Co by sprawdzić jak saurusy radzą sobie w nowym booku:
Slaan 445p
+1 PD do czaru, mag w 24" odrzuca 6stki, przełożenie miscasta na wroga na 2+, scroll, BSB, WB
Priest 440p
Engine, lvl2, scroll, bound lvl 6 z uranosem OuO
Scar 138p
LA, SH, bound lvl 5 jedynka z shadowa, mieczyk -2 do save i ogniste ataki
Scar 141p
GW, H.arm dający +1T, fear i stupidy
16 TG 316p
FCG, banner z gonieniem na dodatkowej d6
19 saurusów 258p
FCG, spears
19 saurusów 258p
FCG, spears
3 terradony 90p
3 terradony 90p
10 skinków 50p
Ancient stegadon 275p
Armia idzie zwartym klocem jeśli tylko teren pozwala, środkiem idą TG ze slaanem i engine, scar veterani w dziewietnastkach saurusów.
Ancient steg lata na którejś flance i jako wsparcie gdy saurusi przyjmą kogoś na klate, terradony że zneutralizować chociaż częściowo strzelanie.
Slaan domyślnie gra z lore of shadow i stara się popchnąć któregoś ze scar veteranów to samotnych szarży na fasty, lataczy itp. można się nawet pokusić o jakąś 5 kawalerii.
A ogólnie to kmienie jak moge nad czymś co mi pozwoli zastosować 40 saurusów których posiadam
Lizardmen 2,5k BP+R
Niestety tylko na unit który go ma, inaczej byłby imba
Całość wygląda jak armia gunganów z EP I Star Warsa, zwarte szeregi jaszczuro/kaczoludzi wspomaganych przez Famby dźwigające na plecach emitery pola siłowego (stegadon:) Wygląda ciekawie, Karol, będziesz na turnieju w Toruniu??
Rozpiska bardzo fajna aczkolwiek brakuje w niej przynajmniej 1 oddziału skinków w skirmishu.
Drugą rzeczą, do której bym sie przyczepił to brak znajomosci całej lory na Slannie - dla mnie dodatkowa kostka i cała lora to poprostu moce domyślne dla Slanna.
Niestety nie wiem co mozna by wyrzucić. Może bound z uranosem ale to ciągle mało.
Drugą rzeczą, do której bym sie przyczepił to brak znajomosci całej lory na Slannie - dla mnie dodatkowa kostka i cała lora to poprostu moce domyślne dla Slanna.
Niestety nie wiem co mozna by wyrzucić. Może bound z uranosem ale to ciągle mało.