Vampiry 2500 GT
Vampiry 2500 GT
Docelowa rozpiska Wampirów na GT. Zapałałem chęcią zagrania piechotą Bedzie działać?
Unnamed2500 Pts - Vampire Counts Army
1 Lahmia Vampire Count @ 490 Pts
Lahmia; General; Magic Level 2; Death Lore
Wristbands of Black Gold [30]
Spell Familiar [15]
Asp Bow [30]
1 Winged Nightmare
1 Wight Lord @ 123 Pts
Battle Standard Bearer
Flayed Hauberk [30]
1 Nightmare
1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Necromancy
Book of Arkhan [25]
Dispel Scroll [25]
1 Necromancer @ 140 Pts
Magic Level 2
Black Periapt [15]
Dispel Scroll [25]
18 Skeleton Warriors @ 215 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician, champion
18 Skeleton Warriors @ 234 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician, champion
18 Skeleton Warriors @ 234 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician, champion
14 Zombies @ 105 Pts
Standard; Musician
15 Zombies @ 105 Pts
Standard; Musician
15 Zombies @ 105 Pts
Standard; Musician
18 Grave Guard @ 271 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard
War Banner [25]
2 Spirit Hosts @ 130 Pts
1 Black Coach @ 200 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 127
Total Army Cost: 2496
Pozdrawiam!
Unnamed2500 Pts - Vampire Counts Army
1 Lahmia Vampire Count @ 490 Pts
Lahmia; General; Magic Level 2; Death Lore
Wristbands of Black Gold [30]
Spell Familiar [15]
Asp Bow [30]
1 Winged Nightmare
1 Wight Lord @ 123 Pts
Battle Standard Bearer
Flayed Hauberk [30]
1 Nightmare
1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Necromancy
Book of Arkhan [25]
Dispel Scroll [25]
1 Necromancer @ 140 Pts
Magic Level 2
Black Periapt [15]
Dispel Scroll [25]
18 Skeleton Warriors @ 215 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician, champion
18 Skeleton Warriors @ 234 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician, champion
18 Skeleton Warriors @ 234 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician, champion
14 Zombies @ 105 Pts
Standard; Musician
15 Zombies @ 105 Pts
Standard; Musician
15 Zombies @ 105 Pts
Standard; Musician
18 Grave Guard @ 271 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard
War Banner [25]
2 Spirit Hosts @ 130 Pts
1 Black Coach @ 200 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 127
Total Army Cost: 2496
Pozdrawiam!
No fajneie..ale gdzie wolfy i baty ? Jakos bez tego to te vc będa pruły... do tego tylko w 12" od gen karsz...jakoś tego nie widze Wolna masa... brak fastów/lataczy (winged night sie nie liczy)....
Proponował bym kosztem jakichś zombie wrzucić jednak wilki .... i chociaż 1 unit batów...
Pozdro
Proponował bym kosztem jakichś zombie wrzucić jednak wilki .... i chociaż 1 unit batów...
Pozdro
Założeniem miał być kompletny brak modeli kawalerysjkich i latających - poza oczywiscie herosami Taka fanaberiaProponował bym kosztem jakichś zombie wrzucić jednak wilki .... i chociaż 1 unit batów..
To cenna sugestia, myślę że to dobry pomysł. Chyba coż zmienię...Ja bym dobił GG do 25, taki mały oddział nie podoba mi się.
Ale mi się nigdzie nie spieszy Co mi zrobią armaty?do tego tylko w 12" od gen marsz...jakoś tego nie widze Wolna masa...
Nie wiem tylko co zrobic z dwoma steamtankami :/
Pozdrawiam!
Fluffy... chyba nie wierzysz, że to zadziała...
Po pierwsze, za mało grejw guardu. Jak masz tylko jeden unit, to dopakuj go conajmniej do 25.
Po drugie, bez wsparcia to nie ma co w pole wychodzić. Wywal jeden kloc i wrzuć ze 3 paki ghouli. Też piechota, a nawet jednych nie dałeś.
Po trzecie speary na szkieletach to juz przesada
Powiem tak. Lubie plewne rozpy, ale takie z pomyślunkiem. Twoja jest plewna. I nic więcej. Ten Coach też z d... wzięty. Jak piechotna rozpa, to banshee.
