Co zabierać na grzyby czyli WoC vs WE

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Co zabierać na grzyby czyli WoC vs WE

Post autor: Whydak »

Z leśnymi elfami zawsze miałem pod górkę . Nie lubie z nimi grać .

Smok się nie sprawdza bo ciągle trzeba uciekać przed biegaczem. DP też średnio, z łuku zawsze coś dostanie, drzewce go z tłuką . A na dużym magu nie będe grać. :roll:

Myślę teraz o lordzie na jugerze , może jakimś sprężynowcu i 2 magach ( 1 tzeentch 2 nie wiem ale pewnie nurgle.

Macie jakieś sprawdzone pomysły ? Co brać czego nie brać , i inne różne bajery.

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

DP może być dobry z mantle of chaos

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

a co to za biegacz szachuje Ci smoka ?

Awatar użytkownika
Marios
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marios »

Jasiuuu pisze:a co to za biegacz szachuje Ci smoka ?
Pewnie jakiś highborn z netlingiem i z wyczerpywalnym wardem na 3+.

Na WE zawsze dobre były szybkie jednostki z wysokim sejwem(w zasadzie to akurat jest dobre na wszystko ;) ), z rycerzami, Dogrami, bohaterami nie powinieneś mieć z nimi jakiegoś strasznego problemu. Poza tym pamiętaj, że zasadnicza więksość jednostek w chaosie spokojnie może robić flee a WE już w mniejszości.
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Marios pisze:
Jasiuuu pisze:a co to za biegacz szachuje Ci smoka ?
Pewnie jakiś highborn z netlingiem i z wyczerpywalnym wardem na 3+.
Dokładnie 8) ja go zranić nie mogę a on bije great weaponem po smoku.

Mantle działa na szyszki no nie ? Bo zawsze jak miałem kogoś DP dojechać to wiał do lasu a jak go goniłem to z szyszek

Liczbe jednostek z Khornem pewnie też pasuje zmniejszyć :roll: bo prawie wszystkich i tak się pojedzie a w pułapkę nie wciągną .

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

taki kolo jak nie klepnie rany to sie odbija od fearoutnumber w try-mi-ga :)
rzadko spotykany chyba

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

szczególnie jak ma horna i jest itp przez 2 tury, a smok dostaje: 5 wildów ze szmatą od tyłu itp ;)
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Jasiuuu pisze:taki kolo jak nie klepnie rany to sie odbija od fearoutnumber w try-mi-ga :)
rzadko spotykany chyba
Mi tam ładował po 2 conajmniej :roll: może i rzadko spotykany ale mój kumpel prawie zawsze jak ze mną gra to go ma :( ( Ostatnio go DP pojechałem )
szczególnie jak ma horna i jest itp przez 2 tury, a smok dostaje: 5 wildów ze szmatą od tyłu itp Wink


Co prawda netlingi tylko w chalange z tego co pamiętam ale zawsze jest static.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

wpada highborn, challenge, potem wildzi, smok jest na -2 do -4 nie licząc ran. Netlingi działają do challenge tylko, ale smok musi przyjąć
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

trikk pisze:wpada highborn, challenge, potem wildzi, smok jest na -2 do -4 nie licząc ran. Netlingi działają do challenge tylko, ale smok musi przyjąć
Musi przyjąć zresztą jak większość chaosowych bohaterów :roll:

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Ostatnio na patrolu grałem 2 razy z WE
Rycerzy chaosu 200
Piętno nurgla 30
Sztandar który daje szał 35pkt
kapitan 20pkt
I potem tylko na przód save na 2+

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

A turę później 2 drzewce na flanke =P~

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Dzisiaj zagrałem z WE Chaosem i moje wrażenia są takie:
mark Nurgla jest zajebisty 8)
trzeba się troche namęczyć z wymanewrowaniem i zastawianiem pułapek ale daje rade.
Konnica z frenzy wspomożona pieszymi maruderami (ktoś musiał zadeklarować pierwszy szarżę i dostać z szyszek. a wolałem tracić marudy niż ryzykowac z rycerzami) składają treemana (chociaż łatwo nie jest)
DJ BSB z 2+As i 3+Ward na ostrzał szarżował na 10 łuczników. Ze S&S dostał jedną ranę, potem oddał mu jeden elfik i wbił mu drugą ranę i DJ się złożył w 2 turze praktycznie nic nie robiąc :evil: Nauczka, żeby być wiernym Papie Nurglowi...
No i Nuglowy Lord na Smoku zjada Elfiackiego lorda na smoku bez większego stresu (chociaż w pierwszej turze koleś wszystkie Wardy pozdawał :/ ) 8)

Ogólne przemyślenia po bitwie:
Mark Nurgla to podstawa, do tego klasycznie sporo śmiecia do zastawiania pułapek i oddziały do przywalenia (u mnie konnica i ogry), smoczek daje rade no i warto mieć latanie na magu żeby uciekać przed biegaczem, ktory go ganiał kilka tur ;)
Obrazek

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Nie brać magów slaanesha....przenigdy:)
Mos na piechocie bezcenny(sporo fearującego syfu mają woody).
Nie bać się i wystawiać helkę.
No i magów z pociskami(nurgla na tego typka z netlingami).Ewentualnie jak nas ostro wnerwia brać word of pain i go zabić na...śmierć.
Jak zatrzymacie treesinging nie ma się czego matwić;)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ropie tak, z ckłopakami od nurgla... magia, magia, magia... spawny coś blokują... magia 5 tura kończące combaty :mrgreen:

a treesinging jak dla mie to plus... jeśli nie jest te 2" od krawędzi :wink:

ODPOWIEDZ