Alternatywne zasady wystawiania dla Empire

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Alternatywne zasady wystawiania dla Empire

Post autor: Sa!nt »

Barbarossa zaproponował taki pomysł:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=283410#283410
Wiadomo czym to jest spowodowane, w tym co zaproponował Barbarossa znalazł się taki zapisek:

Kod: Zaznacz cały

Empire
-Poprzedni AB, czołg dopuszczony według wcześniejszych zasad 
Postanowiłem dokonać bilansu zysków i strat ;)

Ta zmiana spowoduje zniknięcie trzech jednostek:
- Archlectorai jego Altara - za którym będą wszyscy płakać
- Outridersów - którzy są bardzo średnią jednostką
- Helstorma - który także nie jest super wystrzałowy

Nastąpi wzmocnienie:
- Pistollersów - zasada fussilade
- Griffon Banner - zmniejszenie kosztu do 50
- Enchanted Shield - zmniejszenie kosztu do 10
- Hellblastera - stanie się zabójcą skirmishu
- Knights of White Wolf - cavalery hammer
- Inner Circle - w corach
- Huntsmen - longbow unit size 5-10
- Handgunnersi - D6 dorzutu (kusznicy wracają na półkę)
- Battle Wizard - 60 pkt
- Master Enginer - brak gołębi i mechanicznego konia za to ma magiczne przedmioty
- Flaglellants - T 4
- Great Swordzi - magiczny banner
- Shroud of Magnus - powrót

Nastąpi osłabienie
- Priesta - brak hate'a na wszystko, brak flagellatów w core
- Great Swordzi - 2 pkt więcej to trochę dużo
- Piechota walcząca - koszt jeden pkt w górę przy kosztach jednostek Dark Elfów to jest naprawdę krzywdzące, już nawet Swordmen za 6 pkt w porównaniu do Dark Elfów wypadał słabo teraz będzie jeszcze gorzej :?
- Ogólne osłabienie i zawyżenie cen magicznych przedmiotów w porównaniu z 7 edycją.
- Detachmenty - koniec z formacją 3x3


Liczyłem, że bilans wypadnie gorzej a okazuje się że lepiej było w 6 edycji.
Tylko że większość plusów to takie małe dodatki a te minusy naprawdę bolą zwłaszcza Magic Itemy, no i trochę boli brak Outridersów i Rakietnicy.


Jak to zrobić aby wilk był syty i owca cała.
Bo liczyć że pozwolą nam grać na mixie 6 i 7 edycji chyba nie możemy a już nie wspominam o kilku funowych armylistach

Moim zdaniem byłoby ok gdyby:
- Dołożyć Outridersów z 7 ed booka
- Dołożyć Helstorma z 7 ed booka
- Koszt piechoty i zasady detachmentu z 7 ed booka
- Magic Itemy z 7 ed booka

Już przeboleję Priesta i Great Swordów.
Ale wtedy by się chyba nikt nie połapał o co w tym wszystkim chodzi.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1257
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Archlector zostanie w razie czego. Został póżniej wprowadzony a jego zasady były jako oficjalne w white dwarf (numer muszę tylko sprwadzić).

Prawdę powiedziawszy to tak trochę na łatwiznę poszło. Bo na Naszą armię wszyscy patrzą przez pryzmat 2XST, papamobile, 4 działa zapominając, że oprócz tego to nic nie ma. I to mnie martwi.


Fajnie gdyby udało się Nam zakończyć pracę nad nowym Imperium i tak jakoś wprowadzić jako możliwość do grania na turniejach. 8)

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Hmm, a właściwie dlaczego Imperium ma być na starym AB? Nowy jest niby zbyt mocny? Wystarczy, by wprowadzili zapis 1 czołg na pełne 2k i gra muzyka IMO.
Fajnie gdyby udało się Nam zakończyć pracę nad nowym Imperium i tak jakoś wprowadzić jako możliwość do grania na turniejach.
O, to jest dopiero mega pomysł :) Ciekawe czy któryś z sędziów by go poparł. By the Way, w tym tygodniu zamierzam mocniej ruszyć z tematem. Wymienimy 2 osoby, które nie głosują i lecimy. Mam już jednego chętnego na to miejsce. Może gdyby drugą osobą był ktoś z sędziów, udało by się wydelegować Nasz Armylist w salony...?

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Czemu?

Ja bym sobie chętnie zagrał na takim mixie 6 i 7 ed.

Stary czołg, stary hell, stary koszt griffona, nowi priesci, wyższy koszt War Altara, nowe detki, t 4 na flagsach, nowe koszty dla piechoty (może oprócz greatswords, z 11 pts.), sztandar dla nich i w większości gra gitara :p

byloby od razu ciekawiej i nie tak znowu silniej
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Ten pomysł ma moje pełne poparcie.
Ale chyba mielibyśmy za dobrze ;)
Przy takim miksie nie byłoby już schematu 4+2.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Mi to nie robi różnicy. Ja mam tylko jedngo tanka...

