempt, provided the dice was not a '6'.
SA: Ancient Plaque (60 / 40 pts) Once per magic phase, the bearer may reroll a single of his own power dice rolled after a casting roll. You cannot use this when casting with 1 dice or to reroll natural rolls of ‘6’.
Poza tym całkiem fajnie się gra na 9th age.
Wkurza mnie też trochę, że nie widzą lub nie chcą widzieć oczywistych dysproporcji. W dalszym ciągu SA mają odpowiednik itemu HE, tylko że jest on droższy i dodatkowo słabszy.
HE: Book of Meladys (50/30 pts) Once per magic phase, the bearer can reroll a single power or dispel dice when making casting or dispelling attempt, provided the dice was not a '6'.
SA: Ancient Plaque (60 / 40 pts) Once per magic phase, the bearer may reroll a single of his own power dice rolled after a casting roll. You cannot use this when casting with 1 dice or to reroll natural rolls of ‘6’.
Poza tym całkiem fajnie się gra na 9th age.

- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
znerfili malego carniego. nie kumam jak to mozliwe ze cold one daje plus 2 do as a ma…y carni nie dodaje nic. nie mozliwe jest teraz zrobienie weterana z as 1plus:-(
Okon wez pod uwage ze kolejny skirmiher kosztuje jedyne 6 pkt ekstra (7 z tarcza). widac tworcy promuja duze unity skinkow:-D
spodziewalem sie wiecej ciekawych zmian zwłaszcza ze ABC krzyczało ze bedzie super i mega....
Okon wez pod uwage ze kolejny skirmiher kosztuje jedyne 6 pkt ekstra (7 z tarcza). widac tworcy promuja duze unity skinkow:-D
spodziewalem sie wiecej ciekawych zmian zwłaszcza ze ABC krzyczało ze bedzie super i mega....

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Widać że nie mają doświadczenia w robieniu gry i draft draftowi nie równy - bywają takie że mam ochotę poszukać innego systemu, bywają takie że bardzo mi się podoba - w sumie to dokładnie na przemian tak jest.
W tym SE są fajne - lucznicy powinni kosztować punkt więcej no i z hawkow zrobili jakieś monstrualne bestie które za dużo kosztują (i oczywiście są w rarach przez co ich wystawianie będzie raczej watpliwe)
W tym SE są fajne - lucznicy powinni kosztować punkt więcej no i z hawkow zrobili jakieś monstrualne bestie które za dużo kosztują (i oczywiście są w rarach przez co ich wystawianie będzie raczej watpliwe)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... e-inferno/
Czy im wyszło to inna sprawa ale sama idea ma sens.
Wkurzające że ID są 2 miechy w plecy i w okolicy świąt wychodzi nowy AB po raz drugi.
Czy im wyszło to inna sprawa ale sama idea ma sens.
Wkurzające że ID są 2 miechy w plecy i w okolicy świąt wychodzi nowy AB po raz drugi.
Ostatnio zmieniony 9 gru 2015, o 09:03 przez hypnotic, łącznie zmieniany 1 raz.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
czy dobrze czytam i tarcza daje juz tylko + do as?
71strona podrecznika
71strona podrecznika

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
mozesz podac strone?

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Duże skirmishe są nieporęczne.lwieserce85 pisze:znerfili malego carniego. nie kumam jak to mozliwe ze cold one daje plus 2 do as a ma…y carni nie dodaje nic. nie mozliwe jest teraz zrobienie weterana z as 1plus:-(
Okon wez pod uwage ze kolejny skirmiher kosztuje jedyne 6 pkt ekstra (7 z tarcza). widac tworcy promuja duze unity skinkow:-D
spodziewalem sie wiecej ciekawych zmian zwłaszcza ze ABC krzyczało ze bedzie super i mega....
Natomiast mały carni nie został znerfiony - on zawsze taki był.
Nigdy w 9th age mały tyranozaur nie dawał bonusu do armora, bo nie działała u niego zasada Mount's Protection z racji posiadania Large Target. Teraz po prostu napisali w profilu mountów ile dają w sumie bonusu do armora i u małego carniego jest jak było, czyli że nie daje nic.



