INFORMACJE OGÓLNE:
1. Turniej lokalny, singiel, limited
2. Wielkość armii – 2313 pts
3. Obowiązuje CS PGA - link - http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=296553#296553
4. Gramy 3 bitwy
5. Data – 8 listopada 2008
6. Wpisowe - 7 - 10 zl
7. Miejsce – Collectiv Pub ul. Garbary (podworko na przeciwko kebabowni)
Mapka - http://i67.photobucket.com/albums/h297/ ... t/mapa.jpg
Tak tak miejsce to pub wiec dostep do piwka Very Happy
8. Zgłoszenia i rozpiski proszę wysyłać na adres: krassus0@poczta.onet.pl . Rozpiski najlepiej przesyłać w formacie *.RST lub *.html. Czas nadsyłania rozpisek do 6 listopada.
9. Turniej będzie zgłoszony do ligi.
PLAN IMPREZY:
8.00 - 8.20 - zapisy
8.30 - 11.00 - I bitwa
11.30 - 14.00 - II bitwa
14:30 - 17.00 - III bitwa
ok. 17.15 - ogłoszenie wyników
Niestety tylko 3 bitwy gdyz do 18 musimy zdac lokal w takim stanie jak go zastalismy
PUNKTACJA:
0-200=10:10
201-400=11:9
401-600=12:8
601-800=13:7
801-1000=14:6
1001-1200=15:5
1201-1400=16:4
1401-1600=17:3
1601-1800=18:2
1801-2000=19:1
2001+ =20:0
3. Obowiązują następujące zasady specjalne:CS część ogólna do wszystkich armii:
- Max 3 speciale tego samego typu
- Max 3 oddziały/herosi z zasada latania (czyli np. 1 pegazista i 2 oddziały pegazów max)
- Max 12 kosci uzyć mozna w fazie magii, liczone są ABSOLUTNIE wszystkie kości (takze te dogenerowane), każdy bound spell = kość.
Część szczegółowa
Empire:
- Max 1 steam tank.
Wood elves:
- Max 1 treeman
Dark Elves:
- Pedant of Khaleth zawsze oblewa rzut na wyniku 5 i 6.
- Max 1 hydra
Demons of Chaos
- Max 3 hero na armię
- Keeper of Secrets, Bloodthirster, Lord of Change zajmuje slot rare
- Herald na juggernaucie z save 0+ zajmuje slot rare
- Max 10 kości magii moze zostać uzyte w trakcie fazy (liczą sie wszystkie uzyte kosci, bound=koć, jak w zasadach ogólnych)
- Siren Song jest zbanowany - nie wolno go uzywać.
- Banner of sundering jest dopuszczony, ale daje -1 do casta zamiast -2.
- Max 2 oddziały Flesh houndów na armię
- Zakaz dublowania slotów rare.
Vampire Counts
- Vampire Lord zajmuje dodatkowy slot hero.
- max 10 kości magii może zostac uzyte w fazie, bound spell = kość, liczymy wszystkie użyte kości.
- Drakenhoff banner jest zbanowany, nie wolno go uzywać
- Każdy bohater może recastować dany czar maksimum raz na turę.
- Helm of commandment: zajmuje slot rare. Nie zajmuje slotu, jesli nosi go Wight King.
- Zakaz dublowania Black Knightów
- Zakaz dublowania Grave Guardów
- Wraithy w ilości 4 lub więcej zajmują slot hero - bez względu na posiadanie (lub nie) banshee
- Zakaz dublowania slotów RARE.
× armie limited
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/uscislenia0207.pdf chyba, że poniżej wskazano inaczej
× zabronieni bohaterowie specjalni z końca podręcznika
× zabronieni bohaterowie specjalni z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× zabronione alternatywne armie z końca podręcznika
× dozwolone Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostki Dogs of War jako wybór rzadki we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× dozwolony Kislev jako samodzielna armia, a nie tylko jako kontyngent sojuszniczy
× armie ze Storm of Chaos są dozwolone, poza armiami z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) które są zabronione http://stormofchaos.uk.games-workshop.c ... efault.htm
× bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni http://nemesis.us.games-workshop.com/ho ... efault.htm
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/warhammer/chaos-dwarfs/1/
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Great Lizards zabronione http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=492
× kawaleria Rhinoxów dozwolona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× Mountain Rangers dozwoleni http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=108
× The Cult of Ulric dozwolone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/
× Goblin Ecology dozwolone http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=106
× Bone Giant dozwolony http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=626
× Mutacje dla Beasts of Chaos dozwolone http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=105. Max 1 na herosa, zakaz dublowania.
× Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dozwolone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× Chaos War Mammoth, Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
× The Zombie Pirates of the Vampire Coast dozwolone http://conquest.uk.games-workshop.com/r ... efault.htm
× Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dozwolone
× Doomwheel i Vermin Lord zabronione http://uk.games-workshop.com/skaven/spe ... inlord.pdf
× dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14
× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!
- nie ma wymogu pomalowania armii i można używać „proxów” (ale bez przesady, kartoniki nie przejdą armiom podstawek tez mowimy NIE);
- rozpiski są jawne;
- przed rozpoczęciem rozstawiania przeciwnicy mają obowiązek poinformować się o składzie swojej armii w przypadku nie zachowania pełnego WYSIWYGa; jeżeli oddział/armia posiada WYSIWYG gracz informuje, co to za oddział – np. Big Unsi (a nie zwykłe orki), Inner Circle (a nie zwykli rycerze) itp.
4. Sędzia ma głos rozstrzygający – swojej oceny dokonują w oparciu o własną wiedzę i argumenty przedstawione przez strony sporu. W przypadku rozbieżności w brzmieniu zasad z podręcznika w wersji angielskiej i polskiej, obowiązują zasady z wersji angielskiej. Jeżeli rozsądzenie sporu jest wyjątkowo trudne lub niemożliwe do przeprowadzenia, sędzia ma prawo zdecydować o pojedynczym rzucie K6, niekonienicznie według zasady 4+
5. Gracz zobowiązany jest przynieść ze sobą na turniej:
- Army Book lub inną publikację, wg której jego armia jest wystawiana – gracz nie ma prawa dyskutować z Sędzią, jeśli nie posiada publikacji, na którą się powołuje
- Kompletną i czytelną rozpiskę zawierającą spis bohaterów i oddziałów wraz z opisem uzbrojenia, wyposażenia, magicznych przedmiotów i wartością punktową
- miarkę calową oraz kostki sześciościenne w ilości umożliwiającej sprawną grę (gracze mogą zdecydować, że używają jednego kompletu kości i jednej miary, ale obaj gracze zobowiązani są do posiadania zarówno kości jak i miarki)
Lista Zgłoszonych:
1. Michał Strecker
2. Herkules (O&G)
3. Piszczalka (DE)
4. Kedziorson (OK)
5. Szmajson (Emp)
6. Pamela (Dwarf)
7. Romek (HE)
8. Patryk (HE) (r)
9. Mistrz Yoda (WE)
10. Sandra Radke (DL)
11. Michal Radke (DoW)
12. Siimson (WoC)
13. Moczul (DoW)
14. Farthan (Bretonnia)
15. Xen (WoC)
16. Nordri (VC)
17. Johny (WE)
18. Yedee (WoC)
19. Furion
20. Wertyg (VC)
21. Gobas (DL)
22. Jandy (WE)