o Wiedzmach czyli Witch Elfkach
Moderator: Yudokuno
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
o Wiedzmach czyli Witch Elfkach
Drugie czy trzecie pod względem moich ulubionych jednostek.
Nazwa operacyjne "Maszynka do mięsa" WS5 3 ataki podtrute i I6.
elitarne odziały uderzeniowe. Każda lżejsza piechota się zwija od nich. Wymarzone do skavenów,goblinów, nawet orków. A jeszcze milsze na ogry i zombie. Z frenzy nalezy uważać ale warto za ten dodatkowy atak.
Polecam w 12 z czempionem z witchbrew.
Czempiona zresztą można wyposażyć i w manbane czyli czempion na większe rzeczy. Czempion atakowy z runem 5at mało który ma, i czempion witchbrew czyli negujemy niekorzysci różne co się często przydaje. Nieprzydatne na ciężką kawalerię raczej z dobrym savem. Czy co pancerniejszą piechotę i dość podatne na ostrzał. Ale wiedzmy to jedna z wlasnie charakterystyczniejszych rzeczy u mrocznych elfów cos jak ich wizytówka. A z Inicjatywą 6 to sobie poczynają zdrowo hehe.
Nazwa operacyjne "Maszynka do mięsa" WS5 3 ataki podtrute i I6.
elitarne odziały uderzeniowe. Każda lżejsza piechota się zwija od nich. Wymarzone do skavenów,goblinów, nawet orków. A jeszcze milsze na ogry i zombie. Z frenzy nalezy uważać ale warto za ten dodatkowy atak.
Polecam w 12 z czempionem z witchbrew.
Czempiona zresztą można wyposażyć i w manbane czyli czempion na większe rzeczy. Czempion atakowy z runem 5at mało który ma, i czempion witchbrew czyli negujemy niekorzysci różne co się często przydaje. Nieprzydatne na ciężką kawalerię raczej z dobrym savem. Czy co pancerniejszą piechotę i dość podatne na ostrzał. Ale wiedzmy to jedna z wlasnie charakterystyczniejszych rzeczy u mrocznych elfów cos jak ich wizytówka. A z Inicjatywą 6 to sobie poczynają zdrowo hehe.
Załatwo schodzą, jak dla mnie... Wystawiałem je pare razy i tylko 1 lub 2 coś zrobiły... Bo ogólnie to schodzą z ostrzału, choć próbowałem różnych rzeczy, np. trzymać za maszerującymi Knajtami, a z boku DR...
Ostatnio zmieniony 12 gru 2006, o 19:46 przez Hjamlar, łącznie zmieniany 2 razy.
Hjamlar a.k.a. Kula a.k.a. Zurvidol
"For Russ, For the... Tfffu! For Glory and the Witch King!"
"For Russ, For the... Tfffu! For Glory and the Witch King!"
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Heh mialem sprawe z elektrowniami na dwóch ostatnich bitwach ze skavenami+ plauge monki. W obu wypadkach wybily więcej niż byly warte i a w jednej bitwie prawie dwa razy. Wpada takich panienek z pelnym szeregiem zadaje sporo ran. i nie ma przeproś dla lekkoopancerzonych. Raz wiedzmy tez mialy szczescie bo dostaly sie do nich kroxy a z tylu skinki a z boku sauruska kawa. Fuksem niewiele padlo od kroksow a od skinkow nic a tyl oddal w skinkow i wszystkie wyciął w sumie przegraly lizaki i wszystkie odzialy zbreakowaly.
No tak z Lizakami to tak bywa
, ale np. z WE to bardzo trudno, ale z Imperium lub czym kolwiek innym co ma Life Magic, te panie to darmowe punkty dla przeciwnika... A czy używał ktoś kiedyś Krwawego Ołtarzu Khaine'a?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ostatnio zmieniony 12 gru 2006, o 20:16 przez Hjamlar, łącznie zmieniany 1 raz.
Hjamlar a.k.a. Kula a.k.a. Zurvidol
"For Russ, For the... Tfffu! For Glory and the Witch King!"
"For Russ, For the... Tfffu! For Glory and the Witch King!"
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Co mi tam life. Life osłabł a i tak nie odczuwałem dotkliwie go w 6ed bo trzymałem się dalej od terenów wiedzmami albo ktos mi je ignorował.
Kocioł przydaje się. Reoll woundow w pierwszej turze mily. 24'' zasiegu daje radę a wieczne frenzy u wiedzm bardzo mile jak mamy przeciw vampirom bitwe. ALe drogi jest drogi i niemobilny. Rzadko wystawiany ale od czasu do czasu dla zabawy czemu nie.
Hm bitwa na skaveny dwa tunneling temy sie wykpuja pod kociol ok oba hity i szarza tyle ze nie zdaja terroru i oba regimenty zaczynaja uciekac.
Fajne co?
Kocioł przydaje się. Reoll woundow w pierwszej turze mily. 24'' zasiegu daje radę a wieczne frenzy u wiedzm bardzo mile jak mamy przeciw vampirom bitwe. ALe drogi jest drogi i niemobilny. Rzadko wystawiany ale od czasu do czasu dla zabawy czemu nie.
Hm bitwa na skaveny dwa tunneling temy sie wykpuja pod kociol ok oba hity i szarza tyle ze nie zdaja terroru i oba regimenty zaczynaja uciekac.
Fajne co?
