Pytanie jest, czy klimat wyklucza wygrywanie?
W przeciwieństwie do większości graczy, dla mnie DoW są armią podstawową i to z nią jeżdże na turnieje. Po roku ciągłego dostawania masakr, po wieeelu próbach stworzenia rozpiski, która może powalczyć jak równy z równym z większością armi, stwierdzam, że jest ciężko...

Ciężko, ale nie niemożliwie.
Ten temat ma za cel ulepszenie rozpisek DoW pod względem grywalności. Niestety różnorodność nie działa na naszą (graczy DoW) korzyść - stworzenie powergamerskiej rozpiski jest tym bardziej trudna.
Żeby nie być gołosłownym - oto rozpiska, która wydaje mi się optymalna (na 2500)
Mercenary General, pegaz, HA, Ench.Sh., SoM, Crown of Luccini (+1 Ld, +100 Victory Point, jeśli zgini) - 201 pts
Paymaster, HA, Sh, Helm of Myrmydia (-2 WS dla modeli w BtB), Estalian Cloak (MR 1) - 101 pts
2x Wizard 2x ds, 1 lv - 110 pts
3x 10 Crossbowmen - 80 pts
4x 5 Heavy Cavalry (goli, bez bardingu i commanda) - 95 pts
2x 9 duelistów, add - 63 pts
9 duelistów - 45 pts
20 Ricco's Republican Guard - 300 pts
20 Long Drong's Slayer Pirates - 315 pts
4 Ironguts, sztandar, muzyk, warbanner - 247 pts
8 Lumpinów - 104 pts
Cannon - 85 pts
Malakai Makaisson Goblin Hewer - 130 pts
Modeli: 142
PP: 4
DP: 4