Warriors of Chaos 2250
Warriors of Chaos 2250
Dumałem dumałem i wydumałem . Jestem bardzo zadowolony z moich dumań nad konfiguracją bohaterów. Prosze to mocno zjechać albo po główce poklepać pochwalić .Nurglowiec z homonculusem będzie się woził z psami, w razie jakby głupota wpadła by szkód nie narobić, zresztą mam zamiar to używać tylko w wyjątkowych momentach, np. jak przeciwnik się wyprztyka ze scroli by mu z nienacka przypiepszyć Glorious Rot . Poza tym wprowadza ten to przedmiot element grozy dla przeciwnika - ,,użyje tego gówna czy nie? ugh ugh ugh :/ ''
Nurglowcy na demonikach imo dużo lepsi od tych konnych, mogą w pojedynke lekki śmiecie i maszyny ściagać.
Gift ,,Roar costam cośtam'' rewelka, szkoda że powtarzać nie można .
Lord mag slanesz ( 275 ) kóń slana ( 25 )
Power fam ( 25 ) 3x ds ( 75 )
400
Mag nurgl ( 140 ) demonic ( 50 )
Spell fam ( 15 ) homonculus ( 20 )
225
Mag nurgl ( 140 ) demonic ( 50 )
1x war fam( 20 ) e.shield ( 15 )
225
Egzalciarz tęczy BSB ( 145 ) flail ( 4 ) tarcza ( 5 ) dysk ( 20 )
Oko tęczy ( 25 ) , roar ( 20 ) ,
219
....................................................
5x maruda flail muzyk ( 71 )
5x maruda flail muzyk ( 71 )
5x maruda flail muzyk ( 71 )
8 psów ( 48 )
5 psów ( 30 )
5 psów ( 30 )
......................................................
6x knecht muz sztand raptorius ( 290 )
5x knecht muz ( 210 )
5x knecht muz ( 210 )
3x ogr z dwurakiem i wzbogaconą zbroją ( 150 )
PD 11
DD 6 + 3DS
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
2250
edit: dodałem tarcze na maga - fajnie że można .
Ogrów trochę na odpierdol wrzuciłem. Akurat zostało na taką optymalną trójeczke punktów więc wskoczyła . Początkowo chciałem zrobić wagon jazdy tzentcha z banerem 5+ ward na strzelanie. Co lepsze taki wagon w liczbie 10 czy taka 6 jak wyżej + ogry ?[/b]
ps. nie wiem co z blodziopodobnymi robić :/
ps2. czempionów się nie opłaca brać, bohatera i tak nie obronią
ps3. im dłużej myślałem nad zlepieniem tej armi tym bardziej się nią jarałem
Nurglowcy na demonikach imo dużo lepsi od tych konnych, mogą w pojedynke lekki śmiecie i maszyny ściagać.
Gift ,,Roar costam cośtam'' rewelka, szkoda że powtarzać nie można .
Lord mag slanesz ( 275 ) kóń slana ( 25 )
Power fam ( 25 ) 3x ds ( 75 )
400
Mag nurgl ( 140 ) demonic ( 50 )
Spell fam ( 15 ) homonculus ( 20 )
225
Mag nurgl ( 140 ) demonic ( 50 )
1x war fam( 20 ) e.shield ( 15 )
225
Egzalciarz tęczy BSB ( 145 ) flail ( 4 ) tarcza ( 5 ) dysk ( 20 )
Oko tęczy ( 25 ) , roar ( 20 ) ,
219
....................................................
5x maruda flail muzyk ( 71 )
5x maruda flail muzyk ( 71 )
5x maruda flail muzyk ( 71 )
8 psów ( 48 )
5 psów ( 30 )
5 psów ( 30 )
......................................................
6x knecht muz sztand raptorius ( 290 )
5x knecht muz ( 210 )
5x knecht muz ( 210 )
3x ogr z dwurakiem i wzbogaconą zbroją ( 150 )
PD 11
DD 6 + 3DS
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
2250
edit: dodałem tarcze na maga - fajnie że można .