Ugrywalnij to trochę, bo wystarczą 2 oddziały squig hoppersów, żeby Cię pokonać
GT to jednak sporo bitew, szkoda będzie dostać 5 razy wklepy. Ja na poprzednim miałem dość słabą rozpę (50 modeli orkami na 2500) ale była grywalna i szło dobrze. Jednak płacić sporo kaski za zebranie totalnego lania... No i jeszcze dojazd z Krakowa. Ciężko mi to pojąć
Proszę Cię, wymyśl coś fajniejszego, jak chociażby twoja rozpa z wielkiej warzywnej
Pozdrawiam!
Po pierwsze, za mało grejw guardu. Jak masz tylko jeden unit, to dopakuj go conajmniej do 25.
Po drugie, bez wsparcia to nie ma co w pole wychodzić. Wywal jeden kloc i wrzuć ze 3 paki ghouli. Też piechota, a nawet jednych nie dałeś.
Po trzecie speary na szkieletach to juz przesada
Powiem tak. Lubie plewne rozpy, ale takie z pomyślunkiem. Twoja jest plewna. I nic więcej. Ten Coach też z d... wzięty. Jak piechotna rozpa, to banshee.
Ugrywalnij to trochę, bo wystarczą 2 oddziały squig hoppersów, żeby Cię pokonać
GT to jednak sporo bitew, szkoda będzie dostać 5 razy wklepy. Ja na poprzednim miałem dość słabą rozpę (50 modeli orkami na 2500) ale była grywalna i szło dobrze. Jednak płacić sporo kaski za zebranie totalnego lania... No i jeszcze dojazd z Krakowa. Ciężko mi to pojąć
Proszę Cię, wymyśl coś fajniejszego, jak chociażby twoja rozpa z wielkiej warzywnej
Pozdrawiam!
Widzisz problem z ST masz juz załatwiony.. swojego czasu sporo grałem VC i mialem przyjemność dyskutowania z takim graczem jak Barbarossa ... owego czasu poradził mi jeżeli juz bardzo chciałem grać wampirzycami na piechocie bym spróbował zastosować to co w nich najlepsze mianowicie wysoka inicjatywa i możliwość wzięcia first strika.. w dużym klocku nawet szkieletów ( mam namyśli duży, naprawdę duży ), niczego niespodziewający się przeciwnik szarżuje na ekhm plewne szkielety i dostaje sporo ataków ( dwóch lachmianek na wstępie ).. tylko pomyśl ile zostanie z klocuszka korniaczy ... oczywiście można wrzucić je w klocek gg... ae to już nie ma takiego zaskoczenia... no i trzeba wziąć musowo nekrosów dla popychaczki i wzmacniania szeregów... no i postarał bym sie zostawić troche punktów na baty
slabe to to...bardzo
i do tego w zasadzie marna sila
1)nie moge skumac tej countess...latajacy stworek?ja rozumiem ze to w zasadzie 3+warda na nietemplatkowe strzelanie/magie....
ale sobie poleci i armia z 4M to nie to samo (choc przyzwyczajenie z TK jest )
2)brak elastycznosci...chociaz ghoule...o jakims oddziale batow czy wilczkow nie wspominajac
czyms do parku maszynowego trzeba dobiec
3)do kanapki bym sie nie czepial...na 2500 mozna sobie pozwolic na takie burzujstwo pktowe...a dzialo nie kazdy posiada
4)wyciac mozesz cokolwiek...ale pkty na dopakowanie GG musza byc
18 to smiech na sali
dojdzie do walki w 1 szeregu?
zreszta-majac do wyboru odstrzelenie kilku darmowych szkielich albo paru niewstajacych gwardzistow....hmm....wybor wydaje sie prosty
i do tego w zasadzie marna sila
1)nie moge skumac tej countess...latajacy stworek?ja rozumiem ze to w zasadzie 3+warda na nietemplatkowe strzelanie/magie....
ale sobie poleci i armia z 4M to nie to samo (choc przyzwyczajenie z TK jest )
2)brak elastycznosci...chociaz ghoule...o jakims oddziale batow czy wilczkow nie wspominajac
czyms do parku maszynowego trzeba dobiec
3)do kanapki bym sie nie czepial...na 2500 mozna sobie pozwolic na takie burzujstwo pktowe...a dzialo nie kazdy posiada
4)wyciac mozesz cokolwiek...ale pkty na dopakowanie GG musza byc
18 to smiech na sali
dojdzie do walki w 1 szeregu?
