Czy szczury dają radę w VII edycji
Moderator: Hoax
Czy szczury dają radę w VII edycji
No właśnie, ja już z rok nie grałem poważniej, ale powoli wracam do kraju i z chęcią wysłucham refleksji obecnych "turniejowiczów". Dajecie radę z nowymi VC, Demonami, HE czy WE ? Jakie macie spostrzeżenia co do gry ?
na małe punkty bez ograniczeń herosów są chyba nadal najlepszą armią w grze.
na ponad 2000 robią się niestety coraz słabsze. Z dobrze prowadzonymi Wampirami, zaryzykowałbym stwierdzeniem, ze nie maja szans. Podobnie z Demonami.
A poniewaz tych armii robi sie na turniejach już koło 50% to ja przerzucam sie na bretkę.
pozdrwiam
na ponad 2000 robią się niestety coraz słabsze. Z dobrze prowadzonymi Wampirami, zaryzykowałbym stwierdzeniem, ze nie maja szans. Podobnie z Demonami.
A poniewaz tych armii robi sie na turniejach już koło 50% to ja przerzucam sie na bretkę.
pozdrwiam
na male punkty sa giete, na duze srednie. ale na poczatku 09 ma byc nowy book, ktory pewnie zgodnie z tendencja bedzie wygiety
choc moge sie mylic, bo na 2k+ gram tylko eshinem... a to spora roznica
choc moge sie mylic, bo na 2k+ gram tylko eshinem... a to spora roznica
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
Rzeczywiście.na male punkty sa giete, na duze srednie. ale na poczatku 09 ma byc nowy book, ktory pewnie zgodnie z tendencja bedzie wygiety Wink
choc moge sie mylic, bo na 2k+ gram tylko eshinem... a to spora roznica Very Happy
Eshin odwrotnie. Na Wampiry i Demony naprawdę daje radę. Ostatnio próbuję grać na zasadach nocy z dużym oddziałem Mengili (oczywiście na fellce, dwóch magach i BSB ze sztormówą).
polecam spróbować
moja rozpa, jeszcze z 6edFisch pisze:Rzeczywiście.na male punkty sa giete, na duze srednie. ale na poczatku 09 ma byc nowy book, ktory pewnie zgodnie z tendencja bedzie wygiety Wink
choc moge sie mylic, bo na 2k+ gram tylko eshinem... a to spora roznica Very Happy
Eshin odwrotnie. Na Wampiry i Demony naprawdę daje radę. Ostatnio próbuję grać na zasadach nocy z dużym oddziałem Mengili (oczywiście na fellce, dwóch magach i BSB ze sztormówą).
polecam spróbować
ale noc jest plewna, klocki piechoty sa u szczurkow niezbedne.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
super, odezwał się ,,PG"Fisch pisze:Morrok pisze:da się pograć skavenami i z VC i z demonami. Duzo śmieci załatwia sprawę. Choć nie zawsze. Na 2k+ skavenami jest ciężko
a co ty możesz wiedzieć, co daje radę a co nie.
Proszę bez bluzgów
M
Co do tematu, to na małe punkty dawałem radę pograc, na większe juz trudniej. Zwłaszcza nowe VC sprawiły mi pewniem problem.
Kiedyś, na początku 7 edycji przeprowadziłem eksperyment z takim własnie zestawieniem (no, są drobne róznice, np. nie wziąłem BSB, co teraz bym zrobił, ponadto mam ... triadę ). Nie dość, że zebrałem baty, to jeszcze zebrałem ciekawe komentarze na forum. Jestem zaskoczony że ten pomysł wraca jako ciekawy i skuteczny.
Armia do obejrzenia tutaj. Z zainteresowaniem przeczytałbym Twój pomysł na armię, może byc w PM, jeśli tu nie chcesz rzucac.
(ale taki raczej pozytywny shock )Fisch pisze: Ostatnio próbuję grać na zasadach nocy z dużym oddziałem Mengili (oczywiście na fellce, dwóch magach i BSB ze sztormówą).
polecam spróbować
Kiedyś, na początku 7 edycji przeprowadziłem eksperyment z takim własnie zestawieniem (no, są drobne róznice, np. nie wziąłem BSB, co teraz bym zrobił, ponadto mam ... triadę ). Nie dość, że zebrałem baty, to jeszcze zebrałem ciekawe komentarze na forum. Jestem zaskoczony że ten pomysł wraca jako ciekawy i skuteczny.
