2250 niekonwencjonalne Imperium
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
2250 niekonwencjonalne Imperium
General of the Empire (piechota)
Armour of meteoric iron
Shroud of Magnus
Icon of Magnus
Mage 2lv
2xDispell Scroll
Mage 2lv
Rod of power
Ring of volanos
Captain BSB na koniu obardowanym
Griffon Banner
5 Knightlu orders mus
5 Knightly orders mus
10 Crossbowmen
10 Huntsmen
20 Greatswords full command group
Banner of Arcane Warding
+6 archers
+9 swordsmen
20 Greatswords full command group
+6 archers
+9 swordsmen
Great Cannon
Great Cannon
Steam Tank
I tak wychodzi całość. Mam jeszcze wątpliwości co do steam tanka czy by nie zamienic na 2 hellblastery lub 2 helstormy a za resztę dopchac łuczniczy detachment do kuszoli.
Armour of meteoric iron
Shroud of Magnus
Icon of Magnus
Mage 2lv
2xDispell Scroll
Mage 2lv
Rod of power
Ring of volanos
Captain BSB na koniu obardowanym
Griffon Banner
5 Knightlu orders mus
5 Knightly orders mus
10 Crossbowmen
10 Huntsmen
20 Greatswords full command group
Banner of Arcane Warding
+6 archers
+9 swordsmen
20 Greatswords full command group
+6 archers
+9 swordsmen
Great Cannon
Great Cannon
Steam Tank
I tak wychodzi całość. Mam jeszcze wątpliwości co do steam tanka czy by nie zamienic na 2 hellblastery lub 2 helstormy a za resztę dopchac łuczniczy detachment do kuszoli.
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
Alex na co ma to być rozpa? Bo generalnie ssie pałę po całości.
Jak dla mnie rozpiska jest bardzo ciekawa, sam czymś podobnym gram zawsze. Da się, nawet bez czołgu. Jedyny problem jaki widzę to fakt, że greatrswords jest za mało, jeden trup i już po szeregu. Spróbuj jakoś podnieść ich ilość, ochronisz ich przed paniką trochę dłużej i zachowasz szereg.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
a niech ssie za to ładnie wygląda na stole. Greatswordzi przytrzymają wiele rzeczy a detachmenty pomogą połamać. Zwłąszcza drudzy gs którzy majągriffa. Czołg też supportuje.
To zmień i będziesz miał funową rozpe do gry z kolegami.Murmandamus pisze:steam tanka czy by nie zamienic na 2 hellblastery lub 2 helstormy a za resztę dopchac łuczniczy detachment do kuszoli.
fajne nawet
ale po co aż dwa oddzialy greatswordów? Nie lepiej jeden ale za to duży, w liczbie 25 chlopka?
A za reszte styknie na jakiś swordmanów czy inne pierdolki bo tak jakoś malo tego wszystkiego jest...
ale po co aż dwa oddzialy greatswordów? Nie lepiej jeden ale za to duży, w liczbie 25 chlopka?
A za reszte styknie na jakiś swordmanów czy inne pierdolki bo tak jakoś malo tego wszystkiego jest...
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
Bsb jest miękki łatwy do wyjęcia i nie ma lookouta. Nie masz magii, ani antymagii. Wielkie miecze w tej ilości ssią pałę. Jeden misajl i nie masz szeregów, drugi boli jeszcze bardziej. Jest cię mało i jesteś wolny. Łapiesz coś na flanke i Griffon banner idzie się jeb.... Generał jest również miękki. Jeden czołg i dwie armaty to mało, trafiasz na krasie lub bolce i wtopa.Murmandamus pisze:a niech ssie za to ładnie wygląda na stole. Greatswordzi przytrzymają wiele rzeczy a detachmenty pomogą połamać. Zwłąszcza drudzy gs którzy majągriffa. Czołg też supportuje.
BSB ma LoS w greatach
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
Będąc na koniu? To ciekaweKosa pisze:BSB ma LoS w greatach
nuu, teraz już moze konny herosik siedzieć bezpiecznie w regonie piechoty.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
halooo mamy 7ed warhammera Koonradzie. Magię mam średnią 6 kości + rod, średnią anty tez mam w 4 kosciach i 2 scrollach i resistancach na sztandarach. Starczy.
magia jest za slaba, lepiej już dać te 4 scrolle, ale levele warto zostawić.
