Kod: Zaznacz cały
Termin: 29 listopada - sobota, godzina 10:00.
Wpisowe: 10pln.
Format: 1500pts ze 150 punktowym kontyngentem z innej armii.
Zasady kontyngentu:
Kontyngent musi być wykorzystany w całości. Można przerzucić pięć punktów "z" i "do" kontyngentu. Armie "dobra" mogą brać kontyngenty armii "dobra", "zła" analogicznie. W kontyngencie nie może być bohaterów, ani rarów. Kontyngent posiada własne sloty - podwójny core (lub dowolna liczba pojedynczych) i 0-1 special. Nie musi mieć core. Nie dotyczą go również inne zasady specjalne armii jak: bsb w bretce, czy mainstay w szczurach. Nie można dołączać bohaterów do kontyngentu, lecz może on korzystać z ld generała i przerzutu z bsb.
Regulamin:
HERO:
Zakaz Wystawiania bohaterów specjalnych.
Zakaz wystawiania trzech takich samych bohaterów.
Zakaz wystawiania dział DoW w armii innej niż Dow
CORE:
- Są dwa sloty: slot potrójny (3) i podwójny (2) Mogą być one zapełnione jednostkami tylko tego samego typu. Slota potrójnego (3) nie trzeba wypełniać do końca. Pozostałe jednostki Core Units można wystawić tylko jeden raz.
- Corowa, niestrzelająca piechota Rank&File nie zajmuje żadnych slotów - nie ma żadnyh ograniczeń co do jej wystawiania
- jednostki Core (niekoniecznie Rank&File) uznajemy za różne, gdy:
• upgrade'ujemy ich na Scoutów
• upgrade'ujemy ich na Tunelling Team (bądź podobny upgrade)
- Nie można przeznaczyć slotu potrójnego na ciężką kawalerię
SPECIAL:
Możemy zdublować jeden slot special. Zakaz triplowania speciali.
MAGIA:
Euro,czyli:
Podczas fazy magii gracz może zużytkować tylko 9 Power Dice'ów (dalej: PD) Pierwszy użyty Bound Spell liczymy jako 1PD, każdy kolejny jako 2 PD.
Można posiadać tylko 10 Dispell Dice'ów (dalej: DD) Dodatkowo, pierwszy Dispell Scroll (dalej: DS) traktujemy jak 1DD posiadany co turę, a kazdy kolejny jako 2 DD posiadane co turę.
Dodatkowe Kości pochodzące ze zdolności Magic Resistance nie wliczają się do tego limitu.
Dodatkowe kości wygenerowane za pomocą czarów lub umiejętności (dagger, Slann) wliczają się do tego limitu.
Power of darkness - kostki zużyte na rzucenie tego czaru nie wliczają się do limitu, natomiast kostki przez niego wygenerowane już tak.
W armii TK jako użyte PD liczymy tylko te, które zostały rzucone na modlitwy, przykładowo High Liche Priest rzuca 2x3 = 6 kości na turę.
Hieratic Jar liczy się jako tyle kostek, na ilu został on rzucony.
Lizardmen
- Lizardmeni mogą wypełnić oba sloty (3) i (2) zwykłymi skinkami.
High Elves:
x Special: HE nie mogą triplować slotów Special
Dark Elves
- Ring of hotek zajmuje 4DD, liczone tak jak scrolle.
- Pendant of Khaeleth zajmuje slot Rare, jeśli jest połączony z AS lepszym niż 4+ lub regeneracją.
- Max 2 Assasynów.
Skaven
- max 2 ratlingi
- storm banner zajmuje slot special
Tomb Kings
- Icon of Rakhaph zajmuje slot Special
Ogre Kingdoms
- Ogrów nie dotyczą żadne ograniczenia restrykcyjne, za wyjątkiem magii
Dogs of War
- DoW nie dotyczą żadne ograniczenia restrykcyjne, za wyjątkiem magii
Vampire Counts
- Drakehoff Banner zajmuje slot Rare
- Helm of Commandment zajmuje slot Rare, chyba że nosi go Wight king
- Cairn Wraiths zajmują slot Hero
- Zakaz dublowania speciali
- Każdy kolejny recast zwiększa jego poziom trudności o 50%. Przy czym dotyczy to udanego recasta lub każdej próby wykonanej na jednej kości.
Beasts of Chaos
- W armii beast of Chaos Herdy dostawiają się po 5ciu w rzędzie
- Beast Herdy nie zajmują slotów core - traktowane są jak rankowa, niestrzelająca piechota
Daemons of Chaos
- Demony nie posiadają slotu Core potrójnego (3). Posiadają natomiast dodatkowy slot podwójny (2)
- Horrory są traktowane jak piechota strzelająca, przez co należy je umieścić w jednym ze slotów podwójnych (2).
- BSB zajmuje dodatkowo slot Rare i Hero
- Siren Song zajmuje slot Rare, a w przypadku gdy te sloty są zajęte, zajmuje 2 sloty Special
- zakaz dublowania speciali
- Nie można brać wielokrotnie zdolności "Master of sorcery"
- Nie można dublować: Juggernaut of Khorne, Steed of Slaanesh
Jeśli armia demonów sklada się tylko i wyłącznie z jednego boga, może:
- zdublować slot Special.
- mieć trzy sloty core