Dwarfs 2250
Dwarfs 2250
Moja pierwsza rozpiska na forum. Czekam na opinie
Runelord 423
general, anvil of doom, shield
Master rune of spellbinding, 2x rune of spellbreaking, rune of stone
Thane 270
BSB, oath stone
Master rune of Valaya, rune of guarding, rune of courage
Master Engineer 114
brace of pistols, GW
Master rune of gromril, rune of furnace
10 Quarrellers 120
shield
10 thunderers 150
shield
10 thunderers 140
20 Hammerers 340
shield, FCG, rune of battle, rune of stoicism
Bolt thrower 105
Flakkson's rune of seeking, rune of penetrating
engineer, brace of pistols
Bolt thrower 75
Flakkson's rune of seeking
engineer
Cannon 165
rune of forging, valiant rune
engineer, brace of pistols
Grudge thrower 105
rune of accuracy
Organ gun 120
Organ gun 120
PD 2
DD 7
Models in army: 82
Total Cost: 2247
Runelord 423
general, anvil of doom, shield
Master rune of spellbinding, 2x rune of spellbreaking, rune of stone
Thane 270
BSB, oath stone
Master rune of Valaya, rune of guarding, rune of courage
Master Engineer 114
brace of pistols, GW
Master rune of gromril, rune of furnace
10 Quarrellers 120
shield
10 thunderers 150
shield
10 thunderers 140
20 Hammerers 340
shield, FCG, rune of battle, rune of stoicism
Bolt thrower 105
Flakkson's rune of seeking, rune of penetrating
engineer, brace of pistols
Bolt thrower 75
Flakkson's rune of seeking
engineer
Cannon 165
rune of forging, valiant rune
engineer, brace of pistols
Grudge thrower 105
rune of accuracy
Organ gun 120
Organ gun 120
PD 2
DD 7
Models in army: 82
Total Cost: 2247
1. jesli BSB to taki zestaw wedlug mnie jest lepszy:
Thane 165
- Battle Standard
- Master Rune of Gromril
- Rune of Resistance
- Rune of Cleaving
- Rune of the Furnace
2. korzystniejszym rozwiazaniem dla runelorda (wedlug mnie:P) jest cos takiego:
Runelord 373 Pts
General;Anvil of Doom
Rune of Spellbreaking (x2)
Rune of Stone
3. za duzo strzelaczy... bardzo ciezko bedzie ich ustawic. Wywal poprosty jeden albo dwa oddzialy strzelajacych.
4. tylko 1 oddzial do obrony wszystkich maszyn, kowadla i strzelaczy ?
daj chociaz 10 lub 20 warriorow i do tego 20 longbeardow. Pozatym do Hamerkow dalbym sam Rune of Courage, a do Longbeardow ewentualnie Rune of Battle.
5. masz tylko 4 sloty speciali do uzycia, a Ty masz ich 5 w rozpisce.
6. zmien konfiguracje run na bolcach. np. wrzuc na 1 bolca Rune of Penetrating/Burning i engineera, a drugiego zmien na dwa gole bolce(z wykorzystaniem 1 slota specjala) z samymi engineer'ami.
pozatym to OK ;]
Thane 165
- Battle Standard
- Master Rune of Gromril
- Rune of Resistance
- Rune of Cleaving
- Rune of the Furnace
2. korzystniejszym rozwiazaniem dla runelorda (wedlug mnie:P) jest cos takiego:
Runelord 373 Pts
General;Anvil of Doom
Rune of Spellbreaking (x2)
Rune of Stone
3. za duzo strzelaczy... bardzo ciezko bedzie ich ustawic. Wywal poprosty jeden albo dwa oddzialy strzelajacych.
4. tylko 1 oddzial do obrony wszystkich maszyn, kowadla i strzelaczy ?
daj chociaz 10 lub 20 warriorow i do tego 20 longbeardow. Pozatym do Hamerkow dalbym sam Rune of Courage, a do Longbeardow ewentualnie Rune of Battle.
5. masz tylko 4 sloty speciali do uzycia, a Ty masz ich 5 w rozpisce.