zreszta-majac do wyboru odstrzelenie kilku darmowych szkielich albo paru niewstajacych gwardzistow....hmm....wybor wydaje sie prosty
hehehe
Fluffy
rozumiem "inne" rozpiski, jednak chyba ne takie ktore nie dzialaja...
wilk to nie kavaleria
a jednak b. przystoi do naszej lamii
ghule moze mniej ale baty w kazdej armi obowiazkowe!
w koncu to wampir
reasumujac
chciales wejsc w slabsza - fajna rozpe
a znalazles sie w czyms, czym nawet z doupy sie gra...
Fluffy
rozumiem "inne" rozpiski, jednak chyba ne takie ktore nie dzialaja...
wilk to nie kavaleria
a jednak b. przystoi do naszej lamii
ghule moze mniej ale baty w kazdej armi obowiazkowe!
w koncu to wampir
reasumujac
chciales wejsc w slabsza - fajna rozpe
a znalazles sie w czyms, czym nawet z doupy sie gra...
Hmm... powodzenia jak tym pociągniesz.
GG bym dopakował do 25, baty muszą być i wilki też (one są obowiązkowe). Black Coatcha wywal, mimo iż jest klimatyczny to się nie spłaca. Szkieletom spira? No co ty. A Lahmianke zestrzelą ci myk myk, wrzuć ją do jakiegoś oddziału. YYY Spiryty? Myślę że bardzie 3 niż 2 są opłacalne. Gdy kumpla lance powstrzymałem spirytami na 3 tury to miałem 3 bazy. 2 to za mało.
Słaba rozpa według mnie, ale życzę powodzenia.
GG bym dopakował do 25, baty muszą być i wilki też (one są obowiązkowe). Black Coatcha wywal, mimo iż jest klimatyczny to się nie spłaca. Szkieletom spira? No co ty. A Lahmianke zestrzelą ci myk myk, wrzuć ją do jakiegoś oddziału. YYY Spiryty? Myślę że bardzie 3 niż 2 są opłacalne. Gdy kumpla lance powstrzymałem spirytami na 3 tury to miałem 3 bazy. 2 to za mało.
Słaba rozpa według mnie, ale życzę powodzenia.
Kurcze jakas lipna ta rozpa
-Skoro to jest 2,5 K i chcesz piechote to wcisnij 2 klocki GG (najlepiej po 25 sztuk )
-wilki i baty by sie przydaly skoro dalbys 2 kloce GG i spiryty to wrzuc 5 batow i ze 3 x 5 (jedna 7 z championem moze byc)wilkow i troche ghuli
-ten wight lord jakis taki ...... przydala by sie ksiazka albo nawet 2 (-1 to hit i BOA) .
-Jak dla mnie troche maly potencjal magiczny
-No i ten luk (beznadzieja )lepiej na co innego spozytkowac te pkt.
-Skoro to jest 2,5 K i chcesz piechote to wcisnij 2 klocki GG (najlepiej po 25 sztuk )
-wilki i baty by sie przydaly skoro dalbys 2 kloce GG i spiryty to wrzuc 5 batow i ze 3 x 5 (jedna 7 z championem moze byc)wilkow i troche ghuli
-ten wight lord jakis taki ...... przydala by sie ksiazka albo nawet 2 (-1 to hit i BOA) .
-Jak dla mnie troche maly potencjal magiczny
-No i ten luk (beznadzieja )lepiej na co innego spozytkowac te pkt.
Nie będę orginalny gdy napiszę, że rozpiska mi się niezbyt podoba. Jak na 2,5k to modeli masz bardzo mało i nie ma u Ciebie za wiele modeli walczących naprawdę nieźle. Kilka zmian, które bym proponował:
1) Lahmia mi się nie podoba - szczerze wątpię cz jest sens brać ten snajperski łuk - ile podczas gry razy z niego wystrzelisz? 2 lub 3 razy? Z siła 4 nic mocnego nie ustrzelisz. Dużo lepiej byłoby te punkty przeznaczyć na coś innego - Warrior Familiar chociażby. Co prawda musiałbyś wtedy zrezygnować ze Spell Familiar.. zresztą dlaczego wybrałeś Lore of Death? Na które zaklęcie tam liczysz? Moim zdaniem wampirzycę można lepiej złożyć.