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
Jaja sobie ze mnie robicie czy czegoś nie doczytałem??Kosa pisze:nuu, teraz już moze konny herosik siedzieć bezpiecznie w regonie piechoty.
Aleks nie masz magii ani anty magii, dlatego pytałem na co ta rozpa. Wyobraź sobie co robią z tą armią moje VC, czy Supła krasie lub Buddy skaveny?
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
jak to co robią, rzucają czary, cześć wchodzi częśc dispeluje koscmi scrolami i resistasncem. Teory hammer nah. Robią albo nie robią. Kwestia szczęścia i ogrania jednej bądz drugiej strony.
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
Aleks sorki ale bredzisz. Jaki teory hammer? Skaveny Buddy 1 tura. Ma 4 laserki z których wchodzi 3 na 3 kościach i bound. Co robisz? Dwie musisz zostawić na Storm Deamona, więc idą skrole. Druga tura to samo, masz 4dd nie masz kości i spawa Ci po oddziałach.Murmandamus pisze:jak to co robią, rzucają czary, cześć wchodzi częśc dispeluje koscmi scrolami i resistasncem. Teory hammer nah. Robią albo nie robią. Kwestia szczęścia i ogrania jednej bądz drugiej strony.
Wolisz wucety z 12 k powera i boundem?
Albo krasie, dwie klopy, 2 bolce i 2 organki, plus piechota lepsza od Twojej?
Zresztą doskonale wiesz, że czymś takim nic na turze nie ugrasz.
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
A o nowych demonach albo hajach nie wspomnę. Bretka i WE również robią z Ciebie masło. Chociaż bretka może mniej.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
No to co. Najwyżej przegram ale co wg ciebie miałbym wystawiac waraltar z 4 armatami i dwoma czołgami? NUDA! I nie jeżdżę na turnieje by cokolwiek ugrywać. Jeżdzę by zagrac w warhammera nawet na ostatnich stołach gdzie zabawa jest przednia zazwyczaj.
Nie lubie piechoty, aczkolwiek podoba mi sie rozpiska w caloksztalcie, pomimo braku oznak powergamerstwa moze wg mnie milo zaskoczyc przeciwnika ( przeciwnika ktory nie fastuje i nie lata jak szalony ). Obrona magiczna jest na poziomie wysokim. Powiedzialbym ze na przecietne armie 2 scrolle i resist is ok ( nawet na jednym magiku ), a magiczne coz... jak przeciwnik bedzie chcial cos przepchnac to przepchnie na tych swoich 20-30 PD. Podoba mi sie opcja 2 dzial, brak drugiego tanka dziwi, chociaz z drugiej tez ostatnio sklaniam sie do uzywania 1 sztuki, bo za zaoszczedzone punkty mozna kupic rakiete pistolierow i knightow . Milego grania.
ad 4 karabiny
I herkules dupa kiedy rzuty jak kupa. Losowosc u murmiego jest zminimalizowana
ad 4 karabiny
I herkules dupa kiedy rzuty jak kupa. Losowosc u murmiego jest zminimalizowana
TK "normalne" też to siekają - normalne czyli wagon kawy z latającym królem, 3 liczkami, łucznikami, jakimiś tam rydwanami, 2 skorpionami, uszatami i carrionami i katapą i gigantem.
Maszyny stracisz, wsparcie stracisz, magii nie zatrzymasz, kawaleria się przejedzie po piechocie i generalnie wtopa.
Maszyny stracisz, wsparcie stracisz, magii nie zatrzymasz, kawaleria się przejedzie po piechocie i generalnie wtopa.
nie mozna generalizowac, great cannon wystrzeli z lufy pod katem 33.2 stopnia zrobi dorzut 2 cale i przerzut 10 cali trafiajac w giganta i ushatkow wsadzaja 6 ran na d6 w kazdy z celi, to samo zrobi cannon nr 2 z reszta wojska , a czolg bedzie bral na siebie wszystko i nie dostanie ani jednej rany, co wiecej twoi magicy beda ladowac miscasty cala gre. Zagrajcie z murmim a nie piszcie ze cos go pojedzie jeszcze przed wystawieniem