OnG 2250,kolejne podejscie
OnG 2250,kolejne podejscie
1 Orc Great Shaman @ 305 Pts
Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Staff of Baduumm [40]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Staff of Sorcery [30]
Nibbla's Itty Ring [20]
1 Black Orc Big Boss @ 157 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
Collar of Zorga [5]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
Boar
1 Black Orc Big Boss @ 145 Pts
Choppa; Battle Standard
Amulet of Protectyness [25]
Sword of Might [10]
2x5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
2x10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; 1xMusician
20 Orc Big 'Uns @ 265 Pts
Choppa; Spear; Light Armour; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
2x28 Night Goblins @ 164 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician; Night Goblin Boss
1 Fanatic @ [25] Pts
10 Savage Boyz @ 95 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician
4x1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully
7 Squig Hoppers @ 105 Pts
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
2x1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 167
Total Army Cost: 2250
juz bylo dopychane z buta
nie jestem przekonan do wystawiania 7 maszyn-strasznie ciezko sie je logicznie wystawia.
brakuje snotlingow-ale nie mam konceptu na urwanie 40pkt.
4ty fast to chyba juz tylko za errorow jednych
kwestia tarcz/wloczni na big uns-kto co woli,z wloczniami sie lepiej bija.
Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Staff of Baduumm [40]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Staff of Sorcery [30]
Nibbla's Itty Ring [20]
1 Black Orc Big Boss @ 157 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
Collar of Zorga [5]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
Boar
1 Black Orc Big Boss @ 145 Pts
Choppa; Battle Standard
Amulet of Protectyness [25]
Sword of Might [10]
2x5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
2x10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; 1xMusician
20 Orc Big 'Uns @ 265 Pts
Choppa; Spear; Light Armour; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
2x28 Night Goblins @ 164 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician; Night Goblin Boss
1 Fanatic @ [25] Pts
10 Savage Boyz @ 95 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician
4x1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully
7 Squig Hoppers @ 105 Pts
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
2x1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 167
Total Army Cost: 2250
juz bylo dopychane z buta
nie jestem przekonan do wystawiania 7 maszyn-strasznie ciezko sie je logicznie wystawia.
brakuje snotlingow-ale nie mam konceptu na urwanie 40pkt.
4ty fast to chyba juz tylko za errorow jednych
kwestia tarcz/wloczni na big uns-kto co woli,z wloczniami sie lepiej bija.
faktycznie sensowne rozstawienie 7miu maszyn będzie problemem, zwłaszcza przy takiej ilości oddziałów. Może jakiś rydwan orczy zamiast klopy i 2 nocników co by go między klockami trzymać? albo mały herdzik - do defensu jak znalazł -wybuchnie, pokaleczy, potem z overruna przyjęcie przeciwnika na klocek i kontra. Savage są jako wsparcie, czy niańczą szamana/ów? amulet of protectyness Ci się sprawdza? bo już w którejś Twojej rozpie go widzę
jak juz sie bijesz z jakims herosem przeciwnika to jest on ubrany w ochronne rzeczy od stop do glow-wtedy jest calkiem calkiem ok.
vc.bsb demoniczny,invert ward,bretke itp.
rydwan szt 1 nie biore,nie spisuje sie a na 2 to nie mam raczej slotow.
herd jest calkiem ok podejsciem-chyba zamiast klopci. ale moja ulubiona wersja herda to 120pkt wiec znowu punkty(a taki za 60 to jeszcze nie testowalem i nie wiem czy daje rade cokolwiek zrobic)
vc.bsb demoniczny,invert ward,bretke itp.
rydwan szt 1 nie biore,nie spisuje sie a na 2 to nie mam raczej slotow.
herd jest calkiem ok podejsciem-chyba zamiast klopci. ale moja ulubiona wersja herda to 120pkt wiec znowu punkty(a taki za 60 to jeszcze nie testowalem i nie wiem czy daje rade cokolwiek zrobic)
quas pewnie jesteś bardziej doświadczonym orczym graczem, ale kurde w ogóle mi to nie pasi:
- G. Schamanowi brakuje dzika. Zawsze to jakiś śmieszny pancerz przeciw lekkiemu ostrzałowi, poza tym ng shaman jest plewny. lepiej juz zwykłego schamana z wilkiem - przynajmniej dla nocników da lepszego LD. Czarnuchom też dzik by się przydał. Osobiśnie nie daję Gnashasa - po cholerę mam płacić 30 punktów za dodatkowy ataka z s5 jeśli mogę dać za to lepszy pancerz.
