Ofensywne WE na 1500
Ofensywne WE na 1500
Spellsinger 2lvl - General
- DS
- DS
Alter Noble
- shield, great weapon, light armour
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Shield, great wepaon
- Briarhearth
- Amarantchine Brooch
8 Dryads
8 Dryads
8 Dryads
6 Wild Riders
- Warbanner
4 Treekin
Treeman
Normalnie grywam rozpa, w ktorej sa lucznicy, ale zdecydowalem sie ich wymienic na treekinow. Moj poprzedni schemat wygladal tak:
Spellsinger 2lvl - General
- DS
- DS
Alter Noble
- shield, great weapon, light armour
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Shield, great wepaon
- Briarhearth
- Amarantchine Brooch
8 Dryads
8 Dryads
8 Dryads
10 Glade Guards
10 Glade Guards
6 Wild Riders
- Warbanner
Treeman
Oczywiscie obaj biegacze sa trzonem tych rozpisek i tak fenomenalnie mi sie sprawdzaja, ze w zyciu bym ich sie nie pozbyl . Z powyzszegoschematu tylko lucznicy nieraz za bardzo nie sa wstanie albo nic nie robia podczas bitwy - zwlaszcza jak biegacze sami odwala robote z pozbycia sie jednostek deffensywnych i roznych lekkich jednostek (reszta zawsze ma cos do roboty). Zwykle zalezy to od armii. Stad zastanawiam sie czy ich nie zamienic na jakies inne ciekawe oddzialy. Treekiny wydaja sie byc niezlym wyborem. Co byscie radzili?
- DS
- DS
Alter Noble
- shield, great weapon, light armour
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Shield, great wepaon
- Briarhearth
- Amarantchine Brooch
8 Dryads
8 Dryads
8 Dryads
6 Wild Riders
- Warbanner
4 Treekin
Treeman
Normalnie grywam rozpa, w ktorej sa lucznicy, ale zdecydowalem sie ich wymienic na treekinow. Moj poprzedni schemat wygladal tak:
Spellsinger 2lvl - General
- DS
- DS
Alter Noble
- shield, great weapon, light armour
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Shield, great wepaon
- Briarhearth
- Amarantchine Brooch
8 Dryads
8 Dryads
8 Dryads
10 Glade Guards
10 Glade Guards
6 Wild Riders
- Warbanner
Treeman
Oczywiscie obaj biegacze sa trzonem tych rozpisek i tak fenomenalnie mi sie sprawdzaja, ze w zyciu bym ich sie nie pozbyl . Z powyzszegoschematu tylko lucznicy nieraz za bardzo nie sa wstanie albo nic nie robia podczas bitwy - zwlaszcza jak biegacze sami odwala robote z pozbycia sie jednostek deffensywnych i roznych lekkich jednostek (reszta zawsze ma cos do roboty). Zwykle zalezy to od armii. Stad zastanawiam sie czy ich nie zamienic na jakies inne ciekawe oddzialy. Treekiny wydaja sie byc niezlym wyborem. Co byscie radzili?
Nie wiem czemu łucznicy nic nie robią u Ciebie podczas bitwy, moze nie umiesz nimi dobrze grać po prostu? U mnie zawsze się przydają, nawet parę razy taktyczne szarże nimi robiłem. GG - najlepsza jednostka w tej armii. Bsb do treemana bardzo potrzebny, a 4 kiny to wolniutki oddział za w cholerę punktów, który każdy ominie. Jak do ofensywnej rozpy to zdecydowanie brakuje tancerzy.
A mi drugich wildów.
No i ten 2gi lvl na genku tak z 4 liter.
Ludzie, opanujcie się... Każdy gra na tym co lubi. Kal_Torak, zagraj, zobaczysz czy treekiny się sprawdzają. Jak nie, to wymienić ich na łuki + wildów, czy inne zestawienie, jak kto woli.
Mnie się tam podoba.
No i ten 2gi lvl na genku tak z 4 liter.
Ludzie, opanujcie się... Każdy gra na tym co lubi. Kal_Torak, zagraj, zobaczysz czy treekiny się sprawdzają. Jak nie, to wymienić ich na łuki + wildów, czy inne zestawienie, jak kto woli.
Mnie się tam podoba.
