WE 2000

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
blazgaj
Plewa
Posty: 7

WE 2000

Post autor: blazgaj »

Witam moja pierwsza rozpiska We prosze o rady gdyz dopiero zaczynam ich zbierac:

Unnamed2000 Pts - Wood Elves Army

1 Spellweaver @ 325 Pts
General; Lore of Athel Loren; Magic Level 4; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Alter Noble @ 134 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]

1 Noble @ 140 Pts
Longbow; Battle Standard
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]

10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

4 Warhawk Riders @ 160 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

1 Great Eagle @ 50 Pts

8 Wardancers @ 151 Pts
Wardancer Weapons; Musician

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 5

Models in Army: 64


Total Army Cost: 1990

Fojtolator
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 150

Post autor: Fojtolator »

przydalby sie helm of the hunt na alterze ale reszta ok

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

mode:
dlaczego przydalby sie helm of the hunt?
moglbys uzasadniac?

off
Ostatnio zmieniony 3 lut 2007, o 13:54 przez zaf, łącznie zmieniany 1 raz.

blazgaj
Plewa
Posty: 7

Post autor: blazgaj »

no wlasnie tez nie widze wiekszej potrzeby dawania helm of the hunt :)

zastanawiam sie jeszcze czy nie dac jakiejs ochrony generalowi moze annoyance of netlings>?? a jezeli nie to jak radzicie chronic takie cus czy do oddzialu gg czy moze samopas??

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

helm of the hunt jest dobry ,szczegolnie dla altera (5 atakow jest ok. :))
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

np dodatkowy save i atak oraz ws w pierwszej turze kombatu. Twoj jest mieciutki jak buleczka i byle co go sciaga z savem na 5+ a 4+ to zawsze lepiej nawet mozna wziac HW + Shield i ma 3+... byle co go sciaga wiec dlatego by sie przydal. tego pzrzedmiotu nie trzeba uzasadniac... a jak chcesz maga samopas puszczac to powodzenia... magia i strzelanie bardzo szybko go wyeliminuja bez proxa...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

No pewnie że helm of hunt to podstawa na biegaczu. Juz nikt nie pamieta, ale to ja pierwszy stworzyłem altera z SotCM i HotH ;)
Z kolei Hail of Doom Arrow to taki sobie pomysł dla biegacza. Noble nawet na długim zasięgu hituje na 2+ (mówie o sytuacji bez innych modyfikatorów -np skirmishu), więc niekoniecznie trzeba z Hailem podchodzic blisko, a biegacza ogranicza on o tyle, że żeby strzelić nie może ruszyć sie więcej niż 9" (a chyba nie po to bierze się gościa z ruchem 18" żeby tylko 9" się nim ruszać).
Altera, jak już mówiłem to z Stone of the Crystal Mare i Helm of the Hunt. Do tego Great Weapon (i/lub tarcze). Z tarczą mamy wtedy do wyboru większą siłe z sejwem 5+ lub z hand weaponem sejwa na 3+ w combacie.


EDIT

Pasiak mnie wyprzedził z postem :twisted:

blazgaj
Plewa
Posty: 7

Post autor: blazgaj »

zarowno Christos jak i Bigpasiak macie racje pozmieniam a co do maga samopas to wlasnie nie wiem jak go chronic zaznaczam ze jestem poczatkujacym graczem wiec moze macie jakies rady jak chronic maga??

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Do ochrony maga standardem jest piątka (niektórzy wolą szóstke) Wardancerów. Ja bawiłem się w maga na unicornie, ale to średni pomysł i drogo wychodzi.

blazgaj
Plewa
Posty: 7

Post autor: blazgaj »

ok mag w oddziale wardancerow i jak wpadnie cos w nich to taniec na strike first i nadzieja ze nikt nie bedzie oddawal czyli walil po magu?? - przepraszam moze moje pytania wydadza sie glupie ale naprawde jestem poczatkujacy :oops:

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

to zależy co wpadnie

blazgaj
Plewa
Posty: 7

Post autor: blazgaj »

Jasiuuu pisze:to zależy co wpadnie
moglbys bardziej rozwinac mysl :) rozumiem ze przy lataczach strike first a przy czyms innym?? bo uciakac chyba nie moga bo sa immune to psychology chyba ze sie myle - jakies konkrety prosze jak chronic maga??

Fojtolator
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 150

Post autor: Fojtolator »

lazisz glownie po lasach i unikasz walki-jak juz walka nastepuje to zalezy co wpada-jak jakies byle co to mozna nawet ten strike first brac mimo ze to najslabszy taniec-muszisz ocenic jakie realne szanse ma przeciwnik na zabicie tego maga

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Twoja w tym glowa blazgaju zeby nic w nich nie wpadlo... jak juz w ten oddzial wpada cos to przewaznie nie jakies marne unity lataczy a pewnie cos konkretniejszego... unikac walki chyba ze to ostatecznosc ;)


ps. Christosie mylisz sie co do altera z HotH i SotCM... mialem go od samego poczatku tuz po wyjsciu AB i byl/jest baza wszelkich moich rozpisek na 1000+ ;) i jak zmierzymy kto byl szybszy :) :) :)
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Gdybym miał AB dopiero po jego oficjalnym wyjściu to bym sie z Toba nie klócił ;)

blazgaj
Plewa
Posty: 7

Post autor: blazgaj »

dzieki za rady oto moja chyba ostateczna wersja :wink: chcialbym wcisnac jeszcze altera ale sam nie wiem czy jest sens co o nim myslicie??

Unnamed2000 Pts - Wood Elves Army

1 Spellweaver @ 285 Pts
General; Lore of Athel Loren; Magic Level 3; Longbow
Ranu's Heartstone [20]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Noble @ 144 Pts BSB
Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Wardancers @ 176 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts

5 Wardancers @ 90 Pts

4 Warhawk Riders @ 160 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

5 Waywatchers @ 120 Pts

Casting Pool: 7

Dispel Pool: 5

Models in Army: 73


Total Army Cost: 1987

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

bez muzyka z domu nie wychodz tymi tancerzami!!! a czempion to chyba lepiej w 5? coby mogl klopotliwe czelendze przyjmowac jak cos wpadnie zeby sie pozbyc maga... mowie o bohaterach lub unitach z herosami ;)
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
iqor
Plewa
Posty: 6

Post autor: iqor »

1 Noble @ 144 Pts BSB
Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]
To se ne da, pane havranek... albo bsb albo longbow (no i hail bo z czegos trzeba z niego strzelic). Domyslam sie skad ten blad - tez mam teraz wersje do AB z 7 edycji i tam jakimś cudem mozna być i bsb i mieć longbow, ale kodeks wyraznie mowi, ze kiedy wykupujesz opcje BSB to tracisz longbow.

Awatar użytkownika
PiotrekN
Chosen of Tzeentch
Posty: 999
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PiotrekN »

nie da sie niestety :/ Ja bym mu dal slomke i do oddzialu wardancerow. IMO bym wywali wayow i wsadzil orzelka a za reszte punktow wsadzil kija magowi a wtedy 2-6 razy moze sobie treesinga rzucic i szachowac laskami :D i muzyka wszystkim oddzialom a za reszte dodac powiedzmy 1 wardancera :) Fajnie ze grasz na warhlakach ja tez je lubie (Wlasnie mi 4 przyszedl) ale czy napewno wiesz do czego oni slurza ? Sa one bardzo podatne na ostrzal i musisz bardzo ostroznie nimi grac poniewarz nawet skromny ostrzal bardzo latwo moze pozbawic ich wartosci bojowej.

ODPOWIEDZ