Armia do obejrzenia tutaj. Z zainteresowaniem przeczytałbym Twój pomysł na armię, może byc w PM, jeśli tu nie chcesz rzucac.
ja eksperymentowalem z tym juz pod koniec 6ed bylem pierwszy (i tez bralem triade...)KrzysiekW pisze:(ale taki raczej pozytywny shock )Fisch pisze: Ostatnio próbuję grać na zasadach nocy z dużym oddziałem Mengili (oczywiście na fellce, dwóch magach i BSB ze sztormówą).
polecam spróbować
Kiedyś, na początku 7 edycji przeprowadziłem eksperyment z takim własnie zestawieniem (no, są drobne róznice, np. nie wziąłem BSB, co teraz bym zrobił, ponadto mam ... triadę ). Nie dość, że zebrałem baty, to jeszcze zebrałem ciekawe komentarze na forum. Jestem zaskoczony że ten pomysł wraca jako ciekawy i skuteczny.
generalnie glupio sie tym gra przez skopane zasady nocy... zaczynajacy ma mega przewage.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
a ja na DMP zagram Eshinem
Master, gwiazdki, bound of power, warpstone amulet, bomby
3 x mag, 2 level, 2 srolle
6 x 5 runnersi, druga broń
2 x 5 runnersi, gwiazdki
2 x 5 runnersi goli
2 x 5 tunneling team poison
2 x 6 jezzaile
10 x globki
14 x mengile (plus mengil)
razem coś 2100 punktów, z czego do stracenia tylko jezzaile i kilka oddziałów runnersów. Zapraszam wszelkie Wampiry, Imperia i Demony.
Master, gwiazdki, bound of power, warpstone amulet, bomby
3 x mag, 2 level, 2 srolle
6 x 5 runnersi, druga broń
2 x 5 runnersi, gwiazdki
2 x 5 runnersi goli
2 x 5 tunneling team poison
2 x 6 jezzaile
10 x globki
14 x mengile (plus mengil)
razem coś 2100 punktów, z czego do stracenia tylko jezzaile i kilka oddziałów runnersów. Zapraszam wszelkie Wampiry, Imperia i Demony.
mengile szarzujac z boku lamia klockiwarkseer pisze: Może być ciężko łamać duże klocki, jak ich nie zastrzelisz, to cienko cię widzę.
poza tym to DMP, wiec pewnie Fisch z hordami piechty grac nie bedzie.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
pomysł jak widać jest. Tyle, że jak chcesz zabijać bez fellblade'a? Bandsy i tak ci zdispelluja, jak masz grać z demonami, VC czy imperium.Fisch pisze:a ja na DMP zagram Eshinem
Master, gwiazdki, bound of power, warpstone amulet, bomby
3 x mag, 2 level, 2 srolle
6 x 5 runnersi, druga broń
2 x 5 runnersi, gwiazdki
2 x 5 runnersi goli
2 x 5 tunneling team poison
2 x 6 jezzaile
10 x globki
14 x mengile (plus mengil)
razem coś 2100 punktów, z czego do stracenia tylko jezzaile i kilka oddziałów runnersów. Zapraszam wszelkie Wampiry, Imperia i Demony.
Samymi gwiazdkami baaaaardzo ciężko zabić jakieś wielkie bydle, a już na pewno nikt nie wystawi ci się na strzał 12 jezzów. Maks. Assassin, 6 jezzowi mengile strzelą, potem szarża do przyjęca ;/
chociaż dużo rozstawień, i mnóstwo oddziałów przy dobrym LD jest ciężko wybić, zawsze można potracić tylko śmieci. W każdym bądź razie jestem ciekaw jak to się sprawdzi
tak naprawdę w rozpach Wampirów rzadko jest coś ponad BK, 2 x Wargulfa (lub Wrathów), 3 x Ghuli i Fell Batów.
Assasinowi niepotrzebny jest w takim przypadku Fellblade. I tak lepsi gracze osłonią generała przed teleportem (np stawiając klocek ghuli przed nim) a na Wargulfy czy Wrathy gwiazdki są zabójcze. Zresztą od dawna mi się nie sprawdzała Fellka - na takiego Bladzia nie ma co nawet puszczać assasina a przy Wielkim Ptaku jest to duże ryzyko (6 ran, 5+ warda i przerzut jednego warda)
Za to moja rozpa ma za zadanie pewne przetrzymanie najtrudniesjzych armii dla naszego teamu: WAmpirów i Demonów. Czyli mała wygrana dla mnie.
Taktyka na Wampiry jest mega prosta.
Omiatam smietnik (trzeba jak najszybciej zdjąć Fell Baty), blokuje marsz.
Te Bound of Power wcale nie muszą wejść , żeby assasin pokroił Wrathy.
Globki ładnie koszą Wargulfy, małe kawalerie BK. Mengile zdejmuja Ghule i wilki.
Naprawdę, ta armia Eshinu nie musi się bać Wampirów. Na ich miejscu skitrałbym sie w lesie i rzucał Winds of undead
Z Imperium i Demonami mam chyba jeszcze łatwiej. Taki Bloodthrister nie nie podleci. Gwiazdki, mengile, jezzaile i globki zdejmują go w turę. Heros Khorna na Jugerze? Zapraszam. Psy Chaosu? Od Mengili schodzi 5 ran co turę, gwiazdki poprawiają.
Problemem są Flamersi, którzy jednak będą musieli omiatać runnersów i myślę, zę bunkrując się ladnie w lasku mengilami odstraszę je od podchodzenia od jezzaili, globków i stitranych magów.
