Witam czy ktos moglby mi powiedziec o najwazniejszych zmianach jakie zaszly w armii zielonych w porownaniu z 6 edycja? Poniewaz mialem sporo przerwy w graniu i dzisiaj mam potyczke z zielonymi a nie wiem co ciekawego mnie czeka ;] Moze zmienili cos z ta magia stopajaca ??^^
Pozdro
O&G najwazniejsze zmiany w 7ed
Moderator: Kołata
Zmiany w magii nastąpiły. Duże Waagh i Małe Waagh są teraz dostępne odpowiednio dla orków i goblinów. Akurat magia stąpająca pozostała bez zmian z tą różnicą że orkowie mogą rzucić Ścieżkę Gorka czyli skakanie z oddziału na oddział a goboski Stopę Gorka czyli deptanie jednego oddziału. Poza tym osłabiono fanatyków, teraz zadają k6 trafień z S5 i -3 do AS. Jest mniej magicznych przedmiotów w dodatku część z nich jest bezużyteczna. Strzelając z Doom Divera można sobie zmodyfikować dystans o k3 cali w dowolną stronę, nie pamiętam jak to było w 6ed. Gigant dalej jest do bani. Szamani Night Goblinów nie mają już grzybków za darmo muszą je kupować jak normalne magiczne itemy. Nie można już wystawiać dodatkowych goblińskich bohaterów jeśli ma się w armii same gobliny. Czarny ork zajmuje jeden slot a nie dwa jak w szóstej. Savage Orc Boar Boyz to nadal boska jednostka. Gobliny są droższe. Sieci goblińskie są wielokrotnego użytku i zmiejszają siłę o jeden a nie liczbę ataków. Wróciła pajęcza jazda. Czarne orki są lepsze, ładniejsze i mają fajne ryje. Zmieniła się zasada animozji teraz na 1-ce oddział stoi, na 2-5 działa normalnie a na 6 idzie do przodu k6 cali. Czarne orki już nie dają przerzutu na animozję zamiast tego o ile w oddziale jest czarny ork bohater to wypłaca swoim k6 hitów z s5 i oddział może działać normalnie. O ile nie spanikuje po łomocie.
Dużo innych drobnych zmian nastąpiło więc i tak odsyłam do Armybooka podobnnie jak mój przedmówca.
Dużo innych drobnych zmian nastąpiło więc i tak odsyłam do Armybooka podobnnie jak mój przedmówca.