Warriors of Chaos 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Warriors of Chaos 2250

Post autor: Pierun »

Dumałem dumałem i wydumałem :). Jestem bardzo zadowolony z moich dumań nad konfiguracją bohaterów. Prosze to mocno zjechać albo po główce poklepać pochwalić :).Nurglowiec z homonculusem będzie się woził z psami, w razie jakby głupota wpadła by szkód nie narobić, zresztą mam zamiar to używać tylko w wyjątkowych momentach, np. jak przeciwnik się wyprztyka ze scroli by mu z nienacka przypiepszyć Glorious Rot :). Poza tym wprowadza ten to przedmiot element grozy dla przeciwnika - ,,użyje tego gówna czy nie? ugh ugh ugh :/ '' :)
Nurglowcy na demonikach imo dużo lepsi od tych konnych, mogą w pojedynke lekki śmiecie i maszyny ściagać.
Gift ,,Roar costam cośtam'' rewelka, szkoda że powtarzać nie można :).

Lord mag slanesz ( 275 ) kóń slana ( 25 )
Power fam ( 25 ) 3x ds ( 75 )
400

Mag nurgl ( 140 ) demonic ( 50 )
Spell fam ( 15 ) homonculus ( 20 )
225

Mag nurgl ( 140 ) demonic ( 50 )
1x war fam( 20 ) e.shield ( 15 )
225

Egzalciarz tęczy BSB ( 145 ) flail ( 4 ) tarcza ( 5 ) dysk ( 20 )
Oko tęczy ( 25 ) , roar ( 20 ) ,
219
....................................................
5x maruda flail muzyk ( 71 )
5x maruda flail muzyk ( 71 )
5x maruda flail muzyk ( 71 )

8 psów ( 48 )
5 psów ( 30 )
5 psów ( 30 )
......................................................
6x knecht muz sztand raptorius ( 290 )
5x knecht muz ( 210 )
5x knecht muz ( 210 )
3x ogr z dwurakiem i wzbogaconą zbroją ( 150 )

PD 11
DD 6 + 3DS
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
2250

edit: dodałem tarcze na maga - fajnie że można :) .

Ogrów trochę na odpierdol wrzuciłem. Akurat zostało na taką optymalną trójeczke punktów więc wskoczyła :). Początkowo chciałem zrobić wagon jazdy tzentcha z banerem 5+ ward na strzelanie. Co lepsze taki wagon w liczbie 10 czy taka 6 jak wyżej + ogry ?[/b]

ps. nie wiem co z blodziopodobnymi robić :/
ps2. czempionów się nie opłaca brać, bohatera i tak nie obronią :(
ps3. im dłużej myślałem nad zlepieniem tej armi tym bardziej się nią jarałem :D
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2008, o 15:45 przez Pierun, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

ksiazka nic ci nie daje, znajomosc czaru nie czyni z ciebie maga ;) a jak nie jestes magiem to ów czaru nie rzucisz ;)

tak pozatem... dziwne jakies ;) nie widze jakos likwidowania lekkich jednostek tymi magami ;) trafisz na cos z duzym strzelaniem to szybko ci magowie popłyną...

hemonculus by byl elementem grozy jakby za to stupidity... byl normalnym k6 a nie k3...

a ogolnie widze ze szkielet rozp sie juz wyksztalcil... kalek nie ma, roznice sa, ale styl gry wszystkich rozp ten sam :P


pzdr !!

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

moim skromyn to jednak dogry mimo ze mają potencjał plewnosci to jest to oddział przyzwoity i jedną piatke kawy na dogry mógłbys machnąć

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

albo sciac cos i zamienic ogry na dogry.

Poza tym serio widac juz jak bedzie wyglodalo wiekszosc rozp ;)

Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

ehhh faktycznie książka wylatuje, trudno. ( poprawione )
Homo zostaje - czuję że może nabruździć jak w Holandii :)

Czy popłyną ci magowie od ostrzału hem hem hem, diabli wiedza, myśle że z tyloma oddziałami można ich całkiem skutecznie kitrać, poza tym mark nurgla conieco pomoże. Może masz racje, pogram zobacze :).

Cholera dogry faktycznie w porównaniu z rycerstwem wypadają przyzwoicie jak nie lepiej.
3xDO (231 )..........vs......... 5xknecht z muzykiem ( 210 )
4+sv, 12W, 9a7s....vs.... 1+sv, 5W, 10a5s i 5a4s

Skubańce dobrze wyważyli te jednostki, niewiadomo co lepsze.
Jak tam w praniu to zestawienie wychodziło ?:).