Ogrów trochę na odpierdol wrzuciłem. Akurat zostało na taką optymalną trójeczke punktów więc wskoczyła . Początkowo chciałem zrobić wagon jazdy tzentcha z banerem 5+ ward na strzelanie. Co lepsze taki wagon w liczbie 10 czy taka 6 jak wyżej + ogry ?[/b]
ps. nie wiem co z blodziopodobnymi robić :/
ps2. czempionów się nie opłaca brać, bohatera i tak nie obronią
ps3. im dłużej myślałem nad zlepieniem tej armi tym bardziej się nią jarałem
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2008, o 15:45 przez Pierun, łącznie zmieniany 4 razy.
ksiazka nic ci nie daje, znajomosc czaru nie czyni z ciebie maga a jak nie jestes magiem to ów czaru nie rzucisz
tak pozatem... dziwne jakies nie widze jakos likwidowania lekkich jednostek tymi magami trafisz na cos z duzym strzelaniem to szybko ci magowie popłyną...
hemonculus by byl elementem grozy jakby za to stupidity... byl normalnym k6 a nie k3...
a ogolnie widze ze szkielet rozp sie juz wyksztalcil... kalek nie ma, roznice sa, ale styl gry wszystkich rozp ten sam
pzdr !!
tak pozatem... dziwne jakies nie widze jakos likwidowania lekkich jednostek tymi magami trafisz na cos z duzym strzelaniem to szybko ci magowie popłyną...
hemonculus by byl elementem grozy jakby za to stupidity... byl normalnym k6 a nie k3...
a ogolnie widze ze szkielet rozp sie juz wyksztalcil... kalek nie ma, roznice sa, ale styl gry wszystkich rozp ten sam
pzdr !!
ehhh faktycznie książka wylatuje, trudno. ( poprawione )
Homo zostaje - czuję że może nabruździć jak w Holandii
Czy popłyną ci magowie od ostrzału hem hem hem, diabli wiedza, myśle że z tyloma oddziałami można ich całkiem skutecznie kitrać, poza tym mark nurgla conieco pomoże. Może masz racje, pogram zobacze .
Cholera dogry faktycznie w porównaniu z rycerstwem wypadają przyzwoicie jak nie lepiej.
3xDO (231 )..........vs......... 5xknecht z muzykiem ( 210 )
4+sv, 12W, 9a7s....vs.... 1+sv, 5W, 10a5s i 5a4s
Skubańce dobrze wyważyli te jednostki, niewiadomo co lepsze.
Jak tam w praniu to zestawienie wychodziło ?:).
Co do standardu to jeszcze nie ma co tego modelu betonować - przyjdą turnieje i może smok wróci . Chociaż szkoda opcji piechotnej, znowu nędza.
Homo zostaje - czuję że może nabruździć jak w Holandii
Czy popłyną ci magowie od ostrzału hem hem hem, diabli wiedza, myśle że z tyloma oddziałami można ich całkiem skutecznie kitrać, poza tym mark nurgla conieco pomoże. Może masz racje, pogram zobacze .
Cholera dogry faktycznie w porównaniu z rycerstwem wypadają przyzwoicie jak nie lepiej.
3xDO (231 )..........vs......... 5xknecht z muzykiem ( 210 )
4+sv, 12W, 9a7s....vs.... 1+sv, 5W, 10a5s i 5a4s
Skubańce dobrze wyważyli te jednostki, niewiadomo co lepsze.
Jak tam w praniu to zestawienie wychodziło ?:).
Co do standardu to jeszcze nie ma co tego modelu betonować - przyjdą turnieje i może smok wróci . Chociaż szkoda opcji piechotnej, znowu nędza.
wychodzi podobnie ja biore i to i to ogry wypadaja gorzej, ale kosztuja duzo mniej i maja inne zadaniaPierun pisze:
Skubańce dobrze wyważyli te jednostki, niewiadomo co lepsze.