6. zmien konfiguracje run na bolcach. np. wrzuc na 1 bolca Rune of Penetrating/Burning i engineera, a drugiego zmien na dwa gole bolce(z wykorzystaniem 1 slota specjala) z samymi engineer'ami.
pozatym to OK ;]
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, o 18:41 przez Rabsp, łącznie zmieniany 2 razy.
wywal, 1 jeśli nie 2 jednostki thundów... uważam że w dzisiejszej dobie nie przetrwają szczególnie jak 1 dyszka nie ma SH
za pkt wpakuje Engieera do kapci(POTRZEBNY!)
Jednak nadal masz 1 klocek, który zostanie oflankowany i zjedzony w 2-3 tury.... kowadło jednak może nie spowolnić to czego chcesz, więc pomyśl o spławieniu bolców, wstawieni warriorów, albo Longów scoutów.
To tyle z mojej strony.
Ps: spójrz na działo(chyba tam będziesz chciał umieścić Magistra?) Będzie kosztować prawie 280 pkt, wpada pocisk z klopy, albo jakiś potwór i zjada maszynkę, więc może obniżyć koszt Magistra?
za pkt wpakuje Engieera do kapci(POTRZEBNY!)
Jednak nadal masz 1 klocek, który zostanie oflankowany i zjedzony w 2-3 tury.... kowadło jednak może nie spowolnić to czego chcesz, więc pomyśl o spławieniu bolców, wstawieni warriorów, albo Longów scoutów.
To tyle z mojej strony.
Ps: spójrz na działo(chyba tam będziesz chciał umieścić Magistra?) Będzie kosztować prawie 280 pkt, wpada pocisk z klopy, albo jakiś potwór i zjada maszynkę, więc może obniżyć koszt Magistra?
@ Rabsp
Ad. 1
Używałem dokładnie takiego BSB i wiesz co nic nie robi każdy stara się ominąć klocek hammerersów, a jak coś to szarżować od boku, a mój daje + 2 do dispella w połączeniu z +1 na lordzie daje to +3 co powoduje że dowskrzeszanie przez VC na 1 kostce zostaje bardzo mocno ograniczone
Ad 3
Moim zdaniem albo 30 albo nic. Tak przynajmniej się uzupełniają i mają szanse w połączeniu z 2 organkami między nimi na zatrzymanie wszytskiego co będzie na nich iść.
Ad 4
klocek trzyma jedną flanke, druga flanka to koniec stołu i gunline przez który mało co zdecyduje się iść. Po to ma BSB oath stone by nikt nie pomyślał że może sobie szarżować bezkarnie od boku
Ad 5
Ma 4 sloty special Bolt thrower liczy się jako 1/2 slotu
Ad 6. ogniste ataki to strzelenie sobie w stope moim zdaniem
Ad 7 AP daje Ci dodatkowe lub jedyne -1 do AS
@ Vanirh
Dodatkowe oddziały piechoty zamiast strzelców, powodują że flankowanie jest jeszcze łatwiejsze bo nie mam czym łapać(zestrzelić) małych szybkich odziałów zjadających sobie moje maszyny.
Masz rację kowadło nie załatwi wszystkiego, dlatego jest tylko dodatkiem do takiej ilości strzelców która ma sobie radzić w miarę sama.
Działo i Mistrz inżynier własnie dlatego są tak drodzy by byle potwór ich nie zjadł.
A co do strzału z katapy to równie dobrze nie ma po co wystawiać połowy LT bo katapa może ich szybko zaanihilować, trafi mi w działo to nic na to nie poradzę
Ad. 1
Używałem dokładnie takiego BSB i wiesz co nic nie robi każdy stara się ominąć klocek hammerersów, a jak coś to szarżować od boku, a mój daje + 2 do dispella w połączeniu z +1 na lordzie daje to +3 co powoduje że dowskrzeszanie przez VC na 1 kostce zostaje bardzo mocno ograniczone
Ad 3
Moim zdaniem albo 30 albo nic. Tak przynajmniej się uzupełniają i mają szanse w połączeniu z 2 organkami między nimi na zatrzymanie wszytskiego co będzie na nich iść.
Ad 4
klocek trzyma jedną flanke, druga flanka to koniec stołu i gunline przez który mało co zdecyduje się iść. Po to ma BSB oath stone by nikt nie pomyślał że może sobie szarżować bezkarnie od boku
Ad 5
Ma 4 sloty special Bolt thrower liczy się jako 1/2 slotu
Ad 6. ogniste ataki to strzelenie sobie w stope moim zdaniem
Ad 7 AP daje Ci dodatkowe lub jedyne -1 do AS
@ Vanirh
Dodatkowe oddziały piechoty zamiast strzelców, powodują że flankowanie jest jeszcze łatwiejsze bo nie mam czym łapać(zestrzelić) małych szybkich odziałów zjadających sobie moje maszyny.