2) Wight Lorda wystawiłbym ze Sword of King i GeMem albo z Cursed Book. Hauberk jest zbędny, bez niego można mieć AS3+. A jeżeli jeszcze jest GeM albo CB to ochrona jest i tak niezła. Wight Lord poszedłby wtedy do oddziału GG.
3) GG są zbyt nieliczni. Skoro w rozpisce jest Wight Lord to zainwestowałbym w Banner of the Barrows.
4) Skoro ideologia zabrania wilków i batów to może chociaż ghoule byś wybrał? Może niezbyt pasują do Lahmii (ale zombie też nie) jednak ta rozpiska musi coś mieć z lekkich oddziałów. Przydałoby się 2x7 albo nawet 3x7.
5) Masz 7 oddziałów piechoty. Nie bardzo wiem jak tym manerowć . Każdy z oddziałów jest zresztą mały. VC powinny liczyć 25 sztuk minimum by być liczącą się siłą a Ty musisz ożywiać wszystko by osiągnąć ten poziom. Więc albo wystaw część oddziałów po 25 i dożywiaj dwa pozostałe albo wogóle wywal dwa oddziały i podpakuj resztę.
6) Duuuzo punktów utopionych we włóczniach. Jeżeli włócznie mają zostać to może postaraj się o Helish Vigour? Czy to ze Staff of Damnation czy to z Lahmianki nekromantki?
Chyba tyle. Tak czy inaczej życzę powodzenia.
1) Lahmia mi się nie podoba - szczerze wątpię cz jest sens brać ten snajperski łuk - ile podczas gry razy z niego wystrzelisz? 2 lub 3 razy? Z siła 4 nic mocnego nie ustrzelisz. Dużo lepiej byłoby te punkty przeznaczyć na coś innego - Warrior Familiar chociażby. Co prawda musiałbyś wtedy zrezygnować ze Spell Familiar.. zresztą dlaczego wybrałeś Lore of Death? Na które zaklęcie tam liczysz? Moim zdaniem wampirzycę można lepiej złożyć.
2) Wight Lorda wystawiłbym ze Sword of King i GeMem albo z Cursed Book. Hauberk jest zbędny, bez niego można mieć AS3+. A jeżeli jeszcze jest GeM albo CB to ochrona jest i tak niezła. Wight Lord poszedłby wtedy do oddziału GG.
3) GG są zbyt nieliczni. Skoro w rozpisce jest Wight Lord to zainwestowałbym w Banner of the Barrows.
4) Skoro ideologia zabrania wilków i batów to może chociaż ghoule byś wybrał? Może niezbyt pasują do Lahmii (ale zombie też nie) jednak ta rozpiska musi coś mieć z lekkich oddziałów. Przydałoby się 2x7 albo nawet 3x7.
5) Masz 7 oddziałów piechoty. Nie bardzo wiem jak tym manerowć . Każdy z oddziałów jest zresztą mały. VC powinny liczyć 25 sztuk minimum by być liczącą się siłą a Ty musisz ożywiać wszystko by osiągnąć ten poziom. Więc albo wystaw część oddziałów po 25 i dożywiaj dwa pozostałe albo wogóle wywal dwa oddziały i podpakuj resztę.
6) Duuuzo punktów utopionych we włóczniach. Jeżeli włócznie mają zostać to może postaraj się o Helish Vigour? Czy to ze Staff of Damnation czy to z Lahmianki nekromantki?
Chyba tyle. Tak czy inaczej życzę powodzenia.
Fluffy przesadzil, ale chyba mu przejdziethurion pisze:udalo ci sie zrobic rozpe Wampirow, jednej z najmocniejszych armii w WFB, ktora to nic kompletnie nie ma, jestem pod duzym wrazeniem tego ze mozna cos takiego zrealizowa
pzdr !!
Da sie grac Lahmiami
da sie tym cos ugrac
Frajde z tego miec
ale Fluffy nie tym...
No chyba, ze chce zdobyc pkt za Klimkat i najslabsza rozpe