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
<jęk> tylko nie skirmish ty sobie wyobrażasz ? Cokolwiek szybkiego zagra im na nosie, cokolwiek. Wyleci na tyl czy z boku i juz z glowy ma wiedzmy.
heh. niby tak. ale według mnie cos trzeba z nimi zrobic bo wystawiac w klocek 20 to za duzo pkt. a jesli dodamy ze one szybko giną to jest to wysmienity kąsek dla przeciwnika. co do skirmish to tylko zażucilem pomysłem:P, jednakze gdyby mialy mozna by bylo je porównac do Wardancerów, tylko co wtedy zrobic ze Frenzy:P
Ostatnio zmieniony 16 gru 2006, o 00:14 przez Elvis, łącznie zmieniany 1 raz.
zgadzam sie. powinny byc one jakos bardziej przystosowane do przetrwaniaScimitar pisze:Dać im Warda na shooting - coś jak blessing Bretonni. Khaine nie pozwala im zginąć od nędznych strzał. Ich przeznaczeniem jest ginąć w walce. No i kociołek mógłby je boostować jakoś
IMO - wystarczyl by ward 6+ na wszystko i ward z kociolka na 5+Mlody pisze:zgadzam sie. powinny byc one jakos bardziej przystosowane do przetrwaniaScimitar pisze:Dać im Warda na shooting - coś jak blessing Bretonni. Khaine nie pozwala im zginąć od nędznych strzał. Ich przeznaczeniem jest ginąć w walce. No i kociołek mógłby je boostować jakoś
skoro bretonia ma na lepszych jednostkach - czemu nie DE ??
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
No o czymś takim myślałem teżzafael pisze:IMO - wystarczyl by ward 6+ na wszystko i ward z kociolka na 5+Mlody pisze:zgadzam sie. powinny byc one jakos bardziej przystosowane do przetrwaniaScimitar pisze:Dać im Warda na shooting - coś jak blessing Bretonni. Khaine nie pozwala im zginąć od nędznych strzał. Ich przeznaczeniem jest ginąć w walce. No i kociołek mógłby je boostować jakoś
skoro bretonia ma na lepszych jednostkach - czemu nie DE ??
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
- Roman Lord of the Druchii
- Chuck Norris
- Posty: 600
- Lokalizacja: Z miasta, w którym ludzie wolą grać Dark Elfami i Mortalami Chaosu niż Bretką
ale imo skirmish tez nie ma sensu. jeśli miałyby skirmish to brało by ich się pewnie z 8 czy ileś ale z taka siła imo nie miały by prawa bytu. a siły im nie zwiększą. jeśli nawet by zrobili jakieś wypaśne to były by w specialach to co najwyżej ze 2 oddziały by się brało. cały czas sobie zestawiam tą wizję witchek z driadami i jakos marnie widze ich użyteczność.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Obecnie są całkiem niezłe jak są. 3 ataki Poison, WS5 I6 wcale dobry odział. Ja bym może dodał że ta ich trucizna jest magiczna jako magiczne ataki także.
- Roman Lord of the Druchii
- Chuck Norris
- Posty: 600
- Lokalizacja: Z miasta, w którym ludzie wolą grać Dark Elfami i Mortalami Chaosu niż Bretką
w ogóle moze być, że mają magiczne ataki i by było fajnie.
Romku - one juz sa w specjalach (watpie zeby to sie zmenilo)Roman Lord of the Druchii pisze:jeśli nawet by zrobili jakieś wypaśne to były by w specialach to co najwyżej ze 2 oddziały by się brało.
ward i puszki?? na 6+ hehe to ja nie wiem co to bretka - czolg??
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
6M 6WS 6I
zamiast poison - manbane
i na koniec 6+ward
sensowie? 14pkt
i sa podobne do tancerzy tylko skirmisha nie maja
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
WS 5 mają !
w piątej edycji statystyki były taskie
m5 ws4 bs4 s3 t3 i5 a1 ld8
frenzy
trucizna. Dzialala tak ze dodawala +1 do sily wiedzmom.
mialy dwie bronie, mozna bylo dokupic lekką zbroję
mogly brac magiczny sztandar.
w piątej edycji statystyki były taskie
m5 ws4 bs4 s3 t3 i5 a1 ld8
frenzy
trucizna. Dzialala tak ze dodawala +1 do sily wiedzmom.
mialy dwie bronie, mozna bylo dokupic lekką zbroję
mogly brac magiczny sztandar.
kazdy chyba woli 4S od poison ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
jako ze one od dziecka bawia sie w wojne, walke i zabijanie - 6WS
tancerze wojny tez nie mieli 6WS w poprzednich ed.
manbene - wystarczyla by zamiast poisonow - jednostka ta ugerywalnilaby sie znacznie
6+ ward starczylby - po co wiekszy ?
za 14p jednostka cakiem sensowana
glownie z 4S, czasem 5S i zadko 6S
nie za mocna - bo wrazliwa na ostrzal - a potrafiaca powalczyc ze statycznymi klockami piechoty (w koncu pwinna byc od nich lepsza) no i moze powalczyc z kavaleria.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
jako ze one od dziecka bawia sie w wojne, walke i zabijanie - 6WS
tancerze wojny tez nie mieli 6WS w poprzednich ed.
manbene - wystarczyla by zamiast poisonow - jednostka ta ugerywalnilaby sie znacznie
6+ ward starczylby - po co wiekszy ?
za 14p jednostka cakiem sensowana
glownie z 4S, czasem 5S i zadko 6S
nie za mocna - bo wrazliwa na ostrzal - a potrafiaca powalczyc ze statycznymi klockami piechoty (w koncu pwinna byc od nich lepsza) no i moze powalczyc z kavaleria.