Masz rację kowadło nie załatwi wszystkiego, dlatego jest tylko dodatkiem do takiej ilości strzelców która ma sobie radzić w miarę sama.
Działo i Mistrz inżynier własnie dlatego są tak drodzy by byle potwór ich nie zjadł.
A co do strzału z katapy to równie dobrze nie ma po co wystawiać połowy LT bo katapa może ich szybko zaanihilować, trafi mi w działo to nic na to nie poradzę
taa 30 strzleców zniszczy WAGON BLOOD NIGHTów z regeneracją.... Albo jeszcze lepiej, masz oddział 8 wraithów idących na strzelców, co robisz? walisz w nich z kowadła? ok. na drugiej stronie pędzą jeźdźcy a środkiem jak by nigdy nic, 2 klocki piechoty, klocuszki dochodzą i zaczyna się rzeź
Liczyłeś ile kosztuje wagon czyli jakoś 10 BLOOD knightsów
8 wraithów i 2 x 20 ghuli. Masz niecałe 1000 pkt na wampirzych bohaterów nie muszę Ci mówić, że to strasznie mało a i jeszcze brakuje Ci jednego core by rozpa była legalna. Mnie może pojedziesz a może nie, ale dużego sukcesu Ci nie wróżę taką rozpiską na turnieju.
8 wraithów i 2 x 20 ghuli. Masz niecałe 1000 pkt na wampirzych bohaterów nie muszę Ci mówić, że to strasznie mało a i jeszcze brakuje Ci jednego core by rozpa była legalna. Mnie może pojedziesz a może nie, ale dużego sukcesu Ci nie wróżę taką rozpiską na turnieju.
yhm...
1. powodzenia w swobodnym rozstawieniu 30 strzelcow i 6 maszyn+kowadlo.
2. Ogniste ataki sa zarazem magiczne(z tego co mi wiadomo:P chyba ze ktos mnie wkrecal^^) a wiec rania Wraighty i tego typu jednostki. Pozatym, grajac z WE dzieki ognistym atakom uzyskujesz przewage nad wkurzajacymi drydami i treemanem.
3. z 1 oddzialem do odparcia calej armii wroga, napewno dasz rade...
4. z armia HE ustawiona na defens na arcymagu i 2 malych magach nie pojdzie Ci tak latwo... Twoi thunderersi i organki maja 24" zasiegu, kiedy lucznicy HE maja 30", wiec bedziesz musial podchodzic zeby dostrzelic... (1-2 tury strzelania z organkow i thundow w plecy)
pozatym jak napotkasz na tego typu armie, to hamerersi nic nie zrobia...
5. z WE tez powinno Ci cienko pojsc...
6. a moze jednak ktos sie zdecyduje przejsc przez Twojego gunline'a... i co wtedy zrobisz ? przyjmiesz na kusznikami szarze na klate, czy moze działem ?
7. z tego co mi wiadomo (chyba ze ktos mnie znowu wkrecal:P) to jesli wystawiasz 2 Bolce z uzyciem 1 slota specjala to nie mozesz dawac run.
Ogolnie jesli cos zle napisalem to prosze mnie poprawic.
1. powodzenia w swobodnym rozstawieniu 30 strzelcow i 6 maszyn+kowadlo.
2. Ogniste ataki sa zarazem magiczne(z tego co mi wiadomo:P chyba ze ktos mnie wkrecal^^) a wiec rania Wraighty i tego typu jednostki. Pozatym, grajac z WE dzieki ognistym atakom uzyskujesz przewage nad wkurzajacymi drydami i treemanem.
3. z 1 oddzialem do odparcia calej armii wroga, napewno dasz rade...
4. z armia HE ustawiona na defens na arcymagu i 2 malych magach nie pojdzie Ci tak latwo... Twoi thunderersi i organki maja 24" zasiegu, kiedy lucznicy HE maja 30", wiec bedziesz musial podchodzic zeby dostrzelic... (1-2 tury strzelania z organkow i thundow w plecy)
pozatym jak napotkasz na tego typu armie, to hamerersi nic nie zrobia...
