Sorcerer Lord - 745 pts
4 lvl, Mark of Nurgle, Spell Familiar, Bloodcurdling Roar,
Sword of Might, Enchanted Shield, Golden Eye of Tzeentch,
;Chaos Dragon
Chaos Sorcerer - 206 pts
2 lvl, Mark of Nurgle, Power Familiar, Dispel Scroll
;Chaos Steed
Chaos Sorcerer - 181 pts
2 lvl, Mark of Nurgle, Dispel Scroll,
;Chaos Steed
5 Marauder Horseman - 91 pts
Mark of Slaanesh, Flail, Musician
5 Marauder Horseman - 91 pts
Mark of Slaanesh, Flail, Musician
10 Marauders - 50 pts
Mark of Slaanesh
5 Chaos Warhounds - 30 pts
5 Chaos Warhounds - 30 pts
5 Chaos Warhounds - 30 pts
6 Chaos Knights - 325 pts
Mark of Nurgle, Standard (Banner of Rage)
5 Chaos Knights - 240 pts
Mark of Khorne, Musician
3 Dragon Ogres - 231 pts
Great Weapon
Total Cost: 2250 pts
Power Dice: 11, Dispel Dice: 6, Dispel Scroll: 2
Models in Army: 52
Bardzo fajnie się tym gra. Smok nie jest przebojowy, ale daje radę w każdej fazie - strzelania, magii i walki wręcz. 3 jedyneczki z nurgla też są ok, nie wspomnę o regence i 6. Jedyny minus magii nurgla to fakt, że na starcie jest w plecy z undeadami. Mimo to, jest to chyba najprzyjemniejsza w użyciu armia jaką ostatnio grałem. Teraz tylko jeszcze nadszedł czas aby stestować ją przeciwko defensowi jakiemuś
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mam jednak 2 pytania:
1 Czy zamiast power familiara nie lepiej wrzucić rod of torment?
2 Flaile na horsemanach vs throwing axy? Co lepsze w tej armii?