Krasnale 2250
Krasnale 2250
Takie coś, w planach m.in. Knurów.
1 * Runelord @ 424 Pts
Anvil of Doom; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking (x2)
1 * Runesmith @ 151 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking (x2)
1 Thane @ 270 Pts
Oath Stone; Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Stromni Redbeard
Rune of Courage
Rune of Guarding
10 Thunderers @ 150 Pts
Shield
12 * Quarrellers @ 183 Pts
Great Weapon; Shield; Standard; Musician
12 * Quarrellers @ 183 Pts
Great Weapon; Shield; Standard; Musician
20 Warriors @ 195 Pts
Shield; Standard; Musician
6 Miners @ 66 Pts
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
2 Bolt Thrower @ 90 Pts
1 Organ Gun @ 120 Pts
1 Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 8 +1 (-1 PD w armii przeciwnej) + 4 DS
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2247
p.s. Maćku, 12'ki kusz są Twoje IMO genialnie się spisują, więc wykorzystam
1 * Runelord @ 424 Pts
Anvil of Doom; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking (x2)
1 * Runesmith @ 151 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking (x2)
1 Thane @ 270 Pts
Oath Stone; Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Stromni Redbeard
Rune of Courage
Rune of Guarding
10 Thunderers @ 150 Pts
Shield
12 * Quarrellers @ 183 Pts
Great Weapon; Shield; Standard; Musician
12 * Quarrellers @ 183 Pts
Great Weapon; Shield; Standard; Musician
20 Warriors @ 195 Pts
Shield; Standard; Musician
6 Miners @ 66 Pts
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
2 Bolt Thrower @ 90 Pts
1 Organ Gun @ 120 Pts
1 Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 8 +1 (-1 PD w armii przeciwnej) + 4 DS
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2247
p.s. Maćku, 12'ki kusz są Twoje IMO genialnie się spisują, więc wykorzystam
Chyba żartujesz Długobrodzi + BSB , to sie zazwyczaj kończy tak, że mało kto/co chce ich szarżować(zwłaszcza po solidnej porcji ostrzału), warriorzy zazwyczaj niedoceniani, do tego przeciwnikom zdarza sie zapomnieć o oath stonie, a klocek jest odporny na fear i terror, oraz ma zazwyczaj +7 statica, i całkiem opornie ginie - i do tego w miarę przyzwoicie kosztuje.
BsB z ruanmi na sztandarze? Ok, wpada ci jakaś kawaleria(powiedzmy szczerze, z 5 lancami wszystkich nie zlikwidujesz, nie mówiąc o cyrku...) wpada w klocek i jego palladyn(nie daj Grimnirze Lord) wyzywa go na pojedynek, mając kamień aktywowany nie może odrzucić wyzwań, a jak nie masz go aktywowanego to przyjmuje chempion, lord nabija sobie 3 rany, i klocek nawet z bsb zostanie zbrejkowany
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
...a w pierwszej turze walki ginie bsb i klocek zjada wszystko co ma feara... dorzuc veterana to bedzie mógł przyjac challenge jakiegos lorda na smoku czy innego badziewia... zmniejszyłbym tez kuszmenów do 2x10 i za tych 4 obcietych dokupił wojowników do 24/25... wtedy masz kloc nie do zdarcia z tym bsb (+3 CR szeregi, które tak szybko się nie stopi, +1 przewaga +1 sztandar +1 BSB +rany)
Nie wiem jak w Waszym warhammerze, w moim on nie zginął od dawna a walczy całkiem często (na grubsze rzeczy po prostu zazwyczaj obracam się bokiem i MRoCh idzie albo staram się ustawić BSB tak żeby nie wałczył z rzeźnikami, a normalna kawalerie mogę wpuszczać z t5 Sv4+ i Wardem5+ spokojnie chłop ustoi. W zasadzie niewiele rzeczy robi mu krzywdę, i zazwyczaj w nie pruję z ostrzału.
12 kuszników ma fajne możliwości np. 7/5 ustawienie, są w stanie sporo naklepać, zwłaszcza jak przedtem S&S zrobią. 10'tka nie zrobi wielu rzeczy które robi 12'tka. Warriorów raczej mi nie brakuje, zazwyczaj magia i strzelanie idzie w strzelców i maszyny warriorzy w spokoju żyją.
12 kuszników ma fajne możliwości np. 7/5 ustawienie, są w stanie sporo naklepać, zwłaszcza jak przedtem S&S zrobią. 10'tka nie zrobi wielu rzeczy które robi 12'tka. Warriorów raczej mi nie brakuje, zazwyczaj magia i strzelanie idzie w strzelców i maszyny warriorzy w spokoju żyją.
DziękujeDaro pisze:p.s. Maćku, 12'ki kusz są Twoje IMO genialnie się spisują, więc wykorzystam
Rozpiska fajna. Koncepcja też. Minerów zmieniłbym na 7 (w zamian za rune of penetrating na jednym grudge throwerze - z S4 jest lepszy na Bretonie).
