Wood Elves 2313 PGA

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Wood Elves 2313 PGA

Post autor: Piotras »

Rozpiskę będę jeszcze testował, ale póki co:
Highborn @ 242 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere (3+ ward do 1 niezdanego)
Hail of Doom Arrow
Annoyance of Netlings


Noble @ 142 Pts
Light Armour; Battle Standard
War Banner
Resplendence of Luminescents (magiczne ataki dla bohatera i oddziału, w którym się znajduje)


Spellsinger @ 140 Pts
2 x Dispel Scroll

10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

7 + 1 Wardancers @ 165 Pts

Musician, Bladesinger

5 Wild Riders @ 148 Pts
Standard; Musician

5 Wild Riders @ 148 Pts
Standard; Musician

3 Warhawk Riders @ 120 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

5 + 1 Waywatchers @ 152 Pts

Shadow Sentinel

Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 95
Total Army Cost: 2310
Lord + bsb idą do tancerzy i przyjmują każdego luja na klatę (do czalendża). Caddy może sobie wybrać którychkolwiek łuczników.

Zobacze jak mi testy pójdą z magicznymi armiami. Jeśli kiepsko, to wylatują hawki (niestety) oraz 1 dancer i wchodzi 2gi caddy...

No i reszty chyba nie trzeba komentować.

Pozdrawiam Piotras

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

niestety ale armie magiczno-strzelające (np. empire, niektóre DE czy HE) cię wsysają, vs. vc to już wogóle dno na maksa, ogólnie śrendnio ta rozpa mi się podoba, bo nie ma wykrystalizowanego takiego stylu, ni to ofens ni defens..

pozatym nie jestem pewien, ale nie wiem czy dasz rade wcisnac odpowiednie rozstawienie przy 4x łukach i 3x driadach... jak dla mnie to może być z tym problem..

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Dlatego zastanawiam się nad 2gim caddym. A o wystawienie się nie boję. Po ostatnim masterze i ogólnie turniejach gdzie były 2-3 górki na stole to trafić na stół bez górki to będzie ciężko.

Ale chyba jednak wcisnę 2giego caddiego.

No i nie każdy gra na porno magicznej armii ;)

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Light Armour; Battle Standard
War Banner
Resplendence of Luminescents (magiczne ataki dla bohatera i oddziału, w którym się znajduje)
War banner i magiczne ataki?

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Jacek_Azael pisze:
Light Armour; Battle Standard
War Banner
Resplendence of Luminescents (magiczne ataki dla bohatera i oddziału, w którym się znajduje)
War banner i magiczne ataki?
A dlaczego nie? W tym momencie dancerzy mogą śmiało szarżować na wraithy ;)

Awatar użytkownika
Joke's
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 142

Post autor: Joke's »

też uważam jak kolega powyżej ani to defens ani ofens nie wiem po co ci aż tyle tych drogich łuczników ja wystawiam max 3 na takie pkt reszta to taki troche standard a za pkty z łuków może coś jeszcze znajdziesz, to wejdzie caddy nie wiem pomyśl nad tą rozpę nie wydaje mi się żeby ci się sprawdziła ale zobaczysz Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Jacek_Azael napisał:
Cytat:
Light Armour; Battle Standard
War Banner
Resplendence of Luminescents (magiczne ataki dla bohatera i oddziału, w którym się znajduje)

War banner i magiczne ataki?


A dlaczego nie? W tym momencie dancerzy mogą śmiało szarżować na wraithy
A ja cały czas myślałem, że nie można dawać magicznych przedmiotów (spiritów) BSB z warbannerem? Teraz w szoku jestem, zawsze dawłem zwykły i za 50 magiczne dopalacze. Żyłem w błędzie? :roll:
P.S. Co do łuczników, to popieram w 100% 40 na duże punkty też biorę i zawsze się sprawdzają, wolę ich niż driady, w 7ed. to lepszy core...Tak uważam.
Pzdr.

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

Z jednej strony żyłeś w błędzie z drugiej strony nie. :P Magicznych przedmiotów nie można dołożyć do magicznego sztandaru ale spity można.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Jak napisał Mdłości można takie kombinacje robić.

Ew. zastanawiam się nad Biting bladem z AB na bsbku, ale chyba magiczne ataki lepsze. Nie wiem, potestuje i dam znać jak się sprawdza.

A może ktoś zainspirowany tą rozpą mi pomoże ;)

Co do tego, że ani to ofens ani defens... Zrozumcie, że teraz trzeba być przygotowanym na oba warunki. Dlatego ta rozpa poradzi sobie i z ofensem i z defensem. Driady na screena, łucznicy + hoda spokojnie maszynki pościągają. Byleby magię przeżyć do 3 tury i można grać ;>

A ofensy? Łuki osłabiają z hodą, wildzi na flankach, drzewo bierze na klate co większego luja, a dancerzy poradzą sobie z większością rzeczy z lordem i bsbkiem...

Pozdro :)

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

Piotras wydaje mi się, że zasady PGA troszkę promują defensy, można z tego wyciągnąć pewne wnioski. Wraithy też są obcięte, więc może nie ma co tak naciskać na te magiczne ataki?

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

nie wiem co to ten pga (prosze sie nie smiac) ale wiem ze niepotrzebne sa magiczne ataki na bsb jezeli chcecie zabijac wraithy to wystarczy wyjsc do przodu z hoda i treemanem tustawic wildow tak zeby ich chronili i offens w wraithy moze zostanie jeden moze 2 ale takie nie maja wiele do powiedzenia

a jesli chcecie brac magiczne ataki pomyslcie o wsadzaniu bsb do lucznikow bo czasami wardancerzy nie dadza rady jak bedzie 8 wraithow banshee zrobi stand and shoot beda mialy ws 6 to sie mozeci beknac a takto mozna walic z daleka tez z cos robiac

a dla twardzieli to wsadzic bsb do waywatchersow i proc killing blowa na bliski

a w rozpie brakuje caddiego ale pewnie nie masz co wyzucic

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

mówię ci magia cię cholernie boli, nie wiem co zrobisz, gdy trafisz np. na haje z dużym magiem + 3 małych z boundami i book of hoeth (tak to się pisze?) albo na magiczne VC, zwykłe 2k6 z s4 robi miazge z twojego oddziału łuczników, a jak każdy mag rzuci coś takiego, to na bank dwa takie pociski wejdą czyli na tabenę tracisz 1.5 oddziałów łuków na turę przy mocno magicznym przeciwniku. A trzeba pamiętać że wildzi a także driady nie są zbyt odporni na magiczne pociski..

pozdro
Ostatnio zmieniony 29 paź 2008, o 20:40 przez Dzidzia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

No dokładnie, przy 3 DD to tych dwóch scrolli może nawet do 2 tury nie dowieziesz.

ODPOWIEDZ