WE vs TK
Moderator: Gremlin
Huhu, jak zwykle to zależy od tego co ma przeciwnik, czy jest doświadczony, od terenów, tego czy rozpoczynasz... Nigdy nie ma uniwersalnej rozpiski.
A co do TK, to ja najbardziej w tej armii boję się tylko tej cholernej klopki... :/ A co do reszty to hmm, da się z tym grać.
A co do TK, to ja najbardziej w tej armii boję się tylko tej cholernej klopki... :/ A co do reszty to hmm, da się z tym grać.
Jeśli patrzysz tylko rozpe pod TK, to rób na 1 drzewie, jeśli wróg będzie miał 2 klopy to na nim skupi ostrzał i ... oby jak najdłużej.
Sam biegacz nie jest super pomysłem, czesto przegrywasz o przewagę liczebną + strach, a czasami możesz mieć takiego peszka, że nie uciekniesz za daleko... Dlatego ja generalnie polecam dużego maga
Może to się wyda teraz chore, ale tak, mag na khermii jest dobry, szczególnie z różdzką.
P.S. Warhawki przydają się na klope.
Sam biegacz nie jest super pomysłem, czesto przegrywasz o przewagę liczebną + strach, a czasami możesz mieć takiego peszka, że nie uciekniesz za daleko... Dlatego ja generalnie polecam dużego maga
Może to się wyda teraz chore, ale tak, mag na khermii jest dobry, szczególnie z różdzką.
P.S. Warhawki przydają się na klope.
przeciw TK radzę brać dużo driad (z bsb gdzieś w pobliżu powinny spokojnie przyjmować/radzić sobie ze skorpionem, dawać screena przed kaszkietem, najmniej je boli ostrzał z łuków). Dobrym pomysłem jest też 6ka WR z war bannerem i wjazdy dradkami od przodu a ridersami w bok.
GR też fajnie działają do ustawiania sobie klocków trupów. No i napewno zainwestować w scrolle, zeby popychaczki nie wchodziły.
pzdr
GR też fajnie działają do ustawiania sobie klocków trupów. No i napewno zainwestować w scrolle, zeby popychaczki nie wchodziły.
pzdr
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=10287
ta rozpiska skrystalizowała mi się w zasadzie podczas domowych bitew wyłącznie z TK. Oczywiście usłyszałem że to jakiś standard, ale po przejrzeniu 10 stron z rozpami, nie znalazłem ani jednej takiej
Smok jak jesteś twardy może przyjmować strzały z katapy - o ile umiesz rzucać wardy na 3+
jest orzeł, są warhawki, są driady, nie ma antymagii, więc inkantacje bezczelnie przepuszczasz
jeszcze ani razu z TK nie przegrałem taką rozpą - TK zwyczajnie nie radzą sobie ze smokiem
ta rozpiska skrystalizowała mi się w zasadzie podczas domowych bitew wyłącznie z TK. Oczywiście usłyszałem że to jakiś standard, ale po przejrzeniu 10 stron z rozpami, nie znalazłem ani jednej takiej
Smok jak jesteś twardy może przyjmować strzały z katapy - o ile umiesz rzucać wardy na 3+
jest orzeł, są warhawki, są driady, nie ma antymagii, więc inkantacje bezczelnie przepuszczasz
jeszcze ani razu z TK nie przegrałem taką rozpą - TK zwyczajnie nie radzą sobie ze smokiem
Biegacz to całkiem niezły pomysł, moim zdaniem na wszystkim w TK co go interesuje jest w stanie natrzepac na tyle woundów, by nie dostac F+O, pod warunkiem że to nie jakieś TG Alter IMO zdecydowanie się sprawdzi, dużo lepiej niż Treemany.
Spellweaver z różdżką też bardzo przypadł mi do gustu, ten przerzut będzie megaprzydatny wobec wkurzających inkantacji na poziomie 4, czy też 8, gdzie jest zawsze dylemat iloma rozpraszac.
Wardancerzy nie mają tylu celów co zwykle, nie ma sensu się wystawiac łatwymi punktami dla łuczników szkieletorskich. Driady spiszą się znacznie lepiej. Wildzi zawsze, GG IMO niekoniecznie. Jedno Drzewo, może Orzeł.
Spellweaver z różdżką też bardzo przypadł mi do gustu, ten przerzut będzie megaprzydatny wobec wkurzających inkantacji na poziomie 4, czy też 8, gdzie jest zawsze dylemat iloma rozpraszac.
Wardancerzy nie mają tylu celów co zwykle, nie ma sensu się wystawiac łatwymi punktami dla łuczników szkieletorskich. Driady spiszą się znacznie lepiej. Wildzi zawsze, GG IMO niekoniecznie. Jedno Drzewo, może Orzeł.
Piotras pisze:Huhu, jak zwykle to zależy od tego co ma przeciwnik, czy jest doświadczony, od terenów, tego czy rozpoczynasz... Nigdy nie ma uniwersalnej rozpiski.
A co do TK, to ja najbardziej w tej armii boję się tylko tej cholernej klopki... :/ A co do reszty to hmm, da się z tym grać.
Na klope masz zawsze jeden dobry sposób: wróble!
Dziękuję, ale nie pytałem co jest na to dobre, tylko czego się boję w tej armii. ^^Manix pisze:Piotras pisze:Huhu, jak zwykle to zależy od tego co ma przeciwnik, czy jest doświadczony, od terenów, tego czy rozpoczynasz... Nigdy nie ma uniwersalnej rozpiski.
A co do TK, to ja najbardziej w tej armii boję się tylko tej cholernej klopki... :/ A co do reszty to hmm, da się z tym grać.
Na klope masz zawsze jeden dobry sposób: wróble!
@Urban
Z tego co wiem to Gigi z tarcza ma asv 2+ na ostrzał 1+ w close combacie ;p
Z TK naprawdę nie mamy zbytnio trudno, standardowa rozpa tyle że bez 2 drzew no i z wróblami (najlepiej 2x3/4) driady, wardencerzy i wild ridersi piknie wprost kroją te słabo opancerzone trupiaki ;] a giganta też nie ma się co bać - wild ridersi przy szarży raczej go skoszą, alter tak samo a treeman też powinien wziąść go na klatę ;]
wydaje mi się że alter biegacz z regenką wardem na 3+ i rożkiem odporności na psychologię będzie bardzo dobrym wyborem vs TK ;]
Z tego co wiem to Gigi z tarcza ma asv 2+ na ostrzał 1+ w close combacie ;p
Z TK naprawdę nie mamy zbytnio trudno, standardowa rozpa tyle że bez 2 drzew no i z wróblami (najlepiej 2x3/4) driady, wardencerzy i wild ridersi piknie wprost kroją te słabo opancerzone trupiaki ;] a giganta też nie ma się co bać - wild ridersi przy szarży raczej go skoszą, alter tak samo a treeman też powinien wziąść go na klatę ;]
wydaje mi się że alter biegacz z regenką wardem na 3+ i rożkiem odporności na psychologię będzie bardzo dobrym wyborem vs TK ;]