Moze to tak bym zrobił:
BOBB na dziku 101+heavy+4+tarcza+2+martog+15+ward+30=152 - jeszcze w miarę tani heros, który ma odpowiedni WS i siłę. opcjonalnie można martoga na uglas akrita zamienić
BOBB na dziku bsb=126+heavy+4+enchanted+15+might+10+zorga+5=160 też w miarę tani a wytrzymały oreczek.
Co prawda i tak nei ma facet porównania do herlada khorna za 190 punktów...no ale
.
Co do oddziałów to jak dla mnei są do pupy
Łucznicy, nocniki po 1 fanolu, kupę ostrzału (to mi sie podoba tylko). Jeśli założymy że demony są dobre i vc to cierównież po drodze przemielą elfy - wszystkie, skaveni itd. po prostu ci herosi to chyba w nocnikach siedzą i modla sie o brak paniki
, strachu czy terroru o katapce TK nie wspomnę.
- G. Schamanowi brakuje dzika. Zawsze to jakiś śmieszny pancerz przeciw lekkiemu ostrzałowi, poza tym ng shaman jest plewny. lepiej juz zwykłego schamana z wilkiem - przynajmniej dla nocników da lepszego LD. Czarnuchom też dzik by się przydał. Osobiśnie nie daję Gnashasa - po cholerę mam płacić 30 punktów za dodatkowy ataka z s5 jeśli mogę dać za to lepszy pancerz.
Moze to tak bym zrobił:
BOBB na dziku 101+heavy+4+tarcza+2+martog+15+ward+30=152 - jeszcze w miarę tani heros, który ma odpowiedni WS i siłę. opcjonalnie można martoga na uglas akrita zamienić
BOBB na dziku bsb=126+heavy+4+enchanted+15+might+10+zorga+5=160 też w miarę tani a wytrzymały oreczek.
Co prawda i tak nei ma facet porównania do herlada khorna za 190 punktów...no ale

Co do oddziałów to jak dla mnei są do pupy

Łucznicy, nocniki po 1 fanolu, kupę ostrzału (to mi sie podoba tylko). Jeśli założymy że demony są dobre i vc to cierównież po drodze przemielą elfy - wszystkie, skaveni itd. po prostu ci herosi to chyba w nocnikach siedzą i modla sie o brak paniki

no zadaniem takiego herda będzie przekierowanie szarży, pułapka z overrunem, cięcie marszu no i oczywiście wybuch
a jak przy okazji jakiś squig odda (ciężko w turę 6 ubić) to zawsze miło.
bogins-enchanta na bsbka orczego nie wrzucisz niestety. pozatym w klockach nocników z siatami herosi daja radę, przeciwnik będzie wolał nabijać CR na gobasach i tak.

bogins-enchanta na bsbka orczego nie wrzucisz niestety. pozatym w klockach nocników z siatami herosi daja radę, przeciwnik będzie wolał nabijać CR na gobasach i tak.
duzy orkowy szaman jets lepszy pieszo niz na dziku. Lepiej biega po lasach i moze chlopakow wprowadzac na salony.
Co do invert warda to protectyness go pozycza. Opis pendant'a zaczyna sie od "gives wearer a ward save" o ile mnie pamiec nie myli. Pozniej jest opis jak ten ward dziala.
