Chaos Lord of Nurgle 740
- Chaos Dragon
- Chaos Runesword
- Crown of Everlasting Conquest
- Word of Agony
Exalted Chaos Champion of Nurgle 275
- Battle Standard Bearer
- Enchanted Shield
- Filth Mace
- Demonic Mount
- BloodCurdling Roar
Chaos Sorcerer of Nurgle 155
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
10x Marauder of Slaanesh 60
- Flail
5x Marauder Horsemen of Slaanesh 75
5x Marauder Horsemen of Slaanesh 75
5x Chaos Warhounds 30
5x Chaos Warhounds 30
5x Chaos Warhounds 30
5x Chaos Knights of Nurgle 230
5x Chaos Knights of Nurgle 230
3x Dragon Ogres 219
- 2nd Weapon
Chaos Warshrine of Tzeentch 150
ogólni plan byl taki, zeby zrobic na wszystkich jednostkach mark nurgla
po chwili jednak, zdecydowalem sie pozmieniac marki na maruderach i warshrinie. Moze nie jest to najsilniejsza rozpiska, ale mysle, ze da rade nią grać Zastanawialem sie jeszcze nad zmianą DO i jednych psów na nastepnych 5 knightow nurgla, ale DO tez sa mocne, a psy to dodatkowy punkt wystawienia i ewentualny screen + oddzial do niszczenia maszyn
Jak sie podoba ?
WoC 2300
Grałem podobnym na Mackach i parę wad widzę:
BSB Twój jest ultra-drogi. Lpiej daj mu konika z bardingiem, oszczędzasz ponad 30 pkt, a jest lepszy, bo podnija ci Armour Save. Zrzuć też Bloodcurdling Roar, bo chcesz się bić, a nie biegać koło przeciwnika. Filth Mace bym na Słomkę zmienił, bo Mace się nie nadaje Po zmianach masz fajnego, dużo tańszego koleżkę, który lepiej bije i jest bardziej przeżywalny.
Caddy - zrzuć mu marka nurgla, i tak masz tzeentcha na Warshrinie i slanesha na marudach, tak więc jeden mark na magu klimatu nie poprawia A kosztuje 20 pkt za nic tak naprawdę.
Horsemanom muzyków dać, a zwyklakom Flaile zdjąć.
Przydałby ci się Banner of Rage na jednych Najtach, a Rapturous na drugich. pierwszy robi z rycerzy super - rzeźników, a drugi w połączeniu z BSB sprawia, że możesz prawie wszystko ustać.
DO nie lubię, ale są niezłe podobno Tylko daj im GW, coby mogły czołgi i inne twarde rzeczy bić (od tego są ! )
A smoka używam identycznego, to nic tu nie proponuję
BSB Twój jest ultra-drogi. Lpiej daj mu konika z bardingiem, oszczędzasz ponad 30 pkt, a jest lepszy, bo podnija ci Armour Save. Zrzuć też Bloodcurdling Roar, bo chcesz się bić, a nie biegać koło przeciwnika. Filth Mace bym na Słomkę zmienił, bo Mace się nie nadaje Po zmianach masz fajnego, dużo tańszego koleżkę, który lepiej bije i jest bardziej przeżywalny.
Caddy - zrzuć mu marka nurgla, i tak masz tzeentcha na Warshrinie i slanesha na marudach, tak więc jeden mark na magu klimatu nie poprawia A kosztuje 20 pkt za nic tak naprawdę.
Horsemanom muzyków dać, a zwyklakom Flaile zdjąć.
Przydałby ci się Banner of Rage na jednych Najtach, a Rapturous na drugich. pierwszy robi z rycerzy super - rzeźników, a drugi w połączeniu z BSB sprawia, że możesz prawie wszystko ustać.
