PMotM 13 - Hrabina Marianna Chevaux

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Kontakt:

PMotM 13 - Hrabina Marianna Chevaux

Post autor: Skavenblight »

Mój udział w tej edycji najtrafniej oddadzą słowa "przechodziłam obok i tak sobie wrzucam..." ;)

Jako że temat dowolny, a figurek w czerwcu pomalowałam dużo, to nic mi nie szkodzi - wrzucam Mariannę, bohatera specjalnego do Mordheim. Wrzucam z dwóch powodów - raz, że to moja ulubiona figurka do Mordheim, dwa, sprawdziła się doskonale jako talizman w tej sesji egzaminacyjnej ;)

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Kontakt:

Post autor: ANtY »

Skóra ma jakiś dziwny kolor, jak u wampira (chociaż może to wampir ^^ nie znam się na tym systemie.)

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Kontakt:

ANtY pisze:Skóra ma jakiś dziwny kolor, jak u wampira (chociaż może to wampir ^^ nie znam się na tym systemie.)
:oops: Chyba zapomniałam właśnie dodać, że Marianna to wampirzyca :D
No ale wiem dzięki temu że osiągnęłam cel ;)

Awatar użytkownika
Siasek
Falubaz

Post autor: Siasek »

straaaasznie fajne pomaranczowe elementy. naprawde porzadnie to wyglada. skora moglaby miec troche wiecej rozblysku i rozjasnien ale i tak wyglada ok. niepodoba mi sie natomiast pomysl cieniowania czerwieni fioletem. byc moze kwestia gustu, ale nie lezy mi to ;)

ogolnie wyglada ładnie, bez szumu ale ładnie ;)

P.S pomaranczowa kokarda z tylu- bomba!

pozdrawiam
maciek :)

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Kontakt:

Ej, co jest... wszyscy mówią że kokarda bomba a to był najszybciej pomalowany element tej figurki ;)

Dzięki za opinie :)

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Kontakt:

Nom, jak to wampirzyca to wygląda bardzo fajnie :D