INFORMACJE OGÓLNE:
- Turniej klasy - Lokalny
- Wielkość armii : 2000 na parę
- Data : 15 listopada
- Miejsce - Bard Poznań ul. Św. Marcin 41,
- Wpisowe: 10zł za parę, 5zł pary spoza Poznania.
- Zgłoszenia do dnia 13 listopada wysyłać na adres chamiprostak@wp.pl
Sędzia: prawdopodobnie Kudłaty
- duże stoły
- tajne rozpiski
Rozpoczęcie turnieju 10.00
Gramy 3 bitwy po 2h45
Planowany koniec 18.30
Obowiązują wszystkie oficjalne publikacje firmy GW, z wyjątkiem special
charakterów, jak również FAQ i uściślenia ligi sędziowskiej za wyjątkiem tych nie zgodnych z materiałami GW..
Ograniczenia kompozycyjne armii :
-gramy jedną armią lub dwoma,
-sloty dla pary jak na armię na 2000pt, sloty dla pojedynczej armii jak na <2000,
-można łączyć dowolne armie ze sobą (jak ktoś jest betonem i nie czuje klimatu to może zagrać krasnoludy z zielonymi),
-armie razem nie mogą przekroczyć 2000pt, a mniejsza z armii nie może być mniejsza niż 750pt,
-armie muszą być legalne na swoją ilość punktów,
Dodatkowe zasady kompozycji:
-nie można wykorzystać na turę więcej niż 8 kostek magii, bound spell to jedna kostka, każdy bonus do czarowania powyżej pierwszego (w tym przedmioty dające wybór lub dodatkowe czary) to również jedna kostka, każdy czar liczy się jakby był rzucony na co najmniej dwóch kościach,
-nie więcej niż 3 sloty maszyn strzelających (rydwany z łukami itp. się nie liczą) na armie i 4 na sojusz, czołg zajmuje dwa sloty,
-max jeden potwór na sojusz (z rarów), (czołg i flamery też są monsterami, bo TAK),
-max jedno powtórzenie specjala na sojusz,
-max dwóch herosów na armie w sojuszu,
-nie więcej niż 3 razy ten sam core,
-nie więcej niż 3 oddziały latające na sojusz,
Dodatkowe restrykcje dla armii:
-VC i Demony muszą być armią mniejszą i żadnego slota hero/specjal nie mogą mieć więcej niż sojusznik,
-max jedne psy khorna,
-flamery powyżej 4 sztuk zabierają slot rare sojusznikowi,
-herald na jugernaucie zajmuje dwa sloty hero,
-wraithy w liczbie większej niż 3 zajmują slot specjal,
-drakenhof baner zajmuje slot specjal,
-pedant u mrocznych elfów zajmuje slot hero,
Ocena hobbystyczna:
5pt wcześniejsze zgłoszenie się na turniej,
15pt kulturalne zachowanie na turnieju
Osoby zapisane:
1.Gobos z Grzesiem (?)
2.Szafa z Bladym
3.Galharen i Kagaroth
4.Jachu z Atamanem
5.Krystian Corvus z bratem
6.Raven z Promyczkiem.
7.Krzychu Derejski i Piotrek Kowalczyk
8.Wojtek Gładysiak
9.Darek Pietrasik + Me3ky
10.Paweł Dąbrowski i Michał Jesionek
11.Noak z Maćkiem Kraszkiewiczem
12.Chrobry
13.Roman Schubert
14.Bartek Matusz + Kudłaty
15.Elgrond czyli Adrian + Marcin
16.Łukasz Manikowski + Michał Kondziella
17.Michał Jakubiak i Łukasz Biegoń
18.Bartosz Kośmieja + Krzysztof Kempka Bretonia
Parówka w Poznańskim Bardzie 15 listopada
Parówka w Poznańskim Bardzie 15 listopada
Ostatnio zmieniony 9 lis 2008, o 23:52 przez kudłaty, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak się to ma do 0 czaru DE ?kudłaty pisze:
-nie można wykorzystać na turę więcej niż 8 kostek magii, bound spell to jedna kostka, każdy bonus do czarowania powyżej pierwszego (w tym przedmioty dające wybór lub dodatkowe czary) to również jedna kostka, każdy czar liczy się jakby był rzucony na co najmniej dwóch kościach,
Czy 3 wraithy + 1 banshee zajmuja slot special ?kudłaty pisze: -wraithy w liczbie większej niż 3 zajmują slot specjal,
AD.1.
Czar dark elfów jak również podobny czar tęczy. Kości wygenerowane z czaru wliczają się do limitu 8 kostek, ale kostki użyte na wygenerowanie tych kości nie. Czyli nie ma się sytuacji odmiennej niż inne armie co do tego limitu.
AD.2.
Bansza jest wraithem na potrzeby tego podliczenia, czyli minimlany oddział wraithów czy to z banszą czy bez nie zajmuje slota, jak ktoś chce wystawić większą ekipę to zajmują slot.
Czar dark elfów jak również podobny czar tęczy. Kości wygenerowane z czaru wliczają się do limitu 8 kostek, ale kostki użyte na wygenerowanie tych kości nie. Czyli nie ma się sytuacji odmiennej niż inne armie co do tego limitu.
AD.2.
Bansza jest wraithem na potrzeby tego podliczenia, czyli minimlany oddział wraithów czy to z banszą czy bez nie zajmuje slota, jak ktoś chce wystawić większą ekipę to zajmują slot.
A co jest przegietego w tym heraldzie jesli nie ma 0+ savea?kudłaty pisze: Dodatkowe restrykcje dla armii:
-VC i Demony muszą być armią mniejszą i żadnego slota hero/specjal nie mogą mieć więcej niż sojusznik,
-herald na jugernaucie zajmuje dwa sloty hero,

Owszem jest mniej odporny, ale w dalszym ciągu jest dość mocny. Mam świadomość jest to wtedy mniejszy przegiętas, ale gdzieś musi być granica i ja postawiłem ją na jugernaucie inni stawiają ją dopiero przy braniu 0+ save'a. Jakąś decyzję trzeba było podjąć ja podjąłem taką.
Poznań Główny.
wychodzisz glownym wyjsciem, Dworcowa do konca, skrecasz w prawo w Sw. Marcin i dalej prosto az znajdziesz barda (trzeba wytezac wzrok bo jest w bramie
)
razem ok. 15 min spaceru
wychodzisz glownym wyjsciem, Dworcowa do konca, skrecasz w prawo w Sw. Marcin i dalej prosto az znajdziesz barda (trzeba wytezac wzrok bo jest w bramie

razem ok. 15 min spaceru
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
jak trafić
Niestety z powodu zbyt małej ilości miejsc (9 dużych blatów) i nadspodziewanej frekwencji jestem zmuszony zakończyć zapisy, gdyż nie ma już miejsc wolnych.
Niestety z powodu zbyt małej ilości miejsc (9 dużych blatów) i nadspodziewanej frekwencji jestem zmuszony zakończyć zapisy, gdyż nie ma już miejsc wolnych.