Z imperium trzeba nabić po dwie rany czołgom. Potem gra to już tylko zabawa. Działa gówno widzą przez całą bitwę. Dorwać magów i po bitwie.
Może to tylko tak brzmi. Ale weźcie sobie rozłużcie na stole taką armię jaką zaprezentowałem i zobaczcie jak mało może Wam zrobić przeciwnik.
Armia jest przewidziana tylko na:
Demony, WAmpiry, Imperium, Chaos, HE, DE.
raczej trudno się gra z bretką (chyba że z errantami) i WE
Assasinowi niepotrzebny jest w takim przypadku Fellblade. I tak lepsi gracze osłonią generała przed teleportem (np stawiając klocek ghuli przed nim) a na Wargulfy czy Wrathy gwiazdki są zabójcze. Zresztą od dawna mi się nie sprawdzała Fellka - na takiego Bladzia nie ma co nawet puszczać assasina a przy Wielkim Ptaku jest to duże ryzyko (6 ran, 5+ warda i przerzut jednego warda)
Za to moja rozpa ma za zadanie pewne przetrzymanie najtrudniesjzych armii dla naszego teamu: WAmpirów i Demonów. Czyli mała wygrana dla mnie.
Taktyka na Wampiry jest mega prosta.
Omiatam smietnik (trzeba jak najszybciej zdjąć Fell Baty), blokuje marsz.
Te Bound of Power wcale nie muszą wejść , żeby assasin pokroił Wrathy.
Globki ładnie koszą Wargulfy, małe kawalerie BK. Mengile zdejmuja Ghule i wilki.
Naprawdę, ta armia Eshinu nie musi się bać Wampirów. Na ich miejscu skitrałbym sie w lesie i rzucał Winds of undead
Z Imperium i Demonami mam chyba jeszcze łatwiej. Taki Bloodthrister nie nie podleci. Gwiazdki, mengile, jezzaile i globki zdejmują go w turę. Heros Khorna na Jugerze? Zapraszam. Psy Chaosu? Od Mengili schodzi 5 ran co turę, gwiazdki poprawiają.
Problemem są Flamersi, którzy jednak będą musieli omiatać runnersów i myślę, zę bunkrując się ladnie w lasku mengilami odstraszę je od podchodzenia od jezzaili, globków i stitranych magów.
Z imperium trzeba nabić po dwie rany czołgom. Potem gra to już tylko zabawa. Działa gówno widzą przez całą bitwę. Dorwać magów i po bitwie.
Może to tylko tak brzmi. Ale weźcie sobie rozłużcie na stole taką armię jaką zaprezentowałem i zobaczcie jak mało może Wam zrobić przeciwnik.
Armia jest przewidziana tylko na:
Demony, WAmpiry, Imperium, Chaos, HE, DE.
raczej trudno się gra z bretką (chyba że z errantami) i WE
Ja nie widzę takiego eshinu w starciu z demonami lub vc, demony cie zniszczą magią, nie zawsze przeciez bedziesz rzucał 2,4 na noc.
A co do radzenia sobie szczurów na nowe armie:
1. Dzwon juz praktycznie nie ma racji bytu niestety, kolejne armie są odporne na psyche i generalnie efekty z dzwonka sie nie przydają, a to ze jest LT tylko pomaga demonom w niszczeniu magią.
2.Konieczne jest duzo smieci, nowe armie mają mało punktow wystawienia, da radę ich przewystawiac tak aby po prostu nie dojechali.
3.Duzo jezzaili, na duze demony i oddziały BK po prostu niszczą, a to z reguły mozna teraz zobaczyc w kazdej armii demonow i VC.
4.Storm banner- bez tego ani rusz, demon i oddziały furii niszczą całe wsparcie, podobnie jak baty, odpalając banner w dobrym momencie łatwo się tego wszystkiego pozbyc.
To tyle, spostrzezenia oparte na mojej grze na euro, bo na 7 edycje to raczej gram TK.Oczywiscie wszystko tyczy się dużych pkt
A co do radzenia sobie szczurów na nowe armie:
1. Dzwon juz praktycznie nie ma racji bytu niestety, kolejne armie są odporne na psyche i generalnie efekty z dzwonka sie nie przydają, a to ze jest LT tylko pomaga demonom w niszczeniu magią.
2.Konieczne jest duzo smieci, nowe armie mają mało punktow wystawienia, da radę ich przewystawiac tak aby po prostu nie dojechali.
3.Duzo jezzaili, na duze demony i oddziały BK po prostu niszczą, a to z reguły mozna teraz zobaczyc w kazdej armii demonow i VC.
4.Storm banner- bez tego ani rusz, demon i oddziały furii niszczą całe wsparcie, podobnie jak baty, odpalając banner w dobrym momencie łatwo się tego wszystkiego pozbyc.
To tyle, spostrzezenia oparte na mojej grze na euro, bo na 7 edycje to raczej gram TK.Oczywiscie wszystko tyczy się dużych pkt