Alez lucznicy robia i to nieraz duzo, tyle ze zdarza sie dosc czesto, ze niewiele zrobia . Sek w tym ze przy wildach i dwoch odporno-zaczepnych biegaczach coraz czesciej sie zdarza, ze zamiota wszelkie fasty/maszyny/strzelcow zanim lucznicy zdarza postrzelac . Coraz czesciej stoja z tylu i wystrzeliwuja cos co zostalo z tylu - jakies zombiaki, a to cos tam innego. Mimo ze cos ubija coraz rzadziej sie splacaja. Dlatego zastanawiam sie czy majac dwoch biegaczy lucznicy sa im potrzebni do asysty .mdłości pisze:Nie wiem czemu łucznicy nic nie robią u Ciebie podczas bitwy, moze nie umiesz nimi dobrze grać po prostu? U mnie zawsze się przydają, nawet parę razy taktyczne szarże nimi robiłem. GG - najlepsza jednostka w tej armii. Bsb do treemana bardzo potrzebny, a 4 kiny to wolniutki oddział za w cholerę punktów, który każdy ominie. Jak do ofensywnej rozpy to zdecydowanie brakuje tancerzy.
Moja poprzednia rozpa miala BSB, ale kiedy zaczalem grywac na dwoch biegaczach stal sie zbedny, bo drzewko jest znacznie odciazone w swoich obowiazkach i nie musi sie juz dwoic i troic na stole majac takich dwoch wdziecznych asystentow
Nad tancerzami sie zastanawialem. Jesli nie treekiny to moze nawet na 2 oddzialy po 6-7 by styknelo . Alternatywa dowch oddzialow tancerzy jest bardzo kuszaca
Hmmm kolejni wildzi to calkiem ciekawy pomysl. Jesli by sie ich nie dopakowywalo to by moglo starczyc i na jakis oddzialik tancerzy/warhawkow albo kolejne driadyPiotras pisze:A mi drugich wildów.
No i ten 2gi lvl na genku tak z 4 liter.
A 2 lvl na magu trzymam, bo razem z boundem drzewca nieraz sobie moge poczarowac - w sumie to sie przywizalem do tego drugiego lvl. Aczkolwiek jak punktow malo to sie go zdejmie w pierwszej kolejnosci
Grubo, ale to grubo przesadzasz . Stosowalem HoDe od niepamietnych czasow. Jednak moja srednia hitow 8-7. Jak wyrzuce wiecej to i tak potrafie niewiele tym zdzialac. Przedmiot do tego czesciej dziala na zasadzie - bohater do haila, a nie odwrotie jak byc powinno . Stad bohater robi czesto za nosiciela. Ostatnio jednak jego nieskutecznosc przy moich rzutach doprowadzila mnie do szewskiej pasji. I wlasnie pomysl dwoch biegaczy "bez haila" zrodzil sie wlasnie z nieskutecznosci haila. I nigdy nie postawilem na lepszy wybor . Hail nawet w 1/10 nie jest wstanie zrobic tego co robia ci biegacze i ich wardy (moze dlatego ze dobrze mi sie rzuca ich wardy, a wtedy robia za one men of army) . Ale najwazniejsze ze ten biegacz przy wardzie jest wstanie w perspektywie 6 tur ubic znacznie wiecej niz Hail kiedykowielk bedzie wstanie.mdłości pisze:Jeszcze chciałem zauważyć, że w żadnej z powyższych rozp nie ma HoDy, to już nawet nie chodzi o klimat, ona w tej armii jest po prostu najlepszym przedmiotem i wstyd bez niej się wystawiać.
W kwestii łuczników, to 2x10 to IMO przymus. GG są po prostu w wielu sytuacjach nieocenieni. Wiadomo, też się wkurzam jak od 1 serii z bolca jest liderka, której nie zdaję i w pierwszej turze spieprzają mi za stół. Jedyne co mogę Ci poradzić w kwestii ich przeżywalności, to spróbuj ich jakoś oscreenować przez driady i starać się dojść na krótki zasięg. Wówczas docenisz ich przydatność na polu bitwy
Qbas pierwsze co robie to wystawiam wielki zywoplot z driad, ktory zaslania lucznikow i to wszystko co winien zaslonic - to podstawa do robienia czegokolwiek . Z Sily 4 na lukach tez korzystam. Sek w tym, ze przy tej rozpie na biegaczach walka rozpoczyna sie najczesciej w 2 turze (czasem nawet w pierwszej) i lucznicy nawet nie maja czasu zeby cos zrobic . Stad pomyslalem zeby ich czyms zastapic. Bede musial wyprobowac kilka kombinacji
No ale nie powiesz mi, że 2 biegaczy sprawia, że nie masz nawet do czego strzelać, bo wszystko jest w walce. Poza tym te 2 jednostki mają zupełnie inne cele. Biegacz uderza w maszynki, MAŁE oddziały, natomiast GG osłabiają klocki itp.
