WoC 2300

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

WoC 2300

Post autor: Rabsp »

Chaos Lord of Nurgle 740
- Chaos Dragon
- Chaos Runesword
- Crown of Everlasting Conquest
- Word of Agony

Exalted Chaos Champion of Nurgle 275
- Battle Standard Bearer
- Enchanted Shield
- Filth Mace
- Demonic Mount
- BloodCurdling Roar

Chaos Sorcerer of Nurgle 155
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll

10x Marauder of Slaanesh 60
- Flail

5x Marauder Horsemen of Slaanesh 75

5x Marauder Horsemen of Slaanesh 75

5x Chaos Warhounds 30

5x Chaos Warhounds 30

5x Chaos Warhounds 30

5x Chaos Knights of Nurgle 230

5x Chaos Knights of Nurgle 230

3x Dragon Ogres 219
- 2nd Weapon

Chaos Warshrine of Tzeentch 150

ogólni plan byl taki, zeby zrobic na wszystkich jednostkach mark nurgla :P
po chwili jednak, zdecydowalem sie pozmieniac marki na maruderach i warshrinie. Moze nie jest to najsilniejsza rozpiska, ale mysle, ze da rade nią grać :P Zastanawialem sie jeszcze nad zmianą DO i jednych psów na nastepnych 5 knightow nurgla, ale DO tez sa mocne, a psy to dodatkowy punkt wystawienia i ewentualny screen + oddzial do niszczenia maszyn :)
Jak sie podoba ?

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Grałem podobnym na Mackach i parę wad widzę:

BSB Twój jest ultra-drogi. Lpiej daj mu konika z bardingiem, oszczędzasz ponad 30 pkt, a jest lepszy, bo podnija ci Armour Save. Zrzuć też Bloodcurdling Roar, bo chcesz się bić, a nie biegać koło przeciwnika. Filth Mace bym na Słomkę zmienił, bo Mace się nie nadaje :P Po zmianach masz fajnego, dużo tańszego koleżkę, który lepiej bije i jest bardziej przeżywalny.

Caddy - zrzuć mu marka nurgla, i tak masz tzeentcha na Warshrinie i slanesha na marudach, tak więc jeden mark na magu klimatu nie poprawia ;) A kosztuje 20 pkt za nic tak naprawdę.


Horsemanom muzyków dać, a zwyklakom Flaile zdjąć.

Przydałby ci się Banner of Rage na jednych Najtach, a Rapturous na drugich. pierwszy robi z rycerzy super - rzeźników, a drugi w połączeniu z BSB sprawia, że możesz prawie wszystko ustać.

DO nie lubię, ale są niezłe podobno ;) Tylko daj im GW, coby mogły czołgi i inne twarde rzeczy bić (od tego są ! )


A smoka używam identycznego, to nic tu nie proponuję

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Chaos Lord of Nurgle 740
- Chaos Dragon
- Chaos Runesword
- Crown of Everlasting Conquest
- Word of Agony

Exalted Chaos Champion of Nurgle 206
- Battle Standard Bearer
- Enchanted Shield
- Sword of Might
- Barded Steed
- Soporific Musk

Chaos Sorcerer 135
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll

10x Marauder of Slaanesh 50

5x Marauder Horsemen of Slaanesh 81
- Musician

5x Marauder Horsemen of Slaanesh 81
- Musician

5x Chaos Warhounds 30

5x Chaos Warhounds 30

5x Chaos Knights of Nurgle 285
- Banner of Rage
- Standard

5x Chaos Knights of Nurgle 270
- Rapturous Standard
- Standard

3x Dragon Ogres 231
- Greate Weapon

Chaos Warshrine of Tzeentch 150

DO juz od poczatku mieli miec GW, ale jakos nie bylo pkt :P
ogolnie to knighci mieli jezdzic bez sztandarow, coby nie tracic 100VP dodatkowo za sztandar, ale moze jednak z takimi sztandarami beda bardziej efektywni. ;) Chociaz Frenzy mnie nie przekonuje w 100% :P
I zastanawiam sie czy na corach nie zmienic marku na nurgla ?:P i tak maja przezut paniki, strachu i terroru wiec i tak jest mala szansa ze nie zdadza, a mark nurgla da mi po 1. wiecej klimatu :P a po 2. -1 do trafienia ( glowie chodzi tu o trudniejsze wystrzelanie ich ).

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

No i taka rozpa przemawia do mnie dużo bardziej :D

A co do marka Slaanesha: zostaw. Bo nie masz w ogóle przerzutów strachu/terroru, tylko paniki. A test na 7 Ld mimo przerzutu czasem się nie udaje...

A Frenzy jest naprawdę spoko, 15 ataków z siłą 5 niszczy i miażdży, na bank przeciwnik będzie unikał tego oddział i próbował się go pozbyć, co znacząco pomoże innym oddziałom (Najci/DO) dojść do walki. A jak już koledzy z Rage dojadą to większość rzeczy się składa.


Zastanawia mnie tylko jeszcze Warshrine... Bo duży minus tego cuda jest taki, że:
-kosztuje w miarę sporo
-jest super - wolny i nie nadąży za armią
-właściwie nie wiem po co tu jest :P Podejrzewam, że dla rzutu na Eye of the Gods, ale tak poza tym do walki bez klocków piechoty go wspierających to się nie nadaje...

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

chcialem dac helke albo jakiegos gianta :P ale warshrine mniej kosztuje i z bonusem z eye of gods oddzial moze byc jeszcze bardziej smiertelny ^^

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

może zamiast warshrine daj 2 spawny korna? fajne przeszkadzajki :Dkosztują tyle samo a nie są tak statyczne

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

propozycja godna przemyslenia, ale jak juz to dam spawny nurgla :P zeby utrzymac chociaz trzon armii w klimacie nurgla :D
pozatym mam juz niezly pomysl na model warshrina i nie chcialem zeby lezal na polce :D

ODPOWIEDZ