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

jak wyżej u rafa....boleje na brakiem sztandaru magicznego w GS, słabym hellblasterem, t3 u flagusi, brakiem fusiliade i brakiem dorzutu w strzelcach reszta łotewa no może jeszcze inzynier :lol2: Każdy imperialista wytyka te błedy bo są oczywiste zastanawiam sie czy bez nich nienarzekałoby sie ....chyba nie :twisted:
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

dajcie nam starego hella to z checia wchodze w zasade ze jeden czolg na pelne 2K

Moim zdaniem byłoby ok gdyby:
- Dołożyć Outridersów z 7 ed booka
- Dołożyć Helstorma z 7 ed booka
- Koszt piechoty i zasady detachmentu z 7 ed booka
- Magic Itemy z 7 ed booka
3x TAK

Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: olo1 »

co wy gadacie imo hellblaster zajebisty jest :shock:
to wyrzutnia jest plewna :D

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

hellblaster był remedium na skirmishe, teraz efektywne na nie są w zasadzie tylko magic missile. Obecny hell jest minimalnie lepszy na daleki niż stary (ale to w zależności, w co strzelamy, ze skirmiszami stary radził sobie o niebo lepiej, nowy jest lepszy na zorganizowane, zakapiorskie oddziały) Na bliski zasięg w 6 ed. nikt nie śmiał się zbliżyć do helki, i tak powinno być ;p
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: olo1 »

w 6 edycji hellblaster był przegięty ,teraz imo jest według mnie zbalansowany chociaż dużo gorszy od czołgu :(
hellblaster powinien zostać jaki jest

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Był zbyt tani na jego możliwości - ale trzeba sobie powiedzieć też, że to była i jest to najmniej godna zaufania maszyna w Warhammerze.
w 6 edycji poza tym zasady lepiej oddawały sposób jego działania, to co teraz jest (miszczu od gołębi chyba nigdy nie czytał o jego historycznych odpowiednikach) to jakaś herezja
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

ogranki karłów ta sama zasada działania lepsze warunki strzeleckie
imperium inaczej strzela z takiej samej maszyny?? rzenada

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

To nie jest taka sama maszyna. To twór podpatrzony od karłów. Jako, że ludzie z definicji gorzej znają się na broni palnej, to może właśnie gorsza celność ma to odzwierciedlać?

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Nie przekonuje mnie to to nie jest bron eksperymentalna działa tak samo a NULN nie istnieje od wczoraj wiec śmieszne jest taki tłumaczenie w poprzedniej edycji strzelały normalnie??? to znaczy ze zapomniało sie jak sie z nich strzela??
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

A mnie nie interesuje co było w poprzedniej edycji :) Gram dopiero od siódmej i jak dla mnie ta broń jest bardzo groźna. Po prawdzie, nie wyobrażam sobie jej siły, gdyby działała jak krasnoludzkie organki.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1257
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Byro pisze:To nie jest taka sama maszyna. To twór podpatrzony od karłów. Jako, że ludzie z definicji gorzej znają się na broni palnej, to może właśnie gorsza celność ma to odzwierciedlać?

Jakoś nigdzie nie znalazłem wzmianki o tym, że Hellblaster został skradziony/podpatrzony. To broń strzelająca szrapnelami. A kto ma choć minimalną widzę na temat szrapneli to wie, że w 6 ed i poprzednich ta broń strzelała poprawnie. Co do ceny to wystarczyło ją podnieść do tych 150 pkt i byłoby jak najbardziej uczciwie.

ps. a mnie bardzo interesuje jak wyglądała moja armia w poprzednich edycjach bo skoro się nią zajmuję to tak winienem czynić.

Awatar użytkownika
Zbik666
Chuck Norris
Posty: 433
Lokalizacja: Danzig SNOT

Post autor: Zbik666 »

A ja powiem ze bzdurne jest rozmyslanie jak zmienic nasza armie :/
w ogole jaka kolwiek armie.

Wkoncu grajac w warhammera i wybierajac ten system zdecydowalismy sie na zasady od GW. I bezsensowne jest zmienianie ich bo cos wydaje sie za silne. JA bym poczekal do wydania wszystkich armii w 7 ed. i wtedy sie wyrazal o przegietosci armii.

Mamy Booka 7-edycyjnego. JEst jaki jest ale trzymajmy sie go, 2 tanki to w cale nie jest przegiecie bo mozna je latwo wyelminowac wszystko zalezy od umiejetnosci przeciwnika. a jak ustalimy polowe ptk za tanki i ewentualna zmiane podstawki to bedzie git.

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Kolega chyba nie rozumie problemu.

Nie jest problemem to, że dwójka czołgów jest mocna - celem alternatywnych zasad lub CSów jest zrobienie tak, by ludzie brali z chęcią też inne rary, aby inne kombinacje były równie dobre, obecnie mamy słabego hellblastera, rakietnicę, która nie nadaje się do niczego w liczbie mniejszej niż z 10 (by nadrabiały brak celności ;p), flagellanci którzy są ok, ale w Corach, no i DoW

Celem zmian jest zmiana grywalności niegrywalnego i/lub obcięcie obecnie mocnych rzeczy/kombinacji
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

największa dla mnie głupotą jest kazać komuś grać na jakieś wymyslone zasady bo coś jest przegiętego jak ludziom sie nie podoba to niech sami zaczną wystawiac alternatywy a nie innym zabraniać tego co biora normalnie. Jak 80 % graczy na jakimś masterze weźmie alternatywy to pogadamy bo kazdy mówi a zmieńmy to, zmieńmy tamto, a tak naprawde konczy się na gadaninie, jak jesteście tacy mocni w gebie to pokażcie, że możecie tez tak grać, po prostu jak chcecie robić rewolucje to nie gadajcie tylko działajcie dając przykład można zmusic graczy do innego grania, jak już powiedziałem 80% armii na masterze z alternatywnymi jednostkami i ludzie zaczną się zastanawiać nad wystawianiem standardów.

ODPOWIEDZ