Co do standardu to jeszcze nie ma co tego modelu betonować - przyjdą turnieje i może smok wróci :). Chociaż szkoda opcji piechotnej, znowu nędza.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Pierun pisze:
Skubańce dobrze wyważyli te jednostki, niewiadomo co lepsze.
Jak tam w praniu to zestawienie wychodziło ?:).
wychodzi podobnie :) ja biore i to i to ;) ogry wypadaja gorzej, ale kosztuja duzo mniej i maja inne zadania
Pierun pisze: Co do standardu to jeszcze nie ma co tego modelu betonować - przyjdą turnieje i może smok wróci :). Chociaż szkoda opcji piechotnej, znowu nędza.
smok nie wroci bo nie antymagii ;) chyba ze lord mag na smoku, ale to kosztuje 800pkt a naprawde mija sie z celem...

Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

Demonic mount ma 1W !!!!!!!! Jaka nędzaaa jaka nędzaaaaaaa........ a tak fajnie ta rozpa wyglądała :/

fuck fuck fuck ....a po Polsku - Ku...a mać!!! :evil:

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Pierun pisze:Demonic mount ma 1W !!!!!!!!
szybki jestes :P

Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

Tak mi się koncept spodobał że na nic uwagi nie zwracałem :P ...teraz to lipa i strach na jedno marne działo się wychylić... już nie wspomniawszy o cudnym gonieniu maszynek z FO.... chlip ;( ....może zmienią w ostatecznej wersji - tak nie może być :/ .....chociaż jak jugger ma 1W.... blech

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Pierun pisze:Tak mi się koncept spodobał że na nic uwagi nie zwracałem :P ...teraz to lipa i strach na jedno marne działo się wychylić... już nie wspomniawszy o cudnym gonieniu maszynek z FO.... chlip ;( ....może zmienią w ostatecznej wersji - tak nie może być :/ .....chociaż jak jugger ma 1W.... blech
wszyscy cos bredza o ostatecznej wersji... mysle ze na 99,9% ten pdf jest ostaeczna wersja ;)

a to ze mounty beda 1W mozna bylo sie spodziewa po demonach... jedno co to zenua w postaci kosztow punktoywhc, brak magicznych atakow czy brak KB na juggerze a punkty te same co mounty z DL... 50pkt za co... ? za 1 A wiecej z sila o 1 wieksza od konika... nie sadze ;)

Awatar użytkownika
zether
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 118
Lokalizacja: k. Krakowa

Post autor: zether »

Ja chciałem tylko zauważyć, że pomyliłeś ceny marud konnych. Piątka z flailami+muzyk to 81, nie 71. ^^

Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

Wersja ostateczna jutro testowana, to może mi się odmieni :) tak czy siak opiszę jak poszło. Podoba mi się z trzech miar: moc, estetyka, chaotyczność :). Najbardziej jestem ciekaw tego lorda, menda groźna, a mag lord jakoś mi nie pasował, brakowało tego punktowego pie..nięcia. Magia nurgla ze względu, przede wszystkim, na pierwszy czar wykopana w kosmos.


Chaos Lord of Tzeentch @ 390 Pts
Shield
Chaos Daemon Sword [75]
Collar of Khorne [25]
Word of Agony [40]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts

Chaos Sorcerer of Nurgle @ 216 Pts
Magic Level 2
Conjoined Humunculus [20]
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
Magic Level 2
Golden Eye of Tzeentch [25]
BloodCurdling Roar [20]
Book of Secrets [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
..........................................................

5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
Flail

5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
Flail

5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
Flail
............................................................

10 Chaos Warhounds @ 60 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

.............................................................

5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts

5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts


5 Chaos Knights @ 200 Pts

5 Chaos Knights @ 200 Pts

--------------------------------------------------
Casting Pool: 10

Dispel Pool: 5

Models in Army: 59


Total Army Cost: 2247
--------------------------------------------------

Walec napiera, marudy odginają i robią to co fasty lubią robić, lord szuka największych twardzieli by prz...olić. :). Filozofia cacy co ?:)
Bym w tym wszystkim widział jeszcze ze dwa spawny co by czuwały na tyłach ale o punkty cięzko.

Komentarze mile widziane.

ODPOWIEDZ