Tu nie chodzi oto, aby mieć "do czegoś" strzelać, ale zeby uzyskiwac konkretny cel, punkty i zalozenie tym strzelaniem . "Do czegoś" ma sie niemal zawsze mozliwosc strzelania. Czesto natomiast strzela sie do czegos bo nie ma innej mozliwosci, a takie strzelanie niczego do bitwy na moja korzysc nie wnosi . Jak dla mnie zadaniem lucznikow jest wlasnie pozbywanie sie fastow, maszyn, ew. panikownie klockow o slabym sv i LD. No ale z tego szybciej wywiazuja sie inne jednostki.
Aczkolwiek jest juz pierwsza zmiana w obu rozpiskach
Spellsinger 1lvl - General
- DS
- DS
Alter Noble
- shield, great weapon, light armour
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Shield, great wepaon
- Briarhearth
- Amarantchine Brooch
8 Dryads
8 Dryads
10 Glade Guards
10 Glade Guards
6 Wild Riders
- Warbanner
7 Wardancers
- muzyk
Treeman
ORAZ w rozpisce ofensywnej:
Spellsinger 1lvl - General
- DS
- DS
Alter Noble
- shield, great weapon, light armour
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Shield, great wepaon
- Briarhearth
- Amarantchine Brooch
8 Dryads
8 Dryads
6 Wild Riders
- Warbanner
7 Wardancers
- muzyk
4 Treekin
Treeman
Az sie dziwie, ze wczesniej tego nie dostrzeglem . OStatecznie lvl maga i driady przeksztalcily w oddzial wardancerow niewatpliwie dodajacy rozpie sporo swiezosci, a po lucznikach trzeci oddzial driad tez zauwazylem za czasem tylko sie krecil na polu bitwy. Dla tancerzy jako 3 oddzialu skirmiszu napewno znajdzie sie jakies extra zadanie
Aczkolwiek jest juz pierwsza zmiana w obu rozpiskach
Spellsinger 1lvl - General
- DS
- DS
Alter Noble
- shield, great weapon, light armour
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Shield, great wepaon
- Briarhearth
- Amarantchine Brooch
8 Dryads
8 Dryads
10 Glade Guards
10 Glade Guards
6 Wild Riders
- Warbanner
7 Wardancers
- muzyk
Treeman
ORAZ w rozpisce ofensywnej:
Spellsinger 1lvl - General
- DS
- DS
Alter Noble
- shield, great weapon, light armour
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere
Alter Noble
- Shield, great wepaon
- Briarhearth
- Amarantchine Brooch
8 Dryads
8 Dryads
6 Wild Riders
- Warbanner
7 Wardancers
- muzyk
4 Treekin
Treeman
Az sie dziwie, ze wczesniej tego nie dostrzeglem . OStatecznie lvl maga i driady przeksztalcily w oddzial wardancerow niewatpliwie dodajacy rozpie sporo swiezosci, a po lucznikach trzeci oddzial driad tez zauwazylem za czasem tylko sie krecil na polu bitwy. Dla tancerzy jako 3 oddzialu skirmiszu napewno znajdzie sie jakies extra zadanie
Cóż, lubię Treekiny, ale nie zamiast GG
Poza tym umówmy się, że Treekiny nie pasują do rozpy ofensywnej, jaką z pewnością jest zamysł nr.2. W tej rozpisce będą po prostu zabezpieczać tyły. A IMO lepsi będą w tym GG, gdyż przez ścianę jednostek jaką puścisz do przodu ciężko będzie czymś wymanewrować żeby to ominąć.
OGÓLNIE - ROZPISKA NUMER 1.
Pozdrawiam.
Poza tym umówmy się, że Treekiny nie pasują do rozpy ofensywnej, jaką z pewnością jest zamysł nr.2. W tej rozpisce będą po prostu zabezpieczać tyły. A IMO lepsi będą w tym GG, gdyż przez ścianę jednostek jaką puścisz do przodu ciężko będzie czymś wymanewrować żeby to ominąć.
OGÓLNIE - ROZPISKA NUMER 1.
Pozdrawiam.
Treekiny nie pasują do rozpy ofensywnej?? Nie wszystko musi mieć M9 żeby nadawalo sie do ofensywy. Treekiny przy wspolpacy kilku jednostek z ruchem do 18 cali, kilkoma oddzialami skirmishu i na dodatek z drzewem swietnie wspolgraja z kazda z tych jednostek. Duza liczba skirmiszu i mobilnych jendostek sa ubezpieczeniem dla ich malej zwrotnosci (a to ich glowna wada).
W najblizszym czasie bede wyprobowywal rozpe nr. 2 to podziele sie doswiadczeniami
W najblizszym czasie bede wyprobowywal rozpe nr. 2 to podziele sie doswiadczeniami