5. z WE tez powinno Ci cienko pojsc...
6. a moze jednak ktos sie zdecyduje przejsc przez Twojego gunline'a... i co wtedy zrobisz ? przyjmiesz na kusznikami szarze na klate, czy moze działem ?
7. z tego co mi wiadomo (chyba ze ktos mnie znowu wkrecal:P) to jesli wystawiasz 2 Bolce z uzyciem 1 slota specjala to nie mozesz dawac run.
Ogolnie jesli cos zle napisalem to prosze mnie poprawic.
ktos cie chamsko wkrecilRabsp pisze: 7. z tego co mi wiadomo (chyba ze ktos mnie znowu wkrecal:P) to jesli wystawiasz 2 Bolce z uzyciem 1 slota specjala to nie mozesz dawac run.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
@ Gogol
To już byłaby lekka przesada, ale pierwszy pomysł godny rozważenia i wprowadzenia w życie
Najbardziej bolała by mnie, zmiana działa na katapulte, bo działo ma to do siebie że przy dobrym wymierzeniu ściągnę coś co ukryte jest za jakimiś plewami a przy katapie to już jest nie tak różowo, chyba że masz na to jakiś sposób ? Bardzo chętnie go zapożyczę
@ Rabsp
Ad 1 spokojnie da radę to wystawić
Ad 2 jakakolwiek runa na maszynie powoduje że ataki tej maszyny są magiczne
Ad 3 wszystkiego nie da się nigdy zablokować, wiem to i muszę się z tym pogodzić
Ad4 hammerersi są do straszenia, punkty robią maszyny, ale on też nic nie ugra jak będzie stał w swojej strefie rozstawienia, a ja mam przeważnie przewagę maszyn + kowadło i go zmuszę wkońcu do przyjścia do mnie
Ad 5 tu wielki punkt dla Ciebie, z tą armią mam wybitnie pod górkę
Ad 6 przyjmę działem które jest unbrekable i w miarę odpornym mistrzem inżynierem
Ad 7 ktoś Cię wkręcił, zdaża się
Bardzo podobną rozpiską byłem na DMP, normalny BSB do walki i 2 klopa zamiast działa, niestety na VC nie było siły i postanowiłem zrobic taką bardzo antymagiczną rozpiskę. Co przyniosło mi ostatnio dwa 5 miejsca na lokalach
To już byłaby lekka przesada, ale pierwszy pomysł godny rozważenia i wprowadzenia w życie
Najbardziej bolała by mnie, zmiana działa na katapulte, bo działo ma to do siebie że przy dobrym wymierzeniu ściągnę coś co ukryte jest za jakimiś plewami a przy katapie to już jest nie tak różowo, chyba że masz na to jakiś sposób ? Bardzo chętnie go zapożyczę
@ Rabsp
Ad 1 spokojnie da radę to wystawić
Ad 2 jakakolwiek runa na maszynie powoduje że ataki tej maszyny są magiczne
Ad 3 wszystkiego nie da się nigdy zablokować, wiem to i muszę się z tym pogodzić
Ad4 hammerersi są do straszenia, punkty robią maszyny, ale on też nic nie ugra jak będzie stał w swojej strefie rozstawienia, a ja mam przeważnie przewagę maszyn + kowadło i go zmuszę wkońcu do przyjścia do mnie
Ad 5 tu wielki punkt dla Ciebie, z tą armią mam wybitnie pod górkę
Ad 6 przyjmę działem które jest unbrekable i w miarę odpornym mistrzem inżynierem
Ad 7 ktoś Cię wkręcił, zdaża się
Bardzo podobną rozpiską byłem na DMP, normalny BSB do walki i 2 klopa zamiast działa, niestety na VC nie było siły i postanowiłem zrobic taką bardzo antymagiczną rozpiskę. Co przyniosło mi ostatnio dwa 5 miejsca na lokalach
IMO taka rozpa obecnie mało zdziała na turniejach. teraz strzelcy mają małą szansę by dużo zabić, co najwyżej, jakiś innych strzelców albo spróbować maszynę, ja wystawiam 10 kusz z Sh i mu, na flance by zdzieły jakiś fast i trzymaly ćwiartkę.
Reszta to 3 kocki piechoty, 4 ogry i gyros, kowadło bsb i szmit
Reszta to 3 kocki piechoty, 4 ogry i gyros, kowadło bsb i szmit