Jak sie zabrać za krasnale ?

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shagi
Wałkarz
Posty: 55

Jak sie zabrać za krasnale ?

Post autor: Shagi »

Dziś sobie pograłem ze znajomym na 2250 , ja imperium on dwarfy i wyszła z tego straszna pasieka dla mnie.

Krasie miały : Kowadło z torekiem , 2 dziala , organki , 2x10 thundery , klocek scautow , klocek hammerow

Ja starałem się wystawić w miarę wszechstronne empire :
wizard lord w 9 koniach , 2magow ( jeden z 6 outriders ) , warrior priest w 6 koniach , hell , cannon , rakiety , 30 flagenow , 10 handgunerow

graliśmy 4x i zawsze była masakra , kowadło kosiło mi maszyny , muszkiety zmiękczały kawaleria która potem zbita z armat padała albo wiała od 2 klocków hammerów albo beardow , magia nie weszła oczywiście bo ( +3 do dispeli ) i 10 kostek + scrolle mnie zblokowały totalnie

I teraz kto mi powie jak ugryźć coś takiego albo jak pograć żeby mieć szanse chociaż ( nie mam ochoty grac na 3 działa ani robić armi z kloców kawalerii samej ) czy istnieje jakaś wyważona rozpa dla empire ?

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

z Kraśkami 2 armaty i 2 kloce piechoty.Herosi dowolni chociaz np gostek na pegazie do zdjęcia maszynek jest sycący.

Dużo z kraśkami sie nie wygra (chyba ze kowadło wybuchnie).

Ja dzisiaj na 2 bitwy miałe, 11:9 i 14:6 a graliśmy na 1000 i 1500.I grałem bez czołgu i maxa armat.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

Na krasie przede jeżeli grasz tylko z nimi (nie powiedzmy na turnieju):
- Zero magii. I tak cię zablokuje. A jest szansa, że straci trochę punktów na Runesmithów :D
- Armaty wedle uznania, ale koniecznie walące po katapultach, ponieważ...
- Piechota do łamania Krasi w walce, koniecznie więcej niż 20. Powiedzmy 25+
- Kawaleria na boki i po maszynach/strzelcach.
- @Reyki dobrze mówi o pegazie, można nawet pokusić się o Gryfa :)
- Czołg jak uważasz. Na pewno ściągnie ogień, dość szybko się uziemi przy dobrym przeciwniku, a za 300pkt straszak to za drogi.
- A więcej, to uważać na główny klocek z Runą, dzięki której musisz szarżować albo uciekać.

Reszta porad w sumie zależy od rozstawienia, rozpiski wroga, ciężko coś tak ogólnie napisać poza uważaj na to, a zrób to...
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Najlepiej bez magii, imperialna magia i tak nie jest za silna na T4 krasów, dużo kuszników, i rozstawiaj ich spokojnie nawet 8mym calu, to nawet jak pokusi się ruszyć organkami w Twoją stronę, to dopiero w 3ciej turze wystrzeli...

Pichota, piechota, piechota z detachmentami... Flagellanci? Nie widzę dla nich zastosowania na krasy

RAkietnica faktycznie doby pomysł, bo krasy lubią zbijać się w kupę, zwykle ich park maszyn w jednym miejscu stoi... Armat? Jak najbardziej, Imperialne działo to doskonała broń do wymiany ognia z machinami krasi...

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Kluczowym jest z krasnoludami by nie jechać do przodu bo cię wystrzelają. Tak i z katapult jak i organek , thunderersów czy quarrelersów. Thundzi mają te swoje +1 do trafienia co jest wreeedne.A kiedy dojdziesz nagle okazuje się że masz zdziesiątkowane wojsko które łatwo przegonią mocne regimenty piechoty.

Zasada 1: Działa muszą zdjąć maszyny(katapulta w pierwszej kolejności)

Jak maszyny wyeliminunjemy to możemy iść do przodu Na wroga.

Zasada 2: magia jeśli jakakowiek to shadow i liczymy na pit of shades, dziura robi kuku maszynom a krasnale łatwo w nią wpadają jak się uda wyczarowoać.

Zasada 3:Starać się oflankować przed szarżą i strzec gyrocoptera.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Najważniejsze to z cannonów rozwalić mu maszyny z s7 i więcej a potem tankami i altarem go przejeżdżasz :lol2: :lol2:
Blaesus pisze:Najlepiej bez magii, imperialna magia i tak nie jest za silna na T4 krasów,
A ja się nie zgodzę przy 4 magach zjadmay go magią od 3 tury jak traci scrolle
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

karl1299 pisze:A ja się nie zgodzę przy 4 magach zjadmay go magią od 3 tury jak traci scrolle
Może i zjadacie ale macie marny LD w oddziałach nie mówiąc o ryzyku miscastów ;)

BTW macie temat u Krasnali "jak walczyć z Imperium", można tam przeczytać czego tak naprawdę gracze Dwarfów się boją i wykorzystać to w rozpiskach :twisted:
Obrazek

Awatar użytkownika
Shagi
Wałkarz
Posty: 55

Post autor: Shagi »

Problem polega na tym że kowadło z tym śmiesznym Torekiem na 3+ wywala mi w amraty k3 ,2k6 hitów wystarczy jeden strzał z czego spokojnie 3 wejdą w obsługę . Wtedy muszę jechać kawalerią bo przecież nie będę stał i czekał aż mnie działa rozwalą , tam są już organki , oraz thunderersi z +1 do trafienia i -2 do armora dla mnie co robi mi z mojej konserwowej kawalerii ledwo kmiotków z 4+

A i taka mała rzecz ile T maja flagenaci ? 3 czy 4 ? na stronie GW piszą ze 4 w reference

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

wiele rzeczy na stronie Gays Workshop jest przerdatowanych.
Flagusie mają t 3.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Sito
Mudżahedin
Posty: 224
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sito »

mają T 3, ale jak on gra na special charakterach to ty też weź np Karla Franza na imperial dragonie z Ghal Marazem :D albo jeśli wolisz jechać magią to Balthasara Gelta ma on +2 do casta i ma 3 warda na obstrzał poza tym jeździ na pegazie i używa metalu.

