Runelord @ 438 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [20]
Rune of Preservation
Rune of Stone
Runic Talisman [100]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking (x2)
Runesmith @ 151 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [45]
Master Rune of Challenge
Rune of Brotherhood
Runic Armour [30]
Rune of Resistance
Rune of Stone
Master Engineer @ 130 Pts
Brace of Pistols; Gromril Armour
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
10 Warriors @ 80 Pts
Heavy Armour
10 Warriors @ 80 Pts
Heavy Armour
11 Troll Slayers @ 153 Pts
Musician
Giant Slayer @ [26] Pts
6 Miners @ 71 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
20 * Rangers @ 375 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, Champion
Rune of Battle
Rune of Stoicism
Cannon @ 140 Pts
Engineer
Rune of Forging
Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Organ Gun @ 120 Pts
Organ Gun @ 120 Pts
Models in Army: 81
Herosi wiadomo: Runsmith z Rangerami, Inżynier do działa. Rozpa ma w założeniu nie tracic punktów, dawać dobry dispell i strzelanie.
Do tego klocek Rangerów i Slayersi.
Jako sojusznika kombinujemy zabrać Eshin na 1000 punktów albo Bretkę.
DWARFY do SOJUSZU 2000 BP
Rozpiska sama w sobie nie spełnia Twoich założeń.
O ile dispel masz potężny to ze strzelaniem jest tak sobie...
Ciężko jest opiniować rozpiskę sojuszową bez armii sojuszniczej![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja bym na Twoim miejscu zrezygnował jednak z Inżyniera. Nie wzmacnia aż tak bardzo siły ogniowej a 130 pkt to już oddział kuszników lub prawie oddział Thundów. Oni przydadzą Ci się znacznie bardziej moim zdaniem.
Mógłbyś wtedy wywalić oddział warriorów i dać za nich więcej slayerów. Przynajmniej masz pewność, że ustoją.
No ale tak jak powiedziałem...Ciężko jest cokolwiek powiedzieć bez rozpiski sojusznika.
O ile dispel masz potężny to ze strzelaniem jest tak sobie...
Ciężko jest opiniować rozpiskę sojuszową bez armii sojuszniczej
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja bym na Twoim miejscu zrezygnował jednak z Inżyniera. Nie wzmacnia aż tak bardzo siły ogniowej a 130 pkt to już oddział kuszników lub prawie oddział Thundów. Oni przydadzą Ci się znacznie bardziej moim zdaniem.
Mógłbyś wtedy wywalić oddział warriorów i dać za nich więcej slayerów. Przynajmniej masz pewność, że ustoją.
No ale tak jak powiedziałem...Ciężko jest cokolwiek powiedzieć bez rozpiski sojusznika.