Chaos Slannesha 2250
Chaos Slannesha 2250
2250 Chaos Mortals
Exalted Chaos Sorcerer 4 level - mark of Slannesh
- Barded steed
- Power Familiar
- Dispel Scroll
- Power Stone
Chaos Sorcere 2 level - mark of Slannesh
- Barded steed
- Dispel Scroll
- Spell Familiar
Chaos Sorcere 2 level - mark of Slannesh
- Barded steed
- Dispel Scroll
5 Chaos Hounds
5 Chaos Hounds
5 Chaos Hounds
12 Chaos Warriors of Slannesh
- standard(War Banner), musician, champion
5 Marauder Horseman
- flail
- musician
5 Marauder Horseman
- flail
- musician
3 Minotaurs of Slannesh
- great weapon
3 Minotaurs of Slannesh
- great weapon
5 Mounted Daemonnettes
5 Chaos Furies
Chaos Spawn of Slannesh
Chaos Spawn of Slannesh
3 Dragon Ogres
- light armour, great weapon
Rozpiskę piszę z pamięci, więc możliwe że o jakiejś drobnostce zapomniałem.
Rozpiska zrobiona trochę na zasadzie "armia-marzenie".
Nie wiem czy kiedykolwiek powstanie. Tzn. ma duże szanse, ale najwcześniej za 7-8 miesięcy (czyli jak skończę Dwarfy).
Zdecydowanie armia tematyczna, ale jednocześnie starałem się żeby była możliwie efektywna. Dlatego są pewne kompromisy z fluffem (głównie dotyczy to Dragon Ogrów - choć postaram się to nadrobić modelami).
Warriorzy są głównie po to, żeby magowie mieli gdzie się schować. Choć w konkretnych przypadkach czarodzieje mogą biegać luzem.
Rozprowadzanie przeciwnika po stole to clue tej armii, realizowane przez magię Slannesha, spawny, psy i czasem maruderów.
Minosy i Ogry biją. Pomagają Maruderzy i Demonetki.
Grałem tym 1 bitwę (proxy) - przeciwko Bretonni (mocna, ale nie cyrk).
Przegrałem, ale wiem, że mogłem realnie wygrać. Zrobiłem kilka błędów wynikających z nieznajomości armii. Bardzo ciekawa i dająca wiele możliwości taktycznych.
Wiem, że na defensy (Krasnale) armia może mieć problem. Smok też może być problemem (choć nie jestem pewien). Silną magię jestem w stanie zatrzymać - 7 DD + 3 scrolle.
Co wy na to?
Exalted Chaos Sorcerer 4 level - mark of Slannesh
- Barded steed
- Power Familiar
- Dispel Scroll
- Power Stone
Chaos Sorcere 2 level - mark of Slannesh
- Barded steed
- Dispel Scroll
- Spell Familiar
Chaos Sorcere 2 level - mark of Slannesh
- Barded steed
- Dispel Scroll
5 Chaos Hounds
5 Chaos Hounds
5 Chaos Hounds
12 Chaos Warriors of Slannesh
- standard(War Banner), musician, champion
5 Marauder Horseman
- flail
- musician
5 Marauder Horseman
- flail
- musician
3 Minotaurs of Slannesh
- great weapon
3 Minotaurs of Slannesh
- great weapon
5 Mounted Daemonnettes
5 Chaos Furies
Chaos Spawn of Slannesh
Chaos Spawn of Slannesh
3 Dragon Ogres
- light armour, great weapon
Rozpiskę piszę z pamięci, więc możliwe że o jakiejś drobnostce zapomniałem.
Rozpiska zrobiona trochę na zasadzie "armia-marzenie".
Nie wiem czy kiedykolwiek powstanie. Tzn. ma duże szanse, ale najwcześniej za 7-8 miesięcy (czyli jak skończę Dwarfy).
Zdecydowanie armia tematyczna, ale jednocześnie starałem się żeby była możliwie efektywna. Dlatego są pewne kompromisy z fluffem (głównie dotyczy to Dragon Ogrów - choć postaram się to nadrobić modelami).
Warriorzy są głównie po to, żeby magowie mieli gdzie się schować. Choć w konkretnych przypadkach czarodzieje mogą biegać luzem.
Rozprowadzanie przeciwnika po stole to clue tej armii, realizowane przez magię Slannesha, spawny, psy i czasem maruderów.
Minosy i Ogry biją. Pomagają Maruderzy i Demonetki.
Grałem tym 1 bitwę (proxy) - przeciwko Bretonni (mocna, ale nie cyrk).
Przegrałem, ale wiem, że mogłem realnie wygrać. Zrobiłem kilka błędów wynikających z nieznajomości armii. Bardzo ciekawa i dająca wiele możliwości taktycznych.
Wiem, że na defensy (Krasnale) armia może mieć problem. Smok też może być problemem (choć nie jestem pewien). Silną magię jestem w stanie zatrzymać - 7 DD + 3 scrolle.
Co wy na to?
Ostatnio zmieniony 29 sty 2007, o 09:18 przez JaceK, łącznie zmieniany 1 raz.
Psów wywalać nie bardzo chcę. One są podstawą tej armii.Balin pisze:Hmmm... Co ty na to, żeby wywalić jedne psy, war banner warriorom i dać Lordowi steed slanesha? W końcu to 10 cali ruchu, będzie bardziej mobilny niż konny.
Steed of Slannesh jest na pewno ciekawym pomysłem i poszukam innych sposobów jego wrzucenia - ale na pewno nie kosztem psów.
Spróbuję pokombinować.
Tzn. wiesz - ja traktuję psy jako narzędzie blokowanie szarż, a Maruderzy to bardziej są do bicia, niż blokowania.Balin pisze:Wiesz, jak dla mnie dyszka psow w zupełności wystarcza, tym bardziej że masz maruderów...
W oryginale nawet mieli sztandary, ale punkty musiałem ciąć.
Tak czy inaczej - a co myślicie o całej konstrukcji?
Ja też lubię giganty, ale nie mają tego powera i zbyt łatwo schodzą z shootingu/magii.Balin pisze:W sumie to mi się podobaSpawny slaneesha jak najbardziej na miejscu, demonetki też mogą swoje zrobić. Ze swojej strony wymieniłbym Dragon Ogry na giganta, bo go lubię
i dał za te pkt. jescze scrolla, no i pokombinował, zeby wsadzić steed slanesha lordowi.
DO mają zresztą zupełnie inny cel. To jest mój główny oddział do bicia.
I gigant tej luki nie zapełni.
Dokładnie - a tego nie lubię.Balin pisze:Niekoniecznie... gigant potrafi połykać nawet całe klocki, ale jego przoblem polega na tym, ze jest niestabilnyCzyli raczej dla ryzykantów - w jednej bitwie może się parokrotnie zwrócić, w innej zdechnąć bez sensu...
Szkoda tylko, że jesteś jednym, który ma coś do powiedzenia na temat mojego pomysłu.

- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Rozpiski Bestii Slaanesha Szafy Poznańskiej są silniejsze.JaceK pisze: Szkoda tylko, że jesteś jednym, który ma coś do powiedzenia na temat mojego pomysłu.
Smoka się nie bój -chyba, że ma jeszcze cztery scrolle - raczej szybko przejmiesz nad nim kontrolę.
12 Warriorów Slaanesha (przechowalnia) - to jest pięta Achillesowa tej rozpy.
1 - Łatwo ich wystrzelać
2 - Nie mogą uciec.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Właśnie. Ich jest 12, nawet jak tam wsadzisz 2 magów to jest 14. Taka liczba w ogóle nieustawna (brak 1 modelu do bonusu za szereg) a tylko po to żeby ich ustawiać po 4 to może lepiej dać marauderów pieszych. Na te pkty to można kloc 25 wstawic (mniej więcej) i na pewno łatwo nie spanikują. Z LA i tarczą maraudersi też mają jako takiego sejwa.
Poza tym nie widać, żeby mag 4 levelowy był generałem, a jesli tak to nie widze tam MoSlaanesh. bez tego minoski..... nie moga być slaaneshowe!
I dalej - magowie też na tej rozpie bez marków, czyli do warriorów nie wejdą.
Poza tym nie widać, żeby mag 4 levelowy był generałem, a jesli tak to nie widze tam MoSlaanesh. bez tego minoski..... nie moga być slaaneshowe!
I dalej - magowie też na tej rozpie bez marków, czyli do warriorów nie wejdą.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Nie zdążyłem napisać - ale za te punkty to i dwa kloce Maruderów można dać. A na 9 (z muzykiem) - to się ładnie zbierają.Mauler pisze:....lepiej dać marauderów pieszych. Na te pkty to można kloc 25 wstawic (mniej więcej) i na pewno łatwo nie spanikują. Z LA i tarczą maraudersi też mają jako takiego sejwa.
Poza tym nie widać, żeby mag 4 levelowy był generałem, a jesli tak to nie widze tam MoSlaanesh. bez tego minoski..... nie moga być slaaneshowe!
I dalej - magowie też na tej rozpie bez marków, czyli do warriorów nie wejdą.
Rozmawiałem z Jackiem - oczywiście Czarusie są Slaanesha - nie wpisał tego.
Więc okrzyki



Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
NIe napisałem, że "nielegalna", kurde bele, jak mawia Lobo. Zauważyłem fakt braku odpowiedniej adnotacji...
Jakbyś chciał Jacku poproksować to i owo to możemy w odpowiednim terminie machnąć sparing - ja poza 'mounted demonettes' wszystko mam
O ile jesteś TYM Jackiem
Jakbyś chciał Jacku poproksować to i owo to możemy w odpowiednim terminie machnąć sparing - ja poza 'mounted demonettes' wszystko mam

O ile jesteś TYM Jackiem

- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
1 - Czepiasz się.Mauler pisze:NIe napisałem, że "nielegalna", kurde bele, jak mawia Lobo. Zauważyłem fakt braku odpowiedniej adnotacji...
Jakbyś chciał Jacku poproksować to i owo to możemy w odpowiednim terminie machnąć sparing - ja poza 'mounted demonettes' wszystko mam
O ile jesteś TYM Jackiem

2 - Masz rację.
3 - Tak, jest ci on TYM Jackiem. On tera Warszawiak.

Narzeka, że w tej wiosce nie ma z kim grać i musi przez zaspy do Gołkowa się przebijać na partyjkę...

4 - Warszawa to wiocha.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Mauler pisze:O! A czy do Gołkowa taki ja np. mógłbym także się wybrać? To znaczy - czy macie tam jakiś klubik czy też są to spotkania na niwie prywatnej?
Też bym pograł czasami bo nie mam z kim u siebie.
Legionowo to też wiocha![]()
Klubik z dwoma stołami.
Oczywiście prywatny, oczywiście jesteś mile widziany.
Możesz np. po drodze zgarnąć Jacka.
Jest skandalem, że tylko w Łodzi i Poznaniu jest gdzie pograć, ale słyszałem, że kiedyś w Legionowie był MOK. W Lublinie jakieś soboty klubowe się zaczynają.
Ogólnie - bryndza.

(Ciekaw jestem kiedy jakiś Młody, Prężny Moderator - poczuje Przymus Interwencji

Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
mlody heh...Jedy Knight pisze:
(Ciekaw jestem kiedy jakiś Młody, Prężny Moderator - poczuje Przymus Interwencji)

poprosi tylko o powrot do tematu
albo zagrozi samkcjami typu:
kasowanie
przesowanie
zastraszanie
i brak dziwek oraz szampana na Solo-wej dzialce

Mauler pisze:Właśnie. Ich jest 12, nawet jak tam wsadzisz 2 magów to jest 14. Taka liczba w ogóle nieustawna (brak 1 modelu do bonusu za szereg) a tylko po to żeby ich ustawiać po 4 to może lepiej dać marauderów pieszych. Na te pkty to można kloc 25 wstawic (mniej więcej) i na pewno łatwo nie spanikują. Z LA i tarczą maraudersi też mają jako takiego sejwa.
Tzn. Warriorzy weszli do tej rozpiski na zasadzie - "Boże jak fajnie, kupię sobie Warriorów, mają takie ładne modele."
Ale prawdopodobnie macie rację.
Pokombinuję w domu z rozpiską.
Na szczęście Maruderzy też są ładni

Trochę się boję Maruderów, bo to jednak nie Immune to Psychology. I tylko Ld9, ale rzeczywiście, pewnie uwolni mi się w ten sposób trochę punktów - na jakiś drugi mniejszy oddział.
Po drobnych machinacjach przy rozpisce wyszło mi to
Exalted Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 435 Pts
Magic Level 4; Steed of Slaanesh; Power Familiar, Dispel Scroll, Power Stone
Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 196 Pts
Magic Level 2; Chaos Steed; Spell Familiar; Dispel Scroll
Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 181 Pts
Magic Level 2; Chaos Steed; Dispel Scroll
10 Marauders @ 65 Pts
Flail; Musician
24 Marauders @ 193 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Furies @ 75 Pts
3 Minotaurs of Slaanesh @ 158 Pts
Great Weapon
3 Minotaurs of Slaanesh @ 158 Pts
Great Weapon
5 Mounted Daemonettes @ 150 Pts
2 Fiend of Slaanesh @ 150 Pts
3 Dragon Ogres @ 237 Pts
Great Weapon; Light Armour
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2250
Exalted Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 435 Pts
Magic Level 4; Steed of Slaanesh; Power Familiar, Dispel Scroll, Power Stone
Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 196 Pts
Magic Level 2; Chaos Steed; Spell Familiar; Dispel Scroll
Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 181 Pts
Magic Level 2; Chaos Steed; Dispel Scroll
10 Marauders @ 65 Pts
Flail; Musician
24 Marauders @ 193 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Furies @ 75 Pts
3 Minotaurs of Slaanesh @ 158 Pts
Great Weapon
3 Minotaurs of Slaanesh @ 158 Pts
Great Weapon
5 Mounted Daemonettes @ 150 Pts
2 Fiend of Slaanesh @ 150 Pts
3 Dragon Ogres @ 237 Pts
Great Weapon; Light Armour
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2250