7 minerów niszczy Slaveów
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
w "NASZYM" warhammerze każdy inteligentny przeciwnik bedzie próbował go zdjąc... ponieważ ma kamyk musi zawsze przyjmowac wyzwania nwet jak nie styka sie z walką wiec kazdy lepszy bos go wyzwie i dostajesz 4 Ataki trafiające na 3+/4+ raniące pewnie na 3+/4+ więc bez As i do tego jeszcze monster jakiś czesto... a kawaleria... 3 ataki (zwyklak i czempion) z S6... trafiają na 4+, ranią na 3+, As tracisz zostaje Ci Ws 5+ czyli 30% szans że wybronisz... potem jeszcze koniki... przy lekkim farcie przeciwnika tracisz go od jednej szarży...Daro pisze:Nie wiem jak w Waszym warhammerze, w moim on nie zginął od dawna a walczy całkiem często (na grubsze rzeczy po prostu zazwyczaj obracam się bokiem i MRoCh idzie albo staram się ustawić BSB tak żeby nie wałczył z rzeźnikami, a normalna kawalerie mogę wpuszczać z t5 Sv4+ i Wardem5+ spokojnie chłop ustoi. W zasadzie niewiele rzeczy robi mu krzywdę, i zazwyczaj w nie pruję z ostrzału.
taka prawda...
nie żebym potępiał wystawianie BSB z runicznym sztandarem, bo sam to robie ostatnio, ale po prostu nie daje mu Kamienia i chronie przed pojedynkami...
a to oath stone ma jakis specjalny zapisek ktory mowi ze mozna przyjac challange nawet jak nie styka sie z wrogiem??
bo to ze musi przyjac challange odwoluje sie rownoczesnie do zasad pojedynkow w RB
sama rozpa...dziwna jakas
warriors sa ok to prawda,choc 1 oddzial to naprawde jak obrona Czestochowy
bo to ze musi przyjac challange odwoluje sie rownoczesnie do zasad pojedynkow w RB
sama rozpa...dziwna jakas
warriors sa ok to prawda,choc 1 oddzial to naprawde jak obrona Czestochowy
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Może i to wygląda tak jak by sie 1 oddział bił.. ale tak nie jest
12 kusz 7/5 z sztandarem i +1 ze stromniego wcześniej dając s&s i ogólnie strzelając potrafi całkiem sporo przyjąć.
Rakso - ale t5 to zazwyczaj ranienie na 3. Wchodza ze 2 rany zazwyczaj jedną wywarduje (mam farta do tego) a później koleś odbity. Ja wiem że przeciwnik chce go zabić, ale czasem oznacza to że turę przed dostaje ostry ostrzał.
Btw. nie każdy przeciwnik wie że gość z oath musi przyjmować chalange nawet jak sie nie styka, więc większość nie rzuca czelendży, bynajmniej nie zamierzam przypominać zwłaszcza jak jest podkręcone tempo gry.
12 kusz 7/5 z sztandarem i +1 ze stromniego wcześniej dając s&s i ogólnie strzelając potrafi całkiem sporo przyjąć.
Rakso - ale t5 to zazwyczaj ranienie na 3. Wchodza ze 2 rany zazwyczaj jedną wywarduje (mam farta do tego) a później koleś odbity. Ja wiem że przeciwnik chce go zabić, ale czasem oznacza to że turę przed dostaje ostry ostrzał.
Btw. nie każdy przeciwnik wie że gość z oath musi przyjmować chalange nawet jak sie nie styka, więc większość nie rzuca czelendży, bynajmniej nie zamierzam przypominać zwłaszcza jak jest podkręcone tempo gry.
Ok, mam bretonie składającą się z 6 lanc, 5 pegazów trebusza:
-grall->wchodzi w warriorsów i wychodzi drugą strona
-pegazy-2-3 tura tracisz 2-3 maszyny
-4 tura jesteś rozjechany.... taka jest jest kurwa prawda, nie ważne jak się schowasz i tak cię przejadą
-grall->wchodzi w warriorsów i wychodzi drugą strona
-pegazy-2-3 tura tracisz 2-3 maszyny
-4 tura jesteś rozjechany.... taka jest jest kurwa prawda, nie ważne jak się schowasz i tak cię przejadą
- monsterstar
- Chuck Norris
- Posty: 582
Wątpliwe.Ok, mam bretonie składającą się z 6 lanc, 5 pegazów trebusza:
-grall->wchodzi w warriorsów i wychodzi drugą strona
-pegazy-2-3 tura tracisz 2-3 maszyny
-4 tura jesteś rozjechany.... taka jest jest kurwa prawda, nie ważne jak się schowasz i tak cię przejadą
-
- Chuck Norris
- Posty: 356
imo ta rozpa za slabo walczy... z mocnym ofensem sypiesz sie jak domek z kart. Jedni warriorsi sa bardzo latwi do pojechania.
Co do tej bretki - 3 rycerze np. już wpadając nie przejadą po tych kuszach (7/5 sztandar, stromni), do tego paniki , pegazy MRoChalange/albo ostrzał...
Nie wiem często na bretke nie gram ale bilans mam całkiem korzystny, a rzadko mam więcej walki.
Nie wiem często na bretke nie gram ale bilans mam całkiem korzystny, a rzadko mam więcej walki.
Nie wydaje mi sie, ta jest duzo slabsza.kolejna nudna rozpa kraśków na kowadle ;]
Prawda jest taka ze nie bedziesz mial wystarczajaco duzo strzelania zeby nic do Ciebie nie dojechalo i lepiej jest zagrac przynjamniej na 2 klocki (raczej na 3). I bardzo sprytnym pomyslem jest unieruchomienie sobie jedynego kloca stonem. Z pewnoscia wtedy duzo zrobi.
Bretonia jest idealnym przykladem armii ktora zalozy temu 20:0.
A i jeszcze sztandary na kusznikach to nie jest dobry pomysl.