Niszcz klimat, 100% PG

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Niszcz klimat, 100% PG

Post autor: Charki »

Dwie najpotężniejsze armie w battlu postanowiły połączyć swe siły tworząc niepowstrzymana horde zdobywców łodzi :twisted:
Plan być prosta - jedziemy wszystkich 20-0 i wygrywamy turniej :D

Kod: Zaznacz cały

Black Orc Warboss @ 275 Pts
     General; Heavy Armour
     Ulag's Akk'rit Axe [25]
     Enchanted Shield [15]
     Warboss Um's Best Big Boss At [30]
     Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
     1 Boar @ [0] Pts

Black Orc Big Boss @ 180 Pts
     Heavy Armour; Battle Standard
     Morks Spirit Totem [50]
     1 Boar @ [0] Pts

1 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
     Magic Level 1; Little Waagh
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

1 Savage Orc Shaman @ 115 Pts
     Frenzy; Magic Level 1; Big Waagh; Choppa; Warpaint
     Skull Wand of Kaloth [40]
     Collar of Zorga [5]

25 Orc Boyz @ 180 Pts
     Choppa; Light Armour; Shield; FCG

29 Night Goblins @ 192 Pts
     Netters; Shield; FCG
     2 Fanatic @ [50] Pts

29 Night Goblins @ 192 Pts
     Netters; Shield; FCG
     2 Fanatic @ [50] Pts

5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
     Spear; Short Bow; Light Armour; Musician

5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts

10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
     Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician

10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
     Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician

Boar Chariot @ 80 Pts

Boar Chariot @ 80 Pts

2 Spear Chukka @ 80 Pts
     Bully

Rock Lobber @ 75 Pts
     Bully

Doom Diver @ 80 Pts

DoW Cannon @ 85 Pts

Kod: Zaznacz cały

Bray Shaman @ 145 Pts
     Mark of Slaanesh; General; Magic Level 1; Lore of Slaanesh
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

4+1/5 Beast Herd (Gors) @ 80 Pts
     Musician, Foe-Render

4+1/5 Beast Herd (Gors) @ 80 Pts
     Musician, Foe-Render

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

Tuskgor Chariot @ 85 Pts
     Mark of Chaos Undivided

4 Minotaurs of Slaanesh @ 204 Pts
     Mark of Slaanesh; Great Weapon

4 Minotaurs of Slaanesh @ 204 Pts
     Mark of Slaanesh; Great Weapon

6 Centigors @ 139 Pts
     Spear; Throwing Axes; Light Armour; Shield; Musician

Total Army Cost: 997
Rozpa z naciskiem na ofens, i

Zieloni z 9ld od generała powinny zdawac wiekszosc psychologii. Minosy wiadomo, a bestyjski rydwan dzieki undivided spokojnie jedzie na swoim ld. Herdy i strzelcy pilnują tyłów i eliminują wsparcie wroga. Lekkie wsparcie maszyn osłabia najmocnijesze jednostki i smocury.
8 kostek i 4 DS'y dają wystarczający dispel żeby prawie cala magie zatrzymać.

nie wiem czy 2 fasty wystarczą, czy nie lepiej wrzucić 3go kosztem jednych łuczników. Wydaje mi sie ze psy i centigory powinny nadrobić brak 3 fasta ?

wszelkie sugestie mile widziane :)

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Mała zmiana w naszej rozpisce mianowicie :

Oba Herdy są 5/5 - champion , muzyk

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Ja tak patrzę i myślę sobie: czegoś mi tu brakuje...

Mówicie, że offens, a macie 5 maszyn i głownie pichotę plus rydwany. Wygląda mi to na kontrę do defensu... Jak dla mnie, to moglibyście zainwestować w magię i voila: prawdziwy defens!

Jesli to ma być offens, to brakuje mi tu wywki, savagy na dzikach. Te 2 rzeczy są w miarę szybkimi hard hitterami. Dodać centigory i minotaury i coś już jest :D

A tak to gratuluję takiego połączenia armii, na pewno nie będzie wam łatwo, ale podejrzewam, że bitwy będą przyjemne. Ja z kolegą gram sojuszem WoC + DoW, i też mamy mega-full offens na jednej maszynie (Hellcannon, który robi za dużego spawna, strzela raz na bitwę max póki co :P ). Także chętnie będę wam kibicował :)

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Bo to jest ofens piechotny :) ... chociaz lepiej niz ofens pasowaloby stwierdzenie - armia z naciskiem na walke. Jak trafimy na defens lecimy na pałe, jak nie to ustawiamy sie na przyjecie szarz.

Maszyny są niezbedne :smoki, blodki trzeba miec to czym ubic zanim sterroryzuje pół armii.

Wrona odpada, bez liderki armia ucieknie (warboss z screamin' swordem na ten format moglby rzezac :twisted:). Podobnie jak magia, ale ld9 zielonym potrzebne bedzie i rydwany na mniejszej liderce nie beda tak czesto szarzowac.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Ja bym jednak poszedl na komplet malych magow i duzego szefa w orkasach. Nie marnuja sie punkty za antymagie, sami macie 12 kostek + boundy (ze 2 na lajcie da sie wstawic), antymagia: 7 kostek, staff of sneaky stealin, staff of sorcery, totem i 2 scrolle. Szkoda tych punktow na magow do dispela, a w koncu sie przebijecie. No i oczywiscie popychaczki i iluzje, moim zdaniem spoko.

W bestiach zdjalbym centki i rydwan -> jeszcze jeden szaman i poziom na 1szym, w orkasach bsb i klocek night goblinow, a za to upgrade do big unsow i poziomy na magach.