DO nie lubię, ale są niezłe podobno Tylko daj im GW, coby mogły czołgi i inne twarde rzeczy bić (od tego są ! )
A smoka używam identycznego, to nic tu nie proponuję
Chaos Lord of Nurgle 740
- Chaos Dragon
- Chaos Runesword
- Crown of Everlasting Conquest
- Word of Agony
Exalted Chaos Champion of Nurgle 206
- Battle Standard Bearer
- Enchanted Shield
- Sword of Might
- Barded Steed
- Soporific Musk
Chaos Sorcerer 135
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
10x Marauder of Slaanesh 50
5x Marauder Horsemen of Slaanesh 81
- Musician
5x Marauder Horsemen of Slaanesh 81
- Musician
5x Chaos Warhounds 30
5x Chaos Warhounds 30
5x Chaos Knights of Nurgle 285
- Banner of Rage
- Standard
5x Chaos Knights of Nurgle 270
- Rapturous Standard
- Standard
3x Dragon Ogres 231
- Greate Weapon
Chaos Warshrine of Tzeentch 150
DO juz od poczatku mieli miec GW, ale jakos nie bylo pkt
ogolnie to knighci mieli jezdzic bez sztandarow, coby nie tracic 100VP dodatkowo za sztandar, ale moze jednak z takimi sztandarami beda bardziej efektywni. Chociaz Frenzy mnie nie przekonuje w 100%
I zastanawiam sie czy na corach nie zmienic marku na nurgla ?:P i tak maja przezut paniki, strachu i terroru wiec i tak jest mala szansa ze nie zdadza, a mark nurgla da mi po 1. wiecej klimatu a po 2. -1 do trafienia ( glowie chodzi tu o trudniejsze wystrzelanie ich ).
- Chaos Dragon
- Chaos Runesword
- Crown of Everlasting Conquest
- Word of Agony
Exalted Chaos Champion of Nurgle 206
- Battle Standard Bearer
- Enchanted Shield
- Sword of Might
- Barded Steed
- Soporific Musk
Chaos Sorcerer 135
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
10x Marauder of Slaanesh 50
5x Marauder Horsemen of Slaanesh 81
- Musician
5x Marauder Horsemen of Slaanesh 81
- Musician
5x Chaos Warhounds 30
5x Chaos Warhounds 30
5x Chaos Knights of Nurgle 285
- Banner of Rage
- Standard
5x Chaos Knights of Nurgle 270
- Rapturous Standard
- Standard
3x Dragon Ogres 231
- Greate Weapon
Chaos Warshrine of Tzeentch 150
DO juz od poczatku mieli miec GW, ale jakos nie bylo pkt
ogolnie to knighci mieli jezdzic bez sztandarow, coby nie tracic 100VP dodatkowo za sztandar, ale moze jednak z takimi sztandarami beda bardziej efektywni. Chociaz Frenzy mnie nie przekonuje w 100%
I zastanawiam sie czy na corach nie zmienic marku na nurgla ?:P i tak maja przezut paniki, strachu i terroru wiec i tak jest mala szansa ze nie zdadza, a mark nurgla da mi po 1. wiecej klimatu a po 2. -1 do trafienia ( glowie chodzi tu o trudniejsze wystrzelanie ich ).
No i taka rozpa przemawia do mnie dużo bardziej
A co do marka Slaanesha: zostaw. Bo nie masz w ogóle przerzutów strachu/terroru, tylko paniki. A test na 7 Ld mimo przerzutu czasem się nie udaje...
A Frenzy jest naprawdę spoko, 15 ataków z siłą 5 niszczy i miażdży, na bank przeciwnik będzie unikał tego oddział i próbował się go pozbyć, co znacząco pomoże innym oddziałom (Najci/DO) dojść do walki. A jak już koledzy z Rage dojadą to większość rzeczy się składa.
Zastanawia mnie tylko jeszcze Warshrine... Bo duży minus tego cuda jest taki, że:
-kosztuje w miarę sporo
-jest super - wolny i nie nadąży za armią
-właściwie nie wiem po co tu jest Podejrzewam, że dla rzutu na Eye of the Gods, ale tak poza tym do walki bez klocków piechoty go wspierających to się nie nadaje...
A co do marka Slaanesha: zostaw. Bo nie masz w ogóle przerzutów strachu/terroru, tylko paniki. A test na 7 Ld mimo przerzutu czasem się nie udaje...
A Frenzy jest naprawdę spoko, 15 ataków z siłą 5 niszczy i miażdży, na bank przeciwnik będzie unikał tego oddział i próbował się go pozbyć, co znacząco pomoże innym oddziałom (Najci/DO) dojść do walki. A jak już koledzy z Rage dojadą to większość rzeczy się składa.
Zastanawia mnie tylko jeszcze Warshrine... Bo duży minus tego cuda jest taki, że:
-kosztuje w miarę sporo
-jest super - wolny i nie nadąży za armią
-właściwie nie wiem po co tu jest Podejrzewam, że dla rzutu na Eye of the Gods, ale tak poza tym do walki bez klocków piechoty go wspierających to się nie nadaje...
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
może zamiast warshrine daj 2 spawny korna? fajne przeszkadzajki :Dkosztują tyle samo a nie są tak statyczne