Co do invert warda to protectyness go pozycza. Opis pendant'a zaczyna sie od "gives wearer a ward save" o ile mnie pamiec nie myli. Pozniej jest opis jak ten ward dziala.
Ja jednak amulet of protectyness wystawiam na duzym szamanie. Potem siedzi w klocku ng z sieciami i jest go trudno zabić (zazwyczaj zakładam, że tylko jakieś silne oddziały z dużym sv albo wsv będą próbowały przepchnąc klocek ng). Dziwi mnie Staff of Baduumm jak i Staff of Sorcery, dla mnie szkoda pkt. Reszta taki standard. 7 maszyn spokojnie wchodzi. 4 chukki kampia za oddzialami biorac duze cele a miejsce tylko dla doomów i klopy. ale to zalezy od gracza ;] pzdr
na jaki ostrzal?jak cos strzela to i tak albo sie nie przebije przez 5T albo sciagnie ten caly AS;G. Schamanowi brakuje dzika. Zawsze to jakiś śmieszny pancerz przeciw lekkiemu ostrzałowi
zreszta raczej za wiele solo nie bede chadzal-to ciagle jest orc a nie raczy jelonek.
do tego pieknie wybiegne na soloweczke z syrenki
dzieki ale za takie przyjemnosci jeszcze musze placic punkty-postoje.
poza tym podoba mi sie model Nazgoba

wilk patrz opcja dzik. do tej rozpy nie pasuje-raczej bedzie siedzial w oddzialkach.lepiej juz zwykłego schamana z wilkiem
dziki sa dosyc drogi-zwlaszcza jak sie kupuje hurtem. ja wole dac 30pkt i miec KB. AS moglbym miec o caly 1 lepszy. przezyje. zwlaszcza ze raczej bedzie siedzial w nocnikach-wtedy efektywnie ma wystarczajacy save i T.Czarnuchom też dzik by się przydał. Osobiśnie nie daję Gnashasa - po cholerę mam płacić 30 punktów za dodatkowy ataka z s5 jeśli mogę dać za to lepszy pancerz.
no i co najwazniejsze-w dobie eterykow lubie miec magiczne ataki; w zasadzie gl po to mi sa 2 bohaterowie do walki.
bsb na swiniaku moze i jest jakas opcja,ale nie mam na to punktow to po pierwsze. tarczy i tak nie dostanie...
wbrew pozorom jakby zobaczyc z czym mu przyjdzie walczyc /challangowac to amulet jest gites. innej taniej magicznej broni nie znalazlem
przy takiej liczbie DD sorcery jest logicznym nastepstwem. lepsze od DS.Dziwi mnie Staff of Baduumm jak i Staff of Sorcery
a baduum to taki wymysl-pozwala rzucac duzo tanich czarow jak sie nie ma stopki...no i waaaagh lepiej wchodzi
Przy takim ukłądzie bohaterów nie wolisz zamienić Great Shamana z orka na goblina? Wyjdzie taniej a czary chyba bardzie przydatne nawet 1 na ColdOK może się przydać.
Generałem przecież jest BOBB więc nie musisz przepłacać.
Zmiana T5 na T4 boli ale przed śmieciami powinny zabezpieczyć siatki i 3W, przy trudniejszych przeciwnikach to już chyba nie ma znaczenia.Ostatecznie to jemu można dać Colar of Zorga.
Rozpiska ciekawa, tylko wrażliwa na terrory:( coż w zielonych nie można mieć wszystkego
Generałem przecież jest BOBB więc nie musisz przepłacać.
Zmiana T5 na T4 boli ale przed śmieciami powinny zabezpieczyć siatki i 3W, przy trudniejszych przeciwnikach to już chyba nie ma znaczenia.Ostatecznie to jemu można dać Colar of Zorga.
Rozpiska ciekawa, tylko wrażliwa na terrory:( coż w zielonych nie można mieć wszystkego
Quas mi chodziło głównei też o mobilność. Ten pancerz to wiadomo, jakbys wyjechał z regonu - bo czasem tzreba - i jakieś elfy na dalekim zaczęłyby strzelać...
