General; Heavy Armour
Shaga's Screamin' Sword [50] +1S i +1A per enemy hero in 12"
Enchanted Shield [15]
Collar of Zorga [5] - monstery i mounty trafiaja na 6+
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30] - killing blow
Wyvern @ [200] Pts
Black Orc Big Boss @ 219 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Gorks Waaagh Banner [25] - +D6 do jednej szarzy
Boar Chariot @ [80] Pts
2x Goblin Shaman @ 2x 165 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Wolf Chariot @ [60] Pts
2 Snotlings @ 40 Pts
2x 5 Goblin Wolf Riders @ 152 Pts
Spear; Short Bow; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Short Bow; Musician
2x 10 Orc Arrer Boyz @ 120 Pts
4x Squig Herd @ 120 Pts
4 Spear Chukka @ 160 Pts
Bully
5 Savage Boar Big 'Uns @ 172 Pts
Musician
2x Giant @ 410 Pts
Models in Army: 91
Total Army Cost: 2250
Wiekszosc z tych jednostek wystepujaca pojedynczo jest plewna i co do tego jestesmy zgodni. Pomyslalem jednak, ze zgromadzenie tylu jednostek majacych kopa w walce da efekt kumulacji (jak w defensach osiaga sie skutecznosc poprzez kumulacje magii albo ostrzalu)i znacznie zwiekszy szanse na osiagniecie efektu.
Zauwazmy:
- armia o malym stopniu losowosci (brak magii i maszyn z misfire, oraz waznych klockow zdajacych animozje) i podatnosci na psychologie. Animozja nie zatrzyma tej armii w miejscu, kluczowe jednostki maja albo wysoka Ld, albo odpornosc na psych.
- 4 herosow, z ktorych kazdy w dobrych okolicznosciach moze duzo zdzialac. W szarzach kombinowanych ich udzial moze byc kluczowy.
- z szybkiego uderzenia mamy jeszcze: 5 Savagy, i 2 gigantow
- srodkiem, jako bomba z opoznionym zaplonem, ida squigi. Swiadomie narazie rezygnuje z hopperow, ktorzy szybkoscia moze bardziej pasowaliby do tej rozpy, ale chce tez miec cos, co bedzie w miare stabilnie szlo do przodu i czego wszyscy beda unikali. A squigi mi to daja.
- mam tez troche strzelania - 4 chukki na wieksze bydkali i prawie 40 strzalow z lukow na mniejsze jednostki. Nie jest to podstawa rozpy, ale moze pomoc.
Podsumowujac:
- 10 szybkich jednostek
- 8 jednostek, ktore potrafia mocniej uderzyc
- 6 jednostek wsparcia + maszyny
Sek w tym, ze nawet na mocne defensy, nawet po stracie polowy jednostek, zostaje mi ich dosc, by zrobic na przeciwniku konkretny damage.
Bardzo chce sobie pograc rozpa w takim ultra kombatowym klimacie. Jakie mam szanse Waszym zdaniem, zeby cos ugrac na turniejach ?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)