Jak zniszczyc Imperium?
Moderator: JarekK
Jak zniszczyc Imperium?
Wczorajk przegralem z Imperium na 800p. Postanowilem wyciagnac wnioski, czy ktos moze mi powiedziec jakimi oddzialami mam sznase z Imperium?
Wsytawialem takie jednostki jak:
sorcerrer 2lvl lore of fire
10 warriors of chaos mark of tzeentch i tarcze
10 marauders mark of tzeentch
10 Knights of Chaos mark of Khorne
i hellcannon
Wrog wsytawil:
Warriors priest
20 swordsmanow
10 flagellantow
steam tanka
dzialo
i lucznikow.
Wsytawialem takie jednostki jak:
sorcerrer 2lvl lore of fire
10 warriors of chaos mark of tzeentch i tarcze
10 marauders mark of tzeentch
10 Knights of Chaos mark of Khorne
i hellcannon
Wrog wsytawil:
Warriors priest
20 swordsmanow
10 flagellantow
steam tanka
dzialo
i lucznikow.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2633
- Lokalizacja: Moria - Lublin
strzel z helki w czołg
Tak czolg zniszczyl mi ryczerzy i przez to moi warriorzy uciekli o 13 cali gdyby nie to, raczej zniszczyli by czolg- zostalo mu 3 punkty życia. Mag wlasnie najlepiej mi sie spisal łacznie zabil 5 lucznikow i 8 swordsmanow a helka tez dosc sporo namieszala w jego oddzialach.
Jaką rozpiską proponowalibyscie mi wziasc na 800p wiedzac, że bede walczyl z Imperium (moj znajomy gra wlaśnie ta nacja:P)
Jaką rozpiską proponowalibyscie mi wziasc na 800p wiedzac, że bede walczyl z Imperium (moj znajomy gra wlaśnie ta nacja:P)
jak ty to zmieściłeś na 800pkt:
sorcerrer 2lvl lore of fire - 120 pkt
10 warriors of chaos mark of tzeentch i tarcze- 180pkt
10 marauders mark of tzeentch- 60 pkt
10 Knights of Chaos mark of Khorne- 430 pkt
i hellcannon- 205 pkt
Razem:995 pkt ?
??? Smierdzi to ostrym wałem, 1. nie wiem jak mogłeś stracić taki klocek on w szarzy warzywi czołg,
2. Jeżeli ci warriorzy przy takim Ld z przerzutem paniki zwiali to musisz mieć ostrego pecha w kościach. (PS. jak oni mogli zawiać 13 cali jeżeli uciekaja na 2d6 = max. mozna wyrzucić 12.)
Radze poczytać trochę zasady.
sorcerrer 2lvl lore of fire - 120 pkt
10 warriors of chaos mark of tzeentch i tarcze- 180pkt
10 marauders mark of tzeentch- 60 pkt
10 Knights of Chaos mark of Khorne- 430 pkt
i hellcannon- 205 pkt
Razem:995 pkt ?
??? Smierdzi to ostrym wałem, 1. nie wiem jak mogłeś stracić taki klocek on w szarzy warzywi czołg,
2. Jeżeli ci warriorzy przy takim Ld z przerzutem paniki zwiali to musisz mieć ostrego pecha w kościach. (PS. jak oni mogli zawiać 13 cali jeżeli uciekaja na 2d6 = max. mozna wyrzucić 12.)
Radze poczytać trochę zasady.
Ostatnio zmieniony 16 lis 2008, o 21:49 przez Hero_Lord, łącznie zmieniany 1 raz.
NO fak nie zauwazylem pomylilem sie w liczbach bylo 5 knightow
A z czolgiem sprawa sie miala tak:
Gdy moi rycerze przekroczyli polowe stolu czolg zaszerżowal na nich wskutek tego zostalo ich tylko 2. W mojej turze przegrupowalem wojakow tak by mogi zaszarzowac na czolg. Knightsi zabrali czolgowi łacznie chyba 2 punkty zywotnosci. Niestety w rundzie przeciwnika czolg pokonal moich rycerzy czego skutkiem bylo to iż wojownicy zaczęli uciekac w strone wschodniego krańca mapy, jak sie poźniej się okarze zrobią to 2 razy. Przy pierwszym wyniku wyszli mi 6 cali a przy drugim 7.
A z czolgiem sprawa sie miala tak:
Gdy moi rycerze przekroczyli polowe stolu czolg zaszerżowal na nich wskutek tego zostalo ich tylko 2. W mojej turze przegrupowalem wojakow tak by mogi zaszarzowac na czolg. Knightsi zabrali czolgowi łacznie chyba 2 punkty zywotnosci. Niestety w rundzie przeciwnika czolg pokonal moich rycerzy czego skutkiem bylo to iż wojownicy zaczęli uciekac w strone wschodniego krańca mapy, jak sie poźniej się okarze zrobią to 2 razy. Przy pierwszym wyniku wyszli mi 6 cali a przy drugim 7.