Troche tracicie na potencjale bojowym, ale moim zdaniem z korzyscia. Magia na malych szamanach dziala.

Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Post autor: Ratzing »

Wypieprzyć centigory i drugi czariot/fast jeżeli checie na PG IMO. Centki byłyby fajne gdyby nie to, że obsysają pałę. Jako że szansa u nich na stupida jest bardzo niska [najpierw '1', potem nie zdać ld] wychodzi na to, że średnio raz do dwóch na bitwę są głupi, w najmniej odpowiednim momencie.
Uerph.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Wypieprzyć centigory i drugi czariot/fast jeżeli checie na PG IMO
Tak, jestesmy bardzo PG dlatego gramy sojuszem dwoch najwiekszych nobrainerów w battlu którymi pięciolatki by wygrały mastera ;) Z tym sojuszem jak uda się ugrać 50 pktów w 4 itwach to uznam to za sukces :)

Centigorom brakuje zasady fast'a - wtedy byłyby ok.

@Barbara
Sporo racji masz, opcja do rozważenia.
Nie lubie dawac totemu na big 'unsach strasznie drogie toto. Zreszta przy full zestawie magów darowałbym sobie totem - sneaky stealin wystarczy, a dzieki temu ze bestie w BP+R maja dostep do starych itemów chaosu wchodzi power familar i jest dodatkowa kostka mocy (do puli ogólnej) i rozproszenia. 8 kostek + sneaky stealin + 1 do dispell'a, 2 skrole (3ci jest problem wcisnac) wystarczy.

Bardziej skłaniałbym sie do opcji na 4 małych magach + bsb'ek. Orkasy beda przyjmowały raczej sporo szarz a break na -1/2 z przerzutem powinny ustac i dac mozliwosc kontry, bez sztandaru armii roznie moze byc.

Niestety tylko 1 bound jest - itty ring. Horn of ugrok sie nie przyda, a w bestiach ciezko o bound'y - tylko na magicznym sztandarze (co wymaga wystwaienia bestigorow przez co drogo ten bound wychodzi). Pozostale w chaosie są enchanted item'ami, a bestie nie mogą brac żadnych ench. itemów

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Posiedziałem troche nad builderem i wyszła mi taka oto wersja umagiczniona tego sojuszu. Mysle ze mocniejsza niz be magii, pozatym z poprzednia bylby problem zmiescic sie sensownie na 72" stole, potrzebna jej zdecydowanie 96tka.

W dodatku mniej rzeczy jest do domalowania niz do poprzedniej ;)

Kod: Zaznacz cały

Black Orc Warboss @ 275 Pts
     General; Heavy Armour
     Ulag's Akk'rit Axe [25]
     Enchanted Shield [15]
     Warboss Um's Best Big Boss At [30]
     Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
     1 Boar @ [0] Pts

Black Orc Big Boss @ 180 Pts
     Heavy Armour; Battle Standard
     Morks Spirit Totem [50]
     1 Boar @ [0] Pts

Night Goblin Shaman @ 135 Pts
     Magic Level 2; Little Waagh
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

Night Goblin Shaman @ 135 Pts
     Magic Level 2; Little Waagh
     Staff of Sorcery [30]
     Nibbla's Itty Ring [20]

25 Orc Boyz @ 180 Pts
     Choppa; Light Armour; Shield; FCG

29 Night Goblins @ 192 Pts
     Netters; Shield; FCG
     2 Fanatic @ [50] Pts

29 Night Goblins @ 192 Pts
     Netters; Shield; FCG
     2 Fanatic @ [50] Pts

5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
     Spear; Short Bow; Light Armour; Musician

5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
     Spear; Short Bow; Shield; Musician

12 Orc Arrer Boyz @ 77 Pts
     Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician

1 Boar Chariot @ 80 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts

2 Spear Chukka @ 80 Pts
     Bully

1 Rock Lobber @ 75 Pts
     Bully

1 Doom Diver @ 80 Pts

1 DoW Cannon @ 85 Pts

Total Army Cost: 1998

Kod: Zaznacz cały

Bray Shaman @ 176 Pts
     Mark of Slaanesh; General; Magic Level 2; Lore of Slaanesh; Braystaff
     Chaos Armour [10]
     Spell Familiar [15]
     Bestial Visage [15]

Bray Shaman @ 180 Pts
     Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Lore of Slaanesh
     Power Familiar [50]

4+1/7 Beast Herd (Gors) @ 88 Pts
     2ndWeapon; Musician

4+1/7 Beast Herd (Gors) @ 88 Pts
     2ndWeapon; Musician

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

4 Minotaurs of Slaanesh @ 204 Pts
     Mark of Slaanesh; Great Weapon

4 Minotaurs of Slaanesh @ 204 Pts
     Mark of Slaanesh; Great Weapon
11 kosci mocy + bound daje niezly potencjal magiczny.
Solidna ochrona ntymagicczna: 7+3 rozproszenia, 2 skrole i +1 do dispelowania da rade.

Byc moze jeszcze wejdzie 3 maly szman z kradziejem zamiast bsb'ka le sam nie wiem co lepsze.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Duzo lepiej, ale to wciaz tylko orki z bestiami :]

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Celem wyprawy jest pograć sobie w (mam nadzieje) przyjemnej atmosferze. Na top3 nie liczymy ;]

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

NO taaak;] Pięknie nas Św.barbaro podsumowałeś .... szkoda że masz racje :/ ehh

A co do rozpiski jeszcze z Charkim podyskutujemy o przedmiotach ale poztym to raczej z czymś takim przyjedziemy ;]

ODPOWIEDZ