WE 1200

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

WE 1200

Post autor: Kosa »

wardancer noble 140
-księzycowy kamień ścieżek
-generał

10x galde guards 120
10x glade guards 120

9xdriads 108


5x wild raiders 130
5x wild raiders 130

8xwardancers 165
-fcg

treeman 285

tak troszke inaczej. Wildzi i tancerze lecą na tyły, a treemek dziarsko napiera, przy akompanamencie łuczników. Oddział driad do wspracia uderzeniowego ale również do osłony łuczników. Czy takie cos da rade? Ogólnie przecwinik nie ma na czym natrzepać punkcirów, zero sztandarów, tylko drzewiec kosztyuje sporo, a którego jest naprawde ciezko rozwalić.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Bruenor Battlehammer
Wodzirej
Posty: 700
Lokalizacja: Bendsburg

Post autor: Bruenor Battlehammer »

rozpa ciekawa ale biorąc pod uwage, że na te pkt przeważnie można brac dwóch herosów to armie magiczne Cię mordują w straszny tempie (sam to przyżyłem kilkakrotnie).
Pozatym tak delikatny generał mnie przekonuje kompletnie...Nie masz lasku po stronie przeciwnika i robi się problem :?
Ale myśle, ze przy dobrych terenach, grze i rzutach rozpa potrafi wymieśc (jak każda zresztą :wink: ) :)

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

tak, magia mnie boli i to bardzo, ale rpzy kombinatorsiej grze mozna wyciagnać co nieco nawet rpzecwiko dwóm magom, bo przecwiko 3 bedzie łatwo :D . Też będize bolał brak lasku ale ciul z tym :P . Zastanwaim się tez nad wymainą jednych wildów na warhlaki, to byłoby na pierwszy rzut tyle, ewentualnie idąc dalej, zrobienie jednego oddziału archerów ale za to w lcizbie 15 i ze sztandarem od S&S, wywaleniu tej jednej driady i danie 4 warhlaka albo wildom, którzy zostaną war banner, czyli mniej wecej tak:


wardancer noble 140
-księzycowy kamień ścieżek
-generał

15x galde guards 217
-standard
-proporzec wiosennego przebudzenia (zawsze jest S&S)

8xdriads 96

6x wild raiders
-war banner 199

3x warhlaki 120

7xwardancers 140
-czempion

treemek
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Kacper
Mudżahedin
Posty: 331
Lokalizacja: Wrocław...no dobra - Zakrzyce Małe

Post autor: Kacper »

Proporzec wiosennego przebudzenia... oj strata punktów wg mnie, a warte dodatkowego tancerza muzyka.
Dodatkowo za bardzo chcesz zapchać sloty special, mógłbyś wywalić warhlaki/wildów, a wcisnąć więcej core'ów.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

nie mam co dać w corach, jakos nie chce drugiego oddziało driad, ewentualnie 3x10 gladów ale nie wiem czy to nie rpzesada na 1200 na 2k+ na pewno tak bede grał, ale jak na razie mam ograniczena związane z figurakmi a proxować nie chce za bardzo, a co do testowania jednostek, nie msuze :P gram już troche w ta gre i mam pojęcie co jest co. Ogólnie chyba zostane rpzy pierwszej wersji tylko wylecą widlzi i wejdą warhalaki, wywalająć driade zostaje mi 24 pkt, a pozbywając się jednego wardancera :( i muzyka od nich staarczy mi na war bannera dla jazdy i muzyka na jednych łuczników.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

ODPOWIEDZ