blundersi a Stand and Shoot

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

blundersi a Stand and Shoot

Post autor: Skaven »

Sytuacja jest analogiczna

....BBBBB
....BBBBB
....BBBBB
....I.......I
....I.......I
....I.......I...OOOOO
....I.......I...OOOOO
....I..F...I...OOOOO
....I.......I...OOOOO

B-Blundersi
O-Orkasy
I.....I- templata strzału blunderów
F-fanatyk

Oraksy delkarują szarżę na blunderów a oni mogą zrobić SaS i co sie dzieje w tym momencie, bo w momęcie kiedy blundersi maja strzelać orkasy są poza ich templatą, ale chcąc sie dostawić od przodu musza wejść na tą templatę.
A) jak należy to rozpatrzeć
B) fanatyk sobie stoi w miejscu bo już sie przed szarżami ruszył a orki jeżeli szarżują to blundersi w reakcji na nich strzelaja i obejmują fanola, czy dostaje on hity?
Ogólnie proszę o rozwiazwiazanie wszystkich aspektów tego zagadnienia :wink:

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Moim zdaniem wchodzi hit w fanola i w orków również.

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

No ale właśnie ilu orków obrywa?

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

To jest wtedy wydaje mi się tak jak z szarżą spoza zasięgu- oberwie pierwszy szereg. Chyba że jak wchodzą "od boku" w strefę rażenia to jest jakoś innaczej..

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

specem nie jestem ale powiem ze pierwszy szereg bo inaczej tylko jeden koles by dostal [ ten na samym krancu regimentu...]...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

gdzieś chyba było, że jeśli szarżują i jacyś szarżujący są pod templatem, to obrywają ci spod templata, a jeśli spoza niego, to tylko 1szy szereg

a z fanatykiem ciekawe imo :D myślę, że jednak chyba nie powinien dostawać w tej sytuacji, choć na logikę to nie jest takie głupie :)
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Czyli można jednak sarżować piechotą na blundersó bez oboawy o ich stratę, tylko trzeba sie dobrze ustawić :)
Tylko trzeba jeszcze rzwiazać tą kwestię fanola, bo jak on tam stoi to pol biedy, ale jak stoi inny oddział :D

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Stand & Shoot jest wykonywany wtedy, kiedy jednostka wroga wejdzie w zasieg strzalu.

Na przedstawionym diagramie, oberwie 1 ork oraz fanatyk.


pozdraiwam
Furion

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Znaczy rozuiem że lece po prostej i stykam sie corner to corner a potem maksymalizuję? W tedy bym sie zgodzil ze obrywa 1 orkas, bo zeby sie zetchnąć musi się dostawić od przodu.
W takim razie blundersi są wygięci :D

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Skaven pisze:Znaczy rozuiem że lece po prostej i stykam sie corner to corner a potem maksymalizuję? W tedy bym sie zgodzil ze obrywa 1 orkas, bo zeby sie zetchnąć musi się dostawić od przodu.
W takim razie blundersi są wygięci :D
nie, źle rozumiesz.

Szarzujesz tak jak... normalnie. czyli lecisz pod takim katem, aby po dotknieciu wroga i maxymalizacji mozliwie jak najwiecej modeli bylo w h2h.

stand and shoot robi sie wtedy, kiedy masz zasieg strzalu do wroga. poniewaz zasiegiem strzalu jest templatka, robisz to wtedy, kied chocby 1 wejdzie pod templatke. poniewaz klocek porusza sie pod katem, oze znanych mi praw matematyki, to w ktoryms momencie na poczatku 1 pojedynczy gosciu wejdzie pod templatke. wtedy odpalasz s&s. to, że fanatyk tez oberwie - prawda. nie jest to niezgodne z zasadami s&s w tym specyficzny przypadku.

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Ok, teraz juz wszystko jasne, dziękówka :wink: .

ODPOWIEDZ