Z killing blowem u Herzsta się zgodzę - zawsze to wkurzasz przeciwnika, szczególnie takie opancerzone krasie czy inne konserwy. Moja ulubiona kombinacja to: herszt BOBB+uglasem+killingiem,enchanted i wardem. Chociaz czasem naprawdę mam chęć wywalic to wszystko wrzucic mieczyk dający siłę i ataki w zależności od herosów i czasem potion nazgoba? a nuż hatred
.
Dzisiaj gram z plewnymi TK, zobaczymy jak pójdzie walka
Z killing blowem u Herzsta się zgodzę - zawsze to wkurzasz przeciwnika, szczególnie takie opancerzone krasie czy inne konserwy. Moja ulubiona kombinacja to: herszt BOBB+uglasem+killingiem,enchanted i wardem. Chociaz czasem naprawdę mam chęć wywalic to wszystko wrzucic mieczyk dający siłę i ataki w zależności od herosów i czasem potion nazgoba? a nuż hatred

Dzisiaj gram z plewnymi TK, zobaczymy jak pójdzie walka
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
No rozpa ogolnie spoko, ale uwazam, ze nettersi to obecnie juz przezytek. Z ngoblinami wychodze z zalozenia minimaxow. Jeden oddzial z siatkami dla generala do popcyhniecia z waaagh!, moze miec protectyness i slomke, zas na bsb kombo, ktore sam stosowales i mi sie sprawdza - martogs i effigy. Super bron na wraciaki - trzeba tylko poswiecic fasta w snakeu, zeby przezyc s&s.
Baduum to jakies pobozne zyczenia, juz wole na nim 2 power stone. Albo 2 bazy snotlingow. Reszta ok, choc nie wroze przyszlosci hopperom.
Baduum to jakies pobozne zyczenia, juz wole na nim 2 power stone. Albo 2 bazy snotlingow. Reszta ok, choc nie wroze przyszlosci hopperom.
siatki na goblinach to przydatna rzecz. Znacznie zwiekszaja uzytecznosc tego oddzialu. Z siatkami biora driady na klate i inne fasty bez problemu i spokojnie ustoja.
Wracajac do rozpiski , nie lepiej Bobkowi z protectynesem dac akrit axe zamist slomki. Przerzuty sie przydaja. Pozatym zgadzam sie z barbara, baduum to nie najlepszy pomysl. lepiej PS'a i waagh paint.
Wracajac do rozpiski , nie lepiej Bobkowi z protectynesem dac akrit axe zamist slomki. Przerzuty sie przydaja. Pozatym zgadzam sie z barbara, baduum to nie najlepszy pomysl. lepiej PS'a i waagh paint.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Charki - kiedy Ty ostatnio widziales fasty i driady na stolach?
Mowisz moze o 5 dark riderow? Bo to chyba jedyny powszechnie wystepujacy fast na turniejach. A 35 punktow to juz sporo mozliwosci.
Wole male waaagh! Duzego szamana jak biore to tylko na wronie. Na piechote bralbym szmaciarza.
Mowisz moze o 5 dark riderow? Bo to chyba jedyny powszechnie wystepujacy fast na turniejach. A 35 punktow to juz sporo mozliwosci.
Wole male waaagh! Duzego szamana jak biore to tylko na wronie. Na piechote bralbym szmaciarza.
NO NIE!Kubunio pisze:prośba o wyjaśnienieswieta_barbara pisze:trzeba tylko poswiecic fasta w snakeu, zeby przezyc s&s.
Następny!
Może by ktoś zrobił bloga albo video bloga z opisem wszystkich tricków dla noob'ów, można by to wrzucać na you tube'a (500k wejść gwarantowane pod warunkiem żeby to było po angielsku) a i poziom graczy "może by urósł"
a co do rozpy to Baduumm wporządku ale raczej na goblińskim lordzie...
i co wy się tak wszyscy uczepiliście tych error boyz'ów???