INFORMACJE OGÓLNE:
- Turniej klasy - Local
- Wielkość armii – wstępnie 1999 punktów
- Data – 24 lutego 2007 (sobota)
- Miejsce - Bunkier Alfa Strefy Zero, Klub Kopernik - ul. Galileusza 8, os. M. Kopernika - szczegółowy opis dojazdu na stronie http://www.strefazero.net/dojazd.php a mapa na http://mapa.szukacz.pl/?&nc=52,38712&ec ... efa%20Zero
- Gramy 3 bitwy
- Wpisowe – 5zl dla klubowiczów Strefy Zero, 10zl dla pozostałych graczy
- Rozpiski (w formacie txt, doc lub html) + dane kontaktowe proszę nadsyłać na adres: itsman@interia.pl do dnia 30.01.07 - Sędzia: Matt
W sprawie pytań kontakt na klubowym forum dyskusyjnym Strefy Zero www.forum.strefazero.net
TURNIEJ SPONSOROWANY PRZEZ REWELACYJNY SKLEP Z FIGURKAMI www.chaseminis.com
PLAN IMPREZY:
Sobota:
- 9.30- 10.00 - Zapisy i rozpoczęcie turnieju
- 10.00-12.45 I Bitwa
- 13.00-15.45 II Bitwa
- 16.00-18.45 III Bitwa
- ok. 19.00 – ogłoszenie wyników, rozdanie nagród i zakończenie turnieju
REGULAMIN:
× armie limited
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie
× nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
× nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
× wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego w armiach które na to pozwalają http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/ oraz we wszystkich armiach posiadających 7ed armybooki
× wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii, a nie tylko jako kontyngentu sojuszniczego
× wszystkie armie ze Storm of Chaos są dozwolone http://stormofchaos.uk.games-workshop.c ... efault.htm
× Dogs of War dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/chronicles/chaos-dwarfs/1/
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
× kawaleria Rhinoxów dopuszczona
× Mountain Rangers dopuszczeni
× The Cult of Ulric dopuszczone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/
× Goblin Ecology dopuszczone
× Chaos War Mammoth, Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dopuszczone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× armie z Warhammer Realms: Lustria dopuszczone
× The Zombie Pirates of the Vampire Coast dopuszczone http://conquest.uk.games-workshop.com/r ... efault.htm
× Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dopuszczone
× dopuszczone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=1151
× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!
Przebieg bitew:
x Przed bitwą obowiązkowo przedstawiamy przeciwnikowi wszystkie działające podczas turnieju zasady specjalne dotyczące całej armii i poszczególnych oddziałów.
x gramy wg scenariusza Pitched battle z wyjątkami:
- obowiązuje jeden rzut na wybór strony/rozpoczęcie, wygrywający pierwszy wystawia oddział.
- elementy terenu rozstawione będą przez sędziego, po wyborze strony (przed rozstawieniem oddziałów) każdy z graczy ma prawo przesunąć jeden element terenu k6 cali w dowolnym kierunku, jako pierwszy przesuwa wygrywający rzut na wybór strony. Po bitwie przesunięte tereny powinny wrócić na pozycje początkowe.
Zasady dodatkowe:
bitwa 1. Leśnik's Blessing: każdy oddział przed bitwą rzuca k6, na 6 dostaje zasadę "forest spirit" i może łazić po lesie bez modyfikatorów. zasada jest jednorazowego użytku - działa przez całą, dowolną (gracza lub przeciwnika) turę - deklarujemy na początku tury, przed zdawaniem czegokolwiek. forest spirity w zamian poprawiają warda o 1.
bitwa 2. Gaze of Buhaj: każdy oddział przed bitwą rzuca k6, na 6 dostaje +1Ld i przerzut paniki - "one use only" (do konkretnego testu). undeady zamiast przerzutu sypią się o 1 mniej.
bitwa 3. WojtasU's Curse: każdy oddział przed bitwą rzuca k6, na 6 "pewne okoliczności" powodują spóźnienie na bitwę - wchodzi na stół w swoim deploymencie tak jakby wracał z pogoni, scouci wchodzą z krawędzi najbliższej miejscu w którym byliby normalnie wystawieni przez gracza (k6 dla nich testujemy po rozstawieniu całej armii), tunnelingi i minersi przerzucają udane wejście. ambuszersi -1Ld do testu wychodzenia. squigi 3k6/2 w normalnym movemencie (inaczej nie mogly by sie wcale ruszac).
punkty za malowanie i inne takie:
ilosc pomalowanych: 0-4 (1pkt 25%, 2pkt 50%, 3pkt 75%, 4pkt 100% modeli)
jakoś: 0-2 (1 pkt. za jakoś (min. 3 kolory), 2pkt. za 50% modeli lepiej niż jakoś

konwersje: 0-2 (1pkt. jeśli są, 2pkt. za 10+ konwersji tworzących klimat armii)
podstawki: 0-2 (1pkt 75% zrobionych, 2pkt. 100% jednolitych)
treje: 0-2 (1 pkt. jeśli są, 2pkt. za ładnie zrobione)
historia armii: 0-3 (1 - jest, 2 - poprawna językowo, 3 - poprawna językowo i ciekawa/zgodna z fluffem i klimatem armii), należy wysłać wraz z rozpiską oraz wkleić na forum S0 w temacie na podforum "freestyle", przyniesione dopiero na turniej -1pkt.
ogólny wow: 0-2 (1 pkt. wow, 2 pkt. WOW!!!! (nie ma szans na duzy wow jesli nie ma porządnej historii))
rozpiska: 0-3 (1pkt - wysłana w terminie, 2pkt - czytelna, 3pkt - klimatyczna i spójna z historią) UWAGA! w przypadku nie wysłania rozpiski przed turniejem nalezy przyniesc na turniej 2 kopie - jedną dla sędziego do sprawdzenia.
80 punktów do zdobycia: 60 z bitek + 20 dodatkowych
Punkty ujemne:
- 1 pkt za każde 10minut opoznienia w oddawaniu wyników (liczone od momentu kiedy sędzia zarządzi ostateczny koniec bitwy)
- za chamskie zachowania gracze mogą przyznać zwyczajowe pkt WorstPlay (wymagane będzie uzasadnienie): 2 WP = -1pkt
- 1pkt za każdą bitwę rozegraną nielegalną rozpiską lub armią niezgodną z wysłaną/przekazaną sędziemu rozpiską
Uwaga końcowa (mam nadzieję że okaże się niepotrzebna):
Sędzia zastrzega sobie prawo do zmiany wyników bitew po turnieju (co bezpośrednio wpłynie na ostateczną pozycję gracza w rankingu) jeżeli graczowi zostanie udowodnione oszustwo lub jeżeli nastąpiło wyraźne niedopatrzenie mogące mieć znaczący wpływ na przebieg bitwy. Wszelkie tego typu reklamacje będą rozpatrywane do wtorku 06.II.2007. Jeżeli w wyniku uznanej reklamacji nastąpi zmiana na podium, gracz jest zobowiązany do zwrócenia nagrody, utraci punkty do rankingu ligi oraz (w przypadku oszustwa) zostanie obłożony klątwą Jego Żółtej Doskonałości Ryjka.