Jeśli chodzi o regimenty to przede wszystkim ze 3 armaty i pistoliersów (zwrócą na siebie ogień, a jeśli przeżyją to ubiją jakąś maszynkę. No i tak jak powiedziała reszta masa piechoty.
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "

http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Cóż, jeśli on wystawia Thoreka, to wystaw Batlazara, męcz jego kowadło wyłączeniem maszyny, cokolwiek, piecz jednostki z 2k6 s 4, daj też trochę magów, Inner cyrkle z priestem (hate jest baaardzo potrzeby z równo WSowym przeciwnikiem), ze 2 działa, helstormy moze nawet i 2, w cory powsadzaj 5 knechtów z muzykiem, są boscy (np. wczoraj taka jedna łajza trzymała głupich thundów przez 4 tury walki, dzięki temu nie strzelali). No i oczywiście jeszcze z 2 magów, daj im UWAGA UWAGA power stone'y :D

Aa, i pamiętaj że baltazarem nie możesz sobie tak beztrosko latać gdzie chcesz - mimo wszystko ward to czasem za mało. Kitraj się, bądź jak partyzant :P

to tyle chyba

Awatar użytkownika
Sito
Mudżahedin
Posty: 224
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sito »

Ale patrzcie inaczej, metal na dwarfy to zajebisty lore; zatkało kakao na maszyny, 6 na Thoreka bo ma 1+ sv, pocisk 2d6 z S4 + poniszczysz sobie runiczne przedmioty za pomocą piątki :D
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "

http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Co do magii można przyanjmniej na scrollach zaoszczędzić, a Rod of Power robi się obowiązkowy!!! W końcu przeciwnik nie ma co rzucić, a dodatkowe 3 PD na pewno się przydadzą :D

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Blaesus pisze:Najlepiej bez magii, imperialna magia i tak nie jest za silna na T4 krasów, dużo kuszników,
Ja tam maksuję magię biorę shadow i liczę na czary 4;5;6.
Pitka w pierwszej kolejności na Maszyny :); popychaczka pcha 5 kawalerii by mogły wbić się z boku w klocki i aby ściągnąć na nich ostrzał. Dochodzi do nich klocek piechoty rzucam na niego fear i jest weselej.
koniec końców o wygranej i tak decyduje to kto ma lepsze rzuty na cannony... Ale pit of shades, to się krasie boją...

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Na małe punkty gram na remis.Chowam wszystko za lasami i innymi terenami a zostawiam 2 armaty poza zasięgiem kuszy i wale z nich do maszyn.

Przy farcie niszczymy wszystkie drogie maszyny(kloppa, organki i 2 bolce)a przy pechu tracimy tylko 200 pkt.

Spokojnie można tak wyciągnąć 12:8 zajmując 2-3 ćwiartki.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
grahnar
Chuck Norris
Posty: 435
Lokalizacja: Karkonoska Frakcja Fantastyki - Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: grahnar »

no jak na razie Shagi ze mną przegrywa :) też mu mówiłem żeby wziął baltazara albo innego ale następnym razem spróbujemy w takim układzie :)

Awatar użytkownika
Shagi
Wałkarz
Posty: 55

Post autor: Shagi »

Jak Panowie zabrali by się za coś takiego , bo nie powiem nie udało mi się wygrać z takim szykiem ani razu.

Obrazek
Obrazek

1-Kowadło
2-organki
3-thunderers x10
4-canony
5-25 hammers
6-25 longbeard
Zielona krecha-granica wzgórza.

Generalnie moje imperium pada pod gradem kul a to co zostaje kruszą klocki 5x5 ;/

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Wystawił bym tak działo żeby strzelać przez działo, organki i kowadło.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
Shagi
Wałkarz
Posty: 55

Post autor: Shagi »

Problem w tym że z działa nie postrzelasz , bo jak krasie zaczynają to walą kowadłem po armatach i nie ma strzelania ;/ a maja na to naprawdę możliwości (przerzuty , 2k6 hitów itp) ewentualnie ściągną działo po naszym pierwszoturowym strzale, do tego dochodzi to że kowadło w zasadzie nie jest maszyną i nawet statów nie ma wiec z działa walne tylko obsługanta który i tak ma ward save ;/

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1257
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Rozumiem, że kowadło to z Thorekiem jest? Jeśli tak to przypomnij koledze, że tylko armie począwszy od nowych orków i imperium mogą brać special characters ponieważ są oni wplecieni (czy chcemy czy nie) do list armii.

Dalej...widzę longbeards ale nie widzę wariorów. A muszą być.

Teraz jak to rozwalić.

2x10 kuszników, 2x katiusza, 2-3 działa + magowie z rod of power. Jednym słowem pornoshooting. Jeśli będziesz miał farta i go kilka razy pojedziesz to może znudzi mu się wystawianie takich rozpisek i zaproponuje coś innego. Czekasz z natarciem aż rozwalisz maszyny i organy. Z resztą powinieneś sobie poradzić.

ODPOWIEDZ