Witam, na tym forum to mój pierwszy post. Po ponad roku przerwy w grze w battla, zdecydowałem się wrócić do gry. Wcześniej grałem O&G, jednak zachciało mi się odmiany, po długich debatach z moimi stałymi przeciwnikami doszedłem do wniosku, że tym razem spróbuję gry wampirami. Rozpiski przede wszystkim chcę opierać na ghulach tworzonych masowo w czasie rozgrywki co wyjaśnia dobór mocy wampirów. Przedmioty mają wspomóc przede wszystkim oddział gwardii, będący głównym czynnikiem uderzeniowym, a ponadto dodać przeciwnikowi kolejny powód do wydawania kości dispela co zwiększy szanse na stworzenie kolejnych ghuli. Varghulf będzie stosowany przede wszystkim jako terrorysta oraz zabójca strzelców, maszyn, magów, fastów, ewentualnie wpadacz we flanki. Mam nadzieję na ciekawą i pouczającą krytykę, jak mówiłem dopiero tą armią zacząłem grać i zależy mi również na trzymaniu przez nią pewnego klimatu.
Vampire Counts - 1000
1 Vampire @ 180 Pts
General; Magic Level 1
The Master: Summon Ghouls [15]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Book of Arkhan [35]
1 Vampire @ 185 Pts
Magic Level 1
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
Staff of Damnation [40]
11 Crypt Ghouls @ 96 Pts
Ghast
11 Crypt Ghouls @ 96 Pts
Ghast
20 Grave Guard @ 264 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Crypt Keeper
1 Varghulf @ 175 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 44
Total Army Cost: 996
Poprawiłem ilość ghuli, mały błąd.
VC 1000
Wampiry nie mają w ogóle ani pancerza ani warda. Mogą bardzo łatwo zejść, a potem jest sypanko. Takie oddziały ghouli kosztują 88 (10 ghouli po 8 pkt + 8 za ghasta) a nie 96. Grave Guardom polecałbym dać jakiś sztandar, najlepiej Banner of the Barrows.
W tej chwili zrobiłem coś takiego. Co prawda tylko generał jest jako tako chroniony przez AS, ale obecność Book of Arkhan wydaje mi się konieczna. Jakieś jeszcze rady?
1 Vampire @ 170 Pts
General; Magic Level 1
The Master: Summon Ghouls [15]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Flayed Hauberk [25]
1 Vampire @ 185 Pts
Magic Level 1
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
Book of Arkhan [35]
10 Crypt Ghouls @ 88 Pts
Ghast
10 Crypt Ghouls @ 88 Pts
Ghast
19 Grave Guard @ 293 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Crypt Keeper
Royal Standard of Strigos [35]
1 Varghulf @ 175 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 41
Total Army Cost: 994
Koszt ghuli poprawiony.
1 Vampire @ 170 Pts
General; Magic Level 1
The Master: Summon Ghouls [15]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Flayed Hauberk [25]
1 Vampire @ 185 Pts
Magic Level 1
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
Book of Arkhan [35]
10 Crypt Ghouls @ 88 Pts
Ghast
10 Crypt Ghouls @ 88 Pts
Ghast
19 Grave Guard @ 293 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Crypt Keeper
Royal Standard of Strigos [35]
1 Varghulf @ 175 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 41
Total Army Cost: 994
Koszt ghuli poprawiony.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2008, o 11:43 przez roon, łącznie zmieniany 1 raz.
Muszę się przyzwyczaić do postowania rozpisek. Zaraz poprawie koszt ghuli, bo błędnie jest tylko on wpisany. Gwardii 19,ponieważ wampir bedzie robił za 20. Od razu takie pytanie mi się nasunęło. Jeśli wykonam szarżę powiedzmy oddziałem 18 modeli,a w turze magii wskrzeszę ich do 20 to w walce bonus za szeregi liczy się z momentu szarży czy po turze magii, innymi słowy czy bonus jest +2 czy już będzie +3?
Bonus będzie +3. Dodatek za szeregi liczysz zawsze z początku fazy walki, czyli już po magii.
Zaszłyszane na jakimś turnieju:
- Twój WS?
- Tak