Na turniej poznański - 2 hero, 3 special 0 rare LUB 2 special 1 rare.
Ostatnio straszliwa inwazja krasi (6 na 20 armi to krasie ostatnio było) więc rozpa leciutko pod krasie robiona - potencjalnie 4 herdy z ld8 w ambuszu
Wargor undivided, h.armour,dwurak, tarcza, trabka ambusza (+1 ld ambuszersi)
5 warhounds
5 warhounds
5 warhounds
Herd 5/12 FCG
Herd 5/11 FCG
Herd 5/11 FCG
Herd 5/5 champion
15 bestigors, FCG
3 minotaurs, GW, undivided
3 minotaurs, GW, undivided
5 Centigors, sheld, muzyk
Bestie 1222
Ja z tym mam grac ?? Jak ty to wcisnales na te pkty Strasznie duzo Ciebie - a myslalem , ze to ja mam wygieta rozpe na te pkty Btw. Szafa krasie nie takie straszne na te zasady maszyn bedzie mniej niz zwykle
2 DD ?
nie wiem jakie sa zasady...ale 2ch elektrykow cie odsyla do piachu w tempie blyskawicznym... masz duzo ambusha wiec gracz skavenski musi sie wykazac no powiedzmy IQ 80 zeby to wsiamac..
HE na full magii i duzej liczbie missili/chariotow cie jada tez bez wazeliny... orki na magii to samo
duzo modeli, ale moim zdaniem nie o to tu chodzi...
ale wiadomo ze dobry gracz tym zagrac pewnie potrafi wiec powodzenia !!
nie wiem jakie sa zasady...ale 2ch elektrykow cie odsyla do piachu w tempie blyskawicznym... masz duzo ambusha wiec gracz skavenski musi sie wykazac no powiedzmy IQ 80 zeby to wsiamac..
HE na full magii i duzej liczbie missili/chariotow cie jada tez bez wazeliny... orki na magii to samo
duzo modeli, ale moim zdaniem nie o to tu chodzi...
ale wiadomo ze dobry gracz tym zagrac pewnie potrafi wiec powodzenia !!
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
furi/skrimerów nie chce, wole centigory - klimat musi być
KRasi bedzie od nasrania więc na nie trzeba lekko sie nastawić, skavenów raczej nie bardzo, helfów tak samo, innej magi się nie boję (chyba tylko orasy beda magiczne).
A kluczowa jest nie liczba modeli, tylko oddziałów - 4 śmieciuchy, 3 mobilne "prawie-jak-klocki", jeden zwykłyklocek z herosem, silny faścik i dwa lekkie młoty w postaci minosów - imho starczy
KRasi bedzie od nasrania więc na nie trzeba lekko sie nastawić, skavenów raczej nie bardzo, helfów tak samo, innej magi się nie boję (chyba tylko orasy beda magiczne).
A kluczowa jest nie liczba modeli, tylko oddziałów - 4 śmieciuchy, 3 mobilne "prawie-jak-klocki", jeden zwykłyklocek z herosem, silny faścik i dwa lekkie młoty w postaci minosów - imho starczy
to fajnie tam u was.. u nas szczegolnie tego drugiego to od zajebania... (4-5 graczy regularnie grajcych na turach conajmniej...)szafa@poznan pisze:skavenów raczej nie bardzo, helfów tak samo, innej magi się nie boję (chyba tylko orasy beda magiczne).