Jak tam w praniu to zestawienie wychodziło ?:).
smok nie wroci bo nie antymagii chyba ze lord mag na smoku, ale to kosztuje 800pkt a naprawde mija sie z celem...Pierun pisze: Co do standardu to jeszcze nie ma co tego modelu betonować - przyjdą turnieje i może smok wróci . Chociaż szkoda opcji piechotnej, znowu nędza.
Tak mi się koncept spodobał że na nic uwagi nie zwracałem ...teraz to lipa i strach na jedno marne działo się wychylić... już nie wspomniawszy o cudnym gonieniu maszynek z FO.... chlip ;( ....może zmienią w ostatecznej wersji - tak nie może być :/ .....chociaż jak jugger ma 1W.... blech
wszyscy cos bredza o ostatecznej wersji... mysle ze na 99,9% ten pdf jest ostaeczna wersjaPierun pisze:Tak mi się koncept spodobał że na nic uwagi nie zwracałem ...teraz to lipa i strach na jedno marne działo się wychylić... już nie wspomniawszy o cudnym gonieniu maszynek z FO.... chlip ;( ....może zmienią w ostatecznej wersji - tak nie może być :/ .....chociaż jak jugger ma 1W.... blech
a to ze mounty beda 1W mozna bylo sie spodziewa po demonach... jedno co to zenua w postaci kosztow punktoywhc, brak magicznych atakow czy brak KB na juggerze a punkty te same co mounty z DL... 50pkt za co... ? za 1 A wiecej z sila o 1 wieksza od konika... nie sadze
Wersja ostateczna jutro testowana, to może mi się odmieni tak czy siak opiszę jak poszło. Podoba mi się z trzech miar: moc, estetyka, chaotyczność . Najbardziej jestem ciekaw tego lorda, menda groźna, a mag lord jakoś mi nie pasował, brakowało tego punktowego pie..nięcia. Magia nurgla ze względu, przede wszystkim, na pierwszy czar wykopana w kosmos.
Chaos Lord of Tzeentch @ 390 Pts
Shield
Chaos Daemon Sword [75]
Collar of Khorne [25]
Word of Agony [40]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
Chaos Sorcerer of Nurgle @ 216 Pts
Magic Level 2
Conjoined Humunculus [20]
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
Magic Level 2
Golden Eye of Tzeentch [25]
BloodCurdling Roar [20]
Book of Secrets [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
..........................................................
5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
Flail
5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
Flail
5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
Flail
............................................................
10 Chaos Warhounds @ 60 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
.............................................................
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
5 Chaos Knights @ 200 Pts
5 Chaos Knights @ 200 Pts
--------------------------------------------------
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 5
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2247
--------------------------------------------------
Walec napiera, marudy odginają i robią to co fasty lubią robić, lord szuka największych twardzieli by prz...olić. . Filozofia cacy co ?:)
Bym w tym wszystkim widział jeszcze ze dwa spawny co by czuwały na tyłach ale o punkty cięzko.
Komentarze mile widziane.
Chaos Lord of Tzeentch @ 390 Pts
Shield
Chaos Daemon Sword [75]
Collar of Khorne [25]
Word of Agony [40]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
Chaos Sorcerer of Nurgle @ 216 Pts
Magic Level 2
Conjoined Humunculus [20]
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
Magic Level 2
Golden Eye of Tzeentch [25]
BloodCurdling Roar [20]
Book of Secrets [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
..........................................................
5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
Flail
5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
Flail
5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
Flail
............................................................
10 Chaos Warhounds @ 60 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
.............................................................
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
5 Chaos Knights @ 200 Pts
5 Chaos Knights @ 200 Pts
--------------------------------------------------
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 5
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2247
--------------------------------------------------
Walec napiera, marudy odginają i robią to co fasty lubią robić, lord szuka największych twardzieli by prz...olić. . Filozofia cacy co ?:)
Bym w tym wszystkim widział jeszcze ze dwa spawny co by czuwały na tyłach ale o punkty cięzko.
Komentarze mile widziane.