Druchii Power - Szczecin 28.09.2008

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lucas
Chuck Norris
Posty: 385
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Druchii Power - Szczecin 28.09.2008

Post autor: Lucas »

TURNIEJ WFB
Druchii Power


• Ranga turnieju: Lokalny
• Czas i miejsce: 28 Września 2008. ul. Łokietka 10 (wejście od ulicy Bolesława X) SZCZECIN

• Format turnieju: 2250pkt
- Liczba miejsc ograniczona max 24 osoby. Decyduje kolejność zgłoszeń.

• Stoły i makiety: Gramy na stołach 72x48 cali. Makiety będą ustawione przez sędziego.

• Rozpiski: Rozpiski należy wysłać na coedil@wp.pl do 27.09.2008r włącznie. Rozpiski najlepiej przesyłać w formacie *.RST lub *html (Army Builder) ewentualnie excel. Podczas zgłaszania rozpiski prosimy o podanie Imienia, Nazwiska, Klubu, NR ID - patrz http://www.ligawfb.prv.pl/ Miasta oraz telefonu kontaktowego; gg; maila itd.
• Opłata: 15zł

• Sędzia:
Sędzia Główny – Łukasz „Lucas” Ho Thanh
(GG:1725079; tel: 785956433; coedil@wp.pl)

• Zasady wystawienia: Limited zgodnie z uściśleniami sędziowskimi (zabrania się jednak wystawiania w armiach dział z DoW) -
• Obowiązują zasady 7ed. + uściślenia sędziowskie z Border Princes
• Ilość bitew: Gramy 4 bitwy, każda 6 tur lub 2h15 minut

Gramy według poniższego rozkładu:
Niedziela

9:00 - 09:25 Zapisy
09:30 – 11:45 Bitwa pierwsza
11:50 - 14:05 Bitwa druga
14:05- 14:20 Przerwa
14:20- 16:35 Bitwa trzecia
16:40 - 19:00 Bitwa czwarta







Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy. Do zdobycia 15 punktów zaliczanych do klasyfikacji ogólnej. Pytania będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera.

• Punkty: Maksymalna ilość punktów do zdobycia podczas turnieju wynosi: 80 z bitew + 15 z testu wiedzy (max 95)

• Dodatkowe kategorie:
- Gracz Fair Play - Kategoria nie wpływająca na klasyfikację w turnieju. Zwycięzcę wyznaczają gracze i sędzia.
- Mistrz wiedzy tajemnej – osoba mająca najwyższy wynik z testu wiedzy.

• Duże punkty z bitew:
Punkty liczymy zgodnie z podaną poniżej tabelką.
Różnica małych punktów Duże punkty

0-199 10:10
200:399 11:9
400:599 12:8
600:799 13:7
800:999 14:6
1000:1199 15:5
1200:1399 16:4
1400:1599 17:3
1600:1799 18:2
1800:1999 19:1
2000:9999 20:0

• Scenariusze:
Bitwa Scenariusz
Pierwsza Eternal hatred
Druga Zwycięstwo wymaga ofiar
Trzecia Ostatnie zlecenie
Czwarta Ku chwale Khaine’a




Eternal hatred

Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Na początku turnieju każdy z graczy (przed wylosowaniem par) zapisuje na swej rozpisce armię przeciwko, której jego wojska będą nienawidzić (zasada Eternal hatred). Zasada ta obowiązuje przeciwko wybranej armii do końca turniej w każdym scenariuszu! Gracze mrocznych elfów oprócz HE mogą zatem wybrać jeszcze jedną armię.


Zwycięstwo wymaga ofiar

Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Każdy czarodziej/czarodziejka będąca w regimencie może poświęcić jednego z towarzyszy (model) by zyskać jedną kość Power Dice. Z zasady tej może korzystać każdy mag na stole, ale tylko raz na turę. Zasady poświęcenia działają dokładnie jak sacrifice dogger DE.


