DOCH na PGA
DOCH na PGA
2313 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Khorne @ 265 Pts
Battle Standard
Banner of Unholy Victory [50]
Firestorm Blade [25]
Armour of Khorne [15]
1 Juggernaut @ [0] Pts
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
11 Bloodletters of Khorne @ 138 Pts
Musician
5 Chaos Furies @ 60 Pts
6 Chaos Furies @ 72 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
13 Flesh Hounds of Khorne @ 455 Pts
15 Flesh Hounds of Khorne @ 525 Pts
3 Fiends of Slaanesh @ 165 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6 + 2 scrolle
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2310
Troche magii jest(8PD), małe wsparcie flesh houndów i 3 fiendy dla podkreślenia finezji tej rozpiski
Wszystkie uwagi mile widziane
PS a jednak da się coś wykminić na ten CS w demonach
1 Herald of Khorne @ 265 Pts
Battle Standard
Banner of Unholy Victory [50]
Firestorm Blade [25]
Armour of Khorne [15]
1 Juggernaut @ [0] Pts
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
11 Bloodletters of Khorne @ 138 Pts
Musician
5 Chaos Furies @ 60 Pts
6 Chaos Furies @ 72 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
13 Flesh Hounds of Khorne @ 455 Pts
15 Flesh Hounds of Khorne @ 525 Pts
3 Fiends of Slaanesh @ 165 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6 + 2 scrolle
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2310
Troche magii jest(8PD), małe wsparcie flesh houndów i 3 fiendy dla podkreślenia finezji tej rozpiski
Wszystkie uwagi mile widziane
PS a jednak da się coś wykminić na ten CS w demonach
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
a cokolwiek moze mu to zabic?
patrze na ta rozpe po raz kolejny i kurde... Kołek jestes moim PGmerskim bogiem ja to bym nawet nie wpadl na takie cos co prawda wada takich rozp jest brak mozliwosi zlapania kogos kto sie nie chce dac zlapac... ale z drugiej strony zeby przegrac... to trzeba chyba wylapac w taki wagon 6x imactowy czolg od boku , troche mozesz miec problem z chronieniem flank.. ale defensy to rozjezdzasz bez wazeliny biorac po drodze wszystko co sie da wytluc w 6 tur
p.s.
wez flamery, na te ograniczenie sa konieczni, czyszcza to co sie najbardziej boli czyli spowalniaczy... ja sobie w pon 6stke kupuje
p.s.
wez flamery, na te ograniczenie sa konieczni, czyszcza to co sie najbardziej boli czyli spowalniaczy... ja sobie w pon 6stke kupuje
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
e tam, ma magię...a fiendami wpada do domku i zamiata liczki, nekrosow, wampiry itp...
sam już ułożyłem kiedyś podobną rozpe...
Morał? Demony są totalnie przegięte , a tak na poważnie to wystarczyłoby wstawić zasade true core, zeby miało to jakiekolwiek wady
sam już ułożyłem kiedyś podobną rozpe...
Morał? Demony są totalnie przegięte , a tak na poważnie to wystarczyłoby wstawić zasade true core, zeby miało to jakiekolwiek wady
Do domku to wbiegna tez bloodlettersi, a flamery to zajebista sprawa dla tej armii, bo inaczej to glupie fasty i inne smiecie beda ci zycie truly. Rozpa na pewno mocna, ale nie powiedzialbym ze nie do zajechania Tutaj mozna juz poprobowac jakiejs taktyki, walnac jakiegos fasta od przodu, przyblokowac im szarze a od boku ustawic sie czyms konkretnym... Teraz nie ryzykujesz ze za chwile wpadnie w ciebie kolejna 5tka psow
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
w sumie zastanawiam się czy na BSB zamiast normalnego zestawu dać obsys armour, ale to w sumie musze przetestowac
dodatkowo jest w tej rozpie dosyc duzo śmieci do wystawienia przed houndami żeby nie było sytuacji ze musze po przekątnej stołu jechać (3x furie, 2x horrory i 1x bloodletterzy to aż 6 punktów wystawienia a jak trzeba to i fiendy co daje 7 punktów rozstawienia przed psami)
A co do fastów to od czegoś są te furie i magia,choć nie twierdze że nie bedzie dało się tego odgiąć czy coś, ale raczej tą rozpiską cięzko jest przegrać.
w sumie z 8 mv w koncu dojadęco prawda wada takich rozp jest brak mozliwosi zlapania kogos kto sie nie chce dac zlapac
dodatkowo jest w tej rozpie dosyc duzo śmieci do wystawienia przed houndami żeby nie było sytuacji ze musze po przekątnej stołu jechać (3x furie, 2x horrory i 1x bloodletterzy to aż 6 punktów wystawienia a jak trzeba to i fiendy co daje 7 punktów rozstawienia przed psami)
A co do fastów to od czegoś są te furie i magia,choć nie twierdze że nie bedzie dało się tego odgiąć czy coś, ale raczej tą rozpiską cięzko jest przegrać.
pamietaj ze jedne psy jak jest w nich herald musz gonic/overrunowac.. to daje duze pole do popisu w kwestii pulapkowaniaKołek pisze: w sumie z 8 mv w koncu dojadę
dojechac pewnie dojedziesz... i wbijesz od 30 do 150 pkt..
i zgadzam sie... zeby tym przegrac to trzeba calkowicie zlamic
Strasznie kiepska ta rozpa
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
jakbym mial ze 100+ white lionów to tez bym się tak wystawil
to może challengeMam nadzieje, że na takie coś nie trafie
no tak ale maja na to max 2 tury a celów jest dużo, 2 wagony, 3 fiendy no i jeszcze 3x furiie które lubią maszynki przeciwnikana wagoniki to tylko w srodeczek pare klopek pieprznie
Oczywiście jest jeszcze kowadło ale tu gracz dwarficki z taką rozpiską jak moja musi ryzykowac duże runy bo w przeciwnym wypadku zablokuje mi tylko jeden oddział a reszta nadal będzie iść do przodu,a z dużymi runami to nigdy nie wiadomo