O&G vs DE 2000 (armia nr 2)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Łoś
Wałkarz
Posty: 67

O&G vs DE 2000 (armia nr 2)

Post autor: Łoś »

Armia nr 2
2000 Pts - Orcs & Goblins Army
Azhag the Slaughterer @ 450 Pts
General; Lore of Death
Slagga's Slashas [0]
Azhag's 'Ard Armour [0]
The Crown of Sorcery [0]
Wyvern @ [200] Pts

Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Horn of Ugrok [40]
Magic Mushrooms [10]

Night Goblin Shaman @ 120 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Pipes of Doom [35]

Night Goblin Shaman @ 115 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Nibbla's Itty Ring [20]
Magic Mushrooms [10]

5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield

5 Goblin Wolf Riders @ 60 Pts
Light Armour

20 Orc Big 'Uns @ 265 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]

6 Savage Boar Big 'Uns @ 205 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician

5 x Spear Chukka @ 35 Pts

Giant @ 205 Pts

Giant @ 205 Pts


Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 62

Total Army Cost: 2000


W pierwszych turach planowany atak dystansowy (5 machin i 4 magów). Gdy przeciwnicy dojsą w zasięg, próba wystraszenia ich Piszczałkami oraz atak jazdą, 2 Gigatami i Wyverną (liczę również na terror, stąd również Horn of Urgok u jednego z szamanów).

Co myślicie?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

a co ma terror do horna?

Awatar użytkownika
Łoś
Wałkarz
Posty: 67

Post autor: Łoś »

Racja, nie ta kolejność. :?
Ale Horna biorę dość często. Często mi pomaga w panikowaniu przeciwnika ostrzałem i magią. W samych break testach wroga obniżenie liderki też się przydaje :)

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Terroru masz wystarczająco- 2 giganty.

Awatar użytkownika
monsterstar
Chuck Norris
Posty: 582

Post autor: monsterstar »

DE cię zjadą magią. Weź scrolle - napewno zamiast horna jest plewny i jak chcesz to moze za pierścionek pipesy zostaw.
Obrazek

Awatar użytkownika
Łoś
Wałkarz
Posty: 67

Post autor: Łoś »

6 kości dispella + 2/3 z Morks Spirit Totem nie wystarczą?
Jestem prawie pewny, że przeciwnik nie weźmie więcej niż 2 magów.

A macie jakieś sugestie w kwestii reszty jednostek?

nabot23
Wałkarz
Posty: 59

Post autor: nabot23 »

Wymieniłbym może 2 chukki na kloppe, ale reszta IMO super :)

Awatar użytkownika
Łoś
Wałkarz
Posty: 67

Post autor: Łoś »

Aaa, już przypomniałem sobie po co wsadziłem tu Horna. Przede wszystkim po to, by zwiększyć szansę na panikę w turze, w której użyję Pipesów. Usunięcie w ten sposób Cold One'ów czy Hydry (ewentualnie spanikowanie innych oddziałów przez któryś z tych uciekających) bardzo by pomogło w dalszym rozwoju bitwy.

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

jeżeli będzie miał dwóch magów to te 9 DD nie starczy co najmniej dwa scrolle musisz wsadzić

zakładam że będzie miał daggera i cloacka czyli:
on ma 7PD
dwa razy zerowy czar na dwóch kościach(jedna z daggera)
jeżeli w puścisz to dostanie do 5 dodatkowych kości przez co rzuci ci cztery czary każdy na co najmniej 3 kościach a jeśli je zdispelujesz to zostanie ci jakeś 5-6 DD. a wtedy on rzuci jeszcze 3 spelle 1 na 2 PD i 2 na 2-3 PD

Awatar użytkownika
Łoś
Wałkarz
Posty: 67

Post autor: Łoś »

Chętnie bym wsadził jakiegoś caddy'ego, jeśli miałbym jeszcze miejsce, ale... powyższe wyposażenie trzech NG jest wg mnie dość istotne:
1) Piszczałki - wiadomo możliwe spanikowanie bardzo mocnych oddziałów.
2) Horn - przydatny na co dzień, a ponadto w turze, w której użyje się piszczałek.
3) Itty Ring - potrzebny do ściągania magów przeciwnika. Wiem, że Power lvl3 to nie dużo, ale jeśli przeciwnik chce zdispellować oba bound spelle, to zużywa 3 lub 4 kości, a ja mam wtedy zielone światło do magowania :D

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

2 poziomowej magini jak wyjdzie d3 kosci to wypali ci jakis mocny czar na 5-6 kosciach i masz frytki. nawet steed of shadow wypalone na kilku kosciach jest dla ciebie problemem bo wepchnie ci assassina albo lorda w maszyny (bo gdzie schowasz szamanow?) i po twoich dd tak samo nie liczyl bym mocno na terroryzowanie elfow.
ObrazekObrazek

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

o to klasa...
masz 5ld
no ok niech bedzie i 7 z big unsow

terrorek i frytki

potrzeba savage do trzymania shamanow...bully w maszynach

no i 20 orcasow nie dlugo bedzie trzymac 3DD...wystarczy salva z RBT i po krzyku.
czasami DS sie przydaje...choc ja zatrzymuje wiekszosc magii na 7DD +1dispell i 2x DS.

Awatar użytkownika
Łoś
Wałkarz
Posty: 67

Post autor: Łoś »

Rzeczywiście jakaś dziurawa wydaje mi się ta armia.

Na savage za mało pktów mam. Jedyne rozwiązanie widzę w usunięciu Gigantów. Bo jednego Giga na DE trzymać nie ma sensu:/

Uratowanie tej rozpy (przy założeniu, że nie zmieniamy zestawu szefów) widzę we wstawieniu Savage'ów (dzięki quas:)) i GDD.

Jeśli usunę 2 chukki starczy mi jeszcze na kostkę NG z sieciami i 2 fanolami.
A nic tak nie cieszy, jak wróg wbija się na kostkę NG z fanolami lub kostkę savage'ów ze spearami :D

Awatar użytkownika
Łoś
Wałkarz
Posty: 67

Post autor: Łoś »

Chyba żebym zachował Gigantów (szkoda mi ich wyrzucać), a kilkunastu dzikusów wstawił zamiast jazdy.

ODPOWIEDZ