O&G 2k
O&G 2k
1 Orc Great Shaman @ 315 Pts
General; Magic Level 4; Big Waaagh!; Choppa
Waaagh! Paint
Power Stone
Power Stone
Horn of Ugrok
1 Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waaagh!
Power Stone
Nibbla's Itty Ring
1 Goblin Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Little Waaagh!
Dispel Scroll
Power Stone
1 Black Orc Big Boss @ 164 Pts
Choppa; Heavy Armour; Battle Standard
Martog's Best Basha
Effigy of Mork
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
26 Orc Boyz @ 186 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
25 Orc Boyz @ 180 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
25 Orc Boyz @ 180 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
30 Night Goblins @ 179 Pts
Netters; Shield; Musician
2 Fanatic
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
4 Spear Chukka @ 140 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 156
Total Army Cost: 1999
Myśle nad wymianą NG na trolle.
Ogólnie to 10 kości +2 bound spelle +1 Power Stony .
Przy dobrych rzutach rozpa działa, przy złych - gorzej .
General; Magic Level 4; Big Waaagh!; Choppa
Waaagh! Paint
Power Stone
Power Stone
Horn of Ugrok
1 Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waaagh!
Power Stone
Nibbla's Itty Ring
1 Goblin Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Little Waaagh!
Dispel Scroll
Power Stone
1 Black Orc Big Boss @ 164 Pts
Choppa; Heavy Armour; Battle Standard
Martog's Best Basha
Effigy of Mork
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
26 Orc Boyz @ 186 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
25 Orc Boyz @ 180 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
25 Orc Boyz @ 180 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
30 Night Goblins @ 179 Pts
Netters; Shield; Musician
2 Fanatic
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
4 Spear Chukka @ 140 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 156
Total Army Cost: 1999
Myśle nad wymianą NG na trolle.
Ogólnie to 10 kości +2 bound spelle +1 Power Stony .
Przy dobrych rzutach rozpa działa, przy złych - gorzej .
BOBB na dzika -pancerz lepszy. No i bardziej manewrowy, przeskoczy z kloca do kloca, wyszarżuje w jakieś tałatajstwo i takie tam.
Reszta całkiem sypmatyczna, dużo i wydaje się że perspektywiczne. masz kloce - stopery, strzelanie odstraszające "twardzieli" no i silną magię.
Ja chyba bałbym się puścić fasty bez muzyków.
Ktoś przecież musi sygnalizować atak pędzącej ordy zielonych:)
Reszta całkiem sypmatyczna, dużo i wydaje się że perspektywiczne. masz kloce - stopery, strzelanie odstraszające "twardzieli" no i silną magię.
Ja chyba bałbym się puścić fasty bez muzyków.
Ktoś przecież musi sygnalizować atak pędzącej ordy zielonych:)
Niemam figurki na świni, pozatym on ma stać w klocku z great shamanem, jakby się pokłucili, to im przyłoży.
Jemu może nie. Ale ja mam figurke na piechote . Jak ma zginąć to zginie, jak nie to nie, no i oprócz figurki na dziku trzeba mieć na niego pkt (choć tu troche orków wystarczy wyciąć).
Piechotny bsb oprócz tego, że jest tańszy, ma jedną zaletę. Może wejść do domku z całym oddziałem. Bierzemy sobie klocek, najlepiej savage, tam magowie i ten bsb (lepiej jakby miał totem) i dla takiej bretki są nie do ruszenia. Dla chaosu podobie.
Pozdr!
Pozdr!
Ale nie zawsze okupowanie domku ( nawiasem mówiąc - bardzo podobają mi się zasady domków) jest najważniejsze.
Ta taktyka pomoże na kilka armii ale na inne już mniej. Domek też można ostrzelać np. z Trebucheta czy też obrzucać czarami.
Do plusów piechotnego BSB można jeszcze dodać swobodniejsze bieganie po różnych terenach.
Ta taktyka pomoże na kilka armii ale na inne już mniej. Domek też można ostrzelać np. z Trebucheta czy też obrzucać czarami.
Do plusów piechotnego BSB można jeszcze dodać swobodniejsze bieganie po różnych terenach.
Przeciez jak dobrze pojdzie to ten bsb nawet walczyc niebedzie. Taka magiczna rozpa ma to do siebie, ze jak masz dobre rzuty to idzie dobrze, a jak nie to idziesz na CRa.
No i co? Zada k6 hitow ?Ta taktyka pomoże na kilka armii ale na inne już mniej. Domek też można ostrzelać np. z Trebucheta czy też obrzucać czarami.
No bitwa trwa 6 tur a maszyn może być więcej niż jedna. On może odjechać jak najdalej od domku- schować się, wyjść z zasięgu czarów, może dispelować. To taka gra na remis.
A ja wychodzę bardziej z założenia że BSB ma pomagać w walce, więc chyba takie jego wykorzystanie jest lepsze. Nie twierze jednak że zdarzają się sytuacje że lepiej go trzymać jak najdalej od walki i taki domek to wspaniała kryjówka.
A ja wychodzę bardziej z założenia że BSB ma pomagać w walce, więc chyba takie jego wykorzystanie jest lepsze. Nie twierze jednak że zdarzają się sytuacje że lepiej go trzymać jak najdalej od walki i taki domek to wspaniała kryjówka.
Przed stopą, niema ratunku
hmmm
nawet fajna rozpa,jakas odmiana od warbossa
ja bym zmienil goblina na nocnika...i zamiast PS dalbym grzybka
grzybkiem sie dogryza...daje wiecej mozliwosci niz PS(choc ryzyko tez wieksze)
a co do ograniczen-jak szaman zlapie chalowe czary(czyli bez stopy i bez popychadla) to w zasadzie koniec zabawy
nawet fajna rozpa,jakas odmiana od warbossa
ja bym zmienil goblina na nocnika...i zamiast PS dalbym grzybka
grzybkiem sie dogryza...daje wiecej mozliwosci niz PS(choc ryzyko tez wieksze)
a co do ograniczen-jak szaman zlapie chalowe czary(czyli bez stopy i bez popychadla) to w zasadzie koniec zabawy
Dlatego napisałem, że ta rozpa ma to do siebie, że muszą być dobre rzuty, bo jak nie to wiadomo.a co do ograniczen-jak szaman zlapie chalowe czary(czyli bez stopy i bez popychadla) to w zasadzie koniec zabawy