No właśnie! Najgorsze jest to że mam narazie okazle grac tylko ze skavenami bretoniom krasnalami i imperium, z czego z tymi 2 ostatnimi mam zawsze problemy (ustawiaja sie na defensywe z dużym wsparciem ogniowym) A za warriorow mam wpisac do rozpiski jakie oddzialy bo na 5 gier 1 wygralem i to tylko dlatego, że przeciwnik zapomnial 2 razy o detaczmencie ze strony swoich kusznikow. Bogowie maja juz dosc moich porażek POMOCY!
na defensy ogólnie chaos ssie
jedyne rady to helka + dyskowiec + goście na steedach
do tego gra na 800 ptk prowadzi do niezdrowych przegięć typu helka czy czołg - pograjcie sobie na 1500 tam jest większy balans
z 10 psów do zrywania pocisków, marki tzeencha ssą chyba że + blasted standar
jedyne rady to helka + dyskowiec + goście na steedach
do tego gra na 800 ptk prowadzi do niezdrowych przegięć typu helka czy czołg - pograjcie sobie na 1500 tam jest większy balans
z 10 psów do zrywania pocisków, marki tzeencha ssą chyba że + blasted standar
Podobno Patch zniszczyl Imperium , popytaj gosci z LS , oni wiedza jak wdeptac w ziemie slugusow imperatora ...
A tak na powaznie to dobrze jest zwiekszyc limit punktowy. Jesli juz chcecie grac na mniejsze punkty polecam taniego sprezynowca z flailem , powinien dac sobie rade z dzialami i strzelcami przeciwnika a na spole z 5 knightow w szarzy warzywi czolg.
A tak na powaznie to dobrze jest zwiekszyc limit punktowy. Jesli juz chcecie grac na mniejsze punkty polecam taniego sprezynowca z flailem , powinien dac sobie rade z dzialami i strzelcami przeciwnika a na spole z 5 knightow w szarzy warzywi czolg.
@kabusin:
Ja tylko tak nieśmiało zauważę, że 5 knightów to 10 ataków, z których zranią 3. Po czym czołg ma Save na 3+ i w efekcie ląduje z 1 raną.
Konie statystycznie nie robią nic (z 6ciu koni 1 rana, save na 2+ więc zdany).
Exalted z Flailem zadaje załóżmy 3 rany (lekko ponadstatystycznie), po czym czołg mając Save 5+ dostaje tylko 2 rany.
W efekcie zadajesz jedynie 3 rany czołgowi, który w następnej turze ma duże szanse mieć 3 punkty pary, a te 3d3 Impactów skutecznie zmieni ci oddział w połowę oddziału Po czym parę nic nie zmieniających ataków z S5 (żegnaj siło 7 z Flaila) i przegrywasz na Outnumber Fear.
A tak serio: na czołg jedyną dobrą opcją oprócz wypasionych Lordów Khorna / Lordów na Smoku / Hellen są Dragon Ogry z GW. Siła 7 daje radę zwarzywić czołg w 1 turę, nie to co Knighci.
Ja tylko tak nieśmiało zauważę, że 5 knightów to 10 ataków, z których zranią 3. Po czym czołg ma Save na 3+ i w efekcie ląduje z 1 raną.
Konie statystycznie nie robią nic (z 6ciu koni 1 rana, save na 2+ więc zdany).
Exalted z Flailem zadaje załóżmy 3 rany (lekko ponadstatystycznie), po czym czołg mając Save 5+ dostaje tylko 2 rany.
W efekcie zadajesz jedynie 3 rany czołgowi, który w następnej turze ma duże szanse mieć 3 punkty pary, a te 3d3 Impactów skutecznie zmieni ci oddział w połowę oddziału Po czym parę nic nie zmieniających ataków z S5 (żegnaj siło 7 z Flaila) i przegrywasz na Outnumber Fear.
A tak serio: na czołg jedyną dobrą opcją oprócz wypasionych Lordów Khorna / Lordów na Smoku / Hellen są Dragon Ogry z GW. Siła 7 daje radę zwarzywić czołg w 1 turę, nie to co Knighci.
@tomekjar
Masz absolutna racje , jednak kolega umieszcza w rozpisce Korników , co za tym idzie szansa poradzenia sobie z czolgiem wzrasta. Po prostu zasugierowalem zmiane bohatera i kierowalem sie tym , ze w rosterku kolegi pojawiaja sie zmarkowani panowie.
Dziekuje
Masz absolutna racje , jednak kolega umieszcza w rozpisce Korników , co za tym idzie szansa poradzenia sobie z czolgiem wzrasta. Po prostu zasugierowalem zmiane bohatera i kierowalem sie tym , ze w rosterku kolegi pojawiaja sie zmarkowani panowie.
Dziekuje