Ostatnie zlecenie

Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Coedil to wredny i cwany smok, który uwielbia magiczne błyskotki. Sprytnych potrafi wynagrodzić… chciwych ukarać.
Przed bitwą: Jeden z bohaterów w twojej armii zyskuje wszystkie zdolności assasina! Przed grą gracz musi zaznaczyć, który z jego bohaterów wcielił się w role zabójcy.


Ku chwale Khaine’a

Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Bóg wojny patrzy przychylnym okiem na każdego kto wypełnia jego żądze mordu. Każdy regiment, który zniszczy wrogą jednostką bądź bohatera zyskuje na początku następnej tury zasadę: Killing blow, 5+ ward save, +1 atak (efekt losowy). Za każdą zabitą jednostkę wroga regiment (nie bohater) rzuca na kolejny efekt przerzucając wynik na tabelce, który był wcześniej.


REGULAMIN:

1. (v.2.13) (ze zmianami i uaktualnieniami organizatora):
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop (z wyjątkiem tych obśmianych i określonych jako durnowate, a zatem skorygowanych przez LS)
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/ chyba, że poniżej wskazano inaczej
× zabronieni bohaterowie specjalni z końca podręcznika
× zabronieni bohaterowie specjalni z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× zabronione alternatywne armie z końca podręcznika
× dozwolone Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostki Dogs of War jako wybór rzadki we wszystkich armiach. Wyjątek armaty DoW. http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostki Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× dozwolony Kislev jako samodzielna armia, a nie tylko jako kontyngent sojuszniczy
× niedozwolone Errantry War, Horda Archaona i Klan Eshin ze Storm of Chaos
× bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni http://nemesis.us.games-workshop.com/ho ... efault.htm
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/warhammer/chaos-dwarfs/1/
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
× kawaleria Rhinoxów dozwolona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× The Cult of Ulric dozwolone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/ z uwzględnieniem zasad 7 edycji armii Imperium (Białe Wilki Ulryka)
× Bone Giant dozwolony http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=626
× Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dozwolone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
× dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14
× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!!!!!

3. Obowiązują następujące zasady specjalne:
- Brak możliwości wystawiania Proxów
- nie obowiązuje zasada wystawiania w pełni pomalowanych armii;
- rozpiski są jawne;
- przed rozpoczęciem rozstawiania przeciwnicy mają obowiązek poinformować się o składzie swojej armii w przypadku nie zachowania pełnego WYSIWYGa; jeżeli oddział/armia posiada WYSIWYG gracz informuje, co to za oddział – np. Big Unsi (a nie zwykłe orki), Inner Circle (a nie zwykli rycerze) itp.

4. Sędzia ma głos rozstrzygający – swojej oceny dokonują w oparciu o własną wiedzę i argumenty przedstawione przez strony sporu. W przypadku rozbieżności w brzmieniu zasad z podręcznika w wersji angielskiej i polskiej, obowiązują zasady z wersji angielskiej. Jeżeli rozsądzenie sporu jest wyjątkowo trudne lub niemożliwe do przeprowadzenia, sędzia ma prawo zdecydować o pojedynczym rzucie K6, niekonienicznie według zasady 4+


6. Gracz zobowiązany jest przynieść ze sobą na turniej:
- Army Book lub inną publikację, wg której jego armia jest wystawiana – gracz nie ma prawa dyskutować z Sędzią, jeśli nie posiada publikacji, na którą się powołuje i nie pomogą wyjaśnienia typu – „wszyscy o tym wiedzą, tylko ty robisz problemy”; (miejsce w Lidze niczego nie dowodzi!)
- Kompletną i czytelną rozpiskę zawierającą spis bohaterów i oddziałów wraz z opisem uzbrojenia, wyposażenia, magicznych przedmiotów i wartością punktową
- miarę calową oraz kostki sześciościenne w ilości umożliwiającej sprawną grę (gracze mogą zdecydować, że używają jednego kompletu kości i jednej miary, ale obaj gracze zobowiązani są do posiadania zarówno kości jak i miarki pod groźbą przyznania punktów